wil hij het ook niet uit een beker ofzo? Dylana vind de fles ook helemaal niks meer.. dus als ze soms niet wil, dan doe ik het melk in een beker.. en dan drinkt ze dat zo op.. natuurlijk wel een heel geknoei nog en de helft stroomt gewoon langs haar mond haha..maar dan krijgt ze in ieder geval wel iets binnen. fijn dat de temp weer is gezakt! Dylana haar 4e tandje is erdoor Op naar de volgende haha.. Ben benieuwd hoe het met Keano en Suusje gaat!
Lieke dat lijkt me inderdaad vermoeiend zeg,heb je andere topic ook even gelezen. Tazzie hoe is het nu met Lucas? Dames hebben jullie nog tips om Tess te laten drinken en dan bedoel ik naast de melkflessen, ik heb rietjesbeker geprobeerd, tuitbeker en een fles die ze zelf vast kan houden en probeer af en toe haar wat te drinken te geven uit een oefenbeker maar alles is leuk om mee te spelen maar drinken blijft ze weigeren, heb het ook al uit de melkfles geprobeerd maar zodra ze merkt dat het wat anders is dan is het 1 of 2 slokjes en dan weigert ze. Heb water, roosvice,diksap en thee geprobeerd.
Carly heb even geen tips (nou ja behalve een spuitje gebruiken haha doen we nu bij Lucas omdat hij echt niet uit zn flessen wil drinken. Dylana al der 4e tandje wat goed Lucas heeft vandaag geen koorts meer gehad. Vanmorgen 36,6 en toen ik m ophaalde van t kdv 37,3 dus das fijn. Maar drinken uit zn fles ho maar wel via een spuitje of via een lepeltje. fruit ging er wel goed in dus ze hebben m een 2e fruithap gegeven. Groentehapje (potje) ging er ook gretig in (extra water al doorheen gedaan) En hij is zooooo enorm hees. Je hoort m amper, das ook wel heel erg sneu. Dus ik hoop dat hij goed wil slapen vannacht want ik ben als de dood dat ik m niet hoor huilen afgelopen nacht heeft hij trouwens heel goed geslapen in zijn eigen bedje. half 10 tot half 7. en daarvoor al van 6 tot kwart voor 9 toen heb ik m wakker gemaakt voor zn laatste fles. Morgen wel een afspraak bij de huisarts wil m toch even na laten kijken en zn hoest zit me toch niet lekker.
hm helaas toch weer verhoging nu Net toch maar even met de hap gebeld, maar we moeten het nog even aankijken. Hopelijk wil hij nu zo gaan slapen laatste fles weer als soort papje naar binnen gelepeld.
Carly.. Heel vaak proberen en aanbieden. Hier gaat het de ene keer goed uit een tuitbeker.. En de andere keer wil ze hem niet en duwt ze hem gelijk uit mijn handen. En een gewone beker? Dat jij hem vast houd? Dat doe ik ook wel eens en dan als ze een slokje heeft gehad,, ook al is het maar 1, dan ga ik heel vrolijk en uitbundig jaaaaa goed zo roepen haha.. Meestal vind ze dat leuk en wil ze nog wel een paar slokjes. Tazz.. Succes bij de huisarts morgen!
Tazzie spuitje heb ik gedaan toen ze ziek was en echt niks dronk maar dat was echt een strijd en aangezien ze nu door de melkflessen en het fruit,groente en yoghurt op zich wel voldoende vocht binnenkrijgt wil ik het niet forceren met een spuitje omdat ze daar dan zo boos van word dat ze straks niks meer van me aan wil nemen. Succes bij de huisarts morgen,hopelijk is alles goed met je kleine ventje Samantha ja ik blijf het ook maar gewoon elke keer aanbieden maar gaat nu al twee maanden zo,op zich is het ook niet zo erg omdat ze wel vocht op andere manieren krijgt dus het komt wel denk ik dan maar aan de andere kant zoals vorige week als ze dan ziek is en niks wil eten en ook de melk niet wil dan baal ik er wel van dat ze niet wat anders wil drinken. Uit beker heb ik geprobeerd,uit oefenbeker en zelfs mijn eigen glas,als ik water drink vind ze dat heel interessant dus dan laat ik haar er ook uit drinken maar ook dan is het als ze het geproefd heeft voorbij.
Hmm.. Lastig is dat dan carly..als je de diksap iets zoeter maakt wil ze het ook niet? T zal vanzelf wel komen.. Maar snap dat je graag wilt dat ze meer drinkt. Vooral als ze ziek is. Hier een slechte nacht gehad.. Naja slecht.. Om de anderhalf uur wers ze huilend wakker..wel gaat ze dan snel weer slapen, maar ik kan dan weer zo moeilijk in slaap komen. En om 6 uur begon ze al tegen haar knuffels te praten.. Heb haar wel laten liggen.. En ze is toch weer ff in slaap gevsallen.. Dus kan ff rustig wakker worden haha
@carly: nienke wilde ook een tijd niet drinken (ook niet op schoot). Toen hebben we haar op een gegeven moment gewoon op de grond gelegd en fles in de handen gegeven en toen dronk ze! Sindsdien drinkt ze op die manier heel goed! @taz: hoe ging het vannacht? @sam: pff dat is vermoeiend zo vaak je bed uit zeg! Als nienke zo vroeg wakker is laat ik ze ook altijd een end kletsen hoor en dat gaat prima! @lieke: hoe is het met jouw? Sla je nu deze maand over met proberen of zijn jullie weer aan het proberen? Gaat het goed met dat project op je werk? @hip: Weer helemaal beter? Nog babyspulletjes gekocht? @suusje; Hoe is het met jullie, nog een leuke foto van keano in de aanbieding ? @troet: Hoe gaat het met Joey, alweer 1 jaar he! Heb jij ook vaak teruggedacht aan hoe het een jaar geleden was? Ik wel! Nog een leuke verjaardagsfoto van Joey? Nienke haar eerste kiesje is doorgekomen! Dus nu heeft ze 8 tanden en 1 kiesje. Verder is ze zo leuk ... Ze snapt echt al zoveel.. Als ik vraag, wat doet een schaap of hond dan weet ze dat, doet ze het geluid na... als we de wijk inrijden zegt ze 'thuis'! Zo zijn er nog veel meer woordjes die ze al zegt, net als miauw (is auw..).. of ze zegt aai als ze de kat aait. Ik vind het heerlijk, ze kletst ook de hele dag, zo leuk!
zozeg jbg dat gaat snel opeens met nienke al een echte kletskous dus! en al een kies erbij, met tanden is ze echt snel he? ik heb het groene boekje van mij en van mijn vriend hier liggen en ik kreeg mijn eerste tandje met 7 maanden en mijn vriend met 9 maanden. hoe gaat het met je eigelijk? hoeveel uur ben je weer aan het werk? lieke idd die 2 maanden wachten zullen nu wel om zijn toch? zijn jullie weer aan het proberen of nog niet? vind het wel spannend hoor. sam balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, hopelijk vanacht beter. tazie wat zei e dokter? carly is tess eigelijk weer helemaal beter? hoe is het met jouw? al helemaal gewend aan de nieuwe meds? ik had suusje gewatsappt en het gaat goed met haar, ze heeft het druk met haar nieuwe baan en zo, maar als ze meer ijd heeft komt ze weer op zp. met keano gaat het super goed. hier gaat het wel weer redelijk, ben nog wel verkouden en de keelpijn blijft me irriteren helaas, heb er ook vaker oorpijn van. maar opzich kan ik weer gewoon vanalles doen dus dat is mooi. vanmorgen bij de verlos geweest en alles was goed, ze had ook mijn hb geprikt omdat ik vaker opeens erg moe ben en ontzettend bleek zie ook mijn handen worden erg bleek dan. maar hb was prima 7,1 hoort er gewoon bij zei ze, dus geen mooie gloed voor mij helaas.
Hip.. Wat fijn dat alles goed was bij de vlos! Wel wat minder van die andere kwaaltjes.. Maja.. Nog maar een paar weken Jbg.. Aah wat leuk dat Nienke zo lekker kletst. Ik zat er vandaag ook nog aan te denken.. Dat het bijzonder is dat die kleintjes zo snel dingen leren. Dylana heeft een boekje.. En daar staat een bal in. Ook heeft ze een losse bal.. Als je dan zegt.. Waar is de bal? Dan pakt ze de bal rn zegt dan soms ook ba haha.. En als je zegt.. Staat er ook een bal in het boekje? Dan pakt ze echt het boekje erbij en gaat dan op zoek naar de bal.. Vind dat zo knap. Taz.. Hoe was het bij de ha!?
JBG al een kiesje bij nienke wat gaat dat hard zeg. en al veel dingen echt snappen zo leuk! Hip fijn dat alles goed was bij de vlos! fijn dat met suusje en keano ook alles goed gaat Sam gaaf dat Dylana ook al dingen zo goed snapt Nou de nacht was goed gegaan, rond half 7 hoorde ik m even maar tegen half 8 was hij echt wakker.. Fles wilde hij weer niet dus maar weer papje gegeven. Bij de huisarts was hij aan t sjansen met iedereen in de wachtkamer *charmeurtje* haha. Ook met de huisarts. Tot dat hij in zn neusje/keel wou kijken haha. DAt wou luc echt niet, dus half in de houdgreep. Doordat hij zo enorm verkouden is en vol zit heeft hij wat druk op zn oortjes wat irriteert en natuurlijk ook slijm in zn keeltje. Maar zijn longen klonken goed enzo. Dus voornamelijk gewoon uitzieken. Antibiotica was niet nodig. En van zn flessen meoten we maar even accepteren, ook omdat hij via een spuitje of lepeltje t wel wil hebben dus dat scheelt. verder gewoon neusdruppels/ui naast zn bed/luuf smeren (op zn romper t liefst ipv borstkas)/hoestdruppels geven.
Taz.. Hoe gaat t nu met Lucas? Deze nacht een beetje doorgekomen? Fijn dat met suusje en keano alles goed gaat. Hier was het gisteravond drama.. Ze sliep de hele avond al onrustig.. Maar om half 12 werd ze krijsend wakker.. Niks hielp.. Getemperatuurd.. En ze had weer ondertemperatuur (35.8) terwijl ze wel warm aanvoelde.. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en toen werd ze wat rustiger. Om half 2 viel ze eindelijj in slaap. Maar ze werd vannorgen om 6 uur alweer krijsend wakker.. Temp is nu 36,2. Maar ff in de gaten houden...
Luc heeft weer goed geslapen vannacht, met een stinkui naast zn bedje.. Maar de fles weigert ie nog steeds en tis gewoon brullen als ie m ziet Balen dat Dylana zo onrustig was vannacht. En hoe is t nu?
Haha dat stinkt lekker he, zon ui,,, vreemd dat hij de fles nog niet wil. Dylana heeft vanmorgen een half uurtje geslapen.. En ligt nu bijna een uur te slapen.. Ze is wel wat hangeriger en jengeliger dan anders..ga haar als ze wakker word weer ff temperaturen.
Hallo dames, ik ben nieuw hier... Begin november me laatste pil genomen... Dinsdag weer ongesteld worden iets eerder dan tijdens m'n pil maar mag niet klagen. Op naar ronde 2... Ben er zo mee bezig... Dit word m'n eerste! Zo spannend !! Heeft iemand nog tips
he sage900 spannend zeg net gestopt, hopelijk is het snel raak. wij kletsen hier al sinds 2010 met een vast clubje zo goed als iedereen heeft al een kleine sommige zijn al een jaar dus denk dat je beter een topic kan zoeken met meiden die ook nu net pas gestopt zijn met de pil. veel succes met zwanger worden in ieder geval!
Hier wachten we nog een maandje, helaas Ben achter elkaar ziek. Dan weer griep, keelontsteking en nu weer buikgriep. Vandaag wrs eisprong, dus helaas.. Wil er gewoon fit aan beginnen! Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts omdat ik nog steeds zo enorm moe ben, snel duizelig en zo vaak ziek. Wil dat eerst afwachten. Als ik zwanger ben kunnen ze toch weinig onderzoeken en wijten ze het toch daaraan. Vind het wel erg jammer, want het leek me zo leuk om met kerst/oud en nieuw misschien wel zwanger te zijn.
Balen Lieke! Maar je redeneert wel goed vind ik, je moet toch wel fit zijn voor een zwangerschap! Dames moeten we niet aan een nieuw deel beginnen trouwens? Volgens mij mogen we maar 500 pagina's vol hebben en daar zitten we bijna aan! Hier trouwens alles goed, ik heb tegenwoordig een FB en een site en nu staat de telefoon roodgloeiend .. Shoots, shoots.. Helemaal leuk.. Dus vandaar dat ik ff niet zoveel post, ik lees wel echt alles mee hoor!
Lieke wel verstandig idd om eerst ff te zorgen dat je fit bent. nu kun je wel lekker alles eten met kerst en een glaasje wijn drinken en champagne met nieuwjaaar. marlijn wat fijn dat je het druk hebt met shoots! ben benieuwd naar je site en fb..doe ff pben als je wil..ga je nog een shoot in de sneeuw doen vandaag? oww en lieke beterschap!!