stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    He troet: Hoe was het gewicht en lengte nu bij Joey?
    Nienke woog 4810 gram en 56.5cm! Dus 760 gram en 5 cm gegroeid t.o.v. 22 december, dus netjes toch!!

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh, stom dacht dat het vandaag donderdag was. Ik wist dat dit dat namelijk je laatste dag was. oepsie. Maar succes morgen met je laatste dag! en laat ze lekker smullen.

@sam, bedankt voor je uitleg. Ben benieuwd of het bij jou nu ook doorgaat zetten. Aangezien ze het hebben over eventueel 48 uur. spannend!

Tazz, veel plezier met gym en sasjuh jij ook!

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoi hoi meisjes

ik ga is proberen om op iedereen te reageren!

sam spannend meid hoop voor je dat door zet! en snel de kleine meid in je armen mag hebben

sasjuh nog 1 daggie en dan lekker met verlof

tazzie hoe is het met je rug? niet telang mee blijven lopen hoor!

rose hoe is het verder bij jou?

saxia hoe bevalt het moederschap? we zijn benieuwd naar je meisje:D

carly voel je al wat beter was bij jou toch die nierstenen?

hip ga voor jou duimen dat je weer snel een mooie test in handen krijg

en anita ik ga voor jou ook super hard duimen! heb je trouwens een nieuw huisje? super mooi man heb de fotos op facebook gezien:D

suusje hoe is het met kleine keano? doet hij het goed?
    slaapt hij al lekker door?

en norah hoe is het met de kleine norah? drinkt zei alweer goed? en is ze bezig met door slapen? sliep ze al door of niet? laast niet toch?

jbg super joh dat nienke het zo goed doet en ze niet zoveel last heeft van haar prikjes
    hoe is het met nienke en haar krampjes? welke voeding gebruikt je nu?

volgens mij heb ik nu iedereen gehad? sorry als ik je vergeten ben... zeg het effe dan reageer ik op je:p

nu effe een ego berichtje van mij
    hier ging het natuurlijk al weken niet goed met de kleine man soms een dagje wel maar vaker niet
    heb de afgelopen tijd vaak bij de huisarts gezeten ben zelfs een keer naar de huisartsenpost geweest snachts omdat ik gewoon zag dat me kleine man zo pijn had
    maar wat krijg je dan te horen een baby huilt nu eenmaal en daar mag je het dan mee doen!
    tot ik het vorige week zo zat was (zit er helemaal door heen)
    dat ik dus een verwijzing naar de kinderarts heb afgedwongen
    hier mocht ik dus vandaag naar toe

nou wat een gewelding mens zeg voelde me helemaal op mijn gemak bij haar ze nam de tijd voor me heb daar bijna 2 uur gezeten legde alles goed uit
    mijn mannetje heeft veel last van zijn reflux en alle klachten doe hij heeft is een kenmerk daarvan, hij krijgt nu andere medicijnen en een hogerige dosis over 2 weken belt me mij hoe het gaat anders krijg ik andere medicijnen voor hem en over 4 weken zoieso weer een afspraak staan (gaat het eerder niet mag ik bellen)

ze was zo lief en begrip vol ze zei ook als je het nu niet meer trekt met de vermoeidheid enzo mocht ik bellen en mag hij paar nachten in ziekenhuis slapen zodat ik bij kan slapen
    haha ze zei ook ja ik wil hem ook wel mee naar huis nemen

haar conclusie babys huilen alleen als ze honger hebben of een vieze luier en niet zoveel uur op een dag EEN BABY HOORT GEEN PIJNT TE HEBBEN...

verder ben ik vandaag naar cb geweest mijn kleine man woog 4870 gram en was 55 cm lang was dus erg netjes
    (alleen zei die eikel dus weer tja babys huilen nu eenmaal)
    het niet zo goed drinken kan dus ook door de reflux komen

zo dat was weer effe mijn verhaal vanaf nu als goed is komen de medicijnen vrijdag en krijg ik eindelijk een vrolijk mannetje

ik lees trouwens wel mee vanaf me mobiel maar heb vaak niet de puf om te reageren of heb erg druk met de kleine man
    hoop dat jullie dat niet erg vinden...

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje Troetjuh.. Wat fijn dat je eindelijk serieus bent genomen! Hopelijk slaan de nieuwe medicijnen gauw aan en word Joey een lekker vrolijk kindje.. dat is voor hem zelf wel zo fijn.. maar ook zeker voor jullie als ouders. Vind het super knap van je dat je toch hebt aangedrongen om naar een kinderarts te gaan!

En ga je nou niet verontschuldigen dat je geen puf hebt om hier te reageren. Dat begrijpen we heus wel.. :) Zorg eerst maar dat jullie lekker de rust terug krijgen en een vrolijk zoontje.. wij komen daarna wel aan de beurt hoor ;)

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Ik wist ook niet wat strippen was, bedankt voor de uitleg. En hoe gaat het nu met je?

@Sasjuh en Samantha; Dat was wel heel vroeg vanmorgen!

@Sasjuh; En...gezellig met zn 3tjes naar de wibra. En vooral je moeder heeft daar iets gekocht, kon je je inhouden? Wel nog een mooie én goedkopen broek gekocht. Fijn toch!?
    @Suuszwanger; Wat fijn dat je nu zo kan genieten van jullie kleine meisje!

@Tazzie; Gelukkig morgen vrij, lekker uitrusten!

@Troetjuh; Wat ontzettend fijn zo'n begripvolle kinderarts! Hoop dat de medicijnen hun werk gaan doen en dat er al een last van je schouders is gevallen nu je iemand hebt gezien die er verstand van heeft en je serieus neemt.

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: logisch dat je niet toekomt aan reageren, je bent zoveel tijd kwijt aan je kleine mannetje en snap dat je dan soms geen puf hebt!
    Fijn dat de kinderarts je serieus neemt, hopelijk gaat het gauw beter met Joey!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh fijn dat je begrepen werd door de kinderarts! Je zult ook wel weer bijna aan het werk moeten denk ik, zie je het zitten?

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha, spannend hoop dat er wat gaat gebeuren.

Troetjuh, fijn dat ze t serieus nemen eindelijk.

Vandaag voor het laatste een hele dag gewerkt de rest die ik nog moet voor mn verlof heb ik vrij genomen dus moet nu nog 14 ochtenden werken en dan verlof.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

O lekker joh Pooh alleen nog maar halve dgn werken vanaf nu! Dat is vast prima vol te houden :)
    Samantha hoe is het? Heb veel aan je gedacht.. heeft het iets gedaan?

Nou ik ga richting werk.. raar idee zo de laatste keer voor een maand of 4.

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Weltrusten meiden:)
    Ik ga lekker slapen.
    Heb even jullie verhalen bijgelezen.

Met Norah gaat t iets beter. Voeding nu meestal rond 5.00. Er zit verbetering in. Drinken gaat ook wat beter, maar blijft erg wisselend.
    Gisteren heeft ze een paar hapjes wortel op. Smerig dat ze dat vond. Zal wel even kijken of ik een foto kan plaatsten straks, maar ga eerst lekker slapen. ( heb 5 nachtdiensten vanaf vanacht)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen..

Pooh.. heerlijk, alleen nog maar halve dagen werken!

Sasjuh.. veel plezier op je laatste dagje op je werk! Heb jij al een gesprek gehad over wanneer en hoeveel je gaat werken na je verlof?

Norah.. fijn dat het weer iets beter gaat met je meisje!

Hier nog steeds alles rustig..gisteravond wel veel buikpijn gehad..maar na een lekkere warme douche is het weggegaan. Heb vannacht ook redelijk kunnen slapen gelukkig.
    Vanmorgen bij het afvegen wel wat bloed..

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    troetjuh fijn dat de kinderarts je begrijpt en serieus neemt.. hopelijk wordt Joey nu snel ee nvrolijk mannetje

Pooh lekker joh nog maar halve dagen werken!

Sasjuh veel plezier op je laatste dag (enne je cupcakes zien er errrrgg lekker uit zag ik op facebook ;)

Sam nog niks gebeurd dus.. eerste wat ik vanochtend vroeg deed toen ik wakker werd was kijken of ik geen sms gemist had haha ;) ben benieuwd of het nu door gaat zetten

Norah fijn dat het met kleine Norah weer wat beter gaat..

verder ben ik t ff kwijt.. ben vanmorgen lekker blijven liggen toen vriendlief eruit ging voor zn werk.. En pas net een kwartiertje echt uit bed :) ga vandaag lekker rustig aan doen.. heb gister bij zwangerfit nog wat oefeningen van de fysio meegekregen voor thuis te doen voor mn rug.
    Ben benieuwd of ik vanavond echt een collega extra heb op mn kantoorpand (ze belden gister dat ze voor een collega die bij mij werkt of ze die mochten lenen voor een ander pand.. heb ik nee gezegd omdat ik t zelf niet kan oplossen met de andere collega's onderling. Dan moeten we allemaal langer/extra werken en ik moest mijn afdeling dan maar alleen lopen (terwijl ik nu juist met een collegaatje haar en mijn afdeling samen doe ivm mn rug. zij de lage dingen ik hoog zodat ik niet teveel hoef te bukken enzo) hebben ze die collega toch weggehaald :( en dat kwam de rayonleiding pas om 5 uur vertellen (dan moeten we beginnen) grrr. plus vandaag is er een collega vrij die met hun kleine naar t ziekenhuis moet. (logisch toch dat ik die vrij gegeven heb, ze moeten naar rotterdam ervoor) maar goed tis weer een heel verhaal ;) Ik zie het vanaaf wel, nu relaxstand en thuis wat aanrommelen..

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie,, wat vervelend dat ze niet echt rekening houden met je rugpijn! Hopelijk heb je vanavond gewoon een collega bij je.. Maar nu even niet aan denken en ff lekker gaan relaxen!

Hopelijk mag ik je vannacht gaan smsen ;) haha..

De kleine is hier op het moment lekker aanwezig in mijn buik. Ik ben druk tegen haar aan het praten...:) en dan zie je haar even stil liggen.. en stop ik met praten dan gaat ze weer heen en weer:p zo grappig haha..

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh 26-01-2012: rondleiding kinderdagverblijf
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Hip1983 30-01-2012:eerste fm
    Samantha1 30-01-2012: controle vlos/2e strippoging
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige
    Tazzie21-02-2012 :eek:ndertrouw en erkenning
    Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg
    Tazzie13-03-2012 : geregistreerd partnerschap

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    aahh sam wat lief dat ze zo op je stem reageert!!
    ben benieuwd of je mag smsen vannacht haha..

hier nog niks uitgevoerd. :) alleen ff wat gegeten en wasje in de machine gestopt.. zal zo toch maar even stofzuigen das echt nodig..

heb nog paar dingetjes net op babydump besteld :)

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha... dat huishouden blijft echt wel liggen hoor Taz;) Soms moet je gewoon een middagje helemaal niks doen.. lekker online shoppen kan natuurlijk altijd :p Wat heb je besteld?

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb ff snel gestofzogen hoor meer niet haha..

ehh moest nog de piekstok hebben voor t hemeltje. en mn schoonmoeder wou nog een dekentje dus die maar gelijk meebesteld.. en een boxkleed en een lamp voor de beebkamer.. (al word de lamp pas later geleverd.. die is niet op voorraad maar ja dat is dan niet anders)

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    en krijg net via facebook een berichtje van een collega dat zij vanavond komt invallen op mijn pand. echt zo leuk, ik ken haar al heel lang van de discotheek waar zij (en ik ook eventjes) gewerkt heeft..

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Hip1983 30-01-2012:eerste fm
    Samantha1 30-01-2012: controle vlos/2e strippoging
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    Pooh 02-02-2012: controle vlos
    Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige
    Tazzie21-02-2012 :eek:ndertrouw en erkenning
    Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg
    Tazzie13-03-2012 : geregistreerd partnerschap

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Vanmiddag de rondleiding gehad op het kinderdagverblijf en zag er super uit is ook allemaal net nieuw ze zijn sinds januari verhuisd leuk om te zien iig waar ons kleintje naar toe gaat.
    Strax weer lekker zwemmen.

Sam, en alles nog rustig verder?

Deel Deze Pagina