Wat een hoop kleertjes Carly, echt leuk hoor! @sam: alvast gefeliciteerd met de schoonmoeder! Hopeljik gaat het nu gauw gebeuren voor jullie en hoeven jullie niet lang meer te wachten tot de kleine meid komt! @troet: Hoe is het met jou en kleine Joey? @taz: veel plezier bij de film! Ben benieuwd wat jij ervan vind want heb niet echt positieve reacties over die film gehoord in mijn omgeving! (in ieder geval, het is meer een filmpje voor thuis als voor de bios)... Ben benieuwd! Nienke heeft vandaag weer wat meer last van krampjes, kleine meid laat best wat scheetjes!
Ja echt veel kleertjes he,in principe hoef ik inderdaad niks meer te kopen maar ik ga natuurlijk ook zelf nog wel wat leuke setjes er bij kopen haha,ik heb zelf ook al wel wat gekocht maar ja is zo leuk he. @ menp in de eettafel zit echt steen, we hebben ook het dressoir en de salontafel er van en daar zit inderdaad dat "gewone" hout in en lijkt op steen
@JBG; Jammer dat Nienke toch nog wel last heeft van krampjes. @Carly; Wij hebben dat 'gewone' hout en dan; eettafel, salontafel, dressoir, tv-kastje en buffetkast. Had mijn vriend al en dat is mee verhuisd naar ons samen huis. Vind het wel mooi.
Wat een lieve relaties op de foto van mijn mannetje! Wow Carmy, wat een hoop kleertjes. Super! Ik heb ook heel veel gekregen, 3 propvolle vuilniszakken Was echt heel leuk om die uit te pakken en uit te zoeken. Sam, het word al echt spannend!
@ Menp haha wat grappig mijn man had die meubels dus ook al en ik vond ze ook erg mooi dus die zijn ook mee verhuisd en mijn meubels zijn de deur uit gegaan,ik wilde ook graag het tv kastje hebben toen maar die kon ik toen nergens vinden @ Suusje ja leuk he,ik heb er ook de hele middag tussen gezeten en ik kan niet wachten tot ze de kleertjes aan kan,kreeg er helemaal kriebels van haha
Sam gefeli met je schoonmoeder.. en je kleine meid houdt de spanning er nog eventjes in menp, een witte box zou ik ook mooier vinden dan grijs.. en ja komt toevallig zo uit eigenlijk. Normaal gaan we niet 2 x achter elkaar echt uit eten/film of iets dergelijks.. JBG aah arme nienke toch meer krampjes.. maar die scheetjes zijn wel een soort verlichting voor de krampjes? of niet? De film nova zembla is wel een mooie film (ook omdat het 3D is) maar ergens viel ie mij toch wat tegen.. terwijl die vriendin van ons m juist wel goed vond.. meningen zijn inderdaad wisselend hoorde ik al.. vond t niet zonde van t geld, maar zou er geen 2e keer heen gaan..
Jbg, vervelend voor nienke maar er zit vooruitgang in en met 3 maanden is t meestal een eind over toch? Tazzie, jammer van de film heb er eigenlijk nog niet veel positieve reacties op gehoord
Tazzie dank je wel Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Carly zo ik dacht dat wij veel kleertjes hadden maar vergeleken met jou... kan ik ongegeneerd nog even shoppen haha! Leuk hoor! MenP jou 20 wkn echo komt ook al in zicht, spannend! Mogen wij het geslacht van jullie beebje ook weten? En tja toe aan verlof.. je leeft zo naar zo'n laatste werkdag toe he. Lichamelijk had ik denk ik prima nog een week langer door kunnen werken, mag echt niet klagen want voel me goed. Maar heb me nu zo ingesteld op donderdag haha dat ik er niet aan moet denken nog langer te moeten werken, zo raar. Al ga ik het denk ik ook wel missen en hoop ik dat ik me niet teveel ga vervelen, heb geen idee wat ik met al die vrije tijd moet doen!
Goedemorgen.. Sasjuh.. sterkte vandaag! JBG.. wat jammer dat Nienke toch weer wat meer last krijgt van krampjes..hopelijk was het ff een eenmalige terugslag en gaat ze nu weer vooruit..met steeds minder krampjes MenP.. jaa daarom wou mn schoonmoeder het eerder vieren. Het zou natuurlijk ook zomaar op haar verjaardag kunnen gebeuren natuurlijk Fijne dag iedereen!
Zo zeg ik moest flink bijlezen. Kijken wat ik nog weet hahaha sasjuh veel sterkte vandaag! tazzie ik ben met kerst bij nova zembla geweest vond het best wel een goeie film hoor. had mss iets meer van het 3d verwacht maar viel zeker niet tegen. menp wij willen straks ook een witte box en idd handig om er ook eentje bij de opa en oma neer te zetten. suusje keano is echt een knappe stoere kerel! leuke foto zeg hij ziet er wel ondeugend uit hihihi. carly wat veel kleertjes zeg lijkt me heerlijk om dat uit te zoeken. Sam hoe is het vandaag? heb je geen tv serie of zo op dvd die je kan gaan volgen zodat je een beetje afgeleid bent. Rose bij jouw gaat het best wel goed geloof ik he. Echt fijn dat je kan genieten nu. jbg hoe is het vandaag met nienke? Zo volgens mij heb ik overal op gereageerd. hier is gisteren de ongi eindelijk doorgebroken jeej!! dadelijk als ik opsta ( lig nog lekker in bed met de foon) de gyn bellen Volgende week maandaag zal wel de eerste fm zijn. heb er zin in hahaha. ik hoop zo dat het meteen weer lukt! Dat verlangen is af en toe zo groot niet normaal. ik heb deze ongi wel wat meer buik en rugpijn dat normaal, maar dat zei die vrouw van de acupunctuur al dat dat wel kon door de vmk van de vorige ronde. zo ik ga lekker luieren. denk dat het een rustig dagje word voor mij....lekker!
Saxia 23-01-2012: Wijkverpleegkundige Carly81 23-01-2012: controle vk Saxia 24-01-2012: vlos controle JBG 24-01-2012: consultatiebureau + eerste prikjes Nienke Samantha1 25-01-2012: controle vlos Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Zwanger: Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia
@ Sasjuh sterkte vandaag @ Hip "fijn" dat de ongi doorgebroken is en ik hoop met je mee dat het weer meteen lukt! Ik denk dat we allemaal weer volop in de duim stand gaan voor je!!!
Goedemorgen! Nienke heeft gisteren overdag bijna niet geslapen, dus gisteren om 21.30 uur laatste fles en ze kwam pas om 05.45 weer!! Dus wij hebben lekker kunnen slapen en dat was precies de tijd dat JBGman eruit moest om te gaan werken! Toen heeft ze weer van 07.00u tot 09.30 geslapen, maar hoorde ze af en toe wel huilen in haar slaap van de krampjes, echt sneu! Fijne dag allemaal!
JBG.. toch fijn dat je deze nacht wat hebt kunnen doorslapen! Is ze overdag wel redelijk vrolijk dan ondanks de krampjes? Omdat ze dan niet slaapt? Of is het alleen maar huilen? Lijkt me idd erg zielig.. Saxia heeft een afspraak met de wijkverpleegkundige. Komt ze jullie helpen net als een kraamverzorgster ofzo? Hoe gaat het nu verder met je? Knap je steeds meer op? Carly.. succes bij de vlos vandaag Hip.. jeeejj ongi haha.. we gaan met zn allen weer voor je duimen deze maand! Heb verder niet echt een favo dvd ofzo.. maar kijk veel oude afleveringen van gtst via youtube En elke dag beetje rustig aan het huishouden doen. Oh ja..en ik haal elke dag de vluchttas voor de baby leeg..en vouw de kleertjes dan opnieuw op haha..en dan vul ik de tas weer. Doelloos Maar zo leuk om die kleertjes te bekijken
Hip jeej ongi!! en zeker gaan we weer in de duimstand voor je!! jbg fijn dat je lekker hebt kunnen doorslapen vannacht!! carly succes bij de vlos en saxia met de wijkverpleegkundige Sam oude afleveringen van gtst zijn wel leuk haha.. en tja babykleertjes zijn ook ergg schattig om naar te kijken he (trek hier regelmatig ff de kldingkast van de beeb open om te kijken haha.. zo vanmiddag lekker even tijd voor mezelf (en een berg strijkgoed) vanmorgen werd ik wel gebeld door mn kantoor of ik vanmiddag wilde werken.. heb maar nee gezegd dat t me teveel harde buiken opleverd op t moment om 2 huizen en een kantoorpand te doen (2 a 3 x per week 2 huizen gaat nog maar elke dag niet meer..)
Hoi, Zo de crematie is achter de rug. Het was een mooie dienst en het is goed zo. Ons kleine meisje was heel erg aanwezig en is er op haar manier ook bijgeweest, toch raar dat leven en dood zo dicht bij elkaar liggen. Samantha heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik vind het zo spannend.. Dat is wel een goede, oude afleveringen van gtst terugkijken. Ga ik opschrijven, voor als ik me verveel. Ik heb net op Bol.com nog seizoen 3 van de Co-assistent besteld, dus die kan ik ook gaan kijken. Vluchttas moet ik nog pakken maar heb ik ook nog wel de tijd voor. En ja die kleertjes bekijken.. ik doe dat ook meerdere keren per dag. Heb van die Zwitsal geurbuiltjes in de kast en dat ruikt zoooo lekker. Hip dus nu toch ongi.. toch dubbel altijd. Ik hoop ook zo dat het meteen weer raak mag zijn voor jullie! Jij (en Anita) hebt nu wel genoeg geduld opgebracht! Ik wacht even tot het droog is en ga dan naar het winkelcentrum, de Wibra heeft weer allerlei babyspul in de folder dus even snuffelen
Sas fijn dat de crematie een mooie dienst was. En dat jullie meisje zo druk aanwezig was op haar manier.. ohoh zeg dat nou niet over de wibra sas haha.. gelukkig heeft m. mijn pinpas nog in zn portemonnee dus ik kan niet naar de wibra voor de zwangeren (en al bevallen mensen) met katten. zijn (waren) die van jullie ook zo enorm aanhankelijk en plakkerig of juist niet? die 2 van mij zoeken erg veel aandacht bij me.. eentje ligt t liefst de hele tijd tegen me aan op boven op me.. en de andere springt praktisch elke keer van de krabpaal af als ze daar ligt en ik kijk der aan.. al soort mauwend komt ze dan bij me..
Hier ook 2 erg aanhankelijke katten... maar dat waren ze voor mn zwangerschap ook al. Ze lopen de hele dag achter je aan, bij je op de bank liggen enz. Hebben ze eigenlijk van jongs af aan al gehad, ik vind het wel gezellig Ach de Wibra is niet zo duur.. En mn schoonmoeder vroeg of ik voor haar wat moltons wilde kopen voor tijdens het oppassen. Zelf hebben we eigenlijk niet echt wat meer nodig. Wil alleen nog wat nachthemden en oma onderbroeken kopen voor tijdens en na de bevalling.
nee wibra is zeker niet duur haha.. maar ja zonder geld haal je ook niks he nachthemden is wel een goeie trouwens die moet ik ook nog hebben.. nou hier kwamen ze wel eens op schoot liggen vooral 's avonds maar niet zo aanhankelijk als ze nu zijn..sinds ik zwanger ben is t veel erger.. ligt er nu ook weer een naast me.. (omdat ik de laptop op schoot heb dus gedwongen naast me, anders had ze alweer op schoot gelegen )