Hip gewoon blijven schrijven hoor.. wij zijn er inderdaad toch voor voor een luisterend oor(lezend oog) Ik hoop ook dat je ongi dan nu wel snel doorzet en je doorkan. Sam hopelijk zet t nu wel snel door en beval je snel.. ben ook benieuwd naar jouw meisje haha eten bij de griek was heerlijk.. en M. had vandaag ergens een bos opgehaald. die hebben we naar boven gebracht en staat nu al op de katten zijn al heel nieuwsgierig erin geweest haha.. leg er zo aluminiumfolie in..
Suusje, leuke foto kan als ik die zie bijna niet wachten tot die van ons er is. Hip, blijven schrijven hoor vinden we niet erg. Dus nog geen ongi best spannend. Saxia, wat een verhaal hoop dat je je snel beter voelt.
Goedemorgen! Lieve Hip ik word nooit gek van jou hoor! Jij reageert altijd zo lief op iedereen en ik vind het fijn je berichtjes te lezen. Kan me voorstellen dat het frustrerend is, dit wachten. Je cyclus kan natuurlijk wat van slag zijn na die vmk. Heb je wel je eisprong gevoeld? Wel vaag van dat kleine beetje roze verlies.. dan ga je meteen weer hoop krijgen he! Samantha vervelend die voorweeën (lijkt me). Ben benieuwd wanneer jullie meisje nieuwsgierig genoeg is geworden naar jullie Saxia ik vind Iselin ook echt een supermooie naam. Hoe spreken jullie het uit? Ik lees steeds Ieselin, weet niet of dat goed is.. Heftig hoor, je bevalling. Gelukkig was je al in het zh en kon de Gyn ingrijpen toen jullie meisje een dipje kreeg. Ik was donderdagavond nog wel naar de info avond in het zh geweest. Was interessant om eens te zien, en dan komt alles wel dichtbij zo! Vandaag lekker dagje niets, heerlijk!
leuke foto Suusje.. Dat kuifje staat zo lekker eigenwijs! Sas fijn dat de infoavond interessant was. ook echt een rondleiding of alleen info?? (hier krijg je zo'n diavoorstelling geloof ik op vrijdagmiddag.. maar niet echt een rondleiding) geniet van je dagje niks.. Hip vandaag al iets van ongi gespot? spannend hoor. En sam hoe was je nacht? hebben de voorweeen doorgezet? hm zie dat ik gister bos had getypt ipv box maar hier ook een dagje weinig doen.. einde van de middag alleen even paarden binnen zetten op stal..
@ JBG Fijn dat het beter gaat met Nienke @ Hip,ik vind dat je helemaal niet zeurt en klaagt en ook al deed je dat dan heb je daar ook wel eens recht op toch na al die narigheid. Ook ik lees altijd graag je berichtjes en ik vind dat er ondanks alles toch altijd nog positiviteit in door klinkt hoor. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je snel verder kan. @ Suusje,leuke foto! @ Samantha,hopelijk zet het snel door. Ik heb gisteren twee koffers vol met kleertjes gekregen van een vriendin,die had alles van haar dochtertje bewaard,daar ga ik zo eens lekker tussen snuffelen...
Taz nee we hebben ook een kraamsuite bekeken en de afdeling enzo. Ik vond het een leuke avond! Er was ook een lactatiekundige en die heeft ook nog veel info over bv en fv gegeven. Carly leuk is dat! Ik heb toen ook een hele grote doos van een vriendin gekregen. Alleen merk ik nu dat ik het spul wat ik zelf heb gekocht toch leuker vindt.. dus heb die 2ehands kleertjes wel bewaard maar liggen niet in de kast, gebruik het wel als reserve ofzo haha. Suus had nog niet op je foto gereageerd maar wat een wijs mannetje is Keano toch!
Leuke foto Suus! Vandaag is Nienke voor het eerst in de douche geweest met JBGman en ze vond het helemaal prima! In badje gaan vind ze niet leuk, maar onder de douche geen probleem, was echt leuk!! Verder rustig dagje vandaag, lekker thuis hangen, beetje ruimen. Zit erover te denken mijn kledingkast uit te ruimen, maar heb er geen zin in. Heb wel de kast van Nienke uitgeruimd en dingetjes die ze niet meer past eruit gehaald, die ga ik straks in een box doen en kleertjes wil ik wel een beetje bewaren voor evt. als er ooit een 2e kindje mag komen!
@Hip; En...al ongi? En natuurlijk die acupunctuur gaan doen voor de volgende iui....ook al zou het toeval geweest zijn vorige keer! En je mag best zeuren hoor. Dat positieve lees ik toch nog wel hoor tussen de regels door. Dus het is echt niet helemaal weg. @JBG; Jeetje Nienke ook al weer de 2 maanden voorbij. En zo te horen is er verbetering, wat ontzettend fijn!!! En wat leuk dat Nienke het douchen eigenlijk prettiger vindt dan het badderen. Lijkt mij heerlijk om saampjes te douchen, hoewel ook wel spannend, omdat zo'n kleintje dan zo glad en glibberig is, of viel dat mee? @Samantha; Je zit toch bijna aan de uitgerekende datum, alles goed? Soms best lastig dat dingen niet altijd gaan zoals je graag zou willen....steeds maar afwachten.... @Saxia; Fijn dat we iets van je horen! Ook goed om te horen dat het goed gaat nu. En hoe is het met jezelf? Klinkt inderdaad als een pittige bevalling. Maar het klopt vast dat ze zeggen, als ze er eenmaal is, is dit alles 'vergeten'.....tenminste dat hoop ik dan zeker in dit geval! Geniet van elkaar! En dat het elke dag een beetje beter mag gaan met jou! En natuurlijk mag jij je verhaal hier kwijt! Wij houden ook wel van de namen die je niet al te vaak hoort, dus ik vind jullie naam helemaal leuk!! @Troetjuh; Naar de kinderarts woensdag met Joey. Hoop dat zij iets kunnen betekenen voor jou en hem. @Sasjuh; Gelukkig nog 1,5 dag werken en dan verlof. Daar ben je echt aan toe volgens mij. Sterkte met het afscheid! @Tazzie; Lekker gegeten bij de Griek en gezellig saampjes?! En de box al staan. Ligt er al folie in? Ik kreeg gisteren een sms van een collega of ik haar box wilde hebben. Ook fijn! @Suusje; Mooi mannetje die Keano!!! @Carly; En...al door alle kleertjes heen? Lief en leuk hoor van je vriendin! Altijd welkom, haha.
@jbg voortaan dus lekker douche met de kleine. Lijkt mij echt bezonder om dat te doen. @saxia, wat een verhaal. En zo te lezen ook wel wat pech gehad zo na de bevalling. Hopelijk ga je gauw opknappen. Ben nog wel even benieuwd hoe jullie het ervaarde dat het een meisje was. Aangezien jullie het vooraf ook niet wisten @hip gewoon gezellig blijven kletsen en jij bent ook maar een mens. Je kunt niet altijd positief zijn. Ongi heeft dus niet doorgezet... hmmm lijkt me inderdaad erg lastig met wat je nu moet doen. wachten of toch stiekum spieken. Doe vooral wat goed voelt voor jou! @sam, voorwerk is al een tijdje begonnen. Lijkt me wel raar. Denk je steeds dat het doorzet en dan stopt het weer. Ik hoop toch gauw te lezen dat het echt doorzet! zodat ook jullie kunnen genieten van de kleine. @suusje leuke foto! @tazz zijn de katten al in de box geweest. @sasjuh inderdaad eerst de kleren gebruiken die jezelf hebt gekocht, die zijn natuurlijk altijd het leukst! en reserve kleren kan altijd handig zijn. @carly zat er nog wat tussen? Fijne zondag allemaal!
Zo ben door de kleertjes heen..... Zat een hele hoop leuk spul tussen en heel veel ziet er nog uit als nieuw dus erg leuk. Mijn vriendin houd wel heel erg van roze bij een meisje dus er zit wel veel roze tussen maar ook dat is erg leuk,ben zelf niet van alles altijd roze maar zo met die kleertjes ziet het er wel heel schattig uit hoor en er blijft ook nog genoeg neutraal spul en andere kleuren over. Zal zo ff fotootjes plaatsen,dan krijgen jullie een idee van hoeveel ik gekregen heb
Kleertjes maat 50 tot 56,hier zitten ook al wat kleertjes tussen die we zelf gekocht of gekregen hadden
wow Carly dat zijn al een hoop kleertjes zeg! wat leuk!!! menp fijn dat je de box van je collega mag hebben wij hebben hier er nu 2 haha (maar 1 gaat terug naar mn ouders, die hadden we via vrienden van hun. maar die we nu hebben staan is donkerder en mooier bij onze woonkamer) ja ja saampjes naar de griek. een van de laatste keren he haha katten zaten er gister al in, maar met dat folie erin kijken ze even maar vinden t niet fijn aan hun pootjes dus zijn ze er zo weer uit.. nienke is lekker met jbgman onder de douche gweest.. zo ik duik ff snel onder de douche en dan eten. vanavond naar de film nova zembla met vriendlief en een ander stel vrienden..
Hey meiden.. Hip.. je zeurt niet joh. Je geeft toch gewoon je mening..hoe jij je op dit moment voelt? Is de ongi nog doorgezet? Lijkt me wel dat je hier erg onzeker van word. Ben zo benieuwd.. Carly.. wat een hoop kleding joh. Super! JBG.. wat leuk dat Nienke onder de douche is geweest MenP.. wat aardig dat je de box van een collega mag hebben Sasjuh.. nog anderhalf dag werken en dan heerlijk genieten van je verlof! Joepieeee.. Suusje.. wat een knapperd zeg..die zoon van jullie Vandaag verjaardag gevierd van mijn schoonmoeder. Die is donderdag jarig, maar wou het vandaag al vieren. Verder nog steeds wel harde buiken enzo..maar nog niks regelmatig..dus we wachten nog rustig af. Woensdag de uitgerekende datum.. spannend!
@Carly; Jeetje wat veel kleertjes! Leuk hoor. Volgens mij hebben jullie dezelfde tafel als ons...is het echt steen er in...bij ons is dat 'gewoon' hout met een zwarte laag er over en qua uiterlijk lijkt het steen. @Tazzie; Die box van de collega komt dan bij mijn ouders te staan. Wij willen graag een witte en deze is grijs. Zo, gezellig weekend hebben jullie, uit eten en vanavond naar de film. Fijne avond! @Samantha; Alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder. Wilde ze het eerder vieren, omdat ze dacht anders tijdens jouw bevalling haar verjaardag te moeten vieren....??? Hoop dat het snel door gaat zetten voor jullie, ik zou ook zóóó nieuwsgierig zijn!