Mag ik even gillen hier dames..... Vanmorgen mijn urine nog even na laten kijken als controle na kuur om te zien of de blaasontsteking helemaal over was,niet dus... Zit bloed en eiwit in mijn urine,ontstekingswaarden waren wel iets gedaald maar goed nu dus weer een antibiotica kuur en al de derde deze zwangerschap en ook nog eens drie verschillende gehad bah bah bah.ik wou zo min mogelijk medicijnen nemen in de zwangerschap maar daar komt het dus niet van. Ondertussen ook veel menstruatiekrampen door de blaasontsteking dus AAARGGGHHHHHHHH Zo dat is er even uit en dan nu maar weer vrolijk verder en hopen dat deze kuur dan wel aan slaat.
he dames ik had gisteravond menp nog gesmst maar alles is goed ze zijn gisteren naar opa's en oma's geweest om alles te vertellen! ik denk dat menp het jullie graag zelf verteld dus zeg niet wat het is, maar dan hoeven jullie je geen zorgen te maken. (ikke weet het lekker al hihihi) carly wat ontzettend rot voor jouw zeg, gebruik je al cranberry capsules en vitamine c bruistabletten want dat helpt echt goed tegen blaasontsteking en ook om het te voorkomen. hopelijk is het snel over meid. knuffel! saxia gaat goed bij jullie geloof ik he, mooi om te horen! wat betreft de katten eigelijk denk ik ook wel dat het vanzelf wel goed gaat. en ik heb 2 schatten van katten maar soms twijfel ik dan dus dan is het wel mooi om dat van ervaringsdeskundige te horen. hier komen de katten zowiezo niet boven op de kamers alleen smorgens als onze wekker gaat dan zitten ze mauwend voor de deur en laat ik ze binnen voor te knuffelen (voor ons knuffelen voor hun is het bedelen zodat we opschieten met eten geven hihihi) dacht alleen dat het voor de baby mss niet fijn was om met een dichte slaapkamer deur te slapen. maar komt wel goed eerst maar es zwanger worden. sasjuh je bent nog flink druk bezig zeg! heerlijk dat je nog zo goed kan genieten. en ook zonder nesteldrang geeft het altijd een fijn gevoel als je je hele huisje opgeruimd en fris hebt. poets je eigelijk altijd met dettol of alleen nu omdat er een baby op komst is? tazzie weer een drukke dag vandaag hopelijk schiet de tijd op voor je en veel plezier bij zwanger en fit. norah hoe is het met kleine norah? suusje zijn jullie weer beter? jbg weer lekker een dagfje vrij! en op kraam leuk hoor! ik heb vandaag gewerkt en net even naar de acupunctuur geweest. nu nog koken en de was sorteren en aanzetten en dan lekker op de bank! (of strijken dat weet ik nog niet) 2 dagen vrij gehad en amper iets nuttigs uitgevoerd zit ik nu nog met de rotklusjes hahaha
oww enne ben nog niet zwanger en nog lang niet bevallen maar ik ga ook zeker niet meer aan de pil! mss mirenaspiraaltje maar denk helemaal niks. als ik nu zie wat we allemaal moeten doen om zwanger te raken dan denk ik niet dat het dan zomaar lukt en anders heb ik er denk ik geen moeite mee als er snel nog een kleintje komt liever snel dan al dit gedoe (zeg ik nu weet niet hoe ik er over denk als we een kleine hebben natuurlijk) willen jullie allemaal eigelijk 2 of meer kinderen? ik zeg mijn hele leven al dat ik er 3 wil lijkt me heerlijk een groot gezin. mijn vriend weet het nog niet en het lijkt em niks als het iedere x zolang duurt en op deze manier enzo. maar ik zei al tegen hem eigelijk zijn we nog niet zolang bezig je moet pas tellen vanaf de eerste iui en dat was 7 september dus we zijn nog geen halfjaar bezig. en voor een 2de en derde begin je meteen met iui dus opzich goed te doen. (ik ga er natuurlijk vanuit dat het niet meer lang gaat duren en met iui gaat lukken!)
We hebben net de kinderwagen omgebouwd. Norah wil echt niet meer in de wandelwagen bak.Ze trekt zich gewoon op aan de zijkanten omdat ze wil zitten. En ze wordt te lang, haar hoofdje ligt helemaal tegen de voorkant! Wel raar hoor, voelt een beetje als een afscheid van het echte 'baby-zijn' als jullie begrijpen wat ik bedoel. Morgen naar eens naar het CB om haar na te kijken. Verder gaat alles wat beter qua drinken enzo. Alleen die nachtvoeding breekt me zo langzamerhand echt op... Nou ik ga werken! Oh en Hip, als het kan zouden wij er ook graag 3 of 4 willen Lijkt me heerlijk een groot gezin!
Wat is er weer een hoop gekletst meiden! Sasjuh, jij bent echt goed in onthouden zeg! Deze week was inderdaad m'n NOD en helaas zijn we vandaag wederom ongesteld geworden.. Dus weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.. Het klinkt misschien heel erg gek maar door die acupunctuur ben ik momenteel ontzettend rustig en kan ik het ontzettend makkelijk een plaatsje geven met het idee dat onze tijd nog wel komt. Bij vriendlief komt het tegenwoordig harder binnen als bij mij .. Allemaal nog een fijne avond! O jah Sam, wat is dat meisje van jullie toch een knapperd! Geniet ervan! X
Anita hé wat balen zeg. Maar fijn te horen dat je zoveel rust hebt nu en je er goed mee om kan gaan. En natuurlijk komt jullie tijd ook! Hip fijn dat je menp een sms had gestuurd! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar het geslacht Carly wat balen zeg!
@ Anita,balen van je ongesteldheid maar wel fijn dat je er goed mee om kan gaan. @ Norah,ja heb het nagevraagd en vorige keer was het niet op kweek gegaan,was wel de bedoeling geweest zeiden ze maar nu is het alsnog vandaag op kweek gegaan voor de GBS bacterie nadat ik er zelf om gevraagd had Dus nog bedankt voor de tip dat ik daar op moest letten @ Hip fijn dat met menp alles goed was
@anita: wat rot zeg weer voor jullie! @hip: lief dat je menp hebt gesmst! @norah: lijkt me ook raar inderdaad van die kinderwagen. Het gaat dan allemaal toch wel heel snel, laat ze nog maar even lekker klein blijven! @Carly: hopelijk ben je er gauw vanaf! Op kraamvisite geweest, heel mooi mannetje!
Norah, heb je de wagen al omgebouwd naar buggy? Anita, shit joh. Wel fijn voor jezelf dat je het iets beter een plaats kan geven. Carly, wat een gedoe in je zwangerschap! Volgens mij had suuszwanger ook steeds blaasontsteking. Ik hoop voor je dat het snel over is en je eens wat kan genieten voordat je buik te groot is en in de weg zit. Hip, hier gaat het weer een stuk beter. Lief dat je eraan denkt. Ben weer gaan werken, en had er eigenlijk meteen spijt van. Er was helemaal niks gedaan/voorbereid, terwijl maandagmorgen al bekend was dat ik ziek was. Nu dus superdruk en stress, maar ik doe rustig en relaxed , want na morgen is het weer weekend voor mij. Mijn vriend gaat morgen weer aan de slag en heeft gelijk een gesprek op zijn werk. Ben benieuwd wat ze van hem willen, en hoop dat het niet al te negatief is. Maar vaak vraagt een werkgever geen gesprek aan om je de hemel in te prijsen, al mag dat ook wel eens...
@Norah; Haha, kleine Norah aan de Bavaria. En wat goed om te horen dat het zo goed gaat bij jullie! En afbouwen van inbakenen. succes. @JBG; Nienke slaapt inderdaad al best lekker door! En hoe is het werken? @Troetjuh; Hoe gaat het nu met jou en met Joey? @Hip; Lekker bijgekomen in je bad?! En tja, mijn zwangerschap loopt tot nu prima! @Pooh; Lekker bijna verlof! En wat een enkel! WOW! Hoop dat ie nu wat minder is geworden. @Sasjuh; Nog steeds goed met de kat? En met je nesteldrang?? haha. Fijn dat de extra echo goed was, alleen jammer dat je zo kil bahandeld bent. @Saxia; Iselin klinkt heel lief en schattig....en zo ziet ze er ook uit... @Samantha; Wat is Dylana een popje zeg! @Suusje; Allemaal ziek (geweest) hoe is het nu? @Tazzie; Wat vervelend dat het niet goed gaat met de schoonmoeder van je broertje. Gelukkig wel goed bij de controle. Ook al is het een dwarsliggertje. @Carly; Hoop dat de kuur snel aanslaat en je er dan geen meer nodig hebt tijdens je zwangerschap! @Anita; Fijn dat je wat rustiger bent met de acupunctuur. Maar balen is het wel! @Hip; Je bent inderdaad heel lief!!! Sorrysorry....ik ben gewoon druk en tja, opa's en oma's gaan voor....haha. Maar de echo was goed. Alleen wel nog een ectra echo met 32 weken, omdat de niertjes/nierbekken iets te groot zijn (mag max 5 mm zijn en is 5,4 en 5,5 mm) Dan gaan ze kijken of dat nog goed gegroeid is. Zo niet, dan misschien naar een acedemisch ziekenhuis. Maar Echoscopiste was er eigenlijk heel rustig onder en dat áls het zo blijft, dat het alleen maar handig is wanneer er iets van een ontsteking is ofzo, want dan kunnen wij ze er op wijzen. Ik maak me er niet te druk om. Verder was alles helemaal goed. En het groeit erg goed (ligt 4 dagen voor op schema). en....het is een MANNETJE!!! Leuk, nu nog een naam. De meisjesnaam hadden we wel al, maar de jongensnaam nog niet. Nog suggesties?? haha. Hadden een geruit blousje gekocht en een spijkerbroekje om het te vertellen aan de opa's en oma's. Leuk hoor! We hebben ook een dvd mee laten draaien. Dus de beelden hebben we. Maar dat is zonder geluid, dus we weten niet helemaal meer wat ze er bij had verteld. Nu lekker slapen, welterusten!!!
Sasjuh83 07-02-2012: Extra groeiecho Sasjuh83 07-02-2012: Voorlichting borstvoeding lactatiekundige Sasjuh83 09-02-2012: Controle vk JBG 09-02-2012: naar CB i.v.m. voorkeurshouding Saxia 16-02-2012: cb eerste afspraak Tazzie 16-02-2012: echo vanwege placenta Hip1983 18-02-2012:testen! Tazzie21-02-2012 ndertrouw en erkenning Tazzie22-02-2012: controle Vlos Tazzie23-02-2012: intake kraamzorg JBG 23-02-2012: naar CB; 2e keer prikjes MenP2010 27-02-2012: Controle vk MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo Tazzie13-03-2012 : geregistreerd partnerschap JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Zwanger: Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia
@ Menp wat leuk een ventje!! Nu lekker shoppen! Fijn dat alles verder goed was en goed dat ze nog een keer een echo doen met 32 weken om het goed in de gaten te houden
Carly, balen zeg hoop dat de antibiotica snel aanslaat. Menp. Wat leuk een jochie gefeliciteerd. Sasjuh, goed bezig met poetsen kan maar gebeurd zijn.
Oja, intake gehad en krijg 49 uur. Verder van alles besproken maar waren zo klaar. Wisten van te voren wat we voor ideeën hadden. Trouwens sinds vannacht last van mn gewrichtten en dan vooral in mn handen. Nog 4 ochtends werken. Kan niet snel genoeg gaan.
Wat een lekker ding hé! Ze heeft het goed gedaan vannacht, ging om 22uur naar bed en om 07.00uur kwam ze... ze had om 4.30u even gehuild, speen erin en ze sliep door ! @menP: fijn dat alles goed gaat en wat leuk, een jongen!!
Goedemorgen! JBG aah wat een plaatje! Wij hebben hetzelfde mutsje Maar met een andere naam haha. Lekker genoten van je vrije dag met Nienke? MenP super dat alles goed was!! En een klein ventje, superleuk! Goed voor de verhoudingen hier in het topic want de meisjes liepen een beetje voor geloof ik Hoe reageerden de opa's en oma's? Succes met een naam verzinnen.. wij hadden al wel een jongensnaam maar die houd ik nog even voor mezelf voor een evt 2e haha. Samantha hoe is het met Dylana? Las op fb dat ze last heeft van krampjes, wat sneu! Pooh heerlijk, nog maar 4 ochtenden! En dan kan voor jou ook het genieten beginnen. Last van je gewrichten, dat is minder. Kan natuurlijk door al dat vocht ook komen. Ik heb er geen last van eigenlijk. Hip jaa een schoon huis is altijd fijn! Maar ik was nooit zo van het poetsen haha.. alleen het hoognodige. Maar nu ik hele dgn thuis zit vind ik het wel fijn. En ja zolang ik kan wil ik lekker bezig blijven, dan gaat de tijd tenminste snel! Gisteravond weer naar Zwangerfit geweest, erg gezellig. En die 2 meiden die we met het zwemmen hadden leren kennen hadden zich echt opgegeven en waren er ook, superleuk! Vanavond gaan we weer met zn 4en zwemmen. Nu eerst naar stal, even met ponybeest aan het werk en vanmiddag naar de verloskundige.
JBG: Super joh dat ze zo lang slaapt!!JAloers!!! En wat een boeffie is het zeg op die foto, geweldig! Suusje: Ja, heb m inderdaad omgebouwd naar buggy. Gisteren was het brullen in de kinderwagenbak en ze trekt zich dus echt al omhoog aan de zijkanten om te gaan zitten. Ze wil trouwens nergens meer liggen, ook niet in de box. Dan maar wipstoel. Ze wil alles graag zien blijkbaar Ook lag komt ze met haar hoofdje tegen de bovenkant van de wandelwagen. Ze was de vorige keer al groot voor haar leeftijd, ben benieuwd hoelang ze haar vandaag meten. MenP: Gefeliciteerd, een jongen! Super joh!! Tja, en die naam.. Lastig hoor, wij hadden ook nog geen jongensnaam. Carly: Goed dat je het gevraagd hebt! Ze vergeten het zelf echt vaak, vandaar ook dat ik het zei. Nu maar hopen dat het niet die bacterie is...
menp gefeli een jochie! leuk leuk! en wat betreft een naam.. tja ik hou die van ons nog even voor onszelf maar wij hebben t zo gedaan. allebei een paar namen op een lijstje schrijven. Die vergelijken met elkaar. Wij hadden 3 namen allebei hetzelfde en uit die 3 hebben we gekozen. Het is wel een redelijk veel gebruikte naam maar dat kan ons niets schelen. JBG wat een schatje!! fijn dat ze zo goed heeft geslapen Sasjuh leuk dat die meiden er ook waren. En vanaaf met zn 4en zwemmen lekker hoor! (hier valt t zwangeschapszwemmen op dezelfde dag als zwangerfit, lastig ) Pooh lekker nog maar 4 ochtendjes werken! minder dat je zo last van je gewrichten krijgt.. maar je bent er bijna Suusje fijn dta het ee nstuk beter gaat! norah jeetje de tijd vliegt zeg.. nu de bak al omgebouwd naar wandelwagen.. gister zwangerfit was weer leuk. had wel heel veel last van mn rug (wat steeds meer naar boven trekt) dus met de fysio gister over gehad en nu eerst volgende week er naar toe om te kijken of het in mn rug zelf zit of echt door t werk komt.. maar vandaag lekker daggie vrij op t kantoorpand na maar das maar 1,5 uur.. dus thuis relaxed beetje aanklooien..
Nou het CB was erg tevreden gelukkig. Dit keer een leuke wijkvpk. Ze was enthousiast over dat we haar al wel wat fruit gaven en heeft een heel schema met me gemaakt voor de komende maanden wat ik haar kan gaan geven. Best leuk! Verder weegt ze al 7200 gram en is 67 cm! De prikjes waren weer even naar, maar ja, het moet nu eenmaal. Norah vind het veel leuker zo: