Haha sam lekker maak het maar comfortabel Vind echt mooi zo op de muur Suus goede tip van da flesje mijn mannetje houd dus ook van warme melk Zen fles gaan OP heel soms flesje van 150 cc meestal 1 op een dag meer wil nog niet ik vind wel goed. Jbg gewoon wegsturen die viste, jij moet ook je rust hebben Hier moeten alleen collegas nog komen Hoe is met de buik krampjes? Al minder door de nieuwe voeding? Norah waren het nou idd tandjes die door komen? Tazzie lekker effe relaxe en van bloed prikken ben je ook weer af
Weet je, we zijn nu 8 weken verder, dus men heeft volgens mij zoiets van... ze is weer lekker op de been en we kunnen wel gezellig blijven hangen, grrr... Soms bieden we gewoon geen drinken meer aan of ga beetje geeuwen, soms helpt het. Nienke heeft nog wel krampjes, maar heb het idee dat het minder word, mede door het bronwater denk ik, nu hopen dat de nieuwe voeding aanslaat. Het is alleen zo'n slechte slaper overdag, vanmorgen weer niet willen slapen en dan laat ik ze echt een end liggen op bed en dan huilt ze, dat is zo moeilijk... Gelukkig slaapt ze 's nachts wel. We zitten nu meestal op 5 voedingen van 150 cc maar soms komen we uit op 6 voedingen. Vanmorgen met veel pijn en moeite het huis schoongemaakt, omdat mevrouw niet wilde slapen moest alles tussendoor en soms dan maar gewoon huilen. Vanmiddag komen een aantal collega's van mijn man, ook zijn hoge baas. Dus heb gelijk alles aan kant gemaakt ook boven want hij heeft daar een werkplek ingericht i.v.m. thuiswerken 1x p.w. (hij is daarmee aan het proefdraaien). Dus als ze dat willen zien is het lekker opgeruimd en schoon. Ga zo maar weer is knuffelen met de kleine meid! @troet: fijn dat het helpt met het warmer maken van de fles, ik doe het nu ook!
Joey slaapt ook slecht overdag Geef hem nu beetje roybosthee Kijken of hij dan niet meer huilt Tis pas weer rond 3 uur flesjes tijd....
Keano sliep en slaapt nog steeds niet/moeilijk in de ochtend en de avond. Hij blijft dan dus ook beneden. In de ochtend gaan we er gewoon op uit, wandelen met de hond in het bos of op de hei, boodschappen doen of op viste. Dan om 1 uur de fles en gelijk op bed, waar hij slaapt tot half 5, 5 uur! Tegen een uur of 7 word hij heel erg moe en huilt zichzelf dan een minuut of 10 in slaap, word vaak om 8 uur weer wakker. Dan gaan we nog even spelen en badderen. Je kunt nu het beste gewoon je kind volgen, als hij niet wil slapen, dan niet. Keano heeft het soms echt nodig om even te huilen. jbg en troetjuh, komt er al een soort van ritme bij jullie?
@suusje: nog niet echt een ritme, ze is alleen veel wakker overdag (ze is net ff in slaap gevallen in de box ). soms denk ik een ritme te hebben gevonden en dan is het opeens helemaal anders... ach ja, hoort erbij! Ben net even foto's gaan maken van mijn meissie, zie hier het resultaat!
Sam lekker comfortabel zo met da tbed en alles alweer schoon heerlijk. jbg heef took t huis schoon.. (met moeite) leuke foto's.. Sam ja vanmorgen was hij al veel actiever.. en net in bad ook eventjes.. mn buik steekt al boven t water uit haha en toen zag je een paar x t een beetje bewegen.. nu even mn thee opdrinken en lekker naar huis. daar nog even op de bank. en sdtraks nog eventjes werken
Sasjuh, gecondoleerd Sam, goed bezig Jbg, gewoon aangeven dat ze weg moeten, als je netjes aangeeft dat t genoeg is moet dat kunnen anders hebben ze pech. Als ze t niet willen snappen.
Pooh 19-01-2012: controle vlos Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites JBG 24-01-2012: consultatiebureau + eerste prikjes Nienke Samantha1 25-01-2012: controle vlos Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia
@Tazzie; Ik moet nog maar zien of mn vriend het écht wil hoor, samen cursus....Moeten wel snel gaan beslissen denk. Wat leuk dat jullie het hoofdje gevoeld hebben! En hoe ging het bloedprikken vandaag? Gelukkig de kleine nog gevoeld vannacht en vandaag. En lekker in bad geweest. Even ontspannen. @JBG; Hoop dat de dikkere voeding wat sneller verbetering gaat geven dan na 2 weken! En leuk om zo'n terugkomdag te hebben van je cursus. Ik vind het vreemd dat de kraamvisite zo lang blijft zitten. Als kraamvisite weet je toch ook dat het niet 'gewoon' visite is en je het gezinnetje ook wat rust moet gunnen....je kunt het toch ook wel aangeven. Misschien lastig, maar voor jullie zelf wel belangrijk! Hoop dat dat jullie lukt! Wat een mooi lanchend meisje zeg! en een leuk shirtje mét naam. @Samantha; Kon je maar een beetje sturen qua bevallen hè! Fijn dat de kleine meid het nog naar haar zin heeft. Hopen dat ze nog wel goed gaat liggen voor de bevalling, dat is dus voor het bevallen ook wel fijn.En vannacht beter geslapen? Wauw, wat knap die buikschildering! Mooi gedaan. En je staat er mooi op hoor. Leuk! @Sasjuh; Gecondoleerd met het overlijden van Rick zijn oma, sterkte! Fijn dat je nog geen rug en/of bekkenklachten hebt. Maar slecht slapen is ook niet fijn. Hier alles goed en heerlijk om niet meer in de flessen te hoeven plassen. Kan nu ook gewoon weer beneden naar de wc....haha.
hallo allemaal! sasjuh gecondoleerd meid, heel veel sterkte de komende tijd! tazzie lekker een beetje gerelaxed vandaag tussen het werken door. en de kleine man beweegd weer goed wat fijn! jbg wat een knappe dochter heb je zeg! wat gaat dat snel he dat het echte baby zijn eraf is. ze heeft nu al zo'n sprekend gezichtje. en gewoon zeggen tegen de visite met afspreken of bij binnenkomst dat ze niet zo lang kunnen blijven hangen want jullie hebben ook rust en tijd samen nodig! sam mooie buikschildering zeg en mooie muurschildering! hopelijk ligt je meisje dadelijk helemaal goed en kun je gewoon bevallen. acupunctuur kan nog wel es helpen bij een stuitligging mss ook bij een sterrekijkertje? je kan het altijd proberen natuurlijk. verder weet ik het niet meer eigelijk. ik heb vandaag gewerkt en ben net nog bij de acupunctuur geweest. ik heb hypermobiliteitssyndroom waardoor ik altijd wel last van mijn rug, nek en enzo heb en al sinds mijn pubertijd eigelijk altijd naar de fisio en zo ga. nu dacht ik mss kan ik ook es acupunctuur hiervoor proberen. want met de iui heeft het volgensmij wel geholpen. en was echt fijn is ook al meteen een stuk minder heel apart. ze heeft vandaag mijn onderrug aangepakt en die pijn trekt altijd door tot in mijn bil en been. voordat ze begon duwde ze op een paar plekken en dat deed echt zeer en na de behandeling niks meer! zo apart. ga nu koken en dan lekker niks meer morgen en het weekend werken.
@ Samantha,leuk hoor die buikschildering!! @ JBG wat een leuke foto's,mooie meid!! @ Suusje, het gaat redelijk,ik kreeg gisteravond weer heel erg pijn maar nu zakte het na twee uur al af in plaats van normaal vaak wel 12 uur achter elkaar,dus of het was toeval dat het nu korter was of de medicijnen doen wel wat ,dus ik hoop natuurlijk dat het door de medicijnen komt. Die twee uur doet het dan ook wel heel erg pijn maar dat is beter vol te houden dan een hele nacht,dus ik hoop dat het zo blijft of natuurlijk nog beter word
@ hip, zou wel fijn zijn als de acupunctuur daar ook goed voor kan helpen,ik hoop het voor je,in ieder geval fijn dat je er nu al wel wat baat bij hebt gehad
@Hip; wat fijn dat die acupunctuur lijkt te werken voor de pijn in je rug enzo! @Carly; Hoop dat de medicijnen werken en hopelijk nóg beter gaan werken.
JBG.. wat een leuke foto's!! MenP.. heerlijk weer zelf kiezen naar welke wc je gaat haha.. Hip.. fijn dat acupunctuur zo goed helpt bij jou! Nog steeds niet ongi? Ga je voordat je volgende iui begint ook weer naar de acupunctuur? Carly.. ik hoop voor je dat de pijn nog minder word.. naja het liefst weggaat natuurlijk
Carly ik hoop dat de pijn helemaal weg gaat, maar dit is al een stuk beter gelukkig! Ik ben nog niet ongi hopelijk morgen! Ik ga voor de volgende iui weer acupunctuur doen ja weet niet of het de vorige x door de acupunctuur kwam dat het gelukt is maar was wel toevallig. dus wil het zeker weer proberen. hoop alleen niet dat ik te veel hoop heb en dat de teleurstelling mega groot gaat zijn als het niet lukt. ik ben zo benieuwd hoe het met saxia is en naar een foto van iselin.