stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Nou ff met het koppie schuin en je ziet een heerlijk mupke!! Leuke foto's Sam!

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Arme Lucas

Leuke foto's Samantha

Hier toch weer een ziek meisje, geen hoge koorts, 38,0 vanmorgen maar moest haar wakker maken voor pap,wilde ze niet,nachtluier was bijna helemaal droog en ze zit onder de rode vlekjes,lijkt op de zesde ziekte maar ga voor de zekerheid straks naar de ha want als ze wakker is huilt ze alleen maar, ze wil alleen maar slapen.

Heeft een van de kindjes hier de zesde ziekte al gehad?

Zal zo ff foto plaatsen hoe ze er nu uitziet

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    In het echt is het wel veel duidelijker te zien dan op de foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      3
  4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat sneu zeg! Volgens mij heeft Keano van Suusje het gehad.. Maar weet niet zeker.
    Zou idd ook ff naar de ha gaan. Sterkte meissie!

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier niet gehad. Noor is nu wel niet lekker, snotverkouden en heeft wel iets uitslag maar dacht eerder aan eczeem aangezien ze geen koorts heeft.

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Knap je al wat op?

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Herkenbaar Carly! Jesse heeft het wel gehad.. Was ook niks goed.. Maar konden ze niks aan doen.. Even de HA bellen is misschien toch wel verstandig.

Lieke heeft Norah geen spuitjes gehad? Die 14 maanden inenting? Kunnen ze ook ziek van worden he, en uitslag..

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Dank je wel meiden, ik denk ook idd de zesde ziekte maar vanmiddag om half drie toch ff naar de ha voor de zekerheid

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Nee, die inenting krijgt ze pas 13 december.
    Denk een 'gewone' verkoudheid. Wel zielig vind ik altijd bij zo'n kindje. Probeer haar elke keer voor te doen hoe ze moet snuiten, maar dat vind ze vooral erg grappig als ik het doe.

En van 't weekend zei ze ineens: Opa tegen mijn vader. Wat was ie trots:)

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Nog een tip voor verkouden kindjes:
    Ik gebruik etos stoombadje in het bad en meestal ga ik zelf dan douchen en doe noor erbij in het bad. Dan stoomt het ook lekker en dat scheelt heel veel voor haar neusje!

11. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Haha Lieke, het had gekund he.. Maar het is inderdaad altijd erg zielig voor de kids als ze ziek zijn..
    En wat goed dat Noor dat zei tegen je vader! Jesse kraamt vooral chinees uit! Nog niets van te verstaan.. :D

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    De huisarts zei waarschijnlijk de zesde ziekte maar dat weten we natuurlijk nooit helemaal zeker, kon twee kanten op verbeteren of verslechteren.....goh echt?? Sorry hoor maar wat moet je met zo'n opmerking?? Verder was hij wel aardig hoor, moest het goed in de gaten houden en vaak kleine beetjes drinken aanbieden en laagdrempelig bellen,dus als ik het niet vertrouw ofzo,moedergevoel zei veel zei hij nog maar ja dan kan ik nu gelijk wel weer bellen want ik ben er niet echt gerust op haha.

Maar goed ik hou haar in de gaten en net heb ik toch 40 cc er in gekregen dus hoop dat ze gauw opknapt

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nou..die opmerking had niet echt gehoeven. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken. Zou zo mijn huisarts kunnen zijn... Hoop dat ze snel opknapt!

14. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hip hoe is het met jou?? Al een beetje opgeknapt?

En wat een lompe arts zeg Carly, gebruik je moederinstinct maar goed, als jij het niet vertrouwd bellen!!

JBG hoe is het met jou?

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nope ben nog steeds ziek geen buikgriep meer, maar keelpijn, oorpijn, hoofdpijn, verkouden en voel me beroerd.
    Slaap veel, hopelijk snel beter.

alle kindjes ook beterschap! en jbg en sam ook! x

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dames heb wel ff snel bijgelezen.. maar mn hoofd loopt even helemaal over..
    Lucas vannacht lekker aan t spoken geweest :( dus steeds maar lopen met m tot ie sliep en dan bij mij houden in bed.. want in zn eigen bedje draaamaa pff..
    financieel gaat t ook ff wat minder en vandaag de beslissing genomen mijn kat komende week in te laten slapen (die met diabetes, en t voelt zoooo zwaar :(:(:(:( loop de hele middag al te janken. En dan belt mn werk ook nog eens dat ze inderdaad geen contracten voor onbepaalde tijd mogen geven (thnx *&%$#@#* bezuinigingen :( ) wel mogen ze een alternatief aanbieden, wat dat is hoor ik vrijdag en anders vanaf half dec geen werk meer :(

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Aah taz.. Wat balen zeg!!! Dikke knuffel xxx als je wilt praten pb je maar :)

Hip.. Beterschap..hopelijk knap jij ook snel op!

18. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Maar Taz... Wat klote! Sterkte ermee..
    Hip; beterschap!

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ach Tazzie wat klote voor je zeg,hopelijk bieden ze je nog een redelijk alternatief

Hip wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg, veel beterschap

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Wat erg van je kat trouwens Tazzie, is altijd erg verdrietig om een huisdier te verliezen,ik weet hoe het voelt....dikke knuffel

Deel Deze Pagina