stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    HOELAAT komt nienke dan snachts? 1 of 2x

Infacol werkt hier ook niet waha wel voor boeren

Hier ga joey ook weer heel slecht slapen
    En als die wakker is huilt hij tot die fles krijg soms al na 2 uur
    Probeer dan te rekken tot 2.5 uur of 2:45 maar langer lukt echt niet en vaak huilt hij dan al...

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: nienke krijgt ongeveer ergens tussen 23.00-00.00 uur de fles en komt dan weer tussen 03.00-04.00 en dan weer rond de klok van 07.00. Overdag zit er makkelijker 4 uur tussen als 's nachts, dan komt ze ongeveer na 3.5 uur.

Hoe probeer je bij Joey te rekken? Met speentje? En probeer je ook in de nacht te rekken? wij rekken voornl overdag maar niet in de nacht. Als er maar minimaal 3 u tussen zit snachts, heb er de energie niet voor.

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @bevallen dames: Nienke wurmt zich sinds een dag flink omhoog of schopt de dekens weg. Dus heb nu voor het eerst een slaapzakje aangegeven. Gebruiken jullie die? En het is toch de bedoeling dat je dan de onderkant van het slaapzakje instopt? Of moet je ze gewoon los laten liggen? (snappen jullie mijn vraag :D)

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nee de nacht rek ik ook niet,
    Idd speentje wandelen vertellen, haha en hier helpt elke keer als die een pruil kip trek om te gaan huilen zeg ik nee we gaan niet huilen
    Da werkt wel effe min of 10
    Maar net ook was die na 2 uur wakker terwel die natuurlijk eigenlijk om de 4 uur wat moet...
    Gekke is dat die dus snachts wel rond de half 4 4 uur komt (tijd)
    Want gisteren was dus kwart over 10 laaste fles en kwam half 4
    Nacht daarvoor kreeg hij 00:00 fles kwam ook 4 uur
    Nu mag hij eigenlijk pas als je 4 uur schema pak om 00:00 weer voeding
    Maar hoor hem nu alweer wakker worden....
    Dus ga nu rekken met een badje zo klaar temaken

Ik vind echt moeilijk hoor da gepuzzel jij niet?
    Haha liefst heb ik iemand (professioneel) hele dag bij me die ik vragen kan stellen
    Van ja en hoe nu. Hoezo lekker onzeker :p
    Voorral ook omdat iedereen weer iets anders zegt

B.v
    cb zeg max 6x135 cc das max wat hij mag nu
    Ka jr mag de flessen opvoeren langzaam naar 150 cc
    Forum deskundigen als ik je verhaal lees dan heeft hij honger geef elke fles 150 cc kijk hoe gaat

Duhh denk ik dan trek 1 lijn, hier word je toch onzeker van

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Daar kan ik je nie mee helpen joey heeft een pacco
    Inbakeren...
    Maar wurmt zich ook alle kanten op ben bang dat hij nog is onder de denkens terecht ga komen

Hoe vermaak jij nienke trouwens? Of gelijk na de fles terug in bed?
    Daarvoor hoef nie te doen dan is toch eigenlijk alleen maar brulle

Ben nu sinds 2 dagen
    Met hem aan oefenen. Op zen buik leggen (om ze hoofd te draaien)
    Zomaar 5 a 10 min

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Bij ons is het ritueel uit bed, schone luier, fles, even spelen en dan naar bed. Even spelen is kletsen tegen haar, beetje kijken of ze wil lachen... of ik zet ze in de wipstoel of ik leg haar in de box onder het mobiel. Naar bed lukt vaak overdag niet. Ze word wel rustig van het mobiel in de box, dus probeer vaak het bed maar als het niet lukt, dan ligt ze wel eens in de box of bij mij... bij mama slaapt ze altijd :). 'S nachts is slapen bijna nooit een probleem, maar overdag wel.

Ik vind het ook wel moeilijk hoor, met die voeding enzo. Daarom ben ik blij dat ik bij het cb ben geweest op inloopspreekuur afgelopen donderdag en komende donderdag ga ik weer en dan bespreken we hoe de week is geweest. Ik herken je wel met die tijd hoor, in de nacht. Nienke komt ook vaak beetje rond dezelfde tijd, of ze nu om 23 uur of 00.00 uur voeding heeft gehad... Nu ligt ze al een paar uur te slapen en meestal als ze overdag niet slaap, s avonds wel dan is het snachts een gedoe, dus ben benieuwd hoe het straks gaat. Als het goed is krijgt ze rond 23.30/00.00 uur voeding.

Haha, ik zeg dat ook tegen Nienke als ik zie dat ze wil huilen, zo van ' we gaan toch niet huilen', en dan zit ze me zo aan te kijken en dan huilt ze niet, echt gek ;)!

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Oh trouwens, moest ff slikken wat ik vandaag hoorde. Iemand van de babycursus die is 4 weken geleden bevallen. Kindje weegt nu 4500 gram en heeft zoveel behoefte, die krijgt 8 voedingen van 180cc :$:$:$ !! Ik schrok er gewoon van, ben benieuwd hoe het kleintje eruit ziet. Over 3 weken hebben we reunie met alle baby's erbij!

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Dat schiet hier dus ook niet op joey heeft bijna elke voeding poep luier
    Dus moet wel na Zen fles verschone...
    Anders ben he 2x bezig in 25 min
    Best jammer want dan is hij gelijk weer klaar wakker
    Haha huilen geeft hier ook nie door gezet
    Dus hij slaapt nu ook van 9 uur al...
    Snachts is slapen hier ook niet echt een probleem soms wel natuurlijk
    Maar geef nu in donker voeding kijk hem niet aan en verschoon alleen als echt nodig is Oja en praat ook nie tegen hem
    Dan is hij na 25 min weer in slaap in Zen bedje
    Soms word hij wakker en huilt hij even
    En soms slaapt hij lekker door

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Omg das toch wel veelste veel dacht dat ze max 1 liter mochten per 24 uur
    Pff das wel havy

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Had Nienke maar elke keer een poepluier, hier zit er soms 3 dagen tussen! Nienke slaapt nu ook al vanaf 21.00uur dus ben benieuwd hoe laat ze nu komt. Hoop wel dat ze daarna naar bed wil, ik wil wel naar bed:D! Heb jij dat ook dat als je denkt dat Joey bijna in je armen slaapt en je hem in bed wilt leggen, dat die ogen wijd open gaan en dan opeens wakker is? Dat heeft Nienke wel en dan is het echt vechten tegen de slaap!

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha ja dat heb ik hier ook denk dan grr Hihi

Zo hier is meneer weer in bad geweest flesje gehad 135 cc vriend hem gemaakt
    Tis nu 00:20 ben benieuwd hoelang duurt voor hij slaapt en wanneer hij weer komt :p

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wat een puzzel met die voedingen, troetjuh heb je wat aan oei ik groei?

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: Nienke heeft om 00.00 uur de fles gehad, vannacht weer om 04.20 en toen weer om 07.50. Ze ligt nu weer op bed, manlief ook.

Ik heb zo de balen:(, ik voel me echt beroerd mijn stem is weg, keelpijn etc.. Ben alleen maar aan het hoesten. Eindelijk kon ik ook lekker slapen maar ben er maar uitgegaan, kan mijn man even doorslapen, want ik hou hem ook wakker met mijn gehoest!

@alle bevallen dames, welke flessen gebruiken jullie?? Ik ben nu van avent naar difrax maar vind het niet zo fijn. Wat is jullie ervaring?

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Saxia en Samantha hebben jullie nog een beetje geslapen?
    MenP ik wilde eerst niet aan de positiebroeken maar ze zitten toch wel fijn hihi. Ik heb ze ook van de Miss Etam, ook voor 10 euro geloof ik. Ideaal! Vind het zonde er zoveel geld voor uit te geven. En op het werk heb ik toch werkkleren aan, en thuis doe ik het liefst snel een joggingbroek aan, dat zit altijd nog het fijnste!
    Carly wat een mooie fotoos van jullie meisje!
    Hip is niet raar denk ik dat het werkelijke besef nu pas komt. Op het moment zelf komt er zoveel op je af en word je als het ware geleefd. Misschien had je ook wel het gevoel sterk te moeten zijn voor je moeder en gun je jezelf nu pas tijd voor het verdriet. Doe het rustig aan!

Wbt het meeten; ik zag idd dat MenP in juni uitgerekend is, dus we kunnen beter daarna afspreken denk ik. Wat vinden jullie van augustus? Voor diegenen die mee willen dan..

Ik ben net begonnen met het wassen van het babyspul :D Ben begonnen met al het wit, dat zit nu in de trommel. Krijg ineens de kriebels dat ik dingen af wil hebben en heb het gevoel dat er nog zooo veel moet gebeuren, terwijl dat best meevalt geloof ik.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemorgen..

Troetjuh is joey nog snel in slaap gevallen?

JBG beterschap!!

sas jleuk al de kleertjes wassen :)

wij gaan zo zwemmen.. heb een zwangerschapsbadpak maar moet er erg aan wennen haha.. draag normaal alleen bikini's maar die passen niet meer..

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Ik zou je echt de Dr. Brown fles aanraden! Die werkt heel erg goed tegen krampjes. Ze hoeven daar namelijk niet vacuum te zuigen en er zit een speciaal ventiel in voor de lucht. Hierdoor krijgen ze geen lucht binnen. Zal er even een link bijzetten: Prenatal - Eten en Drinken - Flesvoeding - Dr Brown

Wat ik wel zou doen is dan direct wel een grote kopen, anders blijf je namelijk flessen kopen omdat de kleinste tot 120 cc zijn.

Slapen gaat hier nog steeds slecht. Ze was er vannacht al om 3.00 en toen weer om 6.00. Gaat me nu echt opbreken, zeker omdat ik gisteravond avonddienst heb gehad en dan ben ik gewoon echt moe. Ik vind het ook gewoon frustrerend, omdat ze gewoon een paar weken doorsliep tot 5.30! Dan denk ik gelijk; wat doen we nu verkeerd?

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Pooh, dat zijn hele goeie waardes hoor!

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Keano ligt ook al bijna vanaf het begin in een slaapzak.
    Die stop ik niet onder het matras maar ik doe een dun dekentje over hem heen en die stop ik in. Uiteindelijk ligt hij vaak wel een heel stukje hoger, maar hij kruipt niet meer het hele bed door.

Norah, heeft norah niet een groeispurtje?

Ik heb laatst ook een week gehad dat Keano elke nacht kwam voor een voeding. Nu slaapt hij weer door.
    Hij is vorige week gewogen in het kinderziekenhuis. Hij was maar 250 gram aangekomen in 2 weken! Hij beweegt superveel, en groeit volgens mij weer erg in de lengte.
    Wat weegt Norah nu? Keano weegt 6,5 kilo.

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow indrukwekkend meiden al dat voeding gedoe. Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan straks. Eerst maar eens kijken of bv wil werken. Tja en dat slaapgebrek zie ik ook wel tegenop. ik word er namelijk echt niet gezellig van. Hoewel ik voldoende train natuurlijk momenteel. Vannacht wel weer een goede nacht. Het lijkt wel of het afwisselt. Da's dan jammer voor aankomende nacht.

menP lekker aan doen hoor die positiekleding. Zit echt een stuk fijner. Alhoewel, hier nu niet meer. pas er niet meer echt lekker in en iets nieuws kopen ga ik echt niet meer doen nu. Dus lekker ruim zittende dingen alleen nog en dat is niet zoveel en inderdaad een joggingbroek op half zeven aan waar mijn buik overheen puilt. En dat in combinatie met laat in de kleren 's ochtends en vroeg uit de kleren 's avonds. Het maakt me echt even niet uit hoe ik eruit zie.

Carly wat een mooie foto's! Als ik dat dan zie, word ik nog meer nieuwsgierig naar onze beeb. Vannacht wel een soort vage droom gehad, voor het eerst dat ik het in ieder geval onthouden heb, over mijn beeb die ik aan het bekijken was. heb alleen het neusje nog onthouden.

Sam hoe is het bij jou?

Hip meid, gun jezelf tijd! Met jouw positieve instelling gaat alles wel een plekje krijgen, maar dat kan niet een twee hup in 1 keer. Fijn dat je de strijk en zo weer hebt overleefd. Hier ben ik eigenlijk heel goed bij momenteel met de was.

Sasjuh die kriebel herken ik helemaal. Gewoon lekker aan toegeven en alles gewoon nog eens wassen tegen de tijd dat je echt bijna bent uitgerekend. nieuwe dingen moet je vaak toch meerdere keren wassen. wat betreft afspreken is augustus prima hoor, alleen niet op mijn trouwdag, hihihi. Meiden we zien wel. Voor hetzelfde geldt zijn Hip en/of Anita dan hoogzwanger.

Oh lekker zwemmen Tazzie. Dat lukt mij nu niet meer zo goed met mijn armen. Maar ik zou eigenlijk wel graag gaan babyzwemmen misschien. Jij ook? Schijn je geloof ik toch het beste met zijn tweetjes te kunnen doen.

Pooh is gelukkig uitgeprikt. Het lijken mij ook mooie waardes hoor. Als de vlos het er nu ook mee eens is, ben je daar ook weer van af.

Nou ladies, wij wachten hier nog maar weer even door. Fijne en mooie zondag allemaal.

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Suusje: Ja, dat dacht ik ook, maar het vreemde is dat ze heel slecht drinkt. Ik had dan verwacht dat ze meer zou drinken. Ze wil nu minder drinken maar meer flesjes.. Wel lastig hoor.
    Ze weegt nu bijna 6 kilo!
    Wat was de reden dat je met Keano naar het kinderziekenhuis moest? Hopelijk niets ergs toch?
    Maar 250 per 2 weken is toch niet weinig? Volgens mij zeggen ze minimaal 100 gr per week. En het wisselt ook wel, tenminste bij Norah. De ene week 100 de andere week ineens 200 gram.

Deel Deze Pagina