Sam spannend aan de ene kant wil ik wel thuis, lekker in je eigen bed enzo.. maar aan de andere kant is het ook nog niet zeker of we thuis mogen bevallen. vanwege flat zonder lift, woon bovenin3 hoog, met niet hele brede trappen.. per verdieping 2 trapjes van zo'n 7 treden dus in totaal 6 trapjes.. is niet handig met een brancard mocht dat t geval zijn..
Gaat goed hier. Ik ben afgelopen week begonnen met werken en dat valt erg tegen. Ben werkelijk helemaal gesloopt aan het einde van de dag. Maar zal vast snel wennen. Tess en Linn doen het super bij de gastouder, dus daar breng ik ze met een gerust hart heen. Inmiddels zitten we lekker in het ritme en we genieten van de meiden. Linn is een heel rustig en tevreden meisje. Slaapt netjes 3 1/2 uur tussen de flessen. Alleen komt ze 's nachts ook nog voor een fles, da's iets minder. Maar ik prijs me erg gelukkig met 2 mooie, lieve, gezonde meiden. Tess wordt bijna 4 en heeft enorm veel zin om naar school te gaan, ben benieuwd of het haar ook nog zo bevalt als ze eenmaal gaat. Voor iedereen hier de lieve groetjes. Ik volg jullie nog steeds hoor....
Tazzie.. ik heb geen idee of het mag. Misschien even aan je vlos vragen? Troetjuh.. ben wel benieuwd naar een nieuw fotootje van Joey Suuszwanger.. wat fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! Zal idd wel even wennen zijn om weer te werken..
@ Troetjuh, ik voel me redelijk, op de momenten dat ik geen pijn heb zelfs heel goed,alleen afgelopen week weer paar dagen pijn gehad maar nu gaat het weer goed..... De babykamer is al wel helemaal leeg maar volgende week gaan we echt beginnen en in de tweede week van februari komen de meubeltjes. Ik heb een paar keer voorbij zien komen dat er om buikfoto's werd gevraagd dus ik dacht ik zal er ook eens eentje op zetten 28 wk en 1 dag
hmmm wat raar ik had de foto gewoon rechtop en hier komt hij gedraaid en weet niet hoe ik dat goed moet krijgen
Troetjuh, gelukkig blijven de laatste 3 flessen er in. hier alles goed, Gibbs is nog wat aan t puberen maar is te doen. Merk zelf wel dat t nu af en toe zwaarder word houd zoveel vocht vast dat ik benieuwd ben hoe lang ik mn schoenen nog pas. Verder wat Krampjes, steken in mn buik maar ben nog steeds aan t genieten. Suus, wat een lief vrolijk meisje op de foto Sam, de eerst volgende spannend carly, mooi buikje
Mooie buik carly en fijn om te lezen dat het nu weer goed gaat hopelijk heb je niet te vaak last van je darmen. pooh nu nog een buikfoto van jouw. kun je trouwens geen plastabletten krijgen of iets zodat je niet meer zoveel vocht vast houd? suuszwanger ohh linn is ook al zo'n schatje..leuke foto's. en wat fijn dat het met jouw ook goed gaat want ik meen me te herinneren dat je ooit had verteld fdat je een p.n. depressie had gehad na de bevalling van tess. sorry als ik me vergis. Troet hopelijk voelt joey zich snel weer wat beter. jbg verdorie zeg auto stuk! niet zo mooi hopelijk vallen de kosten mee. en nienke slaapt goed zeg zo kom je zelf ook wel bij met je slaap. lekker! sasjuh heeft de box staan leuk leuk leuk! jammer dat je geen boom meer kan zetten. Tazzie ik denk dat wij straks de katten ook aan alles laten wennen en stapje voor stapje want zeker onze kater kan slecht tegen verandering daar word die bangig van en is die uit zijn doen. en ik wil niet dat hij dat gaat assiocierenmet het babytje (weet niet of katten dat doen of alleen honden). dus ruim voordat er een kleintje is wennen aan de nieuwe dingen. maar verder ook niet het kamertje op. wij hebben vandaag ons nieuwe bed gekregen yoehoe! eindelijk want het werd tijd hahaha erg mooi geworden al zeg ik het zelf... is een boxpring geworden trouwens. verder gaat het met mij wel redelijk. ik heb ups en downs maar merk gelukkig weer dat ik vaker ups heb dan downs hahahaha. wil wel echt graag weer beginnen met iui want ben het wachten wel zat nu. ik denk nog een week tot mijn ongi en dan op dag 8 beginnen de fm weer dus is te overzien gelukkig. saxia ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe iselin eruit ziet, maar neem je tijd hoor. hihihi
Hip, wat zal jij lekker slapen in je nieuwe bed!! Carly wat een mooie buik joh! Suuszwanger, wat leuk om een foto van Linn te zien. Het echte babyzijn gaat er snel af vind je niet? Wat vind linn leuk om te doen? En speelt ze al ergens mee? Ik lees dat er veel meiden zijn die thuis willen bevallen. maar tot nu toe zijn alle bevallen dames in het ziekenhuis bevallen. Ik moet wel zeggen dat als ik nu kon kiezen (ik wilde ook heeeel graag thuis bevallen) ik nog steeds in het ziekenhuis had willen bevallen. Ik ben heel benieuwd of saxia op de baarkruk heeft gezeten.
Suusje ja dat was mij ook opgevallen. Dan hoop ik de 1e van ons clubje te zijn die thuis bevalt (Sam wil naar het zh) Suuszwanger wat een leuke fotoos, mooie dame hoor! Hoeveel werk je nu? Hip heerlijk een nieuw bed! Wat zullen jullie fijn slapen vannacht Fijn dat je je weer wat beter voelt, fijn te horen. Carly leuk om van jou ook eens een buikfoto te zien!
Norah drinkt weer beter! Ze heeft net 180cc op! Yes! Nu maar hopen dat t vanacht goed werkt Ik heb zelf lekker gewerkt vanavond. Morgen ben ik lekker vrij. Vind het best fijn om te werken als mn man thuis is. Lekker vertrouwd. Tot nu toe nog geen oppas gehad, elke keer was mn man thuis! Ideaal. Suus, leuk om van jou wat te horen! Wat een lieverd die Linn! Fijn dat t zo goed gaat. En jij dus ook nog een nachtvoeding, hier ook! Carly, mooie buik zeg! En ik wilde eerst ook thuis bevallen, maar na mijn bevalling zal ik nooit meer thuis willen bevallen hoor... Vreselijk, wat was ik blij dat ik in het ziekenhuis was en een ruggeprik kon krijgen na 2 dagen met weeen! Hip, geniet van je bed vanacht, haha heerlijk lijkt me dat een nieuw bed Ben heel benieuwd naar Saxia en haar meisje! Hoop dat jullie al thuis zijn en kunnen genieten van elkaar! Hier niet met de baarkruk bevallen. Moet zeggen dat ik er toen niet eens bij nadacht.. Ging eigenlijk gewoon heel automatisch op bed. Ik vond het wel best allemaal Zijn er nog meer buikfoto's meiden? Vind dat zo mooi om te zien Nou slaap lekker allemaal!
Moet het even van me afschrijven anders kan ik niet slapen. Ik geef keano elke ochtend om 6 uur zijn medicijnen. 2 capsules van 3,2 mg. Hij heeft ook een potje staan met de nieuwe dosering, capsules van 6,5 mg, waar hij er maar 1 van hoeft. Nu werd Keano wakker vannacht om half 2 met een poepluier en honger. Shit want dat ben ik niet meer gewend, haha. Dus ik , met mijn slaaphoofd, maak zijn fles klaar. Ik dacht hem gelijk de medicijnen te geven zodat dat niet meer om 6 uur hoeft. Dan kunnen we lekker uitslapen. Je raad het al, ik geef hem dus 2 capsules van 6,5 mg! Daar kom ik na een kwartier achter. In paniek steek ik mijn vinger in zijn keel om hem te laten spugen. Dat lukte, kwam ongeveer een halve fles melk terug. (hij hoefde gelukkig niet te huilen). Ik geef hem weer een half flesje melk en leg hem op bed. Maar het zat me niet lekker, dus ik heb de huisartsen post gebeld. Het kon geen kwaad zeiden ze. Niet in deze hoeveelheid. Volwassene die teveel nemen kunnen duizelig worden bij het opstaan. En toch zit het me niet lekker. Het is een bloeddruk verlager. Ik las op internet dat teveel atenolol de hartslag vertraagd. En nu slaapt hij en dan is je hartslag sowieso wat vertraagd toch? En hij gebruikt het niet waarvoor het bedoeld is, voor te hoge bloeddruk. Ik ga maar proberen wat te slapen...
Pff vervelend suusje dat maakt je dan echt onzeker he... Hoe is hij de nacht door gekomen? En jij nog beetje kunnen slapen?
Suuszwanger wat een leuke foto's!! fijn dat alles zo goed gaat suusje jee das even schrikken, maar kan best eens gebeuren hoor. Denk neit dat ie er iets aan over houdt. Als je t nou elke dag zou doen maar het is 1 x gebeurd. maar hoe heeft hij geslapen verder?? en jij?? Norah heeft lekker gewerkt! en kleine norah drinkt weer beter. carly mooi buikje hoor! hip een neiuw bed, fijn (boxsprings zijn erg fijn ja ) en ja ook katten kunnen veranderingen associeren met een baby. en kunnen daar ook erg jaloers op worden.. Dus als je ze van te voren overal bij betrekt en ze zodar t babytje er dan eenmaal is, ook rustig eens laat snuffelen (wel als je er bij bent natuurlijk ) aan de baby dan accepteren ze het vaak goed. (als je de kat continue gaat wegjagen bij de baby kunnen ze dus ook jaloers gaan worden, daar en ik met die ene van mij bang voor. Vandaar dat ik ze dus overal al aan laat wennen en ze best mee t kamertje op mogen als we er zelf ook zijn. meestal lopen ze hier een rondje en gaan weer maar ja zoals met de kinderwagen, die is weer nieuw dus even wennen) pooh minder dat je zeoveel vocht vasthoudt.. en Gibbs lekker aan t puberen.. zo ik ga gauw naar stal toe racen, staldienst vandaag.. gisteravond koprsavond(nieuwjaarsgedoe) gehad met alles brw korpsen van apeldoorn. Tevens het afscheid van ons korps.. de mannen en vrouwen moesten allemaal op t podium komen. Mannen kregen een beeldje en wij vrouwen een bos bloemen. Ook hadden wij als vrouwen nog een liedje van normaal (oerend hard) weer veranderd en die gezongen voor onze mannen.. We kregen een staande ovatie uit de zaal van de andere korpsen. Dat was echt supergaaf. We heben maar mooi weer laten zien dat wij ee nhecht team waren van zowel de brwmannen als de vrouwen. (vorige korps wat paar jaar geleden wegbezuinigd was heeft met piepers lopen gooien en zijn niet geweest op de korpsavond toen. Wij hebben ons zelf waardig ewezen haha.. alleen beetje laat thuis vannacht en te vroeg weer op nu maar goed straks nog maar even rustig aan doen..
Hee Suusje, heb je de capsules gezien die hij uitgespuugd had? Waren die nog intact? Of geef je hem het opgelost? Waarschijnlijk is dan het meeste er echt wel uit! En in de maag worden de medicijnen niet opgenomen he, dus wat er uit kwam heeft ook nog niet zijn werking gedaan! En in deze kleine hoeveelheid kan het echt weinig kwaad hoor. Snap dat je bezorgd bent, maar hou hem gewoon voor je eigen gevoel goed in de gaten. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.
Alles goed gegaan gelukkig! Reageer straks wat uitgebreider, zit in de auto namelijk. Saxia mag vandaag naar huis! Ze vroeg ook nog hoe het met Sam was, hihi. Nog rustig toch Sam??