stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ sam vervelend meid hopelijk komt de kleine snel (1 voordeel je heb wel langer verlof nu);)
    En vervelend van die lekkage zeg ziet ook nie op te wachten goal voor je bevalling

@sasjuh geniet van je verlof

@hip suc6 bij de fm vanmiddag

@ tazzie heb jij ook een tijgertje kamer leuk leuk joey ook:D

@ saxia fijn dat ritme gaat komen

Hier gaat echt al een stuk beter sinds de nieuwe medicatie...
    Hoop dat er snel ritme kom
    Pff ik moet 1 maart werken (maar wil dus echt niet :( )

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh wat heb je dan lang verlof! Of had je er nog vakantie achteraan geplakt?
    Werken zal ongetwijfeld weer wennen zijn maar ook dat komt vast goed. Hoeveel uur ga je werken?

Ik heb trouwens nog niets van het UWV gehoord wbt mn verlof. Of hoor je daar ook niets van? Hoop dat alles goed geregeld is..

Hip succes vanmiddag met de fm en Menp veel plezier vanavond bij de vk!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Carly zolang harde buiken niet pijnlijk zijn en er niet een echte regelmaat in zit (dus om de zoveel minuten) hoef je de vk niet te bellen.
    Ik vind het ook lastig om harde buiken te herkennen, want vaak drukt ons meisje ook hard tegen mn buikwand aan en dan voelt ook alles hard en strak maar is het geen harde buik.

Suusje geweldig, dat koppie van Keano!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie die beentjes kunnen nog bijtrekken hoor! Bij ons liepen die eerst ook een week voor op de rest, maar bij de laatste echo liepen ze weer 2 dagen achter.
    Krijg je nog een groei echo? Dan kunnen ze het meestal wel goed inschatten.
    Succes met je rat en kat!

Ik heb morgen mijn groeiecho, ben echt heel benieuwd. Denk zelf dat het een klein meisje is hihi.. R. is morgen ook vrij en na de echo gaan we lekker naar de Babypark in Kesteren, ik vind dat zo'n mooie winkel! Eigenlijk hebben we niets meer nodig maar kijken is altijd leuk hihi.

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi klopt heb nog vakantie had vorig jaar ma 3 weken op genomen dus nu er achter aan geplakt maar vind nog te vroeg... haha
    Blijf gewoon 24 uur werken
    Werk in de zorg vond wel erg leuk hoor
    Maar vind 12 weken zo vroeg.. ookal heb ik niks teklagen met vakantie er achter aan

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    lekker lang verlof zo troetjuh :)

Carly leuk die foto an je neefje!

Sasjuh morgen alweer een groeiecho.. en dan naar babypark toe :)
    die vrouw van babyvisie zei dat t waasrchijnlijk een groot kindje zou zijn.. omdat M. ook heel lang is en ik maar een kort persoontje.. alles liep verder met de pretecho netjes rond de 26 weken alleen zn beentjes 27. maar goed, als t goed is krijg ik zowiezo met 32 weken een echo voor mn placenta. Verder weet ik t nog neit, volgende week bij de vlos maar eens naar vragen hoe en wat.

harde buiken vind ik zelf ook lastig te herkennen. hier ook vaak dat de kleine langs mn buikwand heen schuift en drukt dat t ook harder voelt..

zo dierenarts net gebeld, morgen met dizzy de rat erheen. de dierenarts die ik aan de telefoon had wist nog precies wie ze was haha. vorig jaar liep ze namelijk enorm met der koppie scheef. wel lastig tussen mij nwerk door, maar dan kom ik maar iets later bij t kantoorpand morgen. Jammer voor de rest.. Poezenbeest heb ik t oogje maar schoongemaakt (was ook niet vies verder) en dat kijk ik nog even aan

7. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam, nog steeds aan het wachten. Hopelijk hoef je geen lastige keuzes te maken en begint de bevalling alsnog spontaan (vandaag!!!);) Hoe voel je je verder. Ben je nog een beetje mobiel?
    of is het vooral veel zitten en liggen?

@harde buiken: ook ik vind het last om dat in te schatten. Herken wel wat tazz zegt. is het nu de baby of heb ik een harde buik?
    Vorige week was ik bij de verlos en die vroeg of ik veel harde buiken had omdat ik die op dat moment ook had. Na mij idee had ik ze nog nooit gehad :(;) Zolang ze geen pijn doen is het niet erg dacht ik.

@tazz dan inderdaad maar iets later op het werk. Je moet ook een goede verzorger zijn voor je rat toch.

@troetjuh, Je hebt nog dik een maand verlof. Probeer er nog lekker van te genieten en maar niet te veel naar voren kijken. Maar kan me inbeelden dat het moeilijk is om weer te gaan beginnen. Maar voor nu,,, vooral genieten jij!

@sasjuh eerste verlof dag, en dat met die kou! Lekker maar aan de warme chocolade melk en vooral dingen doen waar je zin in hebt.
    Morgen groei echo, ik ben benieuwd.

@Carly balen van je blaasontsteking, heb inderdaad gehoord dat je daar ook harde buiken van krijgt. Heb je ook van de vieze oplosbare pillen gekregen? Althans die heb ik toen wel een keer gehad, heel vies. Vooral als je al zo gauw misselijk bent.

@saxia, langzaam ritme aan het krijgen. En nu al een echte gezelschapsdame. Als ze maar bij jullie is :). Grappig he, dat 'zo'n klein meisje zich daar zo aan hecht. Goed voor de papa en mama gevoelens.

@hip, hopelijk kunnen ze gauw weer wat voor je betekenen. Laat je het ons weten?

Hier gaat het verder wel goed. Vooral rustig aan en dan gaat het goed. Gister nog een kleine muur gedaan, samen met vriend lief. En zo begint de babykamer heel langzaam ergens op te lijken. Althans de muren. :)
    Verder heb ik wat last van mijn spieren tussen mijn schouderbladen. Hebben meer meiden daar last van (gehad?) 's avonds word ik er soms ook wakker van, met draaien. iemand tips? en anders misschien maar een keer naar de fysio. ;)

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, zodra je werkgever bij t uwv je verlof indiend krijg je hiervan een bevestiging van t uwv.

Hip, valt best mee hoor zit goede uitleg bij zo een pakket hoop dat je er snel 1 mag maken.

Sam nog ff volhouden dus.

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Bedankt voor de reacties meiden.

@ Rose, ik heb gelukkig capsules gekregen die ik zo weg kan slikken

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh..lekker lang verlof heb je zeg!

Rose.. jaa hopelijk begint het gewoon nog spontaan idd.. en vandaag? Graag ;) Haha.. ben nog wel redelijk mobiel.. alleen heb gewoonweg nergens zin meer in. Hang maar wat op de bank .. durf ook niet zo goed ergens meer alleen heen te gaan, omdat ik bang ben dat het dan gaat beginnen.

Leuk dat jullie babykamer nu wat begint op te schieten!:)
    Over die pijn in je schouderbladen..heb ik ook gehad. Waarschijnlijk omdat je buik groeit en je andere houdingen aan gaat nemen.

Sasjuh..ben benieuwd morgen naar je groeiecho. :)

Hier de hele middag al last van harde buiken! af en toe straalt het ook uit naar mijn rug. Zou dit toeval zijn? Of gaat het nou toch beginnen?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oehhh sam dat klinkt spannend!

rose lekker rustigaan bezig aan de babykamer. geniet ervan je hebt het zo verdient na die rot tijd wat je hebt gehad.

ohh pooh is dat een pakket wat je kan kopen dat wist ik niet hahaha

heeft er eigelijk niemand van jullie buikfoto's laten maken bij de fotograaf of new born foto's?
    mij lijkt dat wel erg leuk om te doen eigelijk en mooi.

ik ben weer terug van de gyn.
    ik had links en rechts een eitje groeien dat heb ik nog nooit gehad. alletwee ongeveer 11 mm niet zo groot nog.
    was wel verbaast eigelijk want ik heb eigelijk altijd op dag 11 iui soms op dag 10 maar later nog nooit eigelijk.
    maar moet woensdag terug voor weer een fm dus weet nog niet wanneer ik iui heb. denk dan donderdag of zo mss vrijdag maar das wel heel laat voor mijn doen.
    hoop maar niet dat de eitjes nu opeens heel hard gaan groeien en woensdag al gesprongen zijn dat ik dan weer een ronde moet wachten.
    ik kan in iedergeval nog net voor de carnaval testen dus dan weet ik of ik kan drinken of niet.
    (voor jullie niet limbo's helemaal niet boeiend natuurlijk maar voor mij een erg belangrijk feestje!)
    mijn vriend verheugd zich er al op dat ik dan zwanger ben dan heeft hij een chauffeur en hoeft die niet te fietsen hahaha. en voor de rest hoopt die het ook natuurlijk!

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Oeh, sam hoop dat t gaat beginnen, spannend ga voor je duimen.

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, word voor Jou ook nog spannend dus hoop dat ze dan nog niet gesprongen zijn. Haha mannen die 9 maanden taxi zien ze allemaal wel zitten.
    Heb ook niets met carnaval maar is vast gezellig.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    MenP2010 30-01-2012: 19.15h controle vk
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige
    Hip1983 01-02-2012:tweede fm
    Pooh 02-02-2012: controle vlos
    Samantha1 02-02-2012: CTG ziekenhuis
    Samantha1 04-02-2012: controle vlos
    Tazzie06-02-2012 : controle verloskundige en eventueel prikken
    MenP2010 07-02-2012: 15.40h 20-weken echo
    Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiedeskundige
    Tazzie21-02-2012 :eek:ndertrouw en erkenning
    Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg
    Tazzie13-03-2012 : geregistreerd partnerschap

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Lastig zeg zo'n kamer met lekkage en schimmel. Gelukkig is het voor nu zo 'opgelost'. Ik hoop dat de bevalling voor donderdag zelf spontaan begint.

@Tazzie; Nog gelukt op de fiets vanmorgen, geen gladde fietspaden.... Succes met je diertjes. Kon me ook nog jouw rat met zn scheve koppie herinneren, is dat alweer een jaar geleden?!

@Saxia; Inderdaad goed inpakken morgen! Fijn dat je wat meer ruimte voor jezelf ziet komen. Af en toe heel even je eigen ding doen is ook fijn.

@Hip; Zoveel buik heb ik nog niet....tenminste ik vind het nog niet genoeg om te plaatsen. En ik hou helemaal niet van de winter! Bah, koud en glad. Dat wordt bussen voor mij. Ik vind namelijk altijd de gladde plekjes en val dan ook. Terwijl niemand anders last heeft van gladheid. Hoe ging de fm?

@Suusje; Het is wel heel schattig om te zien hoor!

@Carly; Wat een schatje je neefje.

@Troetjuh; Joh, nog een maand verlof, daarin komt vast een ritme! Fijn dat de medicijnen helpen zeg.

@Sasjuh; Veel plezier morgen met de echo en in de winkel!

Wij moeten weg, straks of morgen reageer ik op de rest!

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam misschien heb je al een beetje last van een rugwee?? misschien ga ik toch nog gelijk hebben, hihi. Ik duim voor je. Alvast succes! (mocht ik je niet meer spreken voor het grote nieuws!)

@hip, twee! dat is nog eens mooi. Nu hopen dat ze niet al te snel gaan groeien. En fijn dat je voor de caranaval meer weet. Als je niet zwanger mag zijn dan kun je in ieder geval genieten van een borrel! Anders is het ook dubbel zo zuur. Uiteraard hoop ik dat je niet kunt drinken omdat er een baby begint te groeien.

@hip ik zit er nog wel even over te denken om mooie foto's te laten maken. Alleen kost het best wat geld en dat hebben we eigenlijk niet. Misschien zelf wat leuke foto's maken of een vriendin vragen. Maar dan wel ergens met 30+ Buik moet nog even groeien. Jij zou het wel doen?

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. 2 eitjes! wat goed... hopen dat ze nog even blijven zitten tot woensdag ipv al te springen.

Rose.. tsja, zouden idd rugweeen kunnen zijn. Het komt alleen nog niet echt regelmatig. Dus denk dat het gewoon voorweeen zijn. Naja als het maar wat doet en ik meer ontsluiting krijg!

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    rose ik heb me er nog niet in verdiept wat het kost enzo maar lijkt me wel erg leuk en mooi.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam spannend.. Hoop dat de harde buiken enzo wel wat doen!

Hip 2 eitjes, das mooi. Hopelijk kan je eind van de week dan weer IUI krijgen!

menp dat is zo'n 11 maanden geleden van mn ratje.. (dierenarts had t voor zich in de computer staan ook zei ze)

mooie foto's bij een prof fotograaf is altijd wel duur..
    Ik krijg zowiezo van een stalgenootje die sinds kort een hele mooie camera heeft een een shoot met de pony van de kinderboerderij (en mn buik) en ook met mn eigen paard als t goed is. En heb nog een ander stalgenootje die ook echt cursussen fotografie gedaan heeft die ik eventueel nog wil vragen voor een shoot. Heb van haar ook een hele mooie foto met mijn vorige pony. Die heb ik nu op canvas in de woonkamer hangen.

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip, goed zeg twee eitjes! En hopelijk springen ze inderdaad niet te snel.

Wil nog even een fotootje laten zien en dan houd ik op hoor haha:

Jurre die alvast met zijn nichtje knuffelt:

Deel Deze Pagina