stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sasjuh gefeleiciteerd!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh gefeliciteerd!!

Update van Saxia:

"we gaan elke dag een klein beetje beter. De kleine doet het gelukkig beter dan ik. Komende dagen druk met familie uit het buitenland. Ik kom echt weer met jullie praten maar is nu lastig."

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Sorry meiden even ego berichtje;

Heb afgelopen nacht weer hele heftige pijn gehad in mijn bovenbuik,het word steeds pijnlijker,vanacht was het zo hevig dat ik er helemaal overstuur van was,heb al veel buikpijn gehad in mijn leven maar dit is niet normaal meer.
    De huisarts had vorige week overlegd met de maag darm lever arts en toen was ik begonnen met homeopatische medicijnen maar het helpt dus helaas allemaal niks, ze denken aan de hand van de klachten aan dyspepsie (dit komt neer op stoornis in de spijsvertering)

Nu in overleg met huisarts en verloskundige toch maar aan de medicijnen, omeprazol,dit wilde ik eigenlijk niet maar ik weet niet meer wat ik moet doen, de vk heeft me verzekerd dat het wel kan voor het kindje en dat het kindje het goed doet maar pffff ik ben er zo verdrietig van,loop al weken elke keer bij de dokters en de pijn word alleen maar erger,gisteravond om 20:00 begon het en vanmiddag is het pas weer afgezakt tot dragelijke pijn,dus ik mis ook elke keer een nacht slaap.

De verloskundige heeft ook gezegd dat als dit zo blijft en de medicijnen niet helpen dat ze dan wil kijken of ze me met 37 weken in kunnen leiden maar dit wil ik eigenlijk ook niet,ik wil ons meisje de kans geven om te komen wanneer zij daar klaar voor is en ik weet wel dat ze dat alleen doen als het kindje er klaar voor is maar het is toch opgewekt dan omdat ik pijn heb en niet omdat zij het moeilijk heeft en ik wil doen wat voor haar het beste is,maar dit houd ik ook niet vol,dat maakt het zo dubbel.

Ben echt zo verdrietig,ben al paar keer flink overstuur geweest vandaag,verder heb ik een superzwangerschap als ik die pijn niet had gehad,stom lichaam!!!

Maar misschien slaat de omeprazol wel aan en maak ik me nu al te druk over hoe het verder zal gaan......

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff carly
    Wat vervelend zeg, ik hoop voor je dat de pijn minder word met deze medicijnen, het zit niet erg mee he...

5. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Yep ik geef het wel.. Moet alleen heel eerlijk wezen.. ben er niet zo heel erg consequent in :)... Jesse vind ze niet zo heel erg lekker namelijk.. Hoe is het verders met jou en de kleine meid?

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje Carly.. Wat vervelend zeg! Hopelijk slaat de omeprazol aan, zodat je snel minder pijn hebt. En kan me wel voorstellen dat je liever niet wil worden ingeleid, maar ze doen dat dan voor je eigen bestwil en ze doen het echt niet als het niet goed is voor de kleine.

Sterkte!

@ suusje/saxia.. klinkt alsof ze zelf nog erg last heeft van de bevalling. Ben nu wel erg nieuwsgierig hoe het gegaan is..

Wil je de groetjes doen aan Saxia als je weer met haar smst?:) En dat ze maar gewoon de tijd moet nemen..wij wachten wel ;)

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Bah wat naar Carly! Echt rot zo die pijn! Hoop dat de omeprazol je wat helpt!

Sasjuh, Gefeliciteerd!

Zwangerfit was leuk, alweer de 5e keer na de bevalling. Hierna nog 1 keer. Waarschijnlijk gaan we met de groep (6 meiden) blijven sporten hierna. Wel erg gezellig en gelijk een goeie stok achter de deur als je met meerdere gaat he?

Ik ben weer uit mn nachtdienst, brr wat was het koud vanacht! Vandaag lekker bij mn schoonouders geslapen. Die pasten dan op Norah. wel fijn zo, ze deed het ook heel goed daar. Dan kan ik ook mooi met een rustig gevoel gaan slapen.

8. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!!! Leuke dag gehad zo te lezen, fijn hoor. En lieve collega's!! Wij moeten Pat nog laten erkennen. Anders krijgt het kind zijn naam niet. Ben ook benieuwd naar het geslacht én naar het gevoel in mijn buik. Week 19....nog even geduld. Gelukkig valt het werken je ook minder tegen en vind je het zelfs leuk!

@Carly; Wat moet jij je rot voelen en snap je dubbele gevoel. Maar ze doen echt wat het beste is voor jou én voor je meisje. Hoop dat de medicijnen gewoon goed aanslaan en jouw verder goede zwangerschap goed mag eindigen wanneer jullie meisje er klaar voor is!!! Sterkte!

@Suusje; Inderdaad, wij wachten wel, laat Saxia de tijd nemen die ze nodig heeft. Fijn dat jij alles doorgeeft wat je van haar hoort.

X

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, gefeliciteerd een leuke dag gehad?

Carly, wat vervelend hoop dat de medicijnen helpen en je snel minder pijn hebt.

Sasjuh, is idd nog behoorlijk wat om te wassen, dacht voel me nu nog goed dus kan maar gedaan zijn wil t ook nog strijken dus nu lekker op t gemak bezig

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Bedankt voor de lieve reacties meiden....

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He carly verdorie zeg! ik hoop echt voor je dat de medicijnen aanslaan zodat je meisje kan komen op haar eigen tijd.

suusje dankjewel dat je alles doorgeeft doe saxia maar de groetjes.
    hoe is het met jouw en keano?

menp het gaat echt snel bij jouw zeg! Hopelijk voel je je kleintje snel. lijkt me zo bijzonder.

Norah wat leuk dat jullie samen blijven sporten klinkt gezellig!

rose echt fijn dat het nu een stuk beter met je gaat. en al bezig aan het kamertje zo leuk zeg. geniet ervan ook al gaat het nog niet helemaal zoals je wil.

hier niet echt nieuws ik hoop deze week ongi te worden zodat we weer snel verder kunnen.
    maar wanneer ik precies ongi word dat weet ik niet.
    ik weet niet precies wanneer mijn ei was en voor de iui had ik een lf van ongeveer 10 dagen en met de iui had ik een lf van 13 of 14 dagen dus weet niet wat ik nu moet verwachten.
    we zien het wel.
    heb wel al veel zin om te poetsen dus das wel een ongi teken maar ben nog niet chaggie.. ( hoe schrijf je dat eigelijk?? )

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Chagerijnig....zo?? Hahaha sorry helemaal niet van belang maar vroeg het me af.

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh; Je kunt het maar vast klaar hebben al die was.

@Hip; Ik vind het ook best snel gaan (gelukkig).

Pat kwam vanmiddag thuis uit zn werk en hij had met een collega gesproken die vader wordt. Zij hadden samen een cursus gevolgd en dat leek hem misschien ook wel wat....was toch ff stil. Dat had ik nooit verwacht. Vind het eigenlijk wel leuk én lief. Zijn jullie mannen mee geweest??

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Anita wat shit van je ongi zeg :(

Rose fijn dat het wat beter gaat en weer een beetje aan t werk..

Sasjuh gefeliciteerd en wat lief van je collega's

suusje fijn dat je alles doorgeeft van saxia.
    saxia hoop dat je snel hersteld en geniet nu maar eerst van je kleintje

carly wat rot zeg dat je zo'n pijnen hebt. Hoop dat deze medicijnen snel aanslaan

norah heeft lekker gezwangerfit gister..

Hip hopelijk en je snel ongi. en dan is komende ronde weer iui??

menp wat lief van je vriend dat hij wel samen cursus wil volgen..
    (die van mij echt niet :( )

nou vandaag weer controle gehad. Was allemaal goed. kleine puk ligt nu beetje schuin overdwars in mn buik haha.. verloskundige voelde zn hoofdje en liet ons t ook voelen. apart zo'n rond bolletje door je buikwand heen te kunnen voelen. hartje klopte ook nog mooi..
    donderdag bloedprikken voor de bloedgroep van de kleine (rhesusfactor enzo)

15. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @anita: wat balen van je ongi meid!

@sasjuh: gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!!

@taz: Hoe was het bij de verloskundige?

@sam: succes morgen weer bij de vlos, wel spannend allemaal!

@suusje: wat lief dat saxia ons zo op de hoogte houd! Fijn dat het allemaal goed gaat!

@Carly: jeetje meid, wat rot voor je, beterschap! Ik heb ook gehoord dat die Omeprazol geen kwaad kan voor de baby, probeer je daar niet te druk over te maken! De dokter zal echt je kleintje niet halen als het niet kan, probeer een beetje vertrouwen te hebben! Sterkte!!

@norah: Fijn dat je kleine Norah met een goed gevoel bij de schoonouders kon achterlaten. Het is inderdaad koud buiten, zeker na zo’n nachtdienst, brrr…! Fijn dat de zwangerfit leuk was!

@menp: leuk dat je mannetje zo’n cursus wil doen. Mijn man is alleen 1x mee geweest naar een papa avond van mijn cursus.

Zo… vandaag is een dramadag qua slapen van de kleine meid. Afgelopen nacht kwam ze om de 3 uur, dat had ze een tijd niet gedaan. Nu heeft ze van vanmorgen 08.00 uur tot 20.00 uur maar 1 uurtje geslapen. En nu is ze in slaap gevallen in de box. Normaal slaapt ze altijd tijdens het wandelen, maar zelfs dat niet. Ook krampjes… Vind het allemaal wel moeilijk, probeer van alles… We hebben de infacol en bronwater. Ik heb net andere voeding van Friso gehaald, speciaal voor krampjes. Nu lees ik alleen dat dit wat dikker is en niet goed door maatje 1 van de speen van de fles past, dus even afwachten. Ze krijgt vanavond voor het eerst die voeding dus ben benieuwd hoe dik hij is. Ze zal er dan wel langer over doen denk ik. Anders morgen maar even nieuwe spenen halen. A.s. maandag heb ik de reünieles van de babycursus die ik heb gedaan, wel leuk!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap
    Samantha1: 18-01-2012: controle verloskundige
    Pooh 19-01-2012: controle vlos
    Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Tazzie19-01-2012 : bloedprikken rhesusfactor/baby
    JBG 24-01-2012: consultatiebureau + eerste prikjes Nienke
    Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia[/QUOTE]

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam hoe gaat ie eigenlijk bij jou? nog aan t rommelen of is t weer stilletjes?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen dames..

Allemaal beetje kunnen slapen? Hier gaat het weer minder :( Vannacht net 4 uur geslapen denk ik in totaal.. zo last van mijn bekken en last van hoofdpijn. Vannacht 3 keer naar de wc geweest..heb ik nog nooit zo vaak gehad haha. Vanmiddag nog maar ff bijslapen :)

Hip.. hopelijk ben je snel ongi en kun je weer verder met iui. En dan maar weer hopen op snel een positieve test :)

Sasjuh.. wat leuk van je collega's dat je een bos bloemen hebt gekregen!

MenP.. wat lief van je vriend dat hij mee wil op cursus! Leukk :D

JBG.. wou de nieuwe voeding een beetje? Of was het toch te dik? Hopelijk heeft Nienke vannacht wat langer geslapen! En leuk..een reünieles.. met hoeveel meiden waren jullie bij de cursus?

Tazzie.. fijn dat alles weer goed was bij de vlos! Apart voelt dat he..dat je gewoon delen van het lichaam van je baby kunt voelen! :D En een klein beetje een dwarsliggertje? Nou .. hij heeft nog even de tijd om te draaien :)

Hier verder alles nog rustig.. helaas ;) Mijn moeder heeft de 31e weer een chemo..en hoop zo dat ik voor die tijd ben bevallen..maja zolang madam het nog goed heeft bij mij, blijft ze toch wel zitten..

Ik zal me zo gaan klaarmaken. Zometeen naar de vlos.. we krijgen weer een echo.. dus nog ff spieken :D

Fijne dag iedereen!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    veel plezier bij de vlos sam :) even gluren naar de kleine meid

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: word jij ook iedere keer wakker als jij je wilt omdraaien 's nachts? Ik had dat wel en inderdaad er vaak uit om naar de wc te gaan!

De nieuwe voeding is nu nog een beetje gemengd met de 'normale' voeding en dat ging prima met deze fles. Ze doet er net zo lang over. Ze zeggen dat je pas na twee weken verschil gaat merken of het helpt tegen de krampjes, ik hoop voor Nienke dat dat sneller gaat.

Vannacht was Nienke zo moe van het niet slapen dat er 7 uur tussen de voedingen heeft gezeten, maar daarna weer 3 uur, dus dat is weer sneller. Nu ligt ze op bed, maar af en toe hoor ik ze huilen, dan heeft ze gewoon pijn tijdens het slapen van de krampjes, zo zielig :(!

We waren met tien dames op de cursus, dus dat was leuk!

Deel Deze Pagina