stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier weer wakker geworden met de beeb nog in mn buik :(
    Duurt nu voor ons gevoel wel heel lang hoor .. terwijl ik nog niet eens een week over tijd ben ;)

MenP.. veel plezier bij de vlos vanavond! ff weer naar het hartje luisteren? :D

Hip.. Veel succes weer met je 1e fm vandaag! We gaan allemaal duimen dat het deze ronde weer raak mag zijn voor je!

Wij gaan zo weer naar de vlos. Benieuwd of het strippen van vorige week toch wat voorwerk heeft gedaan en of er al ontsluiting bij is gekomen.

Fijne dag iedereen!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    he Sam wat balen van die lekkage en schimmel op de slaapkamer zeg..
    maar wel fijn dat t adnere kamertje nu klaar is :)

en balen dat beeb nog steeds niet eruit wil..Hopelijk heb je wel iets meer ontsluiting enzo..

menp veel plzier bij de vlos vanaaf. En wat lief van je mannetje gister.

Hip succes met de FM.

brr het ziet er erg koud uit buiten en er ligt nog wat sneeuw hier.. tis niet veel maar ach t heeft wel wat :)
    Hopelijk zijn de fietspaden niet glad, moet met de fiets vanmorgen.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    brr.. het ziet er niet alleen koud uit, maar het is ook koud buiten Tazzie.. Hopelijk zijn de fietspaden een beetje schoon!

Ben weer terug van de vlos. Het strippen vorige week heeft niet heel veel gedaan :( De baarmoedermond is wel veel zachter geworden..maar nog steeds 1 cm ontsluiting. Ze heeft me net weer gestript..maar ga er maar niet vanuit dat het iets doet.

Donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en gaan we het hebben over eventueel inleiden. Bij ons in het ziekenhuis mag je zelf kiezen of je dat wilt of niet.. Ook al wil ik onze kleine meid heel graag in de armen hebben.. ik denk niet dat ik zelf zal besluiten om in te laten leiden. Heb liever dat het spontaan komt.

Maar goed.. volgende week woensdag hebben we sowieso onze kleine in de armen! Want als het er dan niet is dan word ik sowieso ingeleid, omdat ik dan 42 week ben.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha jammer hoor! Maar ik snap je wel, als er geen medische noodzaak is zou ik ook niet voor inleiden kiezen. En het vooruitzicht dat je over een goede week sowieso mama bent moet vast vol te houden zijn!

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja inderdaad.. die laatste week kan er ook wel bij :) En ze doet het nog hartstikke goed in mij.. dat is ook wel fijn.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja precies, dan zou ik ook zoiets hebben van laat maar lekker zitten, als ze er de tijd voor heeft komt ze zelf wel!
    Al is dat wel moeilijk hoor.. ik ben nu al zo ongeduldig hihi.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Hip1983 30-01-2012:eerste fm
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    Pooh 02-02-2012: controle vlos
    Samantha1 02-02-2012: CTG ziekenhuis
    Samantha1 04-02-2012: controle vlos
    Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige
    Tazzie21-02-2012 :eek:ndertrouw en erkenning
    Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg
    Tazzie13-03-2012 : geregistreerd partnerschap

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

8. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Sam wat jammer dat er nog niks gebeurd is. Ik snap de veronderstelling laat maar lekker zitten. Maar wetende wat ik nu weet weet over mijn zwangerschap zou ik zeggen inleiden en eruit. Een nog groter kind op eigen kracht geboren laten worden, pfffff.
    Met 40 weken en 5 dagen is ze echt wel "af". En wat een gedoe nog even intern verhuizen zeg. Maar nu heb je wel rust dat het goed is als ze komt. Hoe zit dat nu in combinatie met je moeder als ze geboren gaat worden?

menp veel plezier bij de vlos!!! Heerlijk zo'n helpende man in het huishouden. Kan ik nu ook nog even lekker van profiteren.

Hip al weet lekker gemeten vandaag? En wat is de prognose? Kortom, wanneer mogen we weer met z'n allen de duimen laten draaien voor je?

Hoera hier de kunst van het opstaan onder de knie gekregen. ik merk dat er iets meer ruimte overdag komt om iets te doen voor mezelf. Hoewel de kleine meid wel erg graag overdag bij een van ons ligt, i.p.v. in de box.
    Zaterdag naar de fotograaf geweest voor een paspoort foto. Hilarisch maar gelukkig gelukt. Morgen naar de gemeente om het reisdocument aan te vragen. Dan is het nog kouder. Maar eens even goed nadenken wat we haar dan gaan inpakken tegen de kou.

Sasjuh wat doe jij zoal overdag momenteel? Lekker nog dingetjes regelen/kopen? Tasjes klaarzetten? Klossen regelen? Lekker uitrusten? Huis poetsen?

Tazzie hoe is het met jouw lijf? Al richting de 30 weken dus je zit bijna op driekwart van de zwangerschap.

Hoe zou het met Anita zijn?

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja vergeet ik nog te vragen.
    Wie was dat ook al weer die zo'n leuk bedrukt shirtje heeft laten maken voor de papa van de kleine? Iets met papa's vriendinnetje of zo er op? Waar heb je dat laten doen en wat waren de kosten en levertijd? Ik dacht aan een leuk valentijnscadeautje.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia dat was ik, met dat shirtje van Papa's vriendinnetje :D
    Ik heb dat op de Zwanger & gezin beurs in Hardenberg laten doen, maar je kan het ook simpel online doen via Simply Colors bijvoorbeeld! Wij hebben daar een mutsje met naam van ons meisje besteld, was niet duur en binnen 2 dgn geleverd.

En wat ik zoal overdag doe.. nou ja vandaag is natuurlijk pas mn 1e officiele verlofdag. Ik heb nog weinig uitgevoerd, beetje achter de computer gezeten en even naar stal geweest om de pony een dikkere deken om te doen met dat koude weer op komst.
    Ik ga nu zo een begin maken met een ziekenhuistas klaar zetten, voor het geval dat. Klossen ga ik ook van de week halen, kijken of dat wil en anders worden het bierkratten.

Fijn dat er nu wat ritme in begint te komen bij jullie, lekker hoor! Hihi dat zal idd een hele tour zijn ja, zo'n kleintje op een pasfoto krijgen!

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. fijn om te lezen dat er bij jullie wat meer regelmaat komt.
    En lijkt me ook moeilijk idd om zo'n kleintje op de foto te krijgen ;)

Had de vlos nooit aan jou een verwachtte gewicht verteld dan?
    Tsja.. ik weet ook dat ons kindje aan de grote kant zal zijn..tenminste dat verteld onze vlos steeds.. donderdag in het ziekenhuis maar eens horen wat zij ervan zeggen.. misschien ga ik dan wel weer twijfelen haha..

Mijn moeder had in het ziekenhuis nagevraagd. In principe zou ze wel langs mogen komen na haar chemo..maar het is verstandig om 24 uur te wachten. Ze moet dan gewoon heel erg om denken dat er geen speeksel of urine of wat dan ook achterblijft.. want dat is besmettelijk.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sam hopelijk komt je meisje gewoon vanzelf. en wat een gedoe zeg met die slaapkamers...hebben jullie de nieuwe babykamer ook weer helemaal geverfd met muurschildering en al?
    en kon de kast van de ene babykamer niet naar de andere? sorry voor de vele vragen hahaha.
    succes met de lekkage in ieder geval. hopelijk is het snel opgelost!

sasjuh lekker genieten van je verlof...

saxia je begint langzaamaan iets van ritme te krijgen gelukkig.
    hoe gaat het lichamelijk met je? en met je schimmel en de spruw van je meisje?
    leuk zo'n shirtje voor valentijn. kun je volgensmij op best veel sites bestellen met een eigen tekst erop. succes met zoeken.

tazzie voorzichtig he meid op de fiets met dit weer. hopelijk is het niet te glad.
    enne je geeft aan dat het met je rug best wel goed gaat als je niet te veel tilt enzo, misschien is het verstandig om es met de bedrijfsarts te praten of zo wat je wel en niet meer kan op je werk. of zelf duidelijke grenzen stellen. zodat je tot het einde van je zwangerschap kan blijven genieten.

pooh ik zag je gips buik op fb..mooi hoor! ik zou echt geen idee hebben hoe je zoiets moet aanpakken.

rose hoe is het bij jouw?

troetjuh gaat het nog steeds de goede kant op met joey?

suusje hoe gaat het met de aardbei van keano?

norah slaapt en eet je meisje al wat beter?

ging niet een van jullie dit weekend voor het eerst fruithapje geven? of ben ik in de war?

jbg jouw laatste weekje verlof alweer, gaat snel zeg! geniet nog maar ff lekker. hoeveel uur ga je werken?

carly is je blaasontsteking al wat minder? en nog steeds geen buikpijnaanvallen gehad?

menp veel plezier vanavond bij de vlos! en ga je al bijna een buikfoto spammen of niet?

patries hoe is het met je mannen? en je meisje natuurlijk? kun je al wat beter je draai vinden nu de twins thuis zijn? ik hoop dat je steeds meer kan genieten ipv zorgen.

uhhhmmmm saxia ik wil niet zeuren maarre....ik wil eigelijk meer foto's zien van iselin dus start spamming!!

zo nu heb ik iedereen gehad geloof ik.

brrr wat een weertje ik was al in de 'voorbereiding voor de lente' modus en nu opeens wordt het toch echt winter geen zin in eerlijk gezegd.
    het motsneeuwt hier al de hele dag blehh.

vanmorgen de auto van m'n vriend al naar de garage gebracht voor een beurt niks voor mij om al om 8uur op pad te zijn hahaha
    wat een drukte op de weg dan zeg. wat ben ik toch verwend zeg hahaha.

vanmiddag heb ik fm dus weet nu nog niet wanneer de iui is. maar ik hou jullie op de hoogte!

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Sam de vlos schatte onze dame op zo'n 7 misschien 7,5 pond. En tja dat waren er toch echt 8. En ik ben zelf niet zo groot, dusss ... een hele klus om haar er uit te krijgen naast mijn eigen vermoeidheid en niet regelmatige weeën. Dus goed even vragen of je haar nog een beetje makkelijk door je bekken krijgt. Ga je in het ziekenhuis bevallen?

Oh Sasjuh thanks! heb net een aanbieding binnengekregen van een gratis mutsje omdat ze geboren is van Simply colors, dus haak ik er meteen een shirtje bij aan.

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    1e hapje peer!
    Elk hapje werd vakkundig met de tong weer naar buiten geduwd om vervolgens weer naar binnen gezogen te worden haha.
    Volgend weekend maar weer een poging doen.

Hij hoeft nog niet aan de volledige fruithap van mij hoor. Maar ik merk dat Keano toe is aan een ander schema. Iets grotere fles en wat meer tijd ertussen. Hij laat bij 3 van de 5 flessen 40 - 90 ml staan. Denk dat ik deze maand in de weekenden fruithap geef en toe werk naar 4 flessen en hele fruithap per dag met 5 maanden.

Zal straks even goed bijlezen, zit bij mijn ouders.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Saxia fijn dat er wat meer regelmaat komt bij jullie ne iets mer tijd voor jezelf :)

Sam jammer dat het strippen nog niet veel gedaan had, maar ik denk dat ik ook zo zou denken van als de tijd rijp is komt ze wel.. (of juist niet, er is nu al gezegd dat de kleine heel heel klein babietje zal zijn.. beentjes lopen zowiezo een week voor op de rest)

hip al op pad geweest voor de auto naar de garage..
    en ja hier motsneeuwt t ook al de hele dag.. bah..

Sas heeft nu officieel eerste verlofdag.. lekker even naar A. geweest :) en begin maken met ziekenhuistas altijd leuk..

suusje wat ee nschattig koppie trekt Keano erbij :) wel lekker of toch niet haha..

ik heb voorzichtig gefietst vanmorgen. Maar de fietspaden waren mooi schoon.
    Zo meteen de dierenarts maar eens bellen, een van mn ratten heeft ineens een gezwel bij der voorpootje.. En een van mn katten heeft volgens mij een ontstoken oogje, dus die zo even schoonmaken..

wat betreft mn werk, bij mn clienten kan ik t aangeven wat ik wel en niet kan. de meesten hebben er ook geen problemen mee dat scheelt.. en mn kantoorpand eis ik gewoon dat ik altijd genoeg mensen heb zodat ik niet alleen hoef te lopen..

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sam, wat balen van de lekkage en schimmel zeg en jammer dat het strippen niet heel veel gedaan heeft,misschien dat het strippen van vandaag meer gaat doen,ik duim voor je.

@ Hip, ben benieuwd naar je fm van vanmiddag. Ik heb nog wel wat last van de blaasontsteking en heb helaas van het weekend ook weer een pijnaanval gehad,helaas.... maar is wel bijna twee weken weg geweest,dus op zich is dat wel positief en misschien kwam het nu ook wel doordat ik al niet lekker was van de blaasontsteking (dat hoop ik eigenlijk haha)

@Saxia,fijn dat je iets meer ritme begint te krijgen en leuk idee voor een valentijnskadootje

@Suusje, leuke foto's zeg ,hij kijkt echt zo van huh wat is dit? haha

Voor de zwangere en bevallen dames,hoe voelden bij jullie harde buiken?
    Ik heb af en toe wel dat mijn buik heel hard is maar dan een deel zeg maar en niet de hele buik,moet bij een harde buik je hele buik hard worden?
    Ik heb namelijk sinds ik die blaasonsteking heb ook vaker dat een deel van mijn buik echt hard word,bovenste deel van de buik.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. ik ben zelf ook klein (1.60).. kunnen ze dat in het ziekenhuis voelen ofzo dan? of het door de bekken past?

Ik wil idd in het ziekenhuis bevallen.. ga me maar ff goed laten voorlichten donderdag.. stiekem hoop ik dat het niet meer nodig is dan natuurlijk..

Hip.. Nee wij hebben eigenlijk alleen maar vaste kasten hier in huis..dus die kun je niet even heen en weer slepen ;)
    De nieuwe babykamer was al wit gesaust.. die hebben we ook mooi wit gelaten en gewoon met wat accessoires aangekleed. Wij slapen nu zelf onder een mooie winnie the pooh muurschildering ;) haha..

Succes bij de fm vanmiddag!

Oh Suusje..dat gezicht van keano haha.. Heerlijk ;)

Tazzie.. fijn dat de fietspaden schoon waren. Wat zielig van je diertjes..

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. door blaasontsteking kun je ook harde buiken krijgen hebben ze mij verteld. Bij mij was altijd vooral het bovenste gedeelte van mijn buik heel hard..

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Nog even een foto van mijn kleine neefje laten zien hoor,ik vind de foto zo mooi

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sam, oke dus bij jou was het ook alleen het bovenste gedeelte,dan zullen het inderdaad wel harde buiken zijn die ik voel,kan het geen kwaad dat ik het nu door de blaasontsteking best vaak heb of zou ik de verloskundige moeten bellen? De baby beweegt goed dus dan zal alles wel oke zijn toch?

Deel Deze Pagina