stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Oh je was me net voor. Fijn dat Tess geen koorts meer heeft

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja hopelijk blijft het zo, vanacht is ze wel paar keer gekomen maar vanmorgen heb ik haar om kwart over negen wakker gemaakt,ze is nog wel erg moe.

Sneu dat Lucas pijn lijkt te hebben,komt het van tandjes denk je?

Tess werd alleen wel wakker met een hele rode vlek in haar gezicht, misschien op speen gelegen ofzo?? Ik kijk ff of het weg trekt,
    Zal zo ff foto laten zien

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Zo ziet ze eruit

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      1
  4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Nog eentje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      1
  5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje.. Allemaal zieke kindjes hier.

Carly.. Misschien heeft ze idd op haar speentje gelegen? Fijn dat de koorts weg is. Goed van je dat je haar toch even hebt na laten kijken. Hopelijk gaat het nu de goede kant weer op.

Tazzie.. Heerlijk is dat he, als je kleine dan lekker bij je ligt te slapen..helaas gebeurt dat niet meer zo vaak. Fijn dat Lucas zn temp ook weer goed is. Ben benieuwd of zijn 3e tandje door komt.

Pooh.. Wat vervelend is dat, dat er ruzie vanwege de kerstdagen moet komen! Ik zou ook mooi aan je gezin denken hoor! En wat een lieve foto!

Jbg.. Ik had al fotos op fb voorbij zien komen.. Wat een knapperd is het ook! En lekker verwend.. Leuk!! Wel vervelend dat jullie allemaal nu ziek zijn! Beterschap voor jullie!

Ik ben ook ziek :( rick was vd week al ziek.. En nu heb ik het gekregen.. Hoofdpijn, warm/koud, veel hoesten, zere keel.. Blegh.. Hopelijk krijgt Dylana het niet.

Wij hebben gister een schommel voor haar gekocht. Hebben we nu eerst binnen te staan.. Leuk dat ze het vind! Haha

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: ohh wat balen dat jij en rick ook ziek zijn! Hopelijk zet het niet door, beterschap! Wat voor schommeltje heb je? Ik zeg, show de foto van Dylana in de schommel:)

@taz: ahh heerlijk dat hij zo bij je slaapt zeg! Maar hopelijk gaat het slapen de komende nacht wat beter!

@carly: dat lijkt inderdaad een vlekje door de speen! Wel fijn dat ze zonder koorts wakker is geworden!

@hip: hoe is het met jouw, voel je je al wat beter?

Nienke is vanmorgen veel wakker geweest, veel hoesten enzo. Gelukkig vanmorgen geen koorts, wel verhoging. Ze is best moe, dus ze ligt nu lekker in haar bedje. Ik hou ze goed in de gaten.
    Vandaag voel ik me voor het eerst weer een beetje mens. Dat is heerlijk na 2,5 week. Mijn man blijft de komende dagen thuis, die is ook helemaal niet lekker! Beetje ziekenboeg hier, ik zei al, als we allemaal beter zijn gaan we iets leuks doen, dat hebben we wel verdient:p!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ff ego sorry..
    Vanmorgen na 9 uur is luc niet meer gaan slapen, dus tot na broodje en fles wakker gebleven. Tijdens broodje eten wel continue naar zn oortje grijpen. Fles ging er lastig in. :( IS om 1 uur wel gaan slapen maar helaas maar 3 kwartier en nu dus alweer een uur wakker. Wil zn flesje thee of roosvicee niet. Koekje at ie wel op. Ga nu nog tff temp opnemen. Verstandig om de hap te bellen voor iig advies? wat denken jullie? Vind het zo moeilijk..

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Bellen voor advies kan natuurlijk altijd maar je dacht ook dat hij nog een tandje kreeg he? Daar kunnen ze ook van naar de oren grijpen en niet willen drinken

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz.. Wat voor koekje geef je? Ik deed namelijk wel eens het koekje in een laagje thee verkruimelen als ze niet wil drinken.. Dan kun je het gewoon net het lepeltje geven.. En krijgt ie in ieder geval wel wat vocht binnen.

Je kunt denk ik altijd advies vragen bij hap. Maar denk dat zn 3e tandje er aan komt.. Als ik zn symptomen hoor.

Jbg..hopelijk knappen jullie gauw op, zodat jullie wat leuks kunnen gaan doen! En wat een leuk filmpje op fb van Nienke! Knap hoor..

Ik zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen van Dylana op de schommel haha.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    verschillende koekjes Sam ;) of zo'n nijntjekoekje van bambix (is ie gek op) of een soepstengel en heb nu ook ongesuikerde langevingers liggen.
    Hij is overigens nu heel druk aan t spelen op zn speelkleed (met zn brw auto ;) )en lijkt nu nergens last van te hebben (tijgert de halve kamer door en probeert zelfs zn knieen onder zn lichaam te krijgen :D ). Ga zo wel even met hem in de douche zitten stomen kijken of zn snot loskomt.
    (hij grijpt overigens weleens naar zn oortje als hij heel moe is, dat kan natuurlijk ook meegespeeld hebben tijdens zn broodje eten?)

zo voor de zieke mensen allemaal beterschap

JBG fijn dat je je wat beter voelt en wat een knappe meid achter haar loopwagentje (op fb ;) )

Sam gaaf een schommel, idd foto ;)

Carly is de rode vlek nog weggetrokken bij Tess? Dan zal t vast van der speen zijn geweest? Of misschien een knuffeltje

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Tazzie fijn dat Lucas zich nu beter voelt.

Tess heeft geen knuffeltjes in bed alleen speen,het is niet helemaal weg getrokken en ze had straks ook wat rode vlekken op haar rug en borst maar die zijn weer weg getrokken

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    misschien nog een reactie van het lichaam op de koorts Carly?

Nou heb Lucas op advies van een paardrijvriendinnetje even in bad gedaan en t badje naast de douche gezet en douche aan om tegelijk wat te stomen. Hielp wel wat, kwam wel wat snot los.. Daarna konden we voor t eerst echt goed aan de grote tafel eten (Mike heeft eindelijk ook t onderstel/tafelgedeelte van onze kinderstoel afgemaakt met lakken enzo)
    En nu ligt meneertje al heerlijk te slapen. Ben benieuwd of ie zelf nog wakker wordt voor zn laatste fles.

13. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Heel ff snel spammen.. Morgen heb ik meer tijd..
    Beetje druk met chatten :D

Bijgevoegde bestanden:

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lekker ding!!! Chatse marlijn haha

Tazz.. Meldde lucas zichzelf voor de fles?

Carly.. Hoe is t nu met tess? Heeft ze nog een rode vlek?

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja dat kan misschien Tazzie dat het nog een reactie is op de koorts.

Mooie foto Marlijn

De rode vlek in haar gezicht heeft ze nog Samantha, zal wel weer weg gaan, ik hou het wel ff in de gaten, verder lijkt ze redelijk op te knappen, slaapt nog wel veel en had in de loop van de dag toch weer wat verhoging, 38,4, maar denk dat ze nu de betere kant op gaat

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nou om 8 uur was het krijsen.. Fles halverwege weer krijsen... Ben vanaf half 9 tot half 10 bezig geweest om hem in slaap te krijgen. en vanaf half 1 alleen maar met hem bezig geweest. Lopen om hem in slaap te krijgen pff.. Maar terug leggen in bed lukte niet dus hij heeft bij mij geslapen. Meerdere keren huilend wakker, had ook nog ondertemp 35,7.. Nu gelukkig weer 36.6.
    wou vanmiddag met m naar mn huisarts omdat ze me toch amper inplannen op maandag, zie ik dat ze me ineens ingepland hebben op t werk :( zonder even te bellen.. zwaar irritant (wel fijn voor mezelf meer uurtjes daar niet van)

17. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Germ Taz wat zielig voor Lucas! Zal hem toch wel iets niet lekker zitten he als hij zo over zijn toeren was.. Beterschap..

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nou.. Gaat nog niet helemaal lekker dus met Lucas..Heeft ie het niet koud?

Carly.. Gelukkig knapt Tess een beetje op.

Hip.. Heb je nog last van de buikgriep?

Dylana word sinds een tijdje 4 uur na haar laatste fles wakker.. Rond half 11.. Dan blijft ze maar huilen... Heel soms kan ik haar dan terug leggen, maar meestal geef ik uiteindelijk maar een flesje.. En daarna gaat ze wel lekker slapen tot de volgende ochtend. Zou dat erg zijn? Dat ze weer een flesje extra krijgt? Ik ben zo bang dat ze hier aan gaat wennen..

Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen.. Mn hoofd zit helemaal vol.. Constant niezen,hoesten en zon hoofdpijn :( vandaag maar lekker rustig aan.. Veel thee en fruit, hopen dat ik er dan snel vanaf ben!

Dylana op haar schommel :

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    En nog een foto van mn knapperd .. Lekker aan de wandel :-D

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688