stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mooi hoor Sam! Geniet nog even van je buik.. wie weet mis je hem straks nog wel ;)

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bekijk bijlage 218535

En deze wilde ik nog even laten zien omdat ik hem zo grappig vind... Alle witte was van beeb :D

4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sam, ja inderdaad alweer 30 weken vandaag,begint op te schieten.
    Het gaat wel goed met me,heb al anderhalve week geen "pijnaanval" meer gehad dus de medicijnen lijken aan te slaan en daar ben ik erg blij mee.
    Heb alleen vandaag wat last van mijn buik,hele buik is wat gevoelig,af en toe ook wat menstruatiekrampjes,maar ik heb gister te veel gedaan denk ik,dus zal daar wel door komen.

@ Sasjuh,ook al zo'n mooie buik! En leuk die foto zo met al die witte kleertjes

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. mooie buik heb jij ook zeg! En grappig al die witte kleertjes op een rekje haha.. :D

Carly.. fijn dat de medicijnen aanslaan zeg! Zou best kunnen dat je doordat je gister wat teveel hebt gedaan nu wat last van je buik hebt inderdaad. Had ik ook altijd last van.. Maar een beetje rustiger aan doen dus;)

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh, nee in domburg is dit kdv

Hip, vond t eigenlijk wel leuk om rond te kijken maar kan me nog niet voorstellen dat t al zover is.

Saxia, mooi meisje hoor.

Suusje, vergeet niet te filmen bij de eerste hapjes peer ben benieuwd.

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam & Sasjuh mooie buiken hoor.

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    nog even over mijn buikpijn, ik had voor de zekerheid vanmorgen mijn urine ook weg gebracht om blaasontsteking uit te sluiten en die was schoon zeiden ze en nu bellen ze net terug dat er toch duidelijk een blaasontsteking zit,apart he?? Ze hadden het later nog een keer na gekeken. Maar goed net dus maar even kuurtje opgehaald.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat vreemd Carly.. waarom hebben ze het alsnog een keer gecontroleerd dan?

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Carly, zetten ze het ook op kweek?
    Vraag echt even of ze het testen op de GBS bacterie. Daar kwam bij mij de blaasontsteking bij en dan moet je wel in het ZH bevallen met antibiotica.

Het kan weinig kwaad hoor, maar je moet het wel behandelen stel dat je het hebt!

Sasjuh, gave foto van die kleertjes, en mooie buik! GRappig dat jullie kat zo naar je kijkt!

Sam, wow wat een mooie grote buik! Hoop dat jullie meisje snel komt!

Norah slaapt weer door! Van 22.00 tot 6.00 vandaag!!! Alleen heb ik er weinig aan want ik werk s nachts. Maar voor manlief wel fijn. Oh en ze ligt sinds gister ook op haar eigen kamertje 's nachts. Ga haar echt missen naast ons, maar het moet ooit!

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sam ja ik vond het ook heel vreemd,ik vroeg ook van hoe kan dat dan,is het stickje later verkleurt ofzo en toen zei ze van ik had het nog even overlegd met de dokter en omdat je toch wel klachten hebt die er bij horen,hebben we het nog een keer nagekeken.

@ Norah, volgens mij hebben ze het niet op kweek gezet, mijn urine is al wel eerder in de zwangerschap een keer op kweek gezet omdat toen niet duidelijk was of ik een blaasontsteking had en daar is toen niks uit gekomen. Hadden ze die GBS bacterie toen ook al moeten zien als die er was? of zou mijn urine nu nog een keer op kweek moeten dan? Omdat ik nu wel een blaasontsteking heb

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam en Sas mooie buikjes zeg!
    En bij jou zo mooi met je kat op de achtergrond Sas! en schattig al die witte kleertjes op t rek

Carly, minder dat je toch blaasontsteking hebt zeg :( Hopelijk is het snel weer weg met t kuurtje. Fijn dat je de laatste tijd geen pijnaanval meer hebt gehad

Norah fijn dat de kleine meid weer doorslaapt!!

pff ik heb elke x een brandend gevoel in mn keel. komt dat van het maagzuur? voel niks omhoog komen ofzo..
    en mn boxkleed en piekstok voor t hemeltje zijn binnen :D hemeltje gelijk klaargemaakt dus het bedje is nu af :)

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie,dat kan wel heel goed door maagzuur komen.

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx, mag je rennies in de zwangerschap? zijn de enige die ik in huis heb nu. ga eerst maar eens een beker melk drinken trouwens, kijken of dat helpt

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, je mag gewoon rennies hoor.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz ja dat is maagzuur. Ik heb het ook, erg vervelend. Rennies werd mij afgeraden, heb nu van de apotheek antagel en dat werkt redelijk. moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen minder last heb, dus wie weet is beeb wel aan het indalen.

17. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Mij is ook verteld dat rennies mag, ik heb zelf Antagel gebruikt, dit kun je zo kopen bij de apotheek en is veilig.

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Tazzie; Vervelend dat het met je werk 'opgelost' leek, maar dat dus niet echt zo was. Vandaag rustig aan gedaan en al minder last van je rug? Leuk dat je bestelling binnen is en je het meteen geïnstalleerd hebt.

@Sasjuh; Heb je je vermaakt vandaag? en niet té druk geweest?! Jij hebt ook een mooie buik hoor! En grappig al die wiite kleine kleertjes.

@JBG; Hebben jullie lekker gegeten en was het gezellig? En hoe is het oppassen gegaan? Fijn dat de laatste kraamvisite gepland staat.

@Samantha; Zo, mooie buik zeg! Zul je hem niet gaan missen?

@Suusje; Ik ben benieuwd hoe Keano de peer zal vinden.

@Carly; Wat fijn dat de medicijnen hun werk lijken te doen en je al 1,5 week geen pijnaanval hebt gehad! Hopen dat het zo blijft.

@Norah; Goed dat Norah weer zo lekker doorgeslapen heeft!

Welterusten!

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Carly, ik zou er wel echt even naar vragen bij je huisarts. Dan weet je het iig zeker.

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wow mijn kleine man heeft vannacht door geslapen ging 00:15 naar bed en heb hem vanmorgen wakker gemaakt om half 8 (heeft sinds gisteren aaf nieuwe medicijnen) haha wie weet gewoon toeval:p
    Ik was al om 5 uur op vond dood eng dat hij nie kwam
    En nu slaapt hij alweer van 8 uur af....

Jbg hoe was bij nienke vannacht?

Sam hoe is bij jou? Al een baby?:p

Deel Deze Pagina