stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh wat fijn dat de controle weer goed was. Ik hoor dat ook graag hoor al hebben wij hier niet de luxe van even spieken. Maar in jouw geval wel fijn om zeker te weten dat ze gedraaid is. Ik denk ook niet dat ze nog terug draait. onze Purk lag ook al vrij vroeg in de goede richting.

Tazzie wat prachtig he. Mooi koppie.

Sam ik vond zo'n avond toch ook heel waardevol. Met name ook voor de partners die meestal toch iets minder weten/lezen/bespreken over bevallen. Sasjuh je gaat er zeker wat aan hebben. Succes bij de vlos vanavond en nee ben nog niet bevallen, dan hadden jullie dat via Suusje en haar nieuwe computer wel gehoord.

Tja de sms-jes en zo blijven wel komen, maar ik snap het ook wel hoor. Ik geef netjes antwoord en vertel dat iedereen gewoon nog even moet wachten. de laatste paar dagen is iedereen ineens met de vermoedelijke naam van ons kind bezig. Hebben ze wat te doen. ik lach me suf om wat ze allemaal bedenken. Laat ik het zo zeggen, ze zitten er ver naast.

Hier een wat onrustige nacht gehad met wat activiteit, maar zet niet door. Roze verlies blijft een beetje en de strakke buiken, wat weeën ook. Mijn lieve schatje durft niet meer naar zijn werk en is van ellende maar thuis gaan werken. Lief he. Ik ga weer ff een tukkie proberen te doen. Nu kan het nog. Ik zou zo graag morgen bevallen. Maar ja, geduld. Dus Sam, je hebt nog even te gaan denk ik. Ben benieuwd wat je vlos er van zegt.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Suusje: Gebruik jij al speelgoed voor Keano?
    Ik zie bij sommige vriendinnen de box helemaal vol liggen namelijk. Zelf heb ik alleen een boxspiraal boven de box die geluid maakt als ze eraan zit. Ze grijpt er sinds kort ook zelf naar.
    Heb verder ook niet echt een idee wat wel leuk is qua speelgoed op haar leeftijd. Ben wel benieuwd hoe jij dit doet, aangezien Keano even oud is als Norah

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier weer even een fotootje
    'Ik lig helemaal dubbel om mijn gekke mama'

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wat een liefje is Norah toch.

Saxia, nog even geduld, ja maakt me ook erg nieuwschierig naar de naam hoor.

Sasjuh, fijn dat alles goed was.

Sam, hopelijk blijft je moeder zich goed voelen.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    wat is norah een scheetje zeg.. en ook al zo groot. het gaat echt snel!

tazzie knap kereltje zeg in je buik! ondanks dat je eigelijk best goed kan zien hoe zo'n kindje eruit ziet op de echo is het toch moeilijk voor te stellen hoe die er in het echt uit gaat zien vinden jullie niet?

sasjuh bij jouw schiet het ook al op he.. en je meisje heeft zich gedraaid wat fijn om te horen dan hoop ik voor je dat je lekker thuis kan bevallen.
    jij hebt echt geluk trouwens he hoevaak dat jij al hebt mogen spieken naar je meisje.
    en nog 2 weekjes en dan verlof lekker hoor! ga er maar heerlijk van genieten.

suusje hoe bevalt de nieuwe computer?

saxia wat schattig van je vriend dat hij niet durft te gaan werken hopelijk zet het dan gauw door anders zit die nog 1,5 week thuis te werken.
    moet hij ver rijden eigelijk?
    ik ben trouwens ook benieuwd naar de naam en het geslacht! al denk ik dat het een jochie word.

sam wat fijn dat je moeder zich nog goed voelt hopelijk blijft dat ook zo. en ik geloof wel dat je er klaar mee bent hoor. en ondanks dat straks ook gebroken nachten gaan worden krijg je er dan wel iets voor terug. nu alleen een beetje plas in de wc en die kijkt je niet heel schattig aan...

hier weinig nieuws eigelijk.

fijne avond allemaal!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb idd al erg vaak naar ons meisje mogen kijken :) Maar daar waren natuurlijk ook 2 pretecho's bij die we zelf betaald hebben, 1 keer omdat ik bloedverlies had en natuurlijk de vroege echo in het zh. Het scheelt dat onze vk praktijk eigen echo apparatuur heeft, dan heb je dat toch sneller. Ik vind het niet erg hoor!

Ik denk trouwens ook een jochie bij Saxia!

Saxia er is dus wel wat aan het rommelen bij jou? Wat lief van je mannetje, denk dat het hier niet anders zou zijn trouwens haha.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Saxia dus wel wat aan t rommelen bij je. En inderdaad lief dat je mannetje thuis is gaan werken omdat ie niet weg durfde..ben ook heel nieuwsgierig naar t geslacht en de naam haha

Sasjuh had t al op facebook gezegd, maar fijn dat ze gedraaid is. en nu hopelijk gewoon thuis bevallen!

lekker pretbekkie die Norah :) leuke foto

Sam wat fijn dat je moeder zich zo goed voelt! en hoe was t bij de vlos?

Hip ja apart dat je het zo duidelijk op beeld ziet he. Al moet ik zeggen dat een vriendin van me vertelde dat ze vond dat haar zoontje best leek op de echofoto (maar dan nog mooier haha en als ee necht baby natuurlijk)

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zometeen weer naar zwanger en fit.. ben benieuwd wat voor leuke dingen we vandaag gaan doen :)
    morgen gelukkig overdag lekker vrij, even rust voor mezelf en de kleine puk

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie,mooie foto, leuk he in 3D

@ Saxia spannend hoor allemaal,het rommelt dus wel een beetje al

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik denk dat saxia een meid krijgt, haha :D... we moeten geduld hebben!

Vraagje voor suus en norah; wanneer kwamen de echte tranen bij jullie kindjes? Vandaag was 1 oog gaan tranen bij Nienke, dus traanbuisje gaat open staan!

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg hoe is met dé krampjes en poepen?

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    En lukt met dé flessen minderen?
    Hier niet joey drinkt steeds ms rond de 100 telkens...

13. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Spannend Saxia! Zou leuk zijn als je morgen gaat bevallen.

Norah, ik heb een knuffel in de box liggen en een speeltje wat geluid maakt. Verder niet. Hij kijkt er alleen nog maar naar en verder is hij druk bezig met omrollen oefenen. Hij pakt weleens de knuffel vast, maar dat is meer per toeval. Ik ga pas speeltjes in de box leggen als hij daar echt aan toe is. Ik had een mobiel boven de box maar daar ging hij van huilen haha. Hij kijkt vooral graag naar buiten, daarom staat de box bij het raam

Tranen weet ik niet meer precies. Hij huilde ineens met tranen..

Wat een mooie 3d echo kwam er langs!

Heerlijk om weer een computer te hebben, haha!

Hier is het in de avond nog steeds chaos op mijn werkdagen. Ik ga maar eens goed nadenken over hoe ik het mezelf wat makkelijker kan maken op die dagen.

Waar blijven alle dikke buiken fotoos??

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    O ja, ik denk dat saxia een zoon krijgt :D

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo dames..

Saxia.. dus toch aan het rommelen. Hopelijk zet het door en ga je morgen bevallen! Mooie datum vind ik dat 12-1-12 :D Ook ik denk dat je een jongetje gaat krijgen haha.

Tazzie.. heerlijk morgen overdag ff lekker niksen. Ff lekker je rust pakken! :)

Norah.. wat een vrolijke dame zeg :D Heerlijk..

Hip.. hoever ben jij nu in je cyclus?

Vanmiddag eind van de dag controle gehad bij de vlos.
    Mijn bloeddruk zag er echt keurig uit. Veel lager dan normaal.. :)
    Met de kleine was ook alles goed.. krijg volgende week weer een echo.. dan word er nog weer even naar het vruchtwater gekeken enzo.
    De kleine is nu ook helemaal ingedaald, dus mochten de vliezen breken, dan hoef ik niet te gaan liggen gelijk ;) Verder gaat ze me met 40 weken ongeveer inwendig controleren en mocht er met 41 weken nog niks gebeurt zijn dan moet ik naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en dan gaan ze kijken wat er voor opties zijn. Spannend!

Ik zal zo het lijstje ff weer aanpassen..

Fijne avond nog!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap
    Tazzie 17-01-2012: controle verloskundige
    Saxia: 18-01-2012: controle verloskundige
    Samantha1: 18-01-2012: controle verloskundige
    Pooh 19-01-2012: controle vlos
    Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    JBG 24-01-2012: consultatiebureau + eerste prikjes Nienke
    Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam ik denk dat ik van het weekend mijn ei heb gehad maar precies weet ik het niet. ik voel mijn eisprong wel maar ik voel dat een paar dagen hahaha dus dar heb je ook niks aan.
    Heb niet getempt of ovulatie tests of zo want daar had ik geen zin in. dus we zien wel.
    we hebben wel geklust maar niet echt gericht had ik ook geen zin in.
    Ff een ronde een beetje rust! en straks er weer vol tegenaan.

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: Nienke heeft vanmorgen weer een poepbroek gehad, dus zat 1.5 dag tussen en dat is positief. Ze heeft in de avond wel wat meer last van krampjes, het is wel erger geweest. Hopelijk gaat het nu een beetje zakken, ze zeggen dat de piek met 6 weken is. Ze is nog niet heel regelmatig met de tijden van de voeding,maar heb nu weer de voeding opgehoogd naar 150cc per fles, daar heeft ze gewoon behoefte aan. Wel 6 flessen en vandaag voor het eerst elke voeding 150cc dus ben benieuwd wat ze komende nacht doet. Wel had ze afgelopen nacht maar 3 uur tussen de voeding, dus dat was wel heel kort, hopelijk vanavond langer!

Is Joey opeens minder gaan eten?

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen allemaal ladies.
    Nou jullie zien het waarschijnlijk al aan de tijd van dit bericht. Het gaat wel doorzetten. Weet alleen niet in welk tempo. Nu om de 6 a 7 minuten een wee. Ik ga jullie even verlaten en me concentreren op bevallen. Ik sms Suusje wel wanneer we naar het ziekenhuis mogen en wat het resultaat van een en ander is.
    Dus denk voorlopig even geen nieuws van mij. Sam you go girl. You're next!

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Succes Saxia!!!

Deel Deze Pagina