stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Oh Norah, dat is wel heel lastig ja.
    Heb je al informatie gevraagd bij het cb?
    Vaker wat minder drinken, dan helpt ophogen niet natuurlijk. Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat. Als je eenmaal weer gewend ben aan doorslapen breekt het je nog meer op als in het begin.

Keano kwam de eerste maand een kilo aan, de tweede maand 750 gram en nu zou hij op 500 gram zitten. Is volgens mij ook wel logisch dat het niet meer zo hard gaat.

Hij gaat naar het ziekenhuis voor het bultje op zijn lip (aardbeivlek). Is niet iets ernstigs hoor. Maar hij word wel lekker nagekeken elke keer. Bloeddruk, hartfilmpje enzo. Omdat er voor die aandoening bloeddrukverlagers worden voorgeschreven.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh ja, dat is ook zo! Wel fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden! Ja het aankomen gaat idd wel steeds minder snel! Als ze een kilo per maand blijven aankomen gaat t wel heel hard als ze straks 1jaar zijn:)
    Maar je hebt helemaal gelijk wbt het doorslapen. Nu is het idd zwaarder, omdat het tijden beter ging ja.
    Dinsdag ga ik weer naar het CB, dus ben erg benieuwd wat ze zeggen. Voeding ophogen lukt echt niet. Na 100cc is het echt een strijd om er wat meer nog in te krijgen. Meestal rond de 120/130. Terwijl ze daarvoor wel 180 kreeg ( waarvan ze meestal nog wel wat liet staan). Dus eigenlijk ook logisch dat ze dit s nachts weer gaat inhalen, want ze krijgt gewoon te weinig. Maar ja, je kunt het er moeilijk inproppen overdag! Ze begint ook echt te huilen als ze niet meer wil. Ja dan houdt t wel op!

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wat betreft afspreken augustus lijkt me prima, al denk ik dat je t nooit perfect kan uitkienen dat iedereenb kan al zou dat wel mooi zijn natuurlijk.

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Babykamer is nu af zal ff wat foto's spammen, muurstickers zien er redelijk uit ondanks de waterschade.

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    en nog 2, was wel een gedoe teouwens die muurstickers om ze er fatsoenlijk op te krijgen maar resultaat mag er wezen. Al zeg ik t zelf :D

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Mooi Pooh! echt heel erg leuk! Dat autootje is geweldig trouwens:)

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemiddag..

Dames..wat een gepuzzel met die voedingen.. ben benieuwd hoe het hier straks zal gaan.

Pooh.. wat een super leuke kamer zeg :D Mooi gedaan :D

Saxia.. fijn dat je toch weer een goede nacht hebt gehad. Je bent nu officieel over tijd..spannend!
    Hier gaat het ook wel goed hoor.. vannacht ook een redelijk goede nacht gehad :)

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pooh mooi kamertje zeg!!

inderdaad een gepuzzel met die voedingen steeds.. ben ook benieuwd hoe dat hier straks zal gaan..

saxia echt overtijd nu.. en gelukkig afgelopen nacht een goede nacht gehad, dus mocht t vandaag gaan beginnen heb je iig beetje redelijk geslapen ;)

Sam ook een redelijk goede nacht gehad..

zwemmen was lekker, vooral t bubbelen haha. wel erg druk met kinderen enzo.. (maar ja zondag he en laatste vakantiedag voor de kids)
    saxia babyzwemmen lijkt mij ook erg lekker ja straks.. wil t wel gaan doen als t kan..

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hoi hoi
    Joey sliep na 10 min gelukkig
    Dus 00:40
    Kwam daarna half 4 toen half 7 toen kwart voor 10 toen kwart over 12
    En nu slaapt hij nog lekker

Jbg ik heb idd ook de dokter brown fles ik ben der ook te vrede over
    Vind fijne flessen ik heb met smalle hals omdat joey niet met de brede hals spenen overweg kan is te breed voor hem...

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Mooi kamertje kwam er voorbij!
    Heel leuk die muurstickers , dat moeten wij ook nog steeds doen :D:)

norah, is kleine norah al bezig met omrollen?
    Keano is driftig aan het oefenen, haha.
    Van zijn buik naar zijn rug lukt al heel vaak, maar van rug naar buik is nog erg lastig.
    Hij blijft wel steeds proberen, totdat hij echt gefrustreerd raakt en dan is het even brullen . Als ik hem dan even dat laatste zetje geef is hij echt superblij dat het
    gelukt is!

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Mooi kamertje Pooh! Ik vind die muurstickers ook erg leuk,waar kun je dat soort muurstickers krijgen?

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh super mooi kamertje zeg en leuke sticker
    Zal idd niet makkelijk zijn om dat er netjes op te krijgen...

Dat Oei ik groei boek. Beschrijft de faces waar je kindje zich in bevindt (de wel bekende sprongetjes)
    Heeft verder niks met voeding te maken

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: Lekker gezwommen vandaag lees ik!

@norah: bedankt voor de tip over de fles! Wat balen dat Norah niet meer doorslaapt! Ben benieuwd of ze tips hebben bij het CB!

@norah en Suusje: hoe zijn jullie overgegaan van 6 naar 5 flessen? Pas toen de kids snachts langer sliepen of de voeding beetje ophogen en langer tijd ertussen? Hoe was dat bij jullie, ging het een beetje vanzelf?

@pooh: supergave kamer!!

@troet: heb je eerder andere flessen gebruikt?

Afspreken in augustus is wat mij betreft prima!

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg had idd eerst Avent maar die speen was tegroot
    En kreeg van de kraamhulp een brown fles kado

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh ik vind jullie kamertje superleuk geworden! Gaat beeb er meteen slapen of eerst bij jullie op de kamer?

Ik ga weer terug naar de tv, lekker bzv kijken!

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
  17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, er komt nog een wiegje heeft mn vriend ook in gelegen die gaat mn schoonmoeder opnieuw bekleden. Was eigenlijk van plan om die op t kamertje te zetten of mischien eerste dagen bij ons weet t nog niet precies. En jullie?

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh je link doet niet

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    JBG, keano dronk alle 6 de flesjes op een gegeven moment steeds tot op de laatste druppel leeg. Toen ben ik alle flessen gaan ophogen. Hij liet toen vanzelf meer tijd tussen de voedingen, en kwam zo op 5 flessen. Hij dronk niet gelijk alle flessen leeg hoor, nu nog steeds niet trouwens.

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Http://artpainting4you.eu

als t goed is stond er dan iets van bedoelde u en dan deze link hierboven erbij troet dan doet ie t wel ;) stond een s teveel in..
    leuk site trouwens

leuk dat je schoonmoeder zelf t wiegje bekleedt pooh.
    hier nog beetje twijfel, eigenlijk geen plek op onze kamer ervoor. Kunnen via vriendin een wiegje van hun lenen.. maar grote kans dat ie gelijk in t ledikantje komt..

Deel Deze Pagina