stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet; haha,ja sorry vroeg het inderdaad niet aan jouw, ging er stiekem een beetje vanuit dat je nog niet weg was geweest :p! Maar dat is al vlot dus! Moeite mee gehad om even weg te zijn van Joey of niet?

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames ff snel een berichtje van mij

vanmorgen is mijn vader overleden ondanks dat die al een hele tijd ziek is voelt het toch vrij onverwacht.

er komt nu zoveel op ons af wat geregeld moet worden enzo dat het besef er eigelijk niet is en alles een beetje op de automatische piloot gaat.

had o gehoopt dat ik hem nog kon vertellen dat ik zwanger zou zijn maar helaas iheeft dat niet meer mogen zijn.

ik weet niet hoe vaak ik de komende tijd hier zal zijn dus iedereen veel succes met dat wat op de planning staAt.

saxia fijn om weer wat van je te horen.

xx

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip, Hipman en verdere familie gecondoleerd. Ondanks dat het niet geheel onverwachts komt is het toch schrikken..
    Sterkte de komende tijd!

4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip, wat erg meid, gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte!!

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Och Hip, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende tijd.

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    JBG,
    Ik koop ook kleertjes via marktplaats. Ze zijn vaak zo weinig gedragen! Rompertjes koop ik wel nieuw. Keano gaat nu al richting maat 62. Maat 50 en 56 heeft hij dus net geen 3 maanden aangekund. En ik had zoveel gekregen dat hij ook nog eens niet alles heeft aangehad.

En ik ben al best vaak zonder Keano weggeweest. In het begin half uur/uurtje om boodschappen te doen, en dat steeds een beetje uitgebreid. Ik vond het toch belangrijk om hem af en toe bij mijn vriend/ouders/zus achter te laten zodat ik daar niet teveel problemen mee krijg als ik weer ga werken. Ik moet eraan wennen, Keano moet er aan wennen en zij moeten aan Keano wennen.

Vandaag is hij trouwens de hele dag bij mijn ouders geweest, als voorbereiding. En donderdag heeft hij een wenmiddag op het KDV (op de groep van mijn zus :D).
    Het is supergoed gegaan bij mijn ouders!

Laatst ben ik wat gaan drinken met een vriendin en afgelopen zaterdag heb ik gewerkt bij mij vader (sportcafe).
    Toen is mijn vriend langere tijd alleen met Keano geweest. Ik heb toen bewust geen instructies achtergelaten. Hij weet ook wel hoe je voor keano moet zorgen. Maar ik moest mezelf echt dwingen om niet te bellen en te vragen hoe het gaat (tot 4 keer toe met telefoon in mijn handen gezeten haha).

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip en familie gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd!

JBG fijn dat het met je wond wat beter gaat..

Sas fijn dat je een bijpassende luiertas hebt gevonden en binnengekregen..

Hier heerlijk gegeten. Hebben gewokt erg lekker.. Van de ouders van mn schoonzusje ook nog een schattig pakje met bijpassende sokjes van nijntje gekregen :)

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, gecondoleerd voor jou en familie sterkte de komende tijd.

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hip gecontroleerd meissie

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip, gedoncoleerd, wat heftig zo ineens zeg! Heel veel sterkte!

JBG: Ik was de kleertje altijd heel heet als ik ze krijg. Verder staat er altijd bij dat het uit een rookvrije omgeving komt. Tot nu toe roken ze zelfs lekker als ik ze kreeg:) en idd, rompers koop ik ook zelf ja.
    Je ziet gewoon aan de kleding dat het weinig/niet gedragen is. Soms zitten de kaartjes er nog aan!

JBG, bij mij heeft het lang geduurd, wel een maand voor ik alleen wegging. Maar dat kwam ook omdat ik heel lang ziek was en weinig kon. Daarna deden we wel als we bij oudres/schoonouders waren dat mijn man en ik even weggingen, maar deed t meestal als ze sliep. De eerste 3 dagen dat ik moet werken is mijn man thuis. Wel fijn hoor! Maar idd, ik zal ook snel de neiging hebben om te bellen. Gelukkig is ie zo dat ie me uit zichzelf wel even smst( ook als ik even 2 uurtjes weg ben)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. gecondoleerd! Wat onverwachts.. heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode!

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst Hip gecondoleerd voor jou en je naasten. Potverdrie is dat schrikken. En ja dan komt er veel op je af. Heel veel sterkte met al het geregel, maar probeer ook af en toe eens even stil te staan bij je gevoelens. Ik weet zeker dat er een trotse bijna-opa op een wolkje bijgekomen is.

Carly voor jou weer fijn om thuis in je eigen omgeving te zijn lijkt mij. Knap lekker op en ik hoop dat ze of iets voor je vinden wat je daarbij kan helpen of dat het uit zichzelf allemaal snel herstelt.

Verder heb ik Suusje nu als buddy, dus geen ongeruste dames meer hier. Toch een fijn idee. En die netbroekjes zitten dus niet in mijn pakket. Probeer er in het ziekenhuis wel wat mee te nemen. Dank trouwens voor het lijstje van benodigdheden. Ik ben compleet zag ik. En ach, wij wonen in de driehoek, baby-dump, Prenatal en Hema, dus moet wel goed komen tenzij het met de feestdagen gebeurt.

Troet, ik was gister bij een lactatiekundige die heel veel advies en instructie heeft gegeven. Zij was vroeger wijkverpleegkundige en heeft ook op een consultatiebureau gewerkt. Kortom er zijn mensen aan wie je advies kunt vragen. Maar ik geloof dat jij niet aan bv deed toch? En anders zou ik zeker eens contact opnemen met zo iemand. Sommige zorgverzekeraars vergoeden de consulten.

Sasjuh fijn he dat alles zo langzamerhand in huis is.

13. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: wat erg voor jullie meid, heel veel sterkte gewenst in deze onwijs moeilijke periode! Liefs

@suusje: ohh, wat knap van je zeg :)!! Ik ben nog niet weg geweest, maar door mijn keizersnee mag ik bijvoorbeeld ook nog geen autorijden en ik kan nog niet veel lopend doen, winkelcentrum zit ook niet heel dichtbij om te lopen. Maar over een week of 2 mag ik weer autorijden, dus zal dan is wat vaker weg gaan! Ben je nog niet aan het werk, hoeveel ga je werken of werk je?

@tazzie; Lekker uit eten geweest lees ik en ook nog is verwend :)!

@norah: dat is wel lief dat je man sms’t als jij weg bent. Dan hoef je niet continu te bellen maar is toch een geruststelling! Ga straks toch is kijken voor kleertjes op marktplaats, voorlopig zit ik nog ruim in de maat 50/56 en dat heeft ze nog wel even aan, heb al wel wat grotere dingen liggen maar dat is meer neutraal en wil toch meer meisjeskleding :D!

14. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip gecondeleerd met je vader! Sterkte voor jou maar ook voor de familie. knuf

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier is vanmiddag het cb op bezoek geweest
    heb heel veel goede bruikbare tips gekregen waar ik mee aan de slag kan
    blijkbaar ben ik te onzeker en slaat dat over op mijn kleine man
    hij heeft vanmiddag voor het eerst 100 cc op bij mij altijd maar 60 of 80 dus hele vooruit gang :D
    blij dat die man is geweest
    blijkbaar was flesje te breed voor zijn mondje dus op naar andere flesjes, voeden op verzoek was ook geen goed idee voor mij dus weer terug naar het 3 uur schema
    was erg blij dat die man kwam dus we gaan er weer met vol frisse moet tegen aan:D
    (oja hij huilde voor eerst niet toen ik hem na de voeding in de box legde, helaas moest hij gewogen worden en ging dus wel huilen haha

meneertje weegt nu 3500 gram :D hij doet verders stik goed

16. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    @JBG ik ga de eerste week van januari pas werken. Nou ja pas, het is al over 2,5 week.

Troetjuh, wat fijn dat je weer wat gerustgesteld bent!

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier volgende week vrijdag al voor het eerst werken! Zal echt even wennen zijn! Ik ga 20 uur werken. ( 2 dagen door de week gelukkig en één weekend in de maand nachtdiensten)

Troetjuh, wat fijn om te horen! Wat eventueel misschien ook nog een idee is, om Joey te gaan inbakeren. Misschien kun je dat ook even overleggen? Kijk maar eens op deze site: inbakeren.nl - Alles over inbakeren, rust, regelmaat, onrustige baby, slapen & huilen.. Wij doen het nog steeds bij Norah en ze slaapt er zoveel beter door!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik.heb dat ook gevraagd heb ik ook gedaan maat dat vonden ze geen.goed idee
    mijn mannetje vind dit niet zo fijn ga dan nog harder bleren

Hij is trouwens een héél pittig mannetje zeide ze
    hoeso gebruiksaanwijzing

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, ten eerste wil ik jou en je naaste familie condoleren met het verlies van je vader. Ook al verwacht je dat zoiets eraan zit te komen toch blijft dit altijd moeilijk en uiteindelijk toch heel onverwachts. Hoop dat jullie de steun bij elkaar kunnen vinden om dit grote verlies met elkaar te delen. Knuffel voor jou Hip!

Meiden, nu zou ik me aan jullie allemaal echt willen verontschuldigen want volgens mij ben ik jullie echt goed aan het verwaarlozen! Sorry dames! Heb het momenteel echt heel erg druk en heb ook best wel veel aan mijn hoofd.. Gevolg hiervan is dat ik ook de komende tijd niet veel zal reageren. Wel probeer ik jullie reacties allemaal bij te houden met lezen hoor dus wellicht dat jullie me onderaan soms zien staan ;). Hoop op jullie begrip hiervoor!

Allemaal nog een fijne avond en als we nieuws hebben houdt ik jullie natuurlijk op de hoogte!

Liefs,
    Anita

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. wat fijn dat je iets gerustgesteld bent en dat je nu weet waar het waarschijnlijk door komt. Hoe is het vannacht gegaan met Joey?

Gek dat de eersten alweer bijna aan het werk moeten.. lijkt me erg wennen!

Vandaag gaat officieel mijn verlof in. Nog 6 weken.. naja uiterlijk 8.. maar heb nog steeds het gevoel dat ze eerder komt.. ben benieuwd!

Vanavond hebben we een informatie avond over de bevalling van de verloskundige. Zullen wel informatie krijgen over wanneer we moeten bellen enzo.. geen idee.. Daarna hebben wij nog controle en gaan we de datum prikken voor de liggings/groeiecho.. Wil wel graag weer even naar de beeb kijken hoor..:D

Rose.. hoe gaat het met je? Nog tegenslagen gehad? of gaat het nu de goede kant op met de misselijkheid?

Carly.. hoe is het met jou? Nog veel pijn?

Anita.. tuurlijk hebben wij begrip voor jouw situatie.. als je het druk hebt dan heb je gewoon minder tijd om hier te reageren... komt wel weer! :)

Deel Deze Pagina