stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Super Troetjuh! hopelijk zet dit zo voort!

Carly.. wel vaag idd.. maja nu maar hopen dat het snel over is met die kuur dan.. :)

Tazzie.. leuk dat je spulletjes binnen zijn gekomen! Wel vervelend.. dat maagzuur :(

Hier nog steeds geen baby.. word elke ochtend sacherijnig wakker :p haha..

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Carly vreemd zeg, ineens wel een blaasontsteking!
    MenP hoe gaat het met jou, al druk aan het shoppen en met de babykamer bezig of wachten jullie tot na de 20 wkn echo?
    Troetjuh en Norah fijn dat jullie kindjes beter hebben geslapen hebben!
    Samantha haha jullie kindje vind het veel te koud buiten.. beetje jammer voor haar dat het aankomende week alleen nog maar kouder wordt ;) Hopelijk meldt ze zich snel!

Over rennies zijn de meningen verdeeld denk ik. Lees hier vaak dat mensen het gebruiken, maar mijn vk en de apotheek zeiden liever niet en raden dus eerst die antagel aan. Denk dus niet dat rennies echt kwaad kunnen maar ik gebruik het toch liever niet.

Gisteravond nieuwjaarsborrel gehad van het werk, was gezellig. Wel raar om dan afscheid van iedereen te nemen. Kon ook niet goed slapen, merk dat ik na zo'n drukke avond dan ook echt druk in mn hoofd ben.

Nu zo met mijn man (jaaa ik ga dr aan wennen ;)) naar stal, ik wil buikfotoos met mijn pony erbij, kijken of het lukt!

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Denk dat t er ook aan ligt hoe vaak je t zuur hebt, ik heb tot nu toe 5 of 6 keer een rennies genomen tegen t zuur dus denk dat ik nog niet mag klagen, eet ook iedere dag vla en yoghurt dat schijnt ook goed te helpen.

Sasjuh, ben benieuwd of de fotos lukken.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam, lastig klein meisje heb je in je buik :D dat ze er nog niet uit wil :D

troetjuh fijn dat Joey heeft doorgeslapen zeg! hopelijk blijft dat nu zo goed gaan! positief blijven ;)

Sas fijn dat de borrel gezellig was. Kan me wel beetje voorstellen dat je daarna druk in je hoofd was..En leuk nu foto's maken met je gele vriendje erbij.

ik zal maandag even antagel halen bij de apotheek bij mij op t plein. die is nu niet open geloof ik.. heb gisteravond eerst melk gedronken dat hielp wel maar toen ik in bed ging liggen niet meer. Dus 1 rennie genomen. maar gebruik zelf zowiezo liever geen medicijnen alleen als t echt niet anders kan.. ik ga zo ook even naar mn paard..

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie zorg dat je hoofd wat hoger ligt, dus je hoofdeinde omhoog of een extra kussen. Dat helpt bij mij wel.
    Hier geen last meer, hopelijk blijft het zo!

De fotoos zijn superleuk geworden, ben er heel blij mee :D Zal er straks wel 1 plaatsen.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Fotoos moet ik eerst verkleinen..

7. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Troetjuh; Wat fijn dat Joey zo lang heeft doorgeslapen vannacht!

@Samantha; Ik begrijp dat je steeds minder vrolijk wordt...nu wil je toch wel eens zien wie er al die tijd in je buik heeft gezeten.

@Sasjuh; Wij wachten de 20-weken echo af. Dan weten we weer wat zekerder dat het goed gaat én wat het wordt! Ik voel me prima hoor verder. Maar daarom denk je ook wel eens, gaat alles daarbinnen wel goed? (dat had jij ook toch?!) Maandag weer even luisteren en dan volgende week eindelijk weer kijken!
    Fijn dat de nieuwjaarsborrel gezellig was, snap dat het wel vreemd is. Afscheid nemen en ze pas weer zien wanneer je mama bent. En ben benieuwd naar je foto's!

Wij hadden gisteren de buren en de buren van daarnaast op visite. Was gezellig. De buren zijn al ouder en hun 2de kleinkind is op komst en de andere buren hebben een dochtertje van 8,5 maand. Leuk om erover te praten met elkaar.
    En de kinderwagen kijkt me steeds aan, zo van, stukje rijden?....maarja, staat een beetje raar zonder kind, haha.
    Vanmiddag even naar mn ouders. Mn vader is aan t werk en dan kunnen we mooi even over zijn verjaardag volgende week praten. Hij wordt 60. Dus wel een feestje waard.
    En morgen de hele dag in het zwembad. De NK van synchroonzwemmen is dan. Dat heb ik zelf 15 jaar gedaan en geef nu training aan de jongere meisjes. Dus nu kijken naar mn oude ploeg. Ben benieuwd of ze op t podium komen!

Fijn weekend!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP alvast veel plezier morgen!
    Hip hoe was je fm?

Ik heb de fotoos (een paar) maar op facebook gezet, kreeg ze niet hier haha.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He dames

ik moest ff bijlezen veel hekletst hier

Troetjuh wat fijn dat joey nu beter slaapt hopelijk blijft het zo.

sasjuh ik zal zo facebook es checken. ik heb maandag pas mijn eerste fm.

menp wat fijn dat het zo goed gaat, geniet lekker van je zwangerschap. en volgende week de 20 weken echo gaat snel zeg.

ik ben gisteren gaan stappen beetje brak vandaag. dadelijk nog ff naar mam daar is mijn peettante en peetoom op bezoek.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    menp fijn dat alles verder goed gaat. En dat onzekere dat hoort er wel bij denk ik. vooral omdat je geen klachten hebt dan inderdaad de vraag gaat t wel goed. alvast veel plezier voor morgen!

Hip lekker brak na t stappen moet best eens kunnen toch ;)

Sas ik had ze gezien op facebook.. vind ze echt heel erg leuk geworden joh! en vooral die ene waar A. met zn hoofdje naar jouw buik is.

mn paardje heb ik maar eens even rondgeslingerd in de bak. Was weer blij met de aandacht.. zometeen even naar de schuinonderonderbuurvrouw. die heeft open huis na de verbouwing. ben benieuwd hoe het geworden is daar :)

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sasjuh mooiee foto's op fb.

carly was je helemaal vergeten, maar beterschap hopelijk is je blaasontsteking snel over! wel fijn dat je geen pijnaanvallen hebt gehad hopelijk blijft dit zo.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    tis een beetje stilletjes hier vandaag :D

Ben benieuwd of er bij Samantha al iets gaande is. Heb nog geen sms gehad..

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik moest ook al aan Sam denken...

14. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Samantha?????

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Zou ze aan t bevallen zijn? Hoop t voor sam.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik hoop t ook voor sam.. ik laat iig mn telefoon aan vannacht.. en zal de tablet ook naast t bed neerleggen. Mocht ik wat horen dan kan ik t snel online gooien

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Geen nieuws?

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Wie weet strax, hoop t voor dr.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Helaas dames! Nog steeds niks :(

De beeb laat ons allemaal in spanning he ;) haha..
    Morgen weer naar de verloskundige. Word dan waarschijnlijk weer gestript..dus misschien dat het dan door gaat zetten. Verlies nog steeds wel af en toe dikke stukken slijm.. maar nog niet echt bloed erbij gehad ofzo..dus denk niet dat alles er al uit is. (of is dat niet nodig?)

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
    Wij gaan straks even naar Leeuwarden.. koopzondag! Tsja.. je moet toch wat.. haha. Misschien breken mijn vliezen wel midden in de winkel:p Dat zou toch wat zijn..en ook echt iets voor mij haha..

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Sam balen.

je verliest inderdaad een flinke prop. Bij mij was het inmiddels echt oud bloed. Tot die tijd verlies je steeds kleine stukjes. Niet schrikken van het formaat. Hoop toch echt dat er weeen gaan komen. Misschien kan ze je vliezen prikken als er al wat ontsluiting is maandag? Sterkte meid. Hoe dan ook, er is iets in gang gezet, dus het gaat echt binnenkort gebeuren.

Deel Deze Pagina