inderdaad suusje al iets van saxia gehoord?? echt erg check om de zoveel tijd hier even haha.. ben zo nieuwsgierig.. maar ga nmaar weer verder met mn was opvouwen.. straks komt de kinderwagen!!
Haha stom he..ik moet ook steeds ff checken Leuk dat de kinderwagen straks komt Tazzie! Oehh..ik heb net weer een leuk setje van noppies besteld voor de kleine meid haha.. kon het niet laten Deze: Noppies tuniek Olivia | Jijwel.nl kinderkleding Met deze: Noppies legging Audrey | Jijwel.nl kinderkleding Zal me nu ff gaan omkleden en dan zo richting het ziekenhuis. Ze denken dat mn broertje een hersenschudding heeft.. bah! Nou kom later op de dag wel ff weer spieken of er al iets bekend is van Saxia.
whaaaaa! hoe spannend is het hier dan... maargoed dat ik nu pas voor de eerste x kijk heb ik tot nu toe tenminste rustig kunnen werken, was optijd klaar dus zal vanaf nu wel ieder halfuurtje ff checken. ze zou toch ook laten weten als ze naar het zkh ging? neem aan dat ze daar onderhand wel is toch? zal wel allemaal te heftig en hectisch zijn. ik hoop dat alles goed gaat en dat we snel bericht krijgen! leuke datum gaat het worden als het vandaag nog gaat lukken (maar dat zal wel toch) ik ben zo ontzettend benieuwd naar het geslacht en de naam en wil eigelijk ook een foto zien hahaha. saxia ik denk aan je!
pff wachten duurt lang zpowel op nieuws van saxia als op de kinderwagen hier... maar ja er was ook gezegd hij kan geleverd worden tussen 3 en 7 uur... (en ik moet werken van 5 tot half 7 vriendlief is dan wel thuis, maar goed ik haat wachten hahah )
@sam: fijn dat de controle allemaal goed was! Heeft je broertje epilepsie of is dat iets wat opeens is gebeurd?(ik heb er geen verstand van hoor). Hopelijk gaat het goed! Gave outfit heb je gekocht! @saxia: spannnnnendddd!!! Meid, heel veel succes, of misschien heb je nu al een kleintje in je armen! @taz: jij bent lekker aan het genieten van je vrije dag lees ik! Klinkt wel leuk die cursus! @mamas: heeft jullie kindje ook een voorkeurshouding? Zoja, hoe gaan jullie daarmee om? @norah: Hoe krijgt kleine Norah het voor elkaar zeg, helemaal zo omgedraaid! Lekker beweeglijk ding dus! Ik ben momenteel al een half uur in strijd met mevrouw om te gaan slapen. Ze is wel moe, maar ze is er zo tegen aan het vechten! Vind het dan zo moeilijk om ze niet te pakken.. pff.. Ben naar het CB geweest, Nienke was in een week 140 gram aangekomen, weer netjes dus, terwijl ze toch best wat voeding krijgt, maar ze heeft het gewoon nodig. Ze weegt nu 4400 gram. Geef nu sinds gisteren 6x 150 cc. Maar wat de verbazing schetst, mevrouw heeft vannacht 6,5 uur tussen de voedingen laten zitten ! We hebben dan wel 1x de speen erin gedaan toen ze huilde na ongeveer 5 uur (maar ze had haar ogen dicht en was een beetje aan het zoeken) en toen sliep ze nog 1.5 uur. Nu weet ik niet of dat komt doordat ze gister overdag weinig had geslapen of dat er nu een nieuw ritme komt. We gaan het wel proberen natuurlijk om de nachtvoeding over te kunnen slaan! Ik kan haar wel meer geven,165cc, maar dat mag niet van cb, want stel dat ze toch 6x komt ipv 5x dan krijgt ze teveel. Ze krijgt nu al ruim voeding. Vanmorgen wel 1 fles van 165cc gegeven, gaat er makkelijk in! Dus misschien dat ik de hele dag 150 doe en dan voor de nacht 165cc.. meisje heeft er behoefte aan en komt niet veel aan per week! Verder nog steeds geen contact met mijn moeder. Ik vind het fijn zo, even rust. Kreeg van een vriendin van mijn moeder een verwijtend mailtje dat ik zo niet t.o.v. mijn moeder mag doen. Want ze heeft me gebaard etc. etc. alsof ik alles maar zou moeten pikken van haar en dat niets haar schuld is. Waar bemoeien mensen zich mee, gelukkig heb ik veel lieve mensen om mij heen die mij hierin steunen. Vind het ook niet makkelijk om dit te doen, het is mijn moeder, maar soms zijn de moeilijkste keuzes wel de beste. Verder word ik in augustus tante en binnenkort is een vriendinnetje uitgerekend! Ow en ik heb vandaag een supergave loungeset gekocht voor in de tuin, morgen ophalen!! Wilde ik altijd al zo graag en straks als de tuin is gedaan (vijver eruit, kunstgras erin) ben ik er driedubbel zo blij mee , laat het lekkere weer maar komen, hihih !! Fijne avond, wij krijgen weer kraamvisite, dat houd ook niet op lijkt wel !
Nou idd jbg waar bemoeid dat mens zich mee! Best triest eigenlijk... Haha hier ook slaap strijd... Heb vandaag minder nutriton in Zen fles gedaan en nu drinkt hij hem wel weer leeg. (denk dus te dik) Lekker zeg dat ze door heeft geslapen heb je effe bij kunnen tanken... Joey moet geen speen, haha en duim kan ook nie in gebakerd Enne aan de andere kant cb hoef ook nie alles te weten Hoe was het trouwens met die baby van 8x 180 cc? Dan mag nienke echt wel een flesje extra wahaha En van harte met je tantetje (was toch Jou broer die vast zat) of was dat weer iemand anders?
Tazzie.. ruim begrip van de tijd is dat dan he.. tussen 3 en 7. Zul je idd altijd zien dat ze pas om 7 uur komen. JBG.. Mijn broertje heeft altijd al epilepsie gehad..maar ging eigenlijk best wel een tijd heel goed. Alleen waarschijnlijk nu met alle spanningen enzo van mijn moeder erbij..en dat hij voor het eerst oom word.. krijgt hij er weer vaker last van Zo zielig om hem daar te zien liggen.. zn hele gezicht lag open..en was dik. En had erg last van zn nek.. Wat fijn dat Nienke vannacht zo goed heeft doorgeslapen! Hopelijk blijft dit zo Heb je een foto van de loungeset? En wat stom van die vriendin van je moeder..waar bemoeit ze zich mee. Gewoon je eigen gevoel aanhouden meis! Doe waar jij je prettig bij voelt.. en als dat op dit moment is dat je helemaal geen contact met je moeder hebt..dan moet je dat gewoon zo laten.
jbg wat stom zeg dat die vrouw jouw een mailtje stuurt, snap niet waar ze zich mee bemoeid en hoe ze zomaar conclusies kan trekken terwijl ze maar 1 kant van het verhaal kent. zo zie je maar weer hoe kortzichtig en bekrompen mensen kunnen zijn. niks van aantrekken zou ik zeggen. maar wel vervelend zeg, sterkte. hopelijk krijgt nienke een nieuw ritme en kunnen jullie 's nachts wat langer slapen. word je broer trouwens vader? of heb je nog meer broers of zussen? sam hoe is het met je broertje? tazzie hopelijk is je wagen gekomen voordat je ging werken en anders staat die er dadelijk als je thuiskomt.
Wel typisch trouwens, ik heb vandaag de hele dag een andere fles gebruikt en Norah heeft toch last van krampjes/scheten laten! Denk dus echt dat die Dr. Brown fles er tegen hielp, vind het anders wel heel toevallig! Dus JBG, Ik zou t echt es proberen voor Nienke hoor!
Bedankt voor jullie reacties,ik moet ook proberen het me zo min mogelijk aan te trekken. Ik heb twee broers (één had idd vastgezeten) maar het is de andere broer (de oudste) die een kleine krijgt! 5 aug is de uitgerekende datum! Hier een foto van de loungeset, ben er zooo blij mee! Morgen gaan we hem ophalen!
Tazzie als het goed is heb je nu de kinderwagen gekregen of niet? Ben je ook al klaar met werken? Heb je al een ere rondje door de kamer gemaakt of niet? Suusje je hebt nog niks gehoord zeker? Duurt lang he? ik ben maar een beetje ongeduldig hahaha saxia ik hoop maar dat alles goed gaat met jouw en je kleintje en dat het niet meer te lang duurt.
wat zijn jullie toch allemaal ongeduldig haha ik ook hoor!! JBG nou wat een raar mens dat ze zich er zo mee bemoeit.. en fijn dat nienke heeft doorgeslapen afgelopen nacht. En ook nog tante in augustus.. mooie loungeset Sam aah das niet fijn als ie zn gezicht zo open heeft liggen enzo.. Maar het kan heelgoed door alle spanningen dat de epilepsie daardoor (vaker) terugkomt hip de wagen was er helaas nog niet toen ik moest gaan werken.. tegen 6 uur was ie er.. kreeg smsje van vriendlief dat de katten erg nieuwsgierig waren haha.. (t zat in dozen. en mijn katten zijn stapelgek op dozen..) dus om half 7 gauw naar huis gescheurd en onder t eten al aan t inelkaar aan t zetten gegaan haha.. alles staat nu mooi in de beebkamer klaar ben der helemaal blij mee.. bestelling klopte ook nog dus alles mooi compleet..
Mooi Tazzie! Norah.. misschien komt het dan idd door de fles? Anders zou het echt wel toevallig zijn. Misschien morgen weer proberen met de dr. Brown.. kijken of de krampjes daar weer minder van worden. Hip.. mijn broertje mag morgenmiddag weer naar huis..maar moet nog wel rustig aan doen. JBG.. mooie loungeset zeg! Ben erg benieuwd hoe het met Saxia gaat.. ze zeggen wel eens dat de 1e bevalling wel 24 uur kan duren toch? Hoop het niet voor haar!