stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh waaro gaat hij heen?
    In vlissingen?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo dat was het dan! Vreemd maar heerlijk gevoel.
    Lees vanavond bij, nu eerst even eten.

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh geniet lekker van je verlof!!!

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden,

Probeer wel af en toe mee te blijven lezen, maar reageren lukt nu minder goed.
    Sam spannend hoor. Bij mij begon het ook met wat bloed. Alhoewel ik tijdens de weeen 2 keer gestript ben, heeft het mij helaas niet veel geholpen. daarom hoop ik van harte dat het voor jou heel goed gaat werken. Meisjes zijn eigenwijs he. Die bepalen zelf wel of en wanneer ze de wijde wereld in willen komen.

Hip gaat al weer meten. Wat fijn, eindelijk misschien weer een beetje een gevoel van actie.

Sasjuh van harte met je verlof. ik vond dat ook een raar moment. toch vliegt de tijd. Vandaag zijn hier de klossen al weer opgehaald en morgen is de kleine er al weer 2 weken.

Tazzie heeft lekker geshopt. Super hoor.

ja Pooh fijn idee he om te weten waar je je kindje naar toe brengt. De tijd gaat mij te snel hoor. Nog even en ik sta daar aan de deur en moet dan wegrijden. Pfffffff.

Werkende meiden met baby komt het echt goed, dat ik alles ingepland krijg en op tijd op mijn werk kan verschijnen? Nu red ik aankleden soms niet eens voor het middaguur.

Ik had Suusje al ge-smst dat we hier te maken hebben met spruw en ik met schimmelinfectie, dus daar hebben we nu ook medicijnen voor.
    De wijkverpleegkundige heeft hier thuis een uur zitten praten en van alles uitgelegd over cb en zo. Heel fijn. Het afrondende gesprek met de vlos was ook fijn. Zelfs nog tips waar ik goede bekkenbodemoefeningen kan vinden en anticonceptie besproken en zo. Mijn dagen zijn wisselend. de ene dag heb ik meer energie dan de andere. Overdag slaap ik niet. Doen/deden jullie dat wel? Welke baby slaapt er in een slaapzakje? Vanaf wanneer hebben jullie dat gedaan en wat heeft de baby aan qua kleding en wat heb je dan aan beddengoed in het bedje? Onze kleine smurf weet zichzelf tot aan haar middel onder de dekens vandaan te friemelen namelijk.

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo eens even kijken of dit werkt qua foto.

Onze kleine meid!

Foto van in het ziekenhuis, dus ook nog in uni-sex kleding.
    Inmiddels heeft roze zijn intreden gedaan in ons huis.
    Ik heb nog een miljoen andere leuke foto's maar hierbij de eerste glimp.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia fijn weer wat van je te horen! En owww wat een mooi meisje hebben jullie op de wereld gezet.. Ik smelt gewoon als ik die foto zie!
    Minder dat jullie nu last hebben van spruw en een schimmelinfectie, hopelijk slaan de medicijnen snel aan!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. wat fijn dat je weet waar de kleine straks heen gaat :)

Sasjuh.. jeej verlof! Heerlijk meid..ga er van genieten!

En daar was Saxia weer. Wat leuk om wat van je te horen! En wat een prachtig meisje hebben jullie zeg.. kan me voorstellen dat jullie echt trotse ouders zijn! :)
    Wel minder van de spruw en van de schimmelinfectie, maar gelukkig bestaan daar medicijnen voor!

Tsja.. tot nu toe heeft het strippen hier ook nog niet veel gedaan. Wel wat meer last van harde buiken.. maar niet extreem ofzo.. Het blijft spannend!

Fijne avond nog iedereen. Ik duik zo onder de douche en dan lekker in bed. Hopelijk morgen babynieuws van mij :p naja van Tazzie dan waarschijnlijk.. :D

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh wat een knap meisje saxia ook best veel haartjes mooi hoor!
    ik wil meer foto's zien hahaha.
    wel balen van de schimmel en spruw hopelijk is het snel over.

sasjuh geniet van je verlof! en mooi hoor die cupcakes

pooh al op het kdv geweest dat lijkt me raar om daar nu al rond te lopen.

sam spannend hoor hopelijk begint het snel.

troet wt fijn dat jullie zo goed zijn geholpen bij de kinderarts. hopelijk gaat het snel beter met je kleine man.

Verder ben ik het kwijt.

hier weinig nieuws fijne avond nog allemaal! xxx

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh; Nog 13 ochtenden? Lekker hoor dat je de middagen vrij hebt kunnen nemen. En fijn om te zien waar je je kindje achter gaat laten hè! Wij hebben ons kindje aangemeld op een kdv waar ik 9 jaar geleden stage heb gelopen. Toen vond ik het een fijn verblijf. Willen nog wel een keer gaan kijken samen.

@Sasjuh; Hoe was het vandaag op je werk? Is je traktatie goed ontvangen? Geniet van je verlof!

@Tazzie; Hoe is het werken gegaan? Fijn dat je toch hulp hebt gehad. Overdag lekker rustig aan gedaan zo te lezen, lekker hoor. Leuke spullen heb je besteld bij Babydump.

@Samantha; Wat leuk dat jullie kleine meid zo reageert op jouw stem!

@Saxia; Wat gaat de tijd snel zeg, alweer bijna 2 weken! We begrijpen echt wel dat het reageren even niet lukt. We zien je wel wanneer er tijd is. Enne...wat een mooi meisje!!! Sterkte met de spruw en infectie. Fijn dat je zulke goede info hebt gekregen.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Saxia wauw wat een mooi meisje!!
    Minder dat ze spruw heeft en jij schimmelinfectie, hopelijk gaat dat snel over.

Sasjuh nu lekker genieten van je verlof meis!

Pooh fijn dta je weet waar de kleine straks heen gaat en dat het er goed uit ziet

Sam hopelijk gaat t doorzetten.. ik wacht in spanning af :)

Menp hopelijk is dat kdv dan nog net zo leuk als toen jij er stage liep.

werken tja wat zal ik zeggen.. waren 2 vaste collega's niet, eentje die ik al heel lang ken kwam invallen. maar die moest naar de andere afdeling. en zowaar mn rayonleidster kwam bij mij helpen met mijn en de andere afdeling. En er kwam nog een rayonleidtser bij.. Maar uiteindelijk stond ik toch nog wel prullenbakjes te doen enzo (wat dus voor mij laag is en niet fijn) dus ondanks maar 1,5 uur werk, toch last van mn onderrug :(
    vandaag helaas weer een lange dag met 2 clienten en t kantoorpand.. maar ik ga lekker rustig aan doen..

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje.. wat vervelend dat je nu weer zo last van je rug hebt Tazzie! Idd.. gewoon lekker rustig aan doen hoor vandaag hoor!

Sasjuh.. al plannen voor je 1e verlofdag?;)

Vanmorgen weer wakker geworden met de baby in mn buik.. ;)
    Wel zonet echt een heel stuk van de slijmprop verloren! Iewl.. vieze slijmbende haha.. misschien brengt ons dat weer een beetje dichter bij onze beeb :D

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ha Samantha, er zit dus vordering in! Ik blij dat ik nu alle tijd heb om hier bij te blijven lezen ;)
    En nee geen echte plannen voor vandaag. Zo even was ophangen, dan naar mn paardje toe, boodschappen doen en vanavond nog nieuwjaarsborrel van mn werk.

Taz ach die laatste werkweken zijn vast ook zo voorbij. En het scheelt dat je af en toe overdag vrij bent. Ik had op jou termijn ook echt een hekel aan werken en vroeg me af hoe ik dat ooit vol ging houden. Toen bedacht ik me dat ik het beter positief in kon gaan zien, dat de weken dan vast veel sneller gingen en moet zeggen mij heeft dat wel geholpen!

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Okee.. gezellig sasjuh.. zo'n nieuwjaarsborrel..:)

Marije.. zie jou onderin staan.. hoe gaat het met jou?:)

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @pooh: fijn dat het KDV je bevalt! En hier ook wezen kijken en zag er goed uit. Die organisaties hebben het vaak goed geregeld, jammer alleen dat het zó duur is! Veel plezier met zwemmen vandaag!

@sasjuh: geniet lekker van je verlof!!

@saxia: ik moet 6 februari weer beginnen dus kan er dan over praten hoe het ochtendritueel gaat! Wij deden Nienke vanaf een week of 4 in een slaapzakje, van 70 cm. Let erop dat je wel de armgaten een stukje dichtmaakt, zodat ze niet in de slaapzak kan glijden. Nienke heeft een slaapzakje zonder mouwen aan, gewoon met haar kleertjes erin van de dag en met een lakentje en 1 dekentje (geen dubbelgevouwen deken, dan word het een beetje dubbelop). En dan stop ik de onderkant van het slaapzakje een beetje in. Overdag sliep ik ook bijna niet hoor, maar al pak je maar wat rust door wat tv te kijken, lezen of even op de computer. Mooi kindje hoor, wat een leuke foto! Ik snap het helemaal hoor, de roze invasie, is hier ook niet meer weg te denken, hahah!

@taz: hoop dat je het een beetje rustig aan kan doen vandaag!

@sam: wat spannend!!

Gisteren was Nienke de hele dag bijna wakker en nu ligt ze weer een uurtje op bed, kleine meid is zo moe, ze geeft er nu eindelijk aan toe. Nog steeds kan ze niet goed poepen, dus als ze nog niet goed heeft gepoept dit weekend ga ik maandag naar de huisarts. Vanavond komt er voor het eerst iemand oppassen, wij hebben een etentje, spannend hoor! Ben nu allemaal druk bezig met haar voorkeurshouding, dat houd wel bezig. Ze heeft gelukkig niet gereageerd op haar prikjes, daar ben ik blij mee. A.s. zondag de laatste kraamvisite gepland staan, ik ben het zo verschrikkelijk beu!! Vanmiddag ga ik even wandelen, het is heerlijk weer!

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sasjuh, geniet van je verlof!

@ Saxia, mooi meisje hoor!!

@ Sam, oeh vordering,spannend spannend.....

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG.. het is inderdaad heerlijk weer om te gaan wandelen!
    Ik zou inderdaad ook even langs de huisarts gaan als ze dit weekend nog niet goed poept. En eindelijk de laatste kraamvisite.. ik ben blij dat wij niet zoveel vrienden hebben haha.. :p

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Mooi buik Sam!!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankje Carly.. hoe gaat het met jou? Vandaag ook alweer 30 weken.. gaat snel he :)

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    #980 suusje1979, 27 jan 2012
    Laatst bewerkt: 27 jan 2012
    Saxia het komt echt helemaal goed hoor als je weer aan het werk gaat!!:D
    Je zult merken dat de eerste 6 weken lastig is en daarna steeds makkelijker. Tegen de tijd dat je weer gaat werken heb jij echt wel een soort van schema, en tijd voor jezelf.
    Ik heb niet geslapen overdag. Ik was en ben altijd druk met vanalles.

Keano slaapt al vanaf de tweede week in slaapzakje van de hema. De witte maat 50/62. Met mouwen eraan, en een pyamapakje met voetjes en een rompertje korte mouw en sokken, want meneer heeft koude voetjes (komt door de medicatie). Eroverheen tot zijn borst een dekentje.
    Op zijn kamer is het 's nachts 15/16 graden.

Hij word elke dag wakker mijn koude handjes. Maar dat is niet erg. Die worden vlug weer warm tijdens het flesje.

Sam mooie buik!!

Keano heeft voor de 3e keer prikjes gehad. Hij heeft maar 2 tellen gebruld deze keer, mama was trots!
    Hij is alweer 65 cm en 6,9 kilo. Helemaal goed volgens "de curve".
    Ik ga hem dit weekend een hapje peer uit een potje laten proeven, leuk leuk leuk.

Deel Deze Pagina