stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    JBG op een gegeven moment dronk Keano steeds alle flessen leeg. Toen ben ik alle flessen gaan ophogen. Daardoor liet hij steeds wat meer tijd tussen de flessen, en verviel er dus een fles. Je zult waarschijnlijk eerst om en om 6 flessen en 5 flessen krijgen. Hij sliep ook steeds ietsje langer in de nacht. Toen kon ik het een beetje gaan sturen naar een vast schema.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sas is boer zoekt vrouw nog beetje leuk??

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames

zo mijn dag werken zit er weer op.

moest veel bijlezen hier zeg!
    wel veel gekletst over flesjes en zo daar kan ik niet echt over meekletsrn dus dat laat ik lekker aan me voorbij gaan. Hopelijk komt het allemaal goed en slapen jullie straks in de nacht als een roosje!

saxia spannend word het nu wanneer is het volle maan? Dan gaat het dan mss wel beginnen... Is het een leuk spel wat jullie hebben gekocht?

pooh ontzettend leuk kamertje hebben jullie!

augustus afspreken vind ik prima maar alleen als ik zwanger ben anders niet denk ik. kan altijd nog tegen die tijd beslissen natuurlijk.

Suusje is dat aarbeien vlekje al aan het krimpen of nog niet?

ik ben het verder ff kwijt hoor sorry!

Fijne avond nog. xxx

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemorgen allemaal, weer een nieuwe week begonnen..
    En zo geen zin om te werken, maar t moet maar.. nog 8 weken tot mn verlof...
    vanavond lekker beebje gluren :)

Saxia en is er al wat?? of nog steeds rustig in je buik?? en beetje kunnen slapen dan?

Sam deze nacht beetje geslapen?

Hip lijkt me wel logisch (tenminste denk dat ik t zo zou voelen) dat je alleen met afspreken meewil als je zwanger bent. Maar je weet je bent ten alle tijde gewoon welkom! Al hoop ik natuurlijk en blijf ik voor jullie duimen dat je nu gewoon heel snel goed zwanger bent!

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal!

Nog steeds rust hier. Krijg wel veel sms-jes en zo van mensen die vinden dat ik nu toch echt maar eens moet gaan bevallen. Tja en dat vinden wij natuurlijk ook, maar je kunt het niet afdwingen he. 2 uur geleden was het volle maan geloof ik. Nou...niks van gemerkt. Ben laat gaan slapen gisteravond, maar een keer eruit en toen door tot een uur of half 8. Best redelijk. Misschien vanmiddag ook nog een tukkie.
    Het spel dat we hebben gekocht heet Set. Ik bak daar niks van, maar manlief wel. Alle andere spellen die we hebben win ik altijd al, dus ik dacht ik koop ook iets leuks voor hem. Bovendien stimuleer ik mijn eigen hersencellen hier ook mee.

Zo genoeg over mij.

Pooh wat hebben jullie een top kamertje. helemaal leuk!

Tazzie gaat lekker beebje gluren vandaag. veel plezier en spammen hier die beelden he.

Hip wanneer moet jij weer eens wat eigenlijk qua afspraken? Na je menstruatie zeker weer in een nieuwe ronde gaan meten?

Suusje hoe vaak moet je op controle met Keano? En wanneer gaan ze actie ondernemen wat betreft het vlekje?

Sasjuh onze beeb gaat in de eigen kamer in het ledikantje slapen. Het kamertje ligt naast die van ons op zolder en met de beide deuren open gaat dat denk ik prima lukken. Bovendien ben ik wel voorstander van slapen in je eigen bed. Ik word denk ik zelf onrustig als ik elk geluidje zal horen. Doen we gewoon een of twee deuren dicht. En als dat allemaal niet werkt en ik heb wel behoefte aan nabijheid, dan zet ik gewoon tijdelijk het ledikantje naast ons bed. Niet te moeilijk doen, denk ik dan maar.

Ik zal het afsprakenlijstje maar weer eens opsnorren. Al dat geklets van ons...

6. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie 09-01-2012: 3d/4d pretecho
    Saxia: 10-01-2012: controle verloskundige
    Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis
    Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige
    Samantha1 11-01-2012: controle verloskundige
    Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap
    Tazzie 17-01-2012: controle verloskundige
    Pooh 19-01-2012: controle vlos
    Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen dames..

En toen was er alweer een nieuwe week begonnen.
    Een week waarin we weer vol spanning gaan wachten op Saxia haar beeb.. :D

Tazzie.. vandaag de 3d/4d echo.. leuk leuk!! Weer even naar jullie kleine jongen gluren :D Heel veel plezier!

Saxia.. bij jou helpt het dus ook wel dat je wat later op bed gaat..dat je dan langer slaapt. Ik ben ook maar 1 x wakker geweest.. :D

Zo.. de eerste was zit alweer in de wasmachine..zometeen ff stofzuigen..:) Het rommelt hier volgens mij al wel een beetje.. sinds gister toch weer last van harde buiken en menstruatiegevoel..maar zet nog niet echt door ofzo.. Spannend!

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Saxia je houd het wel spannend hoor
    Heb je de broekjes al binnen?

Sam spannend joh, wel verlend die voorweeen

Tazzie leuk joh baby gluren

Jbg zat te denken he heeft nienke echt zo last van buik krampjes omdat ze nie kan poepen?
    Zou je ook is nutriton kunnen proberen door de voeding...
    Kan ook laxerend werken
    Zou is aan cb vragen...

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Carly; Jullie hadden zelf het gevoel dat het een meisje zou zijn en dat is het ook. Dat is leuk. wij hebben ook het gevoel dat het een meisje wordt, maar dat heeft misschien ook wel een beetje ermee te maken dat we een leuke meisjesnaam hebben en nog niet echt dé jongensnaam. We zullen zien begin februari.
    Die positiebroek zit idd lekkerder. Pat doet soms zn handen onder die band, lekker warm dat buideltje van jou, zegt ie dan. Misschien dat ik er vandaag gewoon nog een ga kopen. Kan ik tenminste afwisselen.
    Echt vreemd die buikpijn vlagen. Heeft het niets met banden te maken? sterkte in ieder geval ermee!
    En jullie meisje ligt lekker te chillen, haha, die van opzij is érg mooi! En lijkt ze al op 1 van jullie??

@Hip; Mooi alle was weer weggewerkt (op een klein beetje na, haha) Voelt toch altijd weer fijn. Hoe is het verder met je?

@Pooh; Volgens de meiden hier heb je mooie waardes, dus dat zou fijn zijn! De uitslag al gehoord? Wat een ontzettend leuk en mooi kamertje! En lijkt me echt een vervelend werkje die stickers op de muur krijgen, maar zoals ik ze nu zie, goed gelukt! Is dat trouwens zo'n badje met thermometer? Lijkt mij heel handig. Hadden wij ook gezien.

@JBG; Dat kan bijna niet anders dan dat dat een flink kindje is met zoveel voeding!

@Sasjuh; Ik wilde ook niet aan die broek, maar dacht, toch eens proberen en het bevalt én ook erg fijn dat ik van jullie terug hoor wanneer jullie er aan zijn gegaan (aan die broeken dan he!). Heb jij ook andere werkkleren nu? Of rekt dat prima mee? En ruikt het bij jullie op de babykamer nu heerlijk naar pasgewassen kleertjes? Augustus lijkt me voor mezelf wel beter om af te spreken.

@Tazzie; Het zwemmen was lekker, lijkt mij ook heerlijk als je al wat verder bent. En ook gewend aan je zwangerschapsbadpak? Veel plezier vanavond!

@Saxia; Als ik jou was zou ik ook echt geen nieuwe kleding meer kopen. Dan maar ff wat minder charmante kleding wat wel lekker zit.

@Suusje; Leuk dat Keano zo'n doorzetter is met dat omdraaien. Lijkt mij ook frusterend als het dan niet lukt.

@Samantha; Straks beval jij nog eerder dan Saxia....dat zou wat zijn.

Wij zijn gisteren naar een baby en tiener geweest en hebben de kinderwagen gekocht. We hadden ons al voordat we zwanger waren georiënteerd en kwamen steeds op dezelfde uit en deze stond er. en in de kleur die wij wilden en die hebben ze niet overal meer. We hebben een Quinny Speedi Raven (Zoals Sasjuh en dan in het zwart/grijs). Alleen het wieggedeelte wordt nog bezorgd. De rest staat al uitgestald in de woonkamer, zo leuk!!!
    Ohja, wij kregen het verzoek om niet voor de uitgerekende datum te bevallen. Mijn schoonouders komen 23 juni terug van vakantie en ik ben 24 juni uitgerekend, haha. Net of ik dat voor t zeggen heb.

Fijne dag allemaal!!!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuk dat jullie al een deel van de kinderwagen binnen hebben MenP! Wij hebben ook een kinderwagen in de kleur grijs/zwart. Mooi neutraal.. en leuk op te vrolijken met fel gekleurde dekentjes :D

Nou wanneer je bevalt heb je inderdaad niet voor het zeggen nee :p Meenden ze dat serieus? of wel meer als grap?

Vanmiddag dus toch nog een positiebroek halen.. groot gelijk heb je! Beetje afwisseling kan geen kwaad!

Ik denk niet dat ik eerder ga bevallen dan Saxia hoor.. het is nog niet regelmatig ofzo de harde buiken.. lig nu al tijdje op de bank en dan zakt het gelijk weer af. Laat Saxia eerst maar gaan bevallen hoor ;)

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: nutriton is toch om het te verdikken? dat ze langer over de fles doet?

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Klopt maar werkt ook laxerend
    Heb al paar keer op zo gelezen dat ze dat ook wel is geven om te poepen
    Naja je ken altijd aan cb vragen toch
    En als je er nie teveel in doet dan verdikt het ook niet zo er
    Je kan natuurlijk ook altijd nog even aan de zp deskundigen vragen

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP leuk dat jullie de kinderwagen hebben gekocht! Mooi is ie hoor :D Haha en over je bevaldatum heb je helaas niets te zeggen.
    Ik heb andere werkkleding nu, wij hebben witte pakken natuurlijk maar de jasjes zijn met drukknopen en die gingen natuurlijk niet meer dicht. Heb nu een wit poloshirt en een witte positiebroek. Niet zo mooi als mn normale pak haha maar ach voor die laatste weken kan het prima.
    Saxia wij twijfelen ook nog steeds over het wel of niet bij ons op de kamer slapen. De mevrouw van de kraamzorg raadde het wel aan, maar ik hoor van zoveel dat ze het niet doen. Met bv geven is het misschien wel weer handig.
    Samantha ik ben benieuwd of je voorgevoel uitkomt en jullie meisje daadwerkelijk eerder geboren wordt!

Hier aan het werk maar nu even rustig gelukkig. Ik heb alleen erg buikpijn, heel vervelend. Als ik zit gaat het wel maar lopen doet zo zeer.. Veel harde buiken ook weer.
    Ach ik heb 30 wkn klachtenvrij van mn zwangerschap mogen genieten dus ik mag niet klagen! Alleen mn verlof mag nu wel in zicht komen :)

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Saxia, de actie wbt de aardbeivlek is al genomen. Daar zijn de medicijnen voor. Daarmee moet de groei stoppen en de bult verdwijnen.
    Hou je het nog een beetje vol, het zwanger zijn?

Hip, ik heb het idee dat er wel wat gebeurd nu. De kleur is minder fel en de bult wordt wat platter.
    Hoe gaat het met jou? Kan je alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd al een plekje geven, of is het daar nog te vroeg voor?

Hoe zou het met Winnie gaan?

Als het goed is komt morgen onze nieuwe computer! Gelukkig want via de telefoon gaat het vrij lastig.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. hou het wel ff in de gaten met je buikpijn/harde buiken.. bij mij kwamen ze ook steeds vaker en moest dus wel eerder stoppen met werken. Ook al deed ik ook zittend werk..

Wij willen de baby wel bij ons de eerste weken op de slaapkamer hebben. Weet alleen niet hoe ik het doe met voeden.. wil flesvoeding geven..maar doe ik dat dan op haar eigen kamertje? of beneden? Zoveel vragen ineens haha..

16. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Vers van de pers:

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Leuke foto suus
    En je ziet bijna niks meer van dat plekje of lijkt dat zo op de foto?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuk suus! Dat plekje is idd al een stuk minder of niet?

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Sam als ik het zo lees, dan kon jij inderdaad nog wel eens eerder gaan bevallen dan ik. Dus wie weet.....

Troetjuh, ja die charmante broekjes gleden vrijdag in de bus. Toch wel handig denk ik om die matrassen van kraamverband op hun plek te houden. Afschrikwekkend hoor.

MenP ik krijg het verzoek om nu toch zo snel mogelijk te bevallen. mensen om mij heen houden het niet meer. Maar ach, mijn verlof wordt lekker langer nu. Toch nog een voordeel gevonden. leuk he zo'n wagen. vroeger speelde je met een mini-versie en nu staat er een echte in je huis.

Suusje, wat fijn dat morgen de computer komt. Wacht ik wel met bevallen, speciaal daarvoor. Hihi. Oh ik wist niet dat met medicijnen een aardbeivlek helemaal kon verdwijnen. Weer wat geleerd. Het zwanger zijn volhouden. Tja ik heb geen keuze, maar ben er wel klaar mee hoor. Bukken lukt voor geen meter meer, slapen niet, omdraaien in bed niet, lekker zitten op de bank niet en ga zo maar door. Nou ja nog hooguit 2 weken.
    Wat een heerlijke pretletter van een zoon hebben jullie toch.

De assistente van de vlos belde net met het verzoek of ik morgen eerder op controle wilde komen. Net geregeld met manlief dat hij eerder thuis is 's middags (met de auto). Ja zei ze er zijn er zoveel bevallen van het weekend dat ik met gaten zit. Nou wil ik graag mijn man, met de auto, wel meehebben morgen dus ik zei in eerste instantie liever niet. Anders moet ik mij op een fiets hijsen en dan ook nog hopen dat het droog is, want in een regenpak pas ik echt niet meer. Ze bleef maar doorpraten over mogelijkheden, dan woensdagochtend om kwart over 9. Dus ik maar weer gezegd, als het echt niet anders kan dan kom ik wel eerder, maar dus liever niet. uiteindelijk ging ze het bij anderen proberen geloof ik. is dit nou erg egoïstisch van mij? Ze klonk best wel geïrriteerd vond ik.

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Euhm nee ik vind van niet saxia
    Je ben al over je datum heen dan ga je toch niet meer fietsen
    Wat lomp van haar is toch haar probleem dat er gaten zijn...

Heb je trouwens veel kraam verband?
    Ik had 5 x pakken gekocht allemaal op
    En heb geloof ik nog een pak of 4 in ziekenhuis gebruikt (van hun)
    En had er dan nog van me kraam pakket ook op

Haha of heb ik er nou zoveel gebruikt?

Deel Deze Pagina