Hier is de nacht best goed gegaan (was wel even wakker, maar hij is ook erg verkouden) kwam om half 5 zelf voor Zen flesje Maar kan hem nu lekker in bedje leggen zonder hij helemaal over stuur raak En na Zen fles slaapt hij ipv dat hij 2 uur wakker was erna en alleen bij me wou zitten (erg blije trotse mama op haar mannetje)
Wat goed Troetjuh.. een hele opluchting zeker? Nu kun je echt lekker gaan genieten meid! @ iedereen.. Ik heb trouwens nog wel even achter de kraamzorg aangebeld en hebben nu wel dagzorg ipv 3 uur zorg. We kunnen er op dit moment gewoon niet van uit gaan dat mijn moeder haar dan zo goed voelt dat ze elke dag hier heen komt om te helpen..
@ Sam, goeie keus! Ik denk echt dat je het nodig zult hebben. Als je een fijne kraamverzorgster hebt is het zo waardevol in de kraamtijd! Ik had ook gezegd, niet huishouding alleen mij en norah, maar uiteindelijk heb ik zelfs nog extra uren gekregen bovenop de 49 ( vanwege borstvoedingsproblemen) en aangezien mijn man ook erg moe van alles was, hoefde hij het huishouden niet te doen. Hier gaat het een stuk beter! Norah is veel rustiger nu en ik merk dat het ergste van de prikjes voorbij is. Ook begint ze weer beter te drinken gelukkig. Er gaat nu af en toe zelfs 150cc in! Wij blij natuurlijk! Helaas is ze wel snipverkouden en moet ze veel hoesten en niezen. Zo zielig! Ik geef haar een neusspray voor de voeding omdat ze anders haast niet kan drinken omdat haar neus zo vol zit. Dat helpt gelukkig wel. Verder is ze enorm vrolijk, dus ze zal er weinig last van hebben denk ik. (Volgens mij vind ik het erger dan dat zij het vind) Ohja, en vandaag heeft ze voor het eerst een speldje in haar haar! Zo schattig!
Lieve Hip, man en fam, Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!!! @Sasjuh; Wat fijn dat alles zo goed verloopt in jouw zwangerschap met bijna geen klachten. En je verlof schiet inderdaad ook al best op! Ik weet nog niet of en wanneer wij een pretecho willen. Nog even over hebben. @Pooh; Hoe was de zwangertotaal cursus? @Hip; Bedankt voor dit nieuwe deel! @Carly; Dat is wel even schrikken. wel goed dat ze je hebben geobserveerd in het ziekenhuis. Zeker nu je zwanger bent! Hoe is het nu met je? Gelukkig wel weer thuis. @LovingMom; Ik vind het prima hoor dat je af en toe binnenvalt! @Saxia; Wat fijn om weer iets van je te horen! En wat ben je weer druk, dat hoort bij jou volgens mij, is jullie kindje ook zo druk?? En wat vervelend dat je zoveel mee hebt gemaakt op emotioneel gebied, dat is nooit fijn. @Norah; Wat is jullie meisje toch een mooie meid! En al een speldje in, haha, leuk hoor. @Troetjuh; Wat moeilijk als je niet weet wat je kleintje wilt. En heel de dag met hem op je arm is ook niet lekker, dan rust jij helemaal niet meer. Gelukkig heb je nu wat tips gekregen! Hoop dat ze werken. Vannacht in ieder geval wel, mooi! @Tazzie; Lekker toegeven aan je vermoeidheid hoor! Hoewel dat best lastig kan zijn als je nog zo veel wilt. Het was lekker en gezellig, het eten met je broertjes voor zijn geregistreerd partnerschap. En ook nog een pakje gekregen, lief zeg! @Anita; Druk is druk en je kunt maar 1 ding tegelijk. Dus lees mee wanneer dit lukt en reageer wanneer het kan. En natuurlijk horen we graag hoe het met jou gaat! Ik heb het op mijn werk verteld en vooral veel gehoord, dat had ik niet verwacht bij jou. Tja, wanneer verwacht je het bij iemand. ik praat daar gewoon niet zo veel over op mijn werk, dat ben ik. Maar ze vonden het wel leuk! En de taart was ook erg goed gelukt én heel lekker!!! Mijn vriend heeft niet eens kunnen proeven, want hij was helemaal op. Verder gaat het goed met me. Eigenlijk nergens echt last van. En ik weet dat ik daar blij mee mag zijn!
Dan moet je wel een foto spammen het van kleine Norah met een speldje Fijn dat het een stuk beter gaat nu met haar. En dat ze weer goed drinkt! Sneu dat ze verkouden is. Troetjuh ook fijn dat de nacht goed is gegaan en ook hij al verkouden Anita ik sluit me ij de woorden van Samantha aan. Sam officieel met verlof vandaag lekker genieten meis!! Hier een rustig dagje, vrij van de thuiszorg alleen zo nog t kantoorpand. Vanmorgen ff boodschappen gedaan en even naar paard geweest. Nu een cake in de oven staan en zo even verder met huisje schoonmaken..
menp wat fijn dat ze op t werk leuk reageerden en dat de taart goed gelukt was Enfijn dat het verder goed met je gaat
Ben momenteel best verdrietig. En het staat in een schril contrast t.o.v. sam en hip wat zij meemaken, vind het dan ook wel moeilijk om te zeggen, maar het contact met mijn moeder is verbroken. Er is de afgelopen jaren zoveel gebeurd, ze heeft mij zo veel pijn gedaan en op mijn hart getrapt, dat ik momenteel voor mezelf en mijn gezin moet kiezen. Wat deed mijn gesprek met haar gisteren ontzettend pijn. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan na dat gesprek, maar wat is dit ongelooflijk kut! Zo hoort het niet te gaan en ook nu niet in mijn kraamtijd. Maar moet rust krijgen in mijn hoofd. Misschien heeft het dagen, weken of maanden nodig voor we weer contact krijgen, het is niet anders, ik weet het allemaal niet meer. Ook moet ik gaan kijken voor opvang voor Nienke die ene dag in de week als ik weer ga werken. Want ik weet niet hoe lang dit gaat duren... Ohh meiden, dit heb ik nooit zo gewild en wat is soms moeilijk om voor jezelf te kiezen ....
Jeejtje jbg wat vervelend zeg, maar zoals je zelf miss voor dit moment voor Jou/jullie het beste okal wil je dit helemaal niet natuurlijk (je verbreek ook niet zomaar het contact, heel veel sterkte en hoop dat het snel weer goed mag komen als je eraan toe bent, maar nu eerst voor jou en je gezinnetje kiezen Volgens mij heerst het zieken kindjes... zo zielig Ik heb ook neusspray voor als hij flesje drinkt
Jeetje JBG wat naar. Maar misschien is het inderdaad wel beter even voor jezelf en je gezinnetje te kiezen. Maar jij mag hier net zo goed jezelf uiten hoor over wat je nu meemaakt. Vooral als het je een beetje helpt om erover te praten. Meis hele dikke knuffel en sterkte.
JBG, wat vervelend voor je meid! Denk nu maar even lekker aan jezelf en je gezin! Je hebt nu genoeg aan je hoofd. Mijn vriend heeft ook in de kraamweek het contact met zijn moeder verbroken. Het werd hem allemaal te veel en wilde zich eerst op ons gezin richten. Nu heeft hij sinds 2 weken geleden weer contact met zijn moeder. Het gaat eigenlijk heel goed!
Heftig JBG om dit in je kraamtijd mee te maken! Lijkt me heel moeilijk! Goed dat je voor jezelf kiest. Voor Tazzie: heb even een fotootje van noor met speldje gemaakt (En dan is het ff klaar met de foto's hoor)
@JBG; Wat ontzettend vervelend zeg voor jullie. Dit wil je niet, maar wat knap en sterk dat je voor je gezin hebt gekozen. Er komt vast een tijd dat het allemaal beter voelt. Sterkte en een dikke knuffel! @Norah; Wat een schatje en zéker met zo'n speldje in!!! Hier nog een foto van mijn taart;
Jbg, vervelend zo in je kraamtijd maar je gezin is belangrijker. En we zijn er voor je als je wat kwijt wil. Menp, mooie taart leuk dat je collegas blij voor je waren. De zwanger totaal cursus was zeer leerzaam ga ik zeker wat aan hebben voor maar ook tijdens en na de bevalling.
Leuke taart MenP. Ik dacht even dat die muisjes zaadcellen waren haha, komt denk ik door die staartjes Toen ik goed keek zag ik dat t muisjes waren.
He dames ik heb ff snel bijgelezen, ben toch benieuwd hoe het met iedereen gaat. jbg wat naar zeg. veel sterkte! Denk nu aan jezelf en je gezin en als de tijd daar is dan komt het mss wel weer goed. leonie wat een schatje is norah en zo vrolijk. Menp ik krijg honger van je taart!! hmmmmmm anita succes met je drukke periode! denk tussendoor wel aan jezelf he. de rest ben ik vergeten. zo'n crematie regelen is behoorlijk wat gedoe en druk. tijd om verdrietig te zijn is er bijna niet. er moet zoveel geregeld worden. volgens mij liggen we aardig op schema vandaag komen we bij elkaar voor de muziek. en dan hebben we het zover geloof ik. ik wil zelf nog een stukje schrijven voor mijn vader maar wil die niet voorlezen op de crematie ik hou niet van spreken voor een groep en zeker niet door een microfoon en de emoties zullen ook niet meewerken. mss dat mijn vriend het voorleest, die vrouw wat de dienst doet spreekt geen limburgs dus die kan dat niet voorlezen en wil het wel in het limburgs want heb nog nooit in het nederlands met pap gepraat. ik denk dat het een heel mooie dienst gaat worden.
JBG.. wat vervelend dat je nu juist in de kraamperiode deze beslissing hebt moeten maken. Maar ik vind het wel heel erg goed van je dat je gewoon voor jezelf en jouw gezin hebt gekozen! Hip.. je klinkt zo sterk.. Zodra de crematie geweest is zul je de klap nog wel extra krijgen denk ik..omdat je nu niet zoveel tijd hebt om verdrietig te zijn. Denk goed om jezelf meid..en probeer er veel over te praten. Dikke knuffel! MenP.. leuke taart! Sorry dames heb verder niet zoveel onthouden.. ik zit er echt ff een beetje doorheen geloof ik De ziekte van mijn moeder.. de naderende bevalling.. en dan nog steeds financiële tegenslagen.. en kreeg vandaag een brief van het uwv dat ze nog niet de juiste loongegevens van mij hebben ontvangen.. dus dat ze mijn uitkering nu niet kunnen berekenen. Ik had het me gewoon zo anders voorgesteld deze periode.. Het enige wat ik nu een beetje doe overdag is op de bank hangen.. omdat ik zo'n last van mijn buik heb zodra ik iets heb gedaan of me ergens druk over maak. Ik wil gewoon van die stress af.. maar dat lukt me niet.. bleghh. Sorry voor m'n gezeur hoor meiden.. maar wou het ff van me aftypen..
Dikke knuffel voor Samantha! Vervelend dat je je zo rot voelt! Kan me het heel goed voorstellen met alles wat er om je heen gebeurd. Ook een knuffel voor Hip. Er komt ook veel op jou af zeg.. Sterkte met alles wat jullie moeten regelen.
Anita neem je tijd hoor. Als je nieuws hebt, denk je dan wel even aan ons? En dat hoeft geen positieve test te zijn hoor. Hip veel sterkte de komende dagen!!! MenP wow! Wat een geweldige taart! helemaal te leuk. Wat een schatje die Norah met een speldje! Sam zo'n begin van het verlof valt niet mee. ineens heb je ook tijd om echt na te denken. Laat het maar gewoon gebeuren. Uiteindelijk komen dingen echt wel op hun pootjes terecht. En pas op jezelf. Straks beval jij echt nog eerder dan ik. JBG dat is pas heftig. Misschien even een time-out. Jullie moeten een gezinnetje gaan vormen en als alle heftigheid eraf is, kan het misschien wel weer een beetje goed komen. Maar dit is inderdaad niet wat je hoopt in je kraamtijd. Jeetje Suusje bij jou dus ook familietroubles geweest. Hier met mijn zus, die in een behoorlijke ***situatie zit met haar thuisfront en ik denk dat ze best jaloers is op ons. dat snap ik wel, maar dat betekent niet dat ze zomaar van alles lelijks op mij af kan sturen via de sms. Dus ook hier een bekoeling in de relatie. Komt vanzelf weer goed, is niet de eerste keer, maar ja die hormonen helpen dan ook niet mee. Hier vandaag weer wat spulletjes gestreken. Het geboortekaartje is helemaal geregeld. En eindelijk zijn de klossen en zo binnen. Ze waren het formulier kwijt waarop de aanvraag stond. Gisteren een dagtaak aan gehad om het geregeld te krijgen. Van het weekend dus maar een beddenverbouwing. Eigen bedje uitrusten met matrasbeschermer en logeerbed met klossen. En dan maar hopen dan mijn vliezen niet breken als ik lekker op de bank zit.