Tazz heel veel sterkte vandaag!! Dat wat jij doet pikt Jesse dus niet, kan hem bij ons neerleggen maar hij snapt niet dat hij daar ook kan slapen.. Heel handig.. Zou willen dat hij dat soms deed Maar anyway, sterkte!
ht ergste is dat mijn kat het op zich redelijk goed doet op de insuline en verder eigenlijk wel te goed is nog maar Financieel kunnen we het niet meer opbrengen, en elke 1,5 week een nieuw flesje insuline a 12 euro, 1x in de 3 weken nieuwe zak dieetvoer a 25 euro ong en en praktisch elke week terug naar de dierenarts bloedprikken om te controleren hoe hoog haar suiker is Nu mag ik wel zelf bloedprikken thuis, maar ja als die spullen die je daarvoor nodig hbt kosten ook wat geld en dan vooral de insulinemeterkaartjes en elke 2 dagen een niwue spuitje gebrkuiken a 1 euro per stuk.. Haar laten leven zonder insuline is geen optie, binnen no time zal ze dan wel slechter worden en op haar eigen voer terug zetten was nog een optie maar dan moet de insuline nog verder omhoog, enige is dat ik dan wel t grotere flesje insuline kan halen van 10 ml ipv 2,5 ml. Maar ja als ik nu al maar 1,5 week doe met 2,5 ml, en ze moet nog hoger in eenheden gespoten worden doe ik misschien net 4 weken met een 10 ml flesje zo moeilijk allemaal, want ik wil haar niet laten gaan. Ze is pas 8. Was ze maar op, dan had ik er meer vrede mee
he iedereen! ik ben gelukkig weer wat beter eraan, heb wel nog keelpijn, maar verder gaat het redelijk goed. carly fijn dat het met tess wat beter gaat. hopelijk gaat het met de andere kindjes ool snel weer goed. tazzie heftig hoor! is er geen andere oplossing? familie of zo die jullie financieel een beetje bij kunnen staan totdat jij ander werk hebt ofzo? sterkte ermee. suusje menp en rose hoe is het bij jullie? troet gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je mannetje!
Tazz... Pff wat rot allemaal zeg! Dat alles tegenwoordig ook zo duur moet zijn he dikke knuffel meis en heel veel sterkte! Marlijn.. Hier net zo hoor.. Als ik dylana tussen ons in leg gaat ze alleen maar spelen en op ons klimmen haha. Heeft Jesse last van zn tandjes dat hij zo moest krijsen? Hip.. Fijn dat je weer wat beter bent! Ik zeg.. Tijd voor een buikfoto
Taz; wat erg meid, maar inderdaad als het financieel niet meer haalbaar is heb je onderhand geen keuze he.. Sam; ik weet het niet waarom hij zo moest huilen, hij krijgt inderdaad heel veel tandjes in een keer. 5 stuks alleen al boven.. Best wel zielig. Hip; fijn dat je je beter voelt!
@tazzie: wat een rotsituatie voor je, veel sterkte. @Marlijn: wat sneu dat Jesse zo'n last heeft van die vervelende tandjes. 5 zo snel achter elkaar is natuurlijk ook heftig! @hip: top dat je je wat beter voelt, dat is fijn! @sam: wat goed dat je geen fles hebt hoeven geven maar alleen speentje, dan zal ze het nu vast niet meer nodig hebben! Zojuist eventjes een stukje gewandeld naar de speeltuin en weer terug. Moet beetje aan mijn conditie werken, maar heb driekwart van de tijd gehoest dus dat is ook niet geheel lekker. Maar was toch lekker die frisse neus en Nienke heeft even op de schommel gezeten! Vanmiddag is sinterklaas op mijn werk, dus dan heeft Nienke haar eerste sint ervaring, we gaan even een uurtje! Ik ben benieuwd wat ze er van vind!
Nou Gizmo mn lieve moppie is niet meer Heb op facebook verder niks staan over de reden hoor, hkomt hooguit te staan dat het gewoon niet meer ging
Pfoe Taz.. Ik leef met je mee.. Was een mooi beestje.. Of moet ik dat nu juist niet zeggen.. Sterkte meid.. Knuffel maar lekker extra met je mannetje! Knoevel vanaf deze kant..
Bekijk bijlage 289443 hier is dan mijn buikje van vandaag...22 weken! mijn buik is al 7,5 cm gegroeid en ben 2 kg bijgekomen.
was bezig met de uitzetlijst na te kijken wat ik nog allemaal moet kopen (bijna alles hahaha heb alleen heeeeeeeeel veel kleertjes al geshopt en leuke dingen hahaha) op internetlijsten staan overal navelbandjes erop en op de lijst die ik vAn de kraamzorg heb staan ze niet. hoe hadden jullie dat gedaan? wel of geen navelbandjes? en op de lijst van de k.z. staan 3 flanellen omslagluiers waar zijn die voor? heb ik die nodig? verder nog tips wat ik juist wel of niet nodig heb? vind het ook moeilijk wat voor flessen ik moet halen, zijn er zoveel!! en natuurlijk geen idee welke die kleine straks fijn vind.
Hip.. Mooie buikfoto.. Flanellen luiers? Geen idee haha.. Ik heb ze niet volgens mij haha. Navelbandjes heb ik ook niet gehaald.. Volgens mij zat er wel zoiets in het kraampakket als ik me goed herinner. Ik gebruikte super veel hydrofiele luiers, dus daar zal ik wel meer van inslaan dan dat op de lijst staat. Ik gebruikte ze voor onder het hoofdje in bed en in de kinderwagen, voor het afdrogen na het wassen/badderen, dylana spuugde altijd veel.. Dus ik gebruikte ze ook als spuugdoek haha..
Ohja.. Flessen.. Dat ligt denk ik heel erg aan je kindje hoe die drinkt.Avent was hier helemaal niks.. Dat dronk ze veeel te snel leeg. Difrax lekte hier enorm of zoog vacuum. Bibi flessen werken hier goed... Maar was het meest tevreden over de Dr Brown. Die fles is ook heel goed tegen krampjes van je baby. Nu gebruiken we wel weer een difrax fles.. Maar dan een grotere.. En die bevalt wel weer heel goed Lastig he.. Zoveel soorten
Haha, want hier was de Avent fles juist een hit (nog steeds ) Ennuh Hip mooie buik hoor! Ziet er goed uit.. Ik had ook geen flanellen doeken hoor, alleen heel veel hydrofiels.. Vind ze nog ideaal.. Mooie foto trouwens Sam, lekker mupke!