Patriesjuh fijn om weer van jullie te horen. Wow je mannen zijn al een half jaar! En wat een lekkere toeten op de foto's zeg! En jullie gaan steeds beter ondanks een spannend dipje. Helemaal fijn. En als het met je kindjes langzaam beter gaat, kom jij ook lekkerder in je vel he. Ik vind dat zo fijn voor jullie. Hip joepie weer ge-iuid. We wachten weer af. heb je een test dag in het lijstje gezet? Of doe je dat liever niet? En wat pokke van die bon zeg. Je vraagt je toch af, op zaterdag...hebben ze dan niks beters te doen dan mensen bij een ziekenhuis een bon bezorgen? Sam wat een verhaal die bevalling van je. Ben benieuwd of het waar is wat ze zeggen. is scheuren beter dan knippen? Wat heelt sneller/ beter? Ben je ook gehecht? Hoe doet de kleine meid het? Ben je zelf al weer door het huis aan het schuifelen? heb je je eigen bank al weer gezien bijvoorbeeld? Hoe gaat het met drinken? Sasjuh je hebt gelijk. Pooh zou zomaar eerder kunnen bevallen dan jij. Aan de andere kant...dat was bij Sam en mij ook niet zo, hoewel daar iets langer de tijd tussen zat. Dus Pooh hoe is de stand van zaken bij jullie thuis? Kamertje klaar, geboortekaartjes, klossen, vluchttas? En dat indalen kan bij een eerste al vanaf een week of 32. Toen lag mijn meisje al goed alleen nog niet vast in het bekken. Suusje wat vervelend voor Keano en voor jullie. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je dan zorgen maakt. Hoe gaat het nu? Iselin is ook verkouden. Ze drinkt gelukkig wel haar fles goed leeg en plast prima. Verder pulken wij snotjes uit haar neus. Niezen dat ze kan. Dus ben nog maar niet aan het otrivinnen. Ze lijkt het zelf goed op te kunnen lossen zo. en ze krijgt nog wel lucht door haar neus. dat kunnen we namelijk horen. Snuif snuif. Ik temp haar nog niet. Vind het zo vervelend om steeds zo'n thermometer naar binnen te schuiven. Ik vind haar ook niet lusteloos of te warm of zo. krijg je hulp bij de verzorging van Keano van je vent of ouders of zo? Menp nog gefeli met je paps! Weer een taart gebakken lees ik. JBG wat fijn dat de ui, ondanks de stank, wel geholpen lijkt te hebben. Iselin slaapt nog bij ons, dus nog even geen ui hier. Jeetje je moet al weer aan de slag. Wat pittig. Wie neemt de verzorging van Nienke op zich? Hoop dat je het trekt met werken. ik ben vooral ook 's avonds heel moe. Gister lag ik er al om half 10 in. Gelijk met de kleine meid naar bed. Maar ja om 12 uur en half 4 ook weer eruit voor flesjes. Het liefst zou ik 's middags nog even een tukkie doen, maar dan is onze draak wakker en huilt veel. Dat werkt dus niet. Als het nou nog te zwaar is om hele dagen te werken, zou je dan ook halve kunnen doen? Carly hoe is het met jou? Mooi die sneeuw, maar ik red het nooit met de kinderwagen lopend naar het winkelcentrum.
EeHey meiden.. Pff wel alles ff snel doorgelezen, maar weinig onthouden. Sorry! Zal in de loop van de week proberen wat meer te reageren op iedereen.. Of scheuren beter dan knippen is? Geen idee.. de hechtingen beginnen nu wel te jeuken.. dus dat betekend wel dat het aan het genezen is. Maar het voelt nog erg beurs aan daaronder. Durf niet eens te hoesten haha.. Ik ben zelf wel redelijk mobiel..schuifel al wat door huis heen..maar merk wel dat ik niet teveel moet doen. Dan heb ik gelijk last van mn buik. Heb het kraambed in de kamer te staan. Dus overdag ben ik gewoon lekker beneden. Dylana begint sinds vandaag haar flesje goed te drinken.. en tot nu toe is alles er nog in gebleven. Gister en vrijdag heeft ze echt ontzettend veel lopen spugen, waardoor ze nu 3550 weegt. dus 390 gram al afgevallen. Moeten het nog even aanzien..maar er moet niet veel meer vanaf gaan. Verder is het een heerlijk meisje! We genieten zo van haar en sinds gister stromen mijn kraamtranen constant om de kleinste dingen. Ben ook zo trots op mijn man.. die doet het ook zo goed en heeft me tijdens de bevalling heel goed geholpen. Nouuuuu... word wel ff tijd voor een foto na zo'n lang ego verhaal Sorry meiden.. wil vd week echt proberen op jullie te reageren! Bekijk bijlage 221087 Bekijk bijlage 221088
Sam wat een prachtig meisje. Hormonen denk ik maar zit ze gewoon met tranen in mijn ogen te bekijken. Wat heerlijk! Nu kan ik bijna niet meer wachten.. Past ze nog in maat 50?
Zo Sam, ik is onder de indruk!!! Iselin was tegen de 10 % kwijt maar was na een week ook al weer op gewicht. Komt echt wel goed. En probeer die hechtingen op dag 5 ongeveer te laten verwijderen. dat scheelt enorm. En ja hoesten, maar even niet doen. Niezen trouwens ook niet en niet te hard lachen. Sasjuh, Iselin is nu over de 4 kilo en past vaak nog in maat 50. Geen zorgen dus.
Goedemiddag ondertussen, hier weer lekker opgeknapt dus veel bij te lezen. Hip, spannend ga voor je duimen. Idd zonde vd boete. Patriesjuh, wat een leuke koppies en alweer een half jaar. Saxia, kamertje is klaar, bed en tas moeten nog kaartje bijna helemaal goedgekeurd. Maar t mag nog wel ff blijven zitten. Sasjuh, zou kunnen dat ik eerder ben maar dan moet ik eerder bevallen en jij mischien later. Verwacht niet dat ik eerder beval eigenlijk. Sam, wat een mooi lief meisje rustig aan en genieten.
Sam prachtige foto's. zag ze net al op hyves! Fijn dat je zelf weer beetje door de kamer heen kan schuifelen enzo.. Hip ook hier gaan de duimen weer draaien voor jullie! Balen van die boete zeg Pooh heeft t kamertje al klaar en verder lekker bezig met de laatste loodjes.. Saxia aah Iselin ook al verkouden. Hoop dat dat snel over is. Voor alle beebs trouwens dat ze snel niet meer verkouden zijn..
Pooh hier moet het bed ook nog omhoog (klossen pasten niet dus die moeten weer terug) en mn ziekenhuistas heb ik ook nog niet klaar staan. Van de week toch maar doen. Saxia oke ook nog in maat 50 dus! Ik zit te twijfelen of ik niet ook wat kleertjes in maat 44 moet halen omdat ons meisje waarschijnlijk aan de kleine kant is. Zou 50 dan niet veel te groot zijn als Iselin dat met ruim 4 kg nog past? Zo vanmiddag met mannetje even naar de stad geweest, en boodschappen gedaan. Nu lekker op de bank en niets meer doen! Ik heb de nieuwe professor Layton voor de nintendo DS dus ben lekker aan het puzzelen hihi.
Bedankt voor de felicitaties voor mn vader. We hebben een gezellige dag gehad en de taart was nog gelukt....wel weer té veel werk, maarja, hoort er bij. @Sasjuh; Wat grappig dat drijven en masseren na het zwemmen. Klinkt lekker! En vanmiddag lekker rustig aan gedaan met een leuk spel. @Norah; Leuk met de kleintjes bij elkaar geweest. @Patriesjuh; Jouw mannen zijn al weer een half jaar! Wat goed om te zien en horen dat ze het goed doen! Geniet van deze fijne momenten (en het lange slapen, haha). @Samantha; Jeetje, dat ging ineens toch ff snel! Doe maar lekker rustig aan, samen met je meisje op bed en knap maar goed op! En wat een mooi en lief meisje zeg! Heerlijk. En reageren op ons komt wel weer....nu lekker genieten met je gezinnetje. @Suusje; Ow, wat rot zeg zo'n ziek mannetje. Hoop dat hij zich snel beter voelt. @JBG; Fijn dat de ui wat geholpen lijkt te hebben. Morgen weer aan het werk. Het zal best pittig zijn en dat zal waarschijnlijk vooral minder worden doordat je aan het nieuwe ritme went. Succes!!! @Hip; We gaan voor een mooie test over 2 weken! En wel erg jammer van die bon zeg! En een drukke dag gehad zeg gisteren. Lekker uit eten geweest? @Saxial; En...nog gelukt met de kinderwagen naar het winkelcentrum? Lijkt mij ook lastig. Enne...Iselin is een draakje lees ik, dat doet haar naam niet vermoeden, haha. @Pooh; Fijn dat je wat opgeknapt bent. En al veel af zo te lezen. Wij hebben lekker uitgeslapen, toen nog ff naar mn ouders, daarna verjaardag van de vriendin van Pat zn broertje en daarna lekker warm op de bank thuis. De dag ging best snel. Fijne avond!
Norah, leuke foto. Sasjuh, zou niets kleiner halen kan altijd nog, ze kunnen het niet altijd goed inschatten hoe klein de baby gaat zijn zelfs niet met echo.
@sam, een redelijke snelle bavalling alleen jammer van de pijn! hoop dat nu alles gauw gaat genezen. En wat is het een schatje om te zien! hopelijk gaat ze gauw alles binnen houden. @ suusje goed dat je contact hebt gehad met huisarts. Als ouders kun je volgens mij erg machteloos voelen. en helaas praten de kleintjes nog niet. @ patriesjuh, wat worden ze alweer groot! fijn dat het steeds beter gaat. @ sasjuh kom je je dagen een beetje goed door? eerste verlofweek zit er alweer op! wat betreft maat 44, is het nog mogelijk dat de kleine van jullie alsnog flink gaat groeien? juist nu je wat meer rust hebt? Je hoort vaak dat als moeder met verlof gaan dat de baby's dan nog even een groeispurt hebben. Maar het blijft inderdaad lastig met welke maat je nu wel en niet moet kopen. @norah, prachtige foto! hihi weet het verder even niet meer wat er gezegd is. Fijne avond!
@saxia: Mijn schoonmoeder past op maandag op en mijn schoonzus op dinsdag. De overige dagen zijn ik of mijn man thuis! Halve dagen zit er niet in of ik moet mijn dagen opnemen, maar dat is zonde. Gewoon even doorbikkelen! Vermoeiend hé die nachtelijke voedingen! Er komt een tijd dat het beter word ! Ik dacht wanneer komt het ooit, maar die tijd is nu redelijk aangebroken. Meestal slaapt Nienke van ongeveer 23.00 tot 06.30, dat is gemiddeld, kan is een half uurtje afwijken. Dus wel lekker. @sam: Zag al die mooie meid op hyves, een heerlijk meisje! Fijn dat je al wel een beetje door je huisje heen kan schuifelen! En kraamtranen, komt goed hoor meid! Ik heb de eerste twee weken uren zit te huilen, dacht dat het niet overging, maar het word beter ! En je hoeft echt niet op iedereen te reageren hoor, dat komt vanzelf weer als de rust een beetje terugkomt! Nu maar lekker genieten meid! @sasjuh: ik zou geen 44 kopen hoor! Nienke had maat 50 met de geboorte en had pakje aan van maat 56. Wel te groot dus, maar niet storend hoor! Je hebt nog even te gaan en als je over de 40 weken heen gaat dat komt de kleine er misschien al wat zwaarder uit! Vind al die maten zo verschillend. Nienke is nu 11 weken, maar kan nog rompers van maat 50 aan en heeft jurkjes maat 62 aan en dan weer een pakje maat 56! Het is niet te zeggen, al die kleertjes van verschillende merken is zo anders soms! @menp: heerlijk dat uitslapen, geniet er nog maar lekker van ! @norah: wat een superleuke foto!! Zo, alles klaar gelegd voor morgen, kinderwagen voor schoonmoeder al in de auto staan, luiertas gepakt, kleren klaargelegd en brood gesmeerd. Ik ben er (bijna) klaar voor om weer aan de slag te gaan. Spannend! Mijn schoonouders hebben aangeboden dat we daar voortaan mogen eten op maandag als we Nienke ophalen, dus superlief en handig! Fijne avond nog!
Sam super mooi meisje zeg @sasjuh hoeveel schatten ze je kindje nu? Voor als ze geboren word dan he... Joey was 3025 gram en paste maatje 50 was klein beetje groot Sorry de rest wel gelezen maar vergeten Sinds donderdag gaat hier weer super slecht en vandaag helemaal Morgen maar weer de ka bellen.... Off hoe houd ik dit vol en hoe ga ik ooit over 3 weken kunnen werken Plek tis nog best ver weg maar zie het zo niet zitten ben al heel de dag bijna aan huilen....
Arme troet! Wat moeilijk zeg, vertel je verloop van de dag is? Slaapt hij 's nachts? Is hij veel wakker, ook overdag? Veel huilen? Hoe is het met zijn voeding, houd hij alles binnen? Wat zegt je vriend ervan? Sterkte meissie!
Het is een week goed gegaan sliep lekker door Nu komt hij om de 3 uur voor voeding En als hij eerder kom probeer ik het te rekken maar lukt Hij wil geen speen en flesje water trapt hij óók niet in Verder is huilen huilen huilen Hij leuk nu 6 x 150/5 maarja sinds donderdag komt hij dus óók weer de nacht Dus. Veelste veel voeding Hij spuugt niks uit zelfs geen mondje drinkt alle flessen leeg Ligt óók altijd met gebalde vuistjes Voel me zo machteloos en word depressief van al dat gehuil... Tja vriend weet óók niet wat hij ermee aan moet...
@ Troetjuh,wat vervelend meid,kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt,konden ze maar zeggen wat er is he. Sterkte ermee en dikke knuffel. Hopelijk weet de ka raad.