stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Zeker leuk om aan zwart/grijs felle kleuren toe te voegen! Ben zo benieuwd naar of wij een jongetje of meisje krijgen...En laat saxia maar eerst gaan inderdaad. dan kan jullie meisje nog even rustig blijven zitten en kun jij je nog verder voorbereiden op de bevalling. Die 2e positiebroek wordt morgen. Ben dan toch in de stad voor mn werk.

@Sasjuh; Ook al is het minder mooi, het zit vast stukken beter en lekkerder!
    Wij willen ons kindje vanaf het begin in het eigen bedje op de eigen kamer. Is op dezelfde verdieping, dus moet te doen zijn denk. Zie het niet zo zitten om nog een extra wiegje bij ons op de kamer te zetten en dan went het meteen...denk ik.
    @Suusje; Via de telefoon is inderdaad niet zo fijn, mooi dat morgen de nieuwe computer komt. En mooi dat de aardbeivlek al minder wordt. Mijn nichtje had dat op haar voorhoofd en dat is helemaal weg.
    Keano heeft echt een mooi koppie en een heldere blik. Écht een jongetje.

@Saxia; Ik liep vroeger ook met een mini kinderwagen. Was echt een mooie. Maar die kon je dan weer niet ombouwen tot zitten. Zo luxe was ie niet. en dan met mn lakschoentjes met hakjes, pop mee, haha.
    Fijn dat je mooie broekjes toch nog op tijd zijn gekomen. Het zal vast handig zijn.
    Wij weten hier allemaal dat jij verre van egoïstisch bent en zij moet toch wel begrijpen dat je niet op de fiets wil en alleen en misschien in een regenpak (wat dus niet kan). Vaag dat ze dan zo geïrriteerd doet hoor!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. nee ik vind dat ook niet egoïstisch hoor..

Troetjuh.. verbruik je echt zoveel kraamverband ja? Ik dacht dat ik makkelijk genoeg had aan wat er in mijn kraampakket zat..maar dan moet ik dus wel ff wat bijhalen..

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mmm Nouja haha ik heb dus wel zoveel gebruikt..
    Maar miss vloeide ik wel veel?

Maar had zoieso niet genoeg aan die 2 pakkies van kraam pakket

Weet nie hoe het bij de andere bevallen dames was?

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik had precies genoeg aan het kraampakket. Maar heb ook 2,5 dag in het zh gelegen. Ik had nog 1 pak over, maar heb toen zelf maandverband gebruikt omdat ik dat fijner vond. Daar heb ik wel van bij moeten kopen want ik vloeide tot 7 weken nog wel, alleen maar kleine beetjes.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje op de foto lijkt de 'aardbei' idd minder fel van kleur en wat kleiner ook. valt op deze foto zowiezo een stuk minder op.
    fijn dat het gewoon weg gaat met medicijnen.
    knappe kerel hoor! en al zo groot een echt mannetje aan het worden.

sam en saxia straks word het nog spannend wie van jullie als eerste gaat bevallen.

saxia ik vind je helemaal niet egoistisch je verlos wil gewoon lekker vroeg klaar zijn met werken das niet jouw zorg. ik zou echt niet gaan fietsen als ik jouw was.

Menp leuk hoor al een wagen gekocht. Ik hoef er nog eigelijk niet over na te denken, maar kijk ook al vaker rond op internet wat ik wil. het enige waar ik een beetje mee zit is waar we de kinderwagen neer gaan zetten. onze gang/halletje is echt super klein daar kan geen kinderwagen staan en om die al die tijd in de woonkamer te zetten vind ik ook niks. ach heb nog eeuwen om daar over te denken.

met mij gaat het een beetje wisselend. soms ben ik verdrietig en andere momenten wel vrolijk. ben wel meer moe en futloos. het zal allemaal wel zijn tijd nodig hebben.
    de drang naar een zwangerschap blijft wel super hevig nu na de miskraam. Tot het onredelijke aantoe zeg maar. gelukkig weet ik dat het onredelijk is wat ik af en toe denk dat scheelt wel weer.

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, is idd een badje met thermometer vond ik persoonlijk makkelijker lijken of t zo is zullen we wel zien.

Hip, is heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt en dat t af en toe onredelijk is als t helpt is t goed.

Mm waardes doorgeven en ze was zeer tevreden.

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: ik denk dat ik ook is spa blauw ga gebruiken voorlopig, dat zal misschien ook nog helpen. Die tip kreeg ik al van meerdere mensen. Omdat leidingwater wel goed is, maar toch kalk bevat, misschien helpt het. Ik heb zo’n hoofdpijn, voor in de avond, van de vermoeidheid. Hoe ga jij met de vermoeidheid om?

@sasjuh: hopelijk is je buikpijn gauw over!

@norah: jij was toch van het bestellen van kleding op marktplaats. Ben nu ook aan het kijken en heb al wat gekocht :D! Eigenlijk wel leuk, hele mooie kleding van bekende merken voor een paar euro!

@suusje: veel plezier met de nieuwe computer :)! Wat een mooie foto weer van Keano!

@samantha: Wij geven Nienke op onze slaapkamer in de nacht haar flesje. Dan zijn we ook allebei wakker. Maar wil het toch gaan veranderen, soort van schema wie wat doet, zeker als ik straks ook ga werken!

@saxia: je hebt gelijk dat je gewoon de afspraak hebt laten staan! Dat is verder jou probleem niet!

@pooh: fijn dat ze tevreden waren over de waardes!

@hip: niet gek hoor, dat jij je zo voelt! Balen heb je alle recht toe!

Qua kraamverband heb ik in het begin thuis nog best wel wat gebruikt, daarna over naar gewoon maandverband. Ben nu 7 weken verder en ben nu volgens mij echt ongesteld, al dagen veel bloedverlies. @suus, norah of troet; zijn jullie weer aan de pil na de bevalling? Ben nl. maar gewoon op een punt begonnen met de pilstrip, morgen alweer de laatste innemen. Dan gewoon een stopweek houden (ook al heb ik nu ook bloedverlies) en dan weer over een week met een nieuwe strip beginnen?

Morgen komt mijn baas met mij mijn functioneringsgesprek over 2011 houden. Zal allemaal wel goed zijn. We hebben nog een tussentijds gesprek gehad, ben in juli in ziektewet gegaan en toen was alles goed. Ze dachten dat het wel fijn zou zijn dat als ik straks kom werken, weer met een frisse start kan beginnen zonder iets over 2011. Ook goed.

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg tja met die vermoeiend doorgaan... heb er wel moeilijk mee
    Verder doet me vriend ook niet heel veel met de kleine (snachts eruit ofzo) da doe ik ook allemaal zelf
    En hij werkt elke zaterdag dus vind dan zonde voor hem dus slaapt hij meestal uit
    Voel me ook schuldig omdat ik graag een kind wou (hij ook) dus voel me erg verantwoordelijkheid en vraag dus niet snel om hulp van iemand (ook niet van me vriend)
    Dat kan idd ook schele gekookt water...

Ik ben ook aan de pleister pil sinds vorige week
    Maar hier nog geen ongesteldheid wel wat krampjes (hoop dus niet dat ik alweer zwanger ben)....

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik ben niet aan de pil. Wij gebruiken gewoon de condoom. Tot nu toe is mijn cyclus heel regelmatig en gebruiken dan tot de eisprong een condoom en na de eisprong niets. ( Ik voel mn eisprong heel duidelijk)
    Heerlijk om geen hormonen te hebben

Enne leuk he marktplaats:) Ik krijg ook nog steeds wat dingen binnen. Tot nu toe zag het er allemaal super uit nog! Vind t wel een leuke bezigheid om marktplaats af te struinen en zo goedkoop mogelijk leuke kleertjes te krijgen!

Over de nachtvoeding, ik doe voor ik ga slapen gekookt water in een thermosfles voor naast mijn bed. Dan hoef ik er mooi niet uit:) Ideaal vind ik dat. Ik doe er dan na de voeding 100cc in om af te koelen en vul dit dan aan met 50cc uit de thermosfles, meestal is het dan precies goed.

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @norah: Maar je moet er toch nog uit om kleine Norah te pakken en te verschonen :).. wij nemen de spullen voor de fles mee naar boven, pakken water uit kraan in badkamer, dan hoeven we niet naar beneden.

@troet: heb precies hetzelfde. Mijn schoonmoeder zou zo een nacht willen oppassen, maar dat kan ik echt niet, voel me dan zo schuldig. Ze is nog zo klein en ik wist het vantevoren en het hoort er eenmaal bij, maar toch is het wel zwaar die korte nachtrust.

In april hebben we allebei op dezelfde dag een vrijgezellenfeest van vrienden en in mei 1 bruiloft en twee weken later weer een bruiloft. Dan moet ze wel uit logeren, maar vind dat al wel een moeilijk idee hoor.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jbg, het bedje staat zo dichtbij dat ik in bed kan blijven terwijl ik haar eruit haal:) Enne luiers en doekjes liggen in mn nachtkastje:)
    Je moet het jezelf wel makkelijk maken dacht ik zo haha

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sasjuh doe je wel rustig aan met je harde buiken?? (werd gister ook weer gewaarschuwd door eentje van de brwvrouwen dat ik ook op moest passen met harde buiken..)

Suusje krijgt vandaag de nieuwe computer! en fijn dat de aardbeienvlek al krimpt.. lekker vrolijk kijkt Keano toch

Menp leuk de kinderwagen gekocht :) zwart/grijs is mooi! en nog een nieuwe positiebroek gehaald?

Hip het is heel normaal dat je die gevoelens het hoor, en je moet ze ook niet wegstoppen!
    (bij ons gaat de wagen op t babykamertje tot de kleine geboren is, maar wij wonen in een flat ;) veel ruimte hebben we ook niet in de gang en ivm mn katten ook.

Sam hoe is ie met jou? de nacht weer goed doorgekomen?

Pooh fijn dat de waardes goed waren!!

Saxia en?? een een goede nacht gehad??

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Gister de pretecho gehad. Wat bijzonder toch om te zien.. De kleine man was druk aan het bewegen, schopte zelfs met zn knietje tegen t apparaat aan haha.. en zo leuk om te zien hoe hij zijn beentjes voor zn gezichtje langs legde en dan zn knietje pakte, of iets later zn voetje.. Liet ook weer even heel duidelijk zien dat ie echt een jochie was :)
    zo mooi zal zo eens kijken of ik een foto erop krijg of die eerst moet verkleinen.. anders komt dat straks na t werk..
    (werd ook door de echoscopiste gewaarschuwd trouwens dat vooral met mijn werk ik wel echt moest opletten met harde buiken enzo, maar zo'n leuk mens :) )

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ladies,

Dank voor jullie medeleven met mijn afspraak.
    Volgens mij heb ik genoeg kraamverband en anders is het zo bijgehaald bij het kv. Om te beginnen een megadik pak, dan 2 pakken in een kleiner formaat, nog een pak van het kv, en 2 pakjes maandverband.

Tazzie wat leuk dat je fijn gespiekt hebt en inderdaad kom maar door met een plaatje. Super leuk. Mijn nacht was inderdaad beroerd.

En eindelijk wat spannender nieuws dames. Vanochtend bij afvegen wat licht roze slijm. Maar goed nog geen prop verloren en zelfs dan kan het nog wel even duren. Maar...lijkt mij een duidelijk geval van actie. Nog geen vervelend buikgevoel of zo. De kleine beweegt nog prima en vanmiddag hoor ik wel meer. Misschien doet ze wel een inwendige controle. Hoop niet dat de vliezen breken als ik daar lig. Zou iets voor mij zijn. (Toch maar een droge broek meenemen?) Hou jullie op de hoogte.

Is die computer al binnen Suusje?

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Spannend Saxia! Hopelijk gaat dit doorzetten!! Hou ons op de hoogte.. in hoeverre dat lukt natuurlijk :D

Tazzie.. ooh super leuk he, zo'n echo! Ben erg benieuwd naar de foto(s)!

Hier weer een slechte nacht gehad.. veel wakker geweest.. maar gelukkig niet urenlang wakker gelegen. Misschien zometeen nog even een uurtje bijslapen. Vandaag is mijn moeders eerste chemo. Vind het erg spannend.. ben zo benieuwd hoe haar lichaam erop reageert.

Fijne dag iedereen!

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    He Saxia, zo begon het bij mij wel!
    Ik had een paar dagen lichtroze slijmverlies voor de bevalling!
    Hoop dat het snel door gaat zetten hoor!
    Enne als je vliezen daar breken heb je je broek toch niet aan tijdens de inwendige controle? Dan blijft ie vast wel droog:)

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik moet zo naar het cb voor norah haar prikjes!
    Ben erg benieuwd wat ze zeggen over het slecht drinken, gister avond was het 60cc! Hoop niet dat het na de prikjes nog slechter gaat.

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia spannend, hopelijk een voorbode voor de bevalling. Jullie hebben nu wel geduld genoeg gehad :)
    Tazzie ja wat een superleuke vrouw he, die van de pretecho! Ik ben benieuwd naar fotoos van jullie knulletje! Heb je het ook op dvd? Ik heb die dvd al wel 30 x bekeken haha.
    Samantha balen van je nacht.. spannend voor je moeder en voor jullie, sterkte!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Saxia spannend zeg!! hoop dat het gaatdoorzetten!

Sam ook spannende dag voor jou met je moeder! hoop datze er goed op reageert..

sasjuh jaaaa ong. een half uur aan materiaal op dvd haha.. echt zo leuk om te zien hoe ie aan t bewegen is. heb m net terug zitten kijken met mn moeder, moet nu weer rennen voor t werk haaha

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @saxia: spannend...! Zou het dan toch snel gaan gebeuren?? Ik hoop het voor je!

@tazzie: wat gaaf dat jullie echo leuk was! Picture please :D!

@samantha: sterkte vandaag met je moeder, hoe is het nu met je moeder?

@norah: Hoe zijn de prikjes gegaan?

Deel Deze Pagina