Sasjuh..dat scheren is soms nog een hele opgave inderdaad.. ik doe ook maar gewoon wat ach die verloskundigen zien zoveel op een dag.. die kijken volgens mij nergens meer raar van op haha. Tazzie.. wat vervelend dat je schoonmoeder zo doet zeg! Ik zou me daar ook echt aan kunnen ergeren. Het zal ook vast wel deels met hormonen te maken hebben denk ik. Maar toch.. ik begrijp je volkomen..ik wil eerst ook graag zelf even met ons 3en zijn..en niet gelijk een opa of oma die nieuwsgierig is. Tuurlijk .. zij zijn ook trots.. maar toch.. eerst ff genieten en wennen aan ons 3en. Mijn schoonmoeder wil graag weten wanneer we naar het ziekenhuis gaan. Mijn ouders eerst niet, alleen nu hebben die met elkaar gepraat en nu willen mijn ouders het ook ineens weten.. Dan denk ik..waarom wil je dat weten? sommige bevallingen duren wel langer dan 24 uur..dan zit je thuis maar in spanning. En ze hoeven dan echt niet te gaan bellen of smsen ofzo of het al wat opschiet..want dan flip ik denk ik haha..
Ik vergeet de helft gewoon.. Tsja 2-2-12 vind ik persoonlijk ook een hele leuke datum. Haha.. maar dat vond ik van 1-2-12 ook.. Maar ik zal proberen haar zover te krijgen dat ze er vannacht uit komt haha Volgens mij valt Noppies over het algemeen wel ietsje kleiner uit.. tenminste dat heb ik laatst ergens gelezen. Maar misschien valt het ook wel wat mee hoor.. Hangt denk ik ook heel erg van de bouw van je kindje af. De één heeft een dikker buikje dan de ander.. en die heeft dan weer smallere schouders bijvoorbeeld. Tazzie.. nee heb nog niet echt tekenen ofzo dat het gaat beginnen.. vandaag is ze weer erg rustig.. Oeffff krijg net een schop toen ik dat typte Werkse! Hopelijk wil het een beetje lukken!
Tazzie werk ze vanmiddag! Ja die verloskundigen zullen wel van alles zien.. maar ik wil het allemaal toch een beetje netjes bijhouden, en ook voor het zwemmen van morgen natuurlijk. Ik ga voorzichtig aan de gang, blindelings Samantha heb je al nagedacht over evt wel of niet inleiden? Net eindelijk mn bevestigingsbrief van het UWV gekregen, toch wel een fijn gevoel. Hoop alleen dat het bedrag ook klopt maar goed dat zien we dan wel weer. In principe moet ik 21 mei weer werken, dat klinkt gelukkig nog erg ver weg!
@sasjuh: wel rustig aan doen als de VK dat adviseert! Je babytje kan de komende weken nog lekker doorgroeien! Balen trouwens van de dynamo! Ik weet precies wat het is, heb het ook gehad. We kwamen van een concert van Ahoy en reden naar huis, toen opeens dus inderdaad lampje ging branden en auto viel uit op de snelweg, we konden gelukkig inderdaad nog uitrollen naar de zijkant! Was midden in de nacht, is inderdaad een duur geintje zon dynamo. Wij zijn toen gesleept, echt balen! Hopelijk kan je vandaag de auto weer halen en vallen de kosten enigszins mee! Wij hebben trouwens ook zon spiegel gekocht ben er echt heel blij mee. Alleen in het donker zie je de kleine niet. Wij hebben er zo één met een lieveheersbeestje, hebben jullie ook een beestje om de spiegel? @sam: hoe is het nu met je moeder na de chemo? @saxia: dat is snel om een paspoort aan te vragen! Heb je die snel nodig? Zorg met de kraamvisite dat je dagen vrij houd! Wij hielden sowieso de dinsdag en vrijdag voor onszelf! Soms moet je de kleine maar ff laten huilen hoor, doe ik ook. Je moet toch douchen, naar de wc etc hoort erbij! @norah: jeetje wat rot dat er twee cliënten zijn overleden. Hoe ga je daarmee om? Hopelijk krijgt Norah gauw een wat vaster ritme qua slapen, hoe slaapt ze overdag? @menp: fijn dat het allemaal goed gaat! En ik hoop voor je dat je je kindje snel zal gaan voelen! @suusje: wat zielig dat hij zo verkouden is, heeft hij er al lang last van? @hip: wel spannend en gek dat inderdaad nu heel je cyclus anders lijkt te zijn! @rose: ik had 56 maar ze had maat 50. Maar dat ging goed hoor, was wat te ruim maar was niet storend! @sam: wat een gaaf setje! Dat is het voordeel als je weet wat het geslacht is! Heb je dat shirtje zelf laten bedrukken? @tazzie: dat zijn denk ik niet je hormoontjes, maar dat is gewoon dat je je schoonmoeder kent! Kan je daar afspraken over maken met je vriend? Ik bedoel wat jullie doen als de baby is geboren of wie het vast houd? Hier gaat het allemaal goed. Nienke eet goed en slaapt s nachts ook best goed! Ze is overdag vrij veel wakker, maar het gaat beter met de krampjes. Ze heeft het nog wel, maar niet meer zo lang of vaak achter elkaar. En ze poept al iets beter lijkt het, dus gaat de goede kant op. A.s. maandag moet ik weer gaan werken. Vind het wel een beetje spannend, straks met het nieuwe ritme, weer werken, haar wegbrengen. We gaan het zien hoe het loopt.
JBG.. wat fijn om te horen dat het steeds wat beter met Nienke gaat. Voor jezelf ook wel erg fijn.. krijg je toch wat meer rust en regelmaat denk ik. Ja dat werken zal inderdaad wel even zwaar en spannend zijn. Hoeveel uur ga je werken? Dat shirtje heb ik zo gekocht bij babyplanet. Is van het merk wooden buttons.. ze hebben heel veel leuke shirtjes met leuke teksten erop. Mijn moeder voelt zich nog steeds goed. Alleen wat meer moe.. ze heeft net ook ff weer 2 uurtjes geslapen zei ze net Naja als dat het enige is.. dan valt het gelukkig mee... Sasjuh.. 21 mei klinkt inderdaad nog lekker ver weg haha.. En misschien ga je wel over tijd dan word het alleen maar langer Haha.. Heb er wel over nagedacht..Denk dat ik maar gewoon wacht tot volgende week woensdag.. of ze moeten morgen in het ziekenhuis al zoiets hebben van.. het is verstandig dat we het eerder halen.. Dus ik wacht morgen ff af..
@sam: ik ga bijna 23 uur werken... Op maandag, dinsdag en vrijdag! Fijn dat je moeder alleen vermoeid is en niet misselijk ofzo. Hoop dat dat zo blijft! Wel spannend hoor, wanneer je kleine meid komt. Een goede vriendin van mij is nu 41+1 dus ook heel spannend!
Ss t scheren gelukt? fijn dat je de brief binnen hebt gekregen.. Sam lekker dan ben je aan t typen schopt ze haha.. JBG fijn dat het met nienke steeds beter lijkt te gaan.. en maandag alweer werken.. tijd vliegt ik probeer steeds t erover te hebben, maar t enige wat vriendlief zegt is maak je niet druk, t komt wel goed straks.. pfff werken ging wel goed, alleen kreeg een telefoontje van mn moeder dat de schoonmoeder van mn broertje in zwolle ligt met hersenbloedingen.. behoorlijk ernstig
He bakkes Tazzie..dat zijn geen leuke berichten van de schoonmoeder van je broertje! JBG.. ook spannend dus wanneer je vriendin gaat bevallen! Sasjuh..ik zag jullie box op facebook.. LEUK!!! ook al nijntjefan haha
@Sasjuh: Mooi dat je brief binnen is. ja klinkt goed he zoveel tijd lekker thuis. Merk zelf wel dat de tijd vliegt. Alhoewel ik zelf op z'n vroegst half april weer wat moet gaan doen. ik zie het wel tegen die tijd. Ligt er ook maar helemaal aan hoe ik me dan voel en of ik het hele dagen kan volhouden. En qua scheren...ik liet mijn man een leuke coupe verzorgen. En trust me, ze letten er echt niet op hoor. Bij mij zat er een klein plukje ergens in de weg en dat is dan zo weg geschoren. En hoewel dat nu misschien gek klinkt...dat vind je dan echt niet meer erg. Is het rustig aan doen al wat gelukt? @Sam leuke outfit hoor. Wij hebben mijn ouders wel verteld dat we gingen bevallen. Als ze namelijk bellen en wij zijn niet thuis dan worden ze toch ook onrustig. Ben benieuwd naar jouw nieuws morgen. Misschien wel een baby? Fijn dat je moeder het zo goed trekt. @JBG wat fijn dat Nienke nu beter gaat. En goh jij mag al weer aan de bak. Wij verdelen de kraamvisite inderdaad wel over de dagen. Alleen de weekenden zijn wat drukker. Nou ja, moet maar even. In mei gaan wij naar familie vliegen dus ja dat wordt een avontuur. Vandaag gaat het best goed met Iselin. Ze huilt minder overdag en ik volg het advies van Suusje op qua drinken. @Menp ik durf te wedden dat jij die kleine gewoon voelt hoor. @Suusje wat ben ik toch blij met al jouw adviezen. En wat vervelend dat Keano nu zo verkouden is. Geef je hem er wat voor? Helpt dat ook? Hoe gaat het drinken? @Hip nou nou echt een andere cyclus. En op dag 14. Wie weet Hip, het kan zomaar weer raak zijn. Zeggen ze daar in het ziekenhuis nog iets over qua cyclus? @Rose wij hadden setje van 50 en 56 meegenomen Achteraf maar goed ook want wij moesten blijven en hadden toen vast wat reserve mee. 56 was zelfs bij mijn niet al te kleine meisje nog aan de ruime kant. Hoewel dat ook erg kan verschillen qua merk kleding. Als je de verschillende maten op elkaar legt, kan je een beetje een idee krijgen hoe dat zich verhoudt. Maar iets te groot is niet storend hoor. Juist lekker warm en je kan mouwen en zo omslaan. @Tazzie of het nou je hormonen zijn of kennis van je (schoon-)familie, volg je eigen gevoel. Je kan dat moment maar een keer doen. En ik mag toch hopen dat iedereen begrip op kan brengen voor het feit dat er een nieuwe familie ontstaat, waar zij op een later moment ook deel van mogen uitmaken. Maar dat eerste samenzijn betekent jullie met z'n drietjes. Gewoon niet inlichten dat de beeb is geboren totdat jullie er aan toe zijn. Spreek goed door wat jullie als partners willen en geef dit ook door aan de mensen die bij de bevalling zijn. Zo wilde ik graag van mijn man horen wat het geslacht van de baby zou zijn en niet van de vlos of later de gyn. Sterkte trouwens met je andere familieperikelen!
Saxia, Ik geef hem er niks voor qua medicijnen. Ik heb wel van otrivin een neusspray (gewone zoutoplossing) en sinds vandaag een neuspompje (ideaal!!). Af en toe zit hij zo vol dat hij niet eens kan drinken uit zijn flesje of kan slapen. Dan geef ik hem in 1 neusgat een spraytje, effe wachten tot het snot los komt en dan wegzuigen met het pompje. Hij brult de boel bij elkaar maar kan wel weer goed door zijn neus ademen. Nu is dat brullen op het moment niet zo erg want hij is schor dus het volume is wat lager dan normaal. Drinken doet hij vandaag wel goed hoor, al gaan niet alle flessen leeg. Ik temperatuur hem wel 2 keer per dag en ga gewoon een blokje om met hem buiten. Fijn dat je wat aan mijn adviezen hebt , ben blij dat ik ze kan geven.
Fijn dat je je weg goed kunt vinden met de spray en het pompje. Ik heb daar nog nooit van gehoord een pompje en kan me er ook weinig bij voorstellen. Zit dat bij de Otrivin dan of zo? Waar haal je zo'n pompje, want ik heb hem vast ook nodig in de toekomst. Hee Sam het is al bijna half 10 en we hebben nog niks van je gehoord. Hoe is het? Zou de beeb toch naar haar geluisterd hebben en voor 02-02-2012 gaan?
Gisteren was haar 1e berichtje ook pas om 10.56 Misschien moest ze al 's morgens naar het zh? Maar stiekem hoop ik ook hoor dat haar kleine meisje zich niets aantrekt van die kou en op 02-02-2012 ter wereld wil komen! Ik denk trouwens dat Suusje dit bedoeld met zo'n pompje: Nby Neuspeer | Overige Verzorging | Baby-Dump
Hee dames.. ff snel, kom net terug uit het ziekenhuis. Kreeg gisteravond rond 10 uur krampen in mijn buik en het is de hele nacht eigenlijk regelmatig terug gekomen. Vanmorgen CTG gehad en daarop bleek dat ik inderdaad om de 5 minuten al weeen heb. Ze zijn alleen nog niet sterk genoeg. Daarna nog een echo gehad..en alles zag er verder nog goed uit. Dus het is nu afwachten dat de weeen sterker gaan worden..
Oehh... spannend Sam, ik duim voor je dat het gauw doorzet zodat je snel je kleine meid in de armen hebt!
Er is nu dus eindelijk wel echt wat aan de gang! Zet hem op he meis.. voor het weekend heb jij vast jullie kleine meid in de armen
Hup Sam hup. Ik had al zo'n voorgevoel. Aha de neuspeer dus. Ik zal eens kijken bij de Hema. Zit er nog verschil in kwaliteit?
@sam spannend meid! op naar een goede bevalling! @saxia welkom in de wereld van de neuspray en de pompjes! Bedankt voor de reacties op de kleding maten. ik ga toch maar voor twee setjes. maat 50 en 56 dan zitten we altijd goed. @tazz hoe is het nu met je broertje? Dat zijn geen leuke dingen. Kende jij haar ook? Verder weet ik het even niet meer sorry. Ik duik nu even lekker mijn bedje in, ben toch moe.
Sam spannend!!!! zet m op!! hier is t nog spannend.. vanmorgen mn broertje even aan de tel gehad. de nacht was goed gegaan. gister zijn 2 van de 3 anyeurismas dichtgemaakt.. maar we waren net ff bij mn ouders (vriendlief en ik) om de box te brengen en een tv op te halen enhoorde ikdat het weer slechter ging. broertjes schoonmoeder was weer verwarder. schoonzusje en haar vader zijn in het ziekenhuis. haar moeder mag totaal geen ander bezoek en prikkels hebben. Dus hier blijven de duimen draaien. Ik ken haar ouders inderdaad, wel hele lieve mensen. heb met t geregistreerd partnerschap van mn broertje ook van haar ouders een schattig pakje voor mijn kleintje gehad..