stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia, succes we wachten in spanning af.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Suc 6 saxia
    We wachten baby nieuws af :d

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saxia succes meid!!

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36

Ik las ergens vanaf 4 maanden, maar Norah had dat ook al eerder. Denk ongeveer toen ze net zo oud was als Nienke nu ja.

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Succes Saxia!! Ben zo benieuwd!!

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    succes Saxia ik en heel benieuwd.. Hoop dat het nu snel doorzet (zijn inmiddels alweer wat uurtjes verder he ;) haha)

Hip kan me voorstellen dat je er allemaal even iets minder zin in had, en dus even een soort 'rustronde'kan ik me wel voorstellen. En je weet het niet, misschien juist doordat je even 'rust'pakt.. kan het maar zo raak zijn.. Ik duim iig weer voor je want ik gun het je zo!

Sam wat fijn dat alles weer helemaal goed was! En dta je meisje al lekker ingedaald is..

hier inderdaad heerlijk even een dagje vrij.. heerlijk uitgeslapen, was ik wel aan toe. Zometeen even de stofzuiger door t huis, want de ratten hebben de halve bodembedekking uit hun kooi gegooid :x krengetjes....
    verder beetje met de was en de strijk aanklooien en rustig aandoen. Alleen vanavond even werken.
    zwanger en fit was gister trouwens weer erg leuk. :)

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Norah
    Hoe was dat bij kleine norah, met die pacco
    Ging ze daar ineens uit of heb je dat afgebouwd?

Joey beweegt nog steeds veel met zijn handjes haha
    Maar ben benieuwd hoe dat verliep bij jullie...

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nou.. heel verhaal getypt. Besluit de laptop zomaar ineens uit te gaan en updates uit te gaan voeren.. aaarghh!

Naja nog maar een poging dan.

Saxia.. heel veel succes! Hopelijk heb je binnen nu en een paar uur je kleine in je armen.. of wie weet heb je dat al. Ben zo benieuwd! :D

Tazzie.. niet te druk maken vandaag he op je vrije dag.. ;) Wat hebben jullie gister gedaan bij zwanger en fit?

Wij kunnen vanmiddag weer naar het ziekenhuis toe. Mijn broertje heeft vanmorgen een epilepsieaanval gehad.. is met zijn hoofd op de stoep gevallen. Het gaat op zich redelijk met hem..maar ze willen hem toch even controleren en in de gaten houden, dus moet hij daar sowieso aankomende nacht blijven..

Manlief is nu onderweg naar huis. Mocht van zijn baas wel naar huis, zodat wij vanmiddag naar mijn broertje kunnen. Dus dat is wel fijn. Nou hoop ik toch echt dat ik de volgende ben om naar het ziekenhuis te gaan ipv mijn moeder of broertje hoor haha..

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pff Sam dat is niet fijn met je broertje zeg :( epilepsie is zowiezo niet fijn natuurlijk, maar dan ook nog met je hoofd op de stoep vallen :( beterschap voor hem! en fijn dat manlief naar huis mag om naar het ziekenhuis te gaan..

enne ik maak me niet te druk, ff iets dan en dan weer ff rustig zitten hehe.. de kleine protesteerd een beetje dus dan gaan we ff kalm genieten van zn bewegingen he ;)
    gister begonnen met oefeningen zittend op een bal. vooral met je benen en dat je dan je bekken zo stabiel mogelijk moet houden. Daarna squats (met je kont naar achter en een rechte rug door je knieen zakken) die squats ook moeten gebruiken met oa een maxicosi optillen (met een gewicht erin) en een pop met een gewicht erom en nog meer... en op een matje nog oefeningen voor je rug, bekken enzo..afsluitend met relaxed liggen op dat matje om alles te ontspannen (beeb was gelijk wakker haha)

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Nee, ik gebruik m nog steeds hoor Troetjuh! Heb wel eens geprobeerd zonder, maar dat is echt een ramp... Dan is ze zo weer wakker vanwege haar handjes. Voorlopig dus nog niet afbouwen hoor!
    Ook gebruiken we nu de Safe to sleep, dus daarin kan ze niet omrollen, dus kun je ook langer inbakeren.
    De safe to sleep was echt een uitvinding in combinatie met de inbakerdoek. Ze kan nu tenminste niet meer haar hele bed door en bezeerd zich niet meer aan de spijlen.

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    JAh hier ga joey ook aan de wandel haha
    Heb maar even kruiken bij zijn hoofd gelegd dat hij idd niet tegen de spijlen ligt

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Saxia SUCCES!!!

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja vervelend is dat he?
    Ik vond Norah 2x onder de lakens, daar was ik zo van geschrokken dat ik de safe to sleep heb gehaald. Die gebruikten we eerst elke dag en nu alleen nog maar s nachts. Overdag beweegt ze nu helemaal niet meer. Blijkbaar heeft ze dat snel afgeleerd zo:)

Zo lag ze dan vaak: Of zelfs helemaal omgedraaid

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha das wel apart ja
    Nee joey gaat alleen met Zen hoofdje tegen de spijlen liggen gelukkig...

Ik heb ook zo nanny care
    Niet zegge geeft me veel rust al ga ik nog geregeld kijken haha

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Zo jong en nu al een dwarsligger:)

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee Anita, zie je toevallig onderin staan!
    Hoe gaat het met je?

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha idd
    Moet zeggen joey is ook niet echt een makkelijke baby
    Als ik weg boodschapjes ofzo is hij ook echt van slag daarna met slapen...

En hij drinkt nu ook niet goed laat steeds 30 staan...
    Erg stressie dus

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja herkenbaar hoor... Norah kan er nu beter tegen dan eerst. Dan was het ook drama als ik een dagje iets met haar had gedaan.
    En wb het drinken ook. Norah zit nu weer op de 150, en laat daarvan meestal nog 30-50cc staan.
    Ben blij dat ik zelf een weegschaal heb voor baby's, dus ik kan in de gaten houden of ze wel groeit, maar het is erg lastig!
    Helemaal omdat je niet weet waarom ze zo slecht drinkt ineens. Ik wil het gewoon begrijpen, maar ja, dat kan niet bij een baby.

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Das idd erg frusterend
    Zeker omdat ze het eerst wel gewoon deden he en er eigenlijk niks is verandert
    Kwa voeding of gewoonten...

Haha maar gisteren aaf was hij zo moe sliep al bekand in Zen badje
    Fles erin in bed gelegd en sliep gewoon door, wist niet wat me overkwam...
    Haha

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Klinkt wel erg leuk dat zwanger en fit Tazzie :)

Suusje..zie je onderin staan.. al iets van Saxia gehoord?

Deel Deze Pagina