stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een leuke foto's van Sven en Lucas!

Sven is weer goed gegroeid!

Tess kan voortaan in de autostoel.. Wat zal ze dat leuk vinden!

Hoe gaat t nu met Lucas Tazzie? Slaapt ie al wat beter?

Lieke.. Hoe gaat t met jullie? Kent Norah alweer meer woordjes?

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam nee helaas :( afgelopen 2 nachten heeft meneer weer bij ons geslapen. In zn eigen bedje gaat overdag wel goed, en na zn avondeten dan begint het. Gaat eerst lief slapen om vervolgens met een kwartier te brullen.. Denk nu echt t 3e tandje wat doorkomt want hij wil op t moment ook slecht zn flessen drinken :( Gisteravond viel zn warme hap ook verkeerd, alles weer uitgespuugd :(
    Vanmorgen had ie lichte verhoging en halverwege zn fles was t weer brullen. Heb van de rest van zn fles maar pap gemaakt. Dat ging er aardig in. En een zetpilletje maar gegeven. Hij is nu op t kdv en ik heb nog niks gehoord dus zal het vast wel goed gaan. Haal m wel gelijk om 4 uur weer op.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat zielig tazzie.. Wel fijn dat hij bij jullie goed slaapt. Dan kom je in ieder geval nog wel een beetje aan je rust toe.

Dylana is vandaag ook niet zo happy. Echt veel huilen.. En soms echt krijsen. Wil haar boterham niet.. Drinken wil ze niet... En maar met de vingers in de mond. Ik zie het 4e tandje al zitten.. Dus denk dat die nu doorkomt ofzo..

Ze ligt nu net op bed.. Maar slapen? Nee hoor... Twijfel dan zo of ik haar een zetpil moet geven of niet...

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    huil ze nu nog Sam? als je denkt dat ze pijn heeft zou ik gewoon een zetpilletje geven hoor. Doe ik bij Lucas ook. Die kleintjes snappen niet waarom ze pijn hebben en uitleggen kun je het niet.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Om 13.00 uur was het stil.. En om half 2 werd ze weer wakker. In haar normale ritme is dat haar tijd voor een flesje. Dus heb haar van bed gehaald en de fles gegeven..

Toen nog ff geknuffeld en begon ze weer te huilen en in de oogjes wrijven.. Dus heb haar tandvlees met gengigel ingesmeerd en haar weer op bed gelegd.. En ze sputterde niet eens tegen.. Nu slaapt ze dus lekker. En dat terwijl ze nooit meer een 3e slaapje doet haha..

Ga haar voor de nacht maar een zetpil geven als ze dan nog zo huilt.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    laten jullie jullie kindjes eigenlijk al brood met een vorkje eten?

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik nie tazzie
    Vind belangrijker dat die eet dan dat die netjes eet
    En daarbij vind ik hem nog klein hihi hoef nog nie in gareel
    Hier ligt ook geregeld de gron vol als die zelf eet

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    troetjuh ik sluit me aan bij jou mening hoor, ik vind het zelf ook nog niet nodig en heb t ook nog niet geprobeerd met een vorkje..
    maar afgelopen donderdag toen ik lucas ophaalde bij mijn schoonmoeder vertelde zij even dat zij dat dus al doet met hem.. ik was echt over verbouwereerd dus heb er weinig over gezegd. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk en dus ook totaal nog niet nodig..

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    bovendien eten ze op znijn kdv allemaal met de vingertjes hun brood..

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nou vind ik ook

Weetje mijn broer past op joey
    Ver hebben wij wel de zelfde op voedings metode
    Maar niet in alles,
    Ik denk dan maar tja bij me broer leert die het zo bij mij anders
    Ook niks mis mee hihi

Maar goed ik vind gewoon dat joey nog best effe klein mag blijven
    Ze moeten al zo snel zoveel en worden al zo snel zo groot

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: Nienke krijgt ook nog geen eten met een vorkje, ik heb het wel geprobeerd maar ze wil het niet. Ze wil niet eens zelf de vork vasthouden, dus ook goed. Maar ik denk dat je je er niet teveel aan moet storten dat je SM het wel doet. Het is niet verkeerd wat ze doet, ik denk dat ze je er eerder wel een plezier mee doet voor later ;)... probeer je er niet te druk om te maken want het is niet iets heel belangrijks, snap je wat ik bedoel....?

@sam en taz: wat zielig he van die tandjes, ik herken veel van wat jullie zeggen. Nu zitten bij Nienke de kiezen echt te dringen, het is helemaal wit en lijkt alsof ik al een randje voel, zie het alleen nog niet, best lastig kijken!

Nienke wil ook nog niet zelf haar fles vast houden, krijg er wat van. Alleen als ze op haar rug ligt, dan wel. Iemand een tip?

Ik ben vandaag een paar uurtjes gaan werken, wel pittig vond ik het. Maar ben blij dat ik er even uit was. Zo wat een sneeuw vanmorgen, was in de straten best glad, maar nu ligt er niets meer.

Ik ga even wat aan het eten doen, fijne avond allemaal!

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg andere beker met een rietje ofzo?

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik geef dylana af en toe iets te eten met een vork.
    Heb zo'n setje van Nuby.. Dylana vind het heel leuk om er mee te eten.. Alleen soms pakt ze het alsnog van de vork af en stopt ze het met haar handje in haar mond haha. Ze kan nog niet zelf er iets aan prikken.. En dat stimuleer ik verder ook niet. Maar vind het wel fijn dat ze spelenderwijs dingen leert. :)

Hier geen sneeuw gezien vandaag..

Wel goed om jezelf denken he JBG

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nou ja weet je ik vind het ook leuk om Lucas zelf die dingen te leren.. En dan gaat zij het al ineens doen. Terwijl zij weet dat ik dat soort dingen dan niet leuk vind. (en nu gaat ie wrs over 2 weken ook daar logeren t weekend omdat wij een uitje van de brandweer hebben :( Heb er nog totaal geen zin in)

JBG wel rustig aan doen hoor met jezelf. Geen tips eigenlijk voor je sorry.

Lucas is thuisgekomen van t kdv met koorts :( 38,8. Hij wil zn flessen niet en huilt veel :( We vermoeden ook kiesjes heeft achterin ook ribbels/bulten zitten. Zn groente ging er wel redelijk in en we hebben m roosvicee met een spuitje gegeven. Hij moet toch wat vocht binnen krijgen. En drinken wil hij wel, alleen doet de fles m waarschijnlijk zeer. Arm jochie. Twijfel dan zo of ik niet de hap even moet bellen

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz... Dat snap ik idd ook wel dat je die dingen gewoon zelf wilt leren aan Lucas.Hij heeft wel heel vaak koorts he.. Grijpt ie verder ook naar zn oortjes?
    Denk dat de hap niet zo veel kan doen. Meestal zeggen ze dat de koorts na 3 dagen over moet zijn volgens mij..en daarna moet je langskomen.
    Maja.. Als het voor jezelf niet goed voelt, dan zou ik gewoon ff bellen voor advies.

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik ben 14 maanden en wil alles zelf doen vanaf nu

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier gaat het wel goed, al zitten we wel behoorlijk in een sprong. Nooit zo gemerkt maar deze is echt erg!! De aanloop voor de 15 maandensprong. ( zie mijn topic bij baby en dreumes '14 maanden.. zucht')
    Verder is ze wel lief.
    Ze loopt nu echt goed los, al hele einden. Zo prachtig om te zien. Je ziet gewoon dat ze steeds slimmer worden in hoe ze speelt, dat vind ik zo leuk.
    Als iets niet lukt kijkt ze eerst heel goed en denkt na en dan lukt het wel. Eerder was het gewoon dom 10x proberen en dan opgeven hahah.
    Maargoed, het gaat hier echt met ups en downs. Van super vrolijk naar super sacho. Erg vermoeiend. Gelukkig gaat 't slapen s nachts wel goed. Is maar goed ook, want het is al enorm vermoeiend zo'n hele dag met haar.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wat leuk lieke dat het verder zo goed gaat en wat een leuke foto!

Sam ja nou de laatste tijd ging t erg goed zonder koortsen. Alleen vorig weekend 1 dag en nu dan. Net wakker gemaakt voor zijn laatste fles. Hij sliep zowaar nog, maar fles drinken ho maar :( Wel nog steeds koorts al was t wel iets minder dan begin van de avond. heb uiteindelijk zn halve fles erin gekregen met een spuitje en lepeltje. maar weer een papje van gemaakt, maar regelmatig sloeg ie mn hand weg of liet t gewoon uit zn mondje lopen. Net weer in bed gelegd en meneerte slaapt alweer. Denk dat slapen ook wel heel goed voor hem is nu. Wel zn pyamabroekje uitgelaten (ligt in een slaapzak onder lakentje en dekentje) zometeen zn dekentje wat losser doen pff moeilijk om te beslissen wat je moet doen zeg

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Niet onzeker worden Taz! Jouw gevoelens gewoon volgen!
    Dikke knuff en beterschap voor Lucas!

Lieke.. Had t topic gelezen idd. Lijkt me wel een zware fase!
    Maar wat een leuke foto! Mooi meisje!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Vanmorgen 36.6 gelukkig. Hij lijkt ook meer zichzelf nu alleen wil echt niet uit de fles drinken. Bijt alleen maar op de speen. Dus deel weer met spuitje gegevenen deel pap. Wel alles bijna op. Toch zo maareven de huisarts bellen of we vanmiddag een afspraak kunnen maken.. nu zo wel naar t kdv en dan kijken hoe ie daar is

Deel Deze Pagina