stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ja ook geen idee waar die voor zijn, staat op mijn lijst 3 flanellen omslagluiers.
    de lijst van de kraamzorg, groene kruis. zelfde denk ik als jij had marlijn?
    maar ik haal ze niet en met de intake van de kraamzorg kan die vrouw me altijd nog zeggen of ze nodig zijn en waarvoor dan.

ja flesje ligt idd aan de kleine de ene vind avent super de andere vind dat helemaal niks, daarom geen idee wat ik moet halen.
    moet toch iets in huis hebben voor als ze geboren word en ook dan kan ik niet ff aan haar vragen welke fles ze het liefste heeft haha.
    wil geen bv gaan geven dus moet meteen iets in huis hebben.

heb nu een chicco flesje wat in de felicitas zat, en een fles van eigen merk kruidvat wat in hun pakket zat.
    denk dat er in de blije doos ook wel en flesje zit, maar die heb ik nog niet op kunnen halen.
    maarja wat ik dan zelf moet halen en hoeveel?
    hebben jullie een magnetron sterilisator gekocht?

leuke foto sam! echt een lachebekje is dylana he
    ik heb al een stuk of 15 van die hydrofiele luiers, maar als ik nog leuke zie kan ik die altijd nog halen.

die dingen van de uitzetlijst zijn toch de minder leuke dingen om te kopen hihi, maar ja moeten het allemaal hebben haha.

had ik op een stoel geboden op mp voor op de babykamer, krijg ik een mail van die mensen terug dat ze akkoord gaan met mijn bod, maaar zaterdag word de stoel door andere opgehaald. als hun hem niet willen kunnen wij die nog komen halen, wat heb ik daar nou weer aan!!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    In de blije doos zit een fles van avent.. Tenminste vorig jaar wel ;)

Nou daar heb je idd niet zoveel aan, aan zo'n reactie!

Jaa Dylana is echt een lachebek geworden haha.. En dat nadat ze de eerste 4 maand een huilbaby was :p

Ze heeft trouwens weer wat nieuws.. Ze word verlegen haha.. Super schattig.. draait ze haar hoofdje weg en komt dan zo lekker tegen me aanknuffelen haha

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Mooi buikje hip!

Wat betreft de flanellen luiers, die had ik niet. Net wat sam aangaf, veel hydrofiele luiers want die gebruik je overal voor.

Wij hadden vanaf het begin twee flesjes in huis, het kleine avent flesje uit zo'n pakket en nog een aventflesje bijgekocht. Later zijn we overgestapt naar difrax, ivm krampjes. Het blijft gokken wat het beste is.

Ik heb wel een magnetron sterilisator. Ik vind hem erg handig, ik had hem gekregen van mijn nicht die uit de kleintjes is!

En wat raar van die stoel, ze zullen misschien bang zijn dat die andere kopers niet op komen dagen en ben jij een 'reserve' koper.

@sam: ah wat lief zo verlegen, echt schattig! Leuke foto's weer gezien op fb!

Nienke was vandaag gevallen, tand door de lip, flink bloeden echt zo zielig. Vanmiddag even naar het speeltuintje gewandeld en heeft ze lekker op de schommel gezeten, vind ze geweldig.

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, navelbandjes had ik niet en ook niet gebruikt kan je altijd nog laten halen als het nodig is, en bedoelen ze met flanellen luiers niet gewoon een badcape voor uit bad? Zou er iig geen kopen.
    Wat betreft flessen kies nu voor een merk wat jou aanspreekt en twijfel je dan koop je er geen met de avent uit de blijedoos kom je de week ook wel door, persoonlijk voorkeur voor difrax dan hoeven ze niet zo plat vanwege de 2 vorm maar das ieder voor zich.

Magnetronsterrilisator heb ik niet we hebben een vaatwasser een een gewone afsluitbare magnetron bak kan je ook als sterrilisator gebruiken, soms word je gek gemaakt met dure dingen terwijl het met iets simpels ook kan. Maar snap je wel hoor voor Sven er was wou ik ook alles wel hebben.

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    JBG, hoe vond Nienke sinterklaas?

6. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip,hier ook geen flanellen luiers en ook geen navelbandjes,al zaten deze volgens mij wel in het kraampakket.

Wij hebben idd ook heel veel hydrofiele luiers en ook omdat Tess veel spuugde,gebruikte dat tot ze op haar buik ging slapen in bedje zodat ik niet elke keer het hele bedje hoefde te verschonen na spugen,nu gebruik ik ze niet meer omdat ze op haar buik slaapt,vind ik dan te eng onder haar hoofd,dus nu moet ik toch nog vaak het bedje verschonen haha als ze spuugt.

Wij hebben de difrax flessen met s vorm,ik vind ze wel fijn. Tess volgens mij ook wel haha.

Magnetron sterilisator hebben wij niet, gewoon af en toe uitkoken in pannetje water,hier deed de kraam het ook niet veel meer,alleen bij nieuwe flessen of spenen, dat was vroeger meer daar zijn ze weer een beetje van terug gekomen. Tenminste bij onze kraamzorg.

Mooi buikje heb je al zeg!!

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Tess kan sinds vandaag zelfstandig zitten!!! :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      4
  8. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wauw!! Knappe Tess, lekker mupke hoor!

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja he, ben zo trots,ze viel elke keer na een paar seconden nog om maar vandaag bleef ze ineens 10 min zitten

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @carly; Hihi, heerlijk is dat! Ziet er ook zo leuk uit als ze zitten en ze krijgt er een hele vrijheid door :)!

@pooh: Nienke vond het allemaal wel boeiend die sinterklaas! Ze vond het ook niet erg dat iedereen zo hard aan het zingen was enzo. Gelukkig is ze best makkelijk... Krijgt Sven al iets mee van de Sint?

Vieren jullie allemaal trouwens Sinterklaas? Wij morgen alleen met mijn schoonouders. Die willen Nienke toch ook graag verwennen net als de andere kleinkinderen. Vind het wel gezellig!

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeej.. Goedzo Tess!! :)

Sinterklaas doen we hier nog niet aan. Financieel past het niet echt.. En ach, Dylana snapt er toch nog niks van. Zijn ook niet naar de intocht hier geweest. Daar doe ik haar echt nog geen plezier mee, al die mensen.. Die drukte daar kan ze nog niet zo goed over..

12. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wij doen ook niet aan de Sint.. Beetje dezelfde reden als Sam.. Financieel en ook het feit dat Jesse er toch nog niks van begrijpt. Wij hebben ook niet echt het idee hem er een plezier mee te doen..

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wij zouden eerst ook geen sint doen maar mn moeder wil graag wat geven dus nu doen we t wel, voor de volwassenen bij de action geshopt en voor sven hadden we nog een kralen ding van de ikea liggen en een 2e hands hobbelpaard gescoord dus toch wel ff leuk zo ook al snapt ie er niks van. Straks komt de sint aan hier op t dorp dus gaan we ook even kijken. Ben benieuwd of het gillen of lachen word.

En Sven is creatief geweest voor de opa's en oma's met kerst, wel geinig om te doen haha.

Bijgevoegde bestanden:

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip mooi buikje al!

Pooh grappig die foto van Sven :D is dat waterverf ofzo? Wel slim om hem alleen in zn luiertje te zetten haha.

Carly wat een knap meiske is Tess :D en super dat ze al zo goed kan zitten. Kan ze ook zelf naar zit of zet je haar nog neer op der billen?

Wat betreft sinterklaas wij doen er ook niet aan. Financieel kan het niet uit ook. Heb wel 1 klein dingetje bij de kruidvat gekocht voor ong 3 euro. Badvisjes, maar of ik ze inpak weet ik nog niet. Denk dat ik ze maar gewoon bij zn badje leg. Hij snapt het toch ook nog niet.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ook ff 2 foto's van mijn mannetje spammen ;)

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Pooh wat een leuke foto en wat leuk om te doen denk ik

Tazzie nee ze kan nog niet zelf naar zit,denk dat dat ook nog wel even gaat duren. Zie Lucas ook zo mooi zitten,kan hij het al zelf?

Vind die tweede foto van Lucas ook geweldig,echt schateren of niet?

Kan Lucas ook al tijgeren of zo? Tess doet dat nog niet.

Tess is wel heel veel aan het brabbelen en gilletjes aan het uitproberen haha

Wij doen ook niet echt aan Sinterklaas, we gaan wel ff op de koffie bij mijn zus en mijn moeder vond het leuk om een kleinigheidje voor de kindjes te kopen maar verder niet,volgend jaar denk ik wel als ze er meer van mee krijgt.

17. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    We hebben trouwens vandaag een autostoeltje gekocht voor Tess het is de Römer King plus geworden,daar zat ze het beste in.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Carly nee luc kan nog niet zelf naar zit. En als je m zo neerzet ook nog niet lang zitten. Ja hij schaterde het uit op de 2e foto. Hij lacht zowieso heel vaak. Hij tijgert wel maar meer nog niet. Brabbelen en gillen wel.

De romer king plus.. Leuk. Wij moeten ook echt snel gaan kijken want duurt niet lang meer of meneer is uit de maxi cosi gegroeid

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Tess past ook nog wel makkelijk in de maxi cosi maar heb het idee dat ze er niet veel meer aan vind en nu waren er ook wat kortingen ( is wel vaker geloof ik) dus was wel fijn,normaal kostte hij 220 en nu 170

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Carly, ja was idd leuk om te doen en de verf (vingerverf) was er ook zo afgepoetst in bad. En fijn geslaagd voor een autostoeltje. Echt duur die krengen ben erg blij met mn 2ehands die zag er nog zo mooi uit was de Tobi aangezien die ook in ligstand kan voor 60,= ofzo Sven zat er ook al in met ruime 6 maanden toen woog ie al 9 kilo en was het gesleep zo beu met de maxicosi.

Van de week naar burotje geweest en meneer was 77 cm en 10,4 kg goed gegroeid dus.

Wel grappig die verschillende ontwikkelingen. Sven kan zo een half uur zittend spelen maar op zn buik tijgeren vergeet het maar.

Deel Deze Pagina