@ Pooh wat naar dat je zo'n last hebt van je gewrichten zeg,dat komt door het vocht of niet? @ JBG wat een schatje is het toch @ Norah,leuke foto,lekker lachebekkie heeft ze toch! @ Tazzie wat naar dat je zo'n last van je rug hebt,hopelijk ligt het aan het werk en niet je rug zelf want dan word het straks in je verlof misschien weer beter als je meer rust krijgt Hier hebben ze net de babykamer bezorgd, vind het zoooo leuk, zit allemaal wel in dozen nog maar toch leuk ,leuk,leuk....
Norah leuke foto ze kijkt lekker vrolijk zo Cary leuk dus je kunt gaan beginnen met inrichten van t kamertje
kan me voorstellen doe je fotootje als t allemaal staat? (ben blij dat we t grote deel hier al hebben.. alleen nog wat klein spul als verzorgingsproducten enzo en luiers..) Ik heb hier beneden aan mn flat een zeeman zitten.. zooo verleidelijk., vriendin van me is daar aan t werk nu en meldde net even tussen neus en lippen door dat ze heel veel nieuwe babykleertjes en spulletjes binnen heeft.. dus ik gok dat ik zo maar eens naar beneden wandel haha
Wat een schatje is Nienke!! Norah, dat ziet er inderdaad goed uit. Is dat geen probleem voor haar rugje? Ik moet eerlijk zeggen dat,ik vaak de maxi cosi op het onderstel zet als we ergens heen gaan. De kinderwagenbak past er niet bij in de auto bij ons. Misschien dat ik die van ons ook wel al ombouw. Menp, gefeliciteerd! Leuk hoor een jongen. Ja wbt naam: Een vel papier ophangen in huis en alle leuke namen opschrijven die je hoort. Steeds als je er langsloopt even kijken welke je nog steeds aanspreekt en welke afvalt. Op een gegeven moment blijven er maar een paar echt leuke namen over. Hier is het een gekkenhuis op het werk zo druk. Zelfs de vraag of ik niet wat werk mee naar huis wil nemen om in het weekend te maken Ik ben gekke henkie niet! Haha.
Suusje: Nee hoor, want hij zit nu gewoon in de ligstand, dus ze zit net zo als in de wipstoel. Je kunt hem als ze ouder zijn rechtop zetten, maar nu ligt ze er dus gewoon nog in. Ik gebruikte ook veel de maxicosi, maar daar ligt ze zo opgefrommeld in en met de kou vind ik dit prettiger omdat er een grote kap opzit tegen de wind. Carly, ben heel benieuwd naar je kamertje!!
Norah, ik ga van het weekend maar aan de knutsel met de kinderwagen. Dan word de maxi cosi ook echt alleen maar de autostoel want die word wel erg zwaar om te dragen. Wat heb je voor schema gekregen voor aankomende maand? Ben nieuwsgierig! Keano en Norah gaan gelijk op wbt lengte en gewicht. Dat heeft ze echt super ingehaald zeg!
Ja ze heeft een behoorlijke inhaalslag gemaakt! Wel fijn hoor, ze heeft nu echt wat reserves Hieronder het schema. De bedoeling is dat ik hier de komende maand naar toe ga werken. Stap voor stap dus. Elke week iets toevoegen, maar goed letten op haar behoefte en hoe ze erop reageert met haar darmpjes enzo. Schema vanaf 6 maanden 8.00 Fles 180 ml 10.00 Fruithap en water 12.00 Fles 150ml vanaf 7maanden: bruine boterham +boter+beleg 15.00 Thee/water/diksap + 6 mnd koekje 18.00 Warm eten groente+aardappel vanaf7 maanden ook vlees/ vis/ ei ( 3x per week) Groentehapje aanmaken met een theelepel halvarine voor de goede vetten 20.00 Fles 180 ml Rijstebloem vanaf 7maanden met granenpap
Norah, ik ga van het weekend maar aan de knutsel met de kinderwagen. Dan word de maxi cosi ook echt alleen maar de autostoel want die word wel erg zwaar om te dragen. Wat heb je voor schema gekregen voor aankomende maand? Ben nieuwsgierig! Keano en Norah gaan gelijk op wbt lengte en gewicht. Dat heeft ze echt super ingehaald zeg!
Carly, wanneer heb je de uitslag ? En van mn gewrichten het schijnt een kwaaltje te zijn of dat door t vocht komt geen idee zou me niks verbazen. Suusje, werk mee naar huis t liep toch slecht?
@norah, jullie kleine norah kan nu lekker om zich heen kijken. Dat is natuurlijk veel leuker @carly vervelend van je blaasontsteking. Hopelijk slaat deze kuur wel aan. En vandaag de boel in elkaar zetten @sasjuh lekker aan het genieten van je verlof. Tot wanneer duurt eigenlijk je gym? kun je dat tot op het eind doen @menp gefeliciteerd een jongen!! leuk. alleen dus nog even afwachten hoe nu verder met de niertjes. Is de kans groot dat het bijtrekt? Veel plezier met dingen kopen. @JBG wat een lieverd! @pooh ik hoop inderdaad dat mij dat bespaard blijft, die voeten. En nu ook nog last van je gewrichten, wat vervelend. Heeft dat ook te maken met je vocht? @tazz last van de rug, misschien een stap rustiger aan doen. En heb je al iets gekocht bij de zeeman? nu ik weet dat er nieuwe kleding is, is de verleiding wel erg groot om te gaan hihi. Maar ik blijf braaf binnen. Hier is het even erg druk op het werk. Althans een collega die veel energiekost. Pfff Wat kunnen sommige mensen ook vermoeiend zijn. Zo maar even lekker het bad in om te ontspannen.
Rose lekker even in bad! heerlijk!! geniet ervan.. ja heb kleertjes gehaald.. een boxpakje met mutsje uit de folder (die gaat officieel morgen pas in, maar goed handig als een vriendin er werkt he haha) en een shirtje met opdruk I make all the girls smile hihi met een broekje erbij.. Heb een foto op facebook staan kreeg net alleen al een opmerking van mn schoonmoeder op facebook.. pfff.. over dat zij zich moet inhouden maar het nu in t vervolg wel weet.. tjonge tis toch mijn kind en alsi k leuke kleertjes zie mag ik dat toch best kopen (bovendien die paar euro bij de zeeman. en zo vol is de kast nog lang niet bij ons.. bovendien heb ik nooit gezegd dat ze zich moet inhouden... (ja een keer over dat ik dat tegen mijn eigen moeder heb gezegd toen ik met mijn ouders in de babydump was dan heeft ze dat vast ook zo opgevat dat zij dat ook moet. Niet dat ze zich daar echt aan houdt want zij heeft ook al behoorlijk wat spullen gehaald voor de kleine en opent zelfs MIJN pakketjes als i kdie naar hun stuur omdat wij dan aan t werk zijn en hun thuis)
Oei, Taz, dat wordt nog leuk straks met zo'n schoonmoeder.... Wat een kattekop zeg, als ik het zo lees.. Het zou bij mij schoonmoeder/moeder niet eens opkomen om mijn pakketjes te openen...Dat zou mij echt wel te ver gaan.
nou ja ze is verder wel heel lief hoor normaal.(iig voor ik zwanger was). en ze is gewoon superenthousiast dat ze echt oma wordt.. (en in dat pakketje zat ook een dekentje voor hun, die had ik voor hun meebesteld maar dan nog zou ik t zelf niet in mn hoofd halen te openen.) maar ja ik heb t berichtje maar verwijderd helemaal op fb. Heb zo geen zin in gezeur met hun ofzo.. Maar ben bang dat t toch wel gaat komen aangezien ze er op staat standby te staan voor de bevalling en ze per direct wil weten als ie geboren is zodat ze direct kan komen... (het liefst erbij zijn met de bevalling naar mijn gevoel)
Tazzie, leuke pakjes had ze nog op fb gezien. Je vriend heeft er toch zeker ook geen behoefte aan dat ze er bij is? En als ze nog een x zegt dat ze standby staat zeg je toch iets van. Dat kan maar we bellen toch pas als wij daar aan toe zijn of heb je dan meteen ruzie?
i kweet neit of ik dan meteen ruzie heb.. ik wil haar ook niet te teleurstellen of wat dan ook.(of de schuld krijgen dat ik egoistisch ben enz) Maar ikzelf heb er inderdaad totaal geen behoefte aan dat ze er bij is. vriend is erg makkelijk. Die zegt alleen maar het komt wel goed als t zover is.. Probeer elke keer weer met m t erover te hebben dat ik er nog niet op zit te wachten dat ze erbij is of direct komt. zoals ik me nu voel wil ik eerst even zelf bijkomen en zelf kennis maken met de kleine samen met hem zonder dat er gelijk opa's en oma's bij zijn. En zoals ik mn schoonmoeder nu inschat ben ik ook gelijk de kleine 'kwijt' dat ze m direct wil vasthouden enzo. Heb vriend ook al gezegd van mocht ik in t ziekenhuis bevallen en we snel weer naar huis mogen. Wil ik eerst thuis geinstalleerd zijn met de kleine zonder dat hun al op de bank zitten als we thuis komen. (zie ik ze ook voor aan gezien ze een sleutel hebben van ons huis) en dan is nu ook mijn gevoel dat zodra vriend met de kleine boven komt (en ik erachteraan strompel al die trappen op) dat de kleine al uit de maxicosi gehaald wordt voor ik binnen ben... Voel mezelf erg stom wel hoor dat ik me zo voel. En dat ik er zo mee zit en er over 'doorzeur' tegen jullie.
@tazzie: je zeurt helemaal niet hoor, dat is je gevoel en dat is niet altijd even makkelijk. Mannen en vrouwen benaderen dingen toch anders en jij moet het kindje baren. JBG man was ook makkelijker, ook met uit handen geven en dat anderen ze mocht vasthouden. Ik wilde ook niemand hebben bij thuiskomst en dat respecteerde de mensen gelukkig wel. Probeer met je vriend af te spreken dat je gewoon kijkt hoe je je voelt als het kindje is geboren, misschien voel jij je wel heel goed en wil je iedereen zien etc. of misschien wil je tijd voor jezelf. Kies ook voor jezelf!! @rose: geniet lekker van je bad! Toen ik zwanger was ging ik niet meer in de badkuip liggen, dan kwam ik er niet meer uit ! @allen: bedankt voor de leuke reacties op de foto, het is ook zon heerlijk meisje, de hele dag lachen enzo! Echt super, het gaat ook echt een stuk vooruit met de krampjes en ze poept ook beter. Ze zit echt beter in haar vel, maar het is eigenlijk altijd wel een vrolijkerd geweest! @carly: leuk dat de babykamer er is ! Wanneer word die in elkaar gezet? @suusje: je hebt groot gelijk dat je geen extra werk mee naar huis neemt, zeker hoe je baas je behandeld!! @sasjuh: hoe was het bij de vlos? @norah: Hihi, wat een leuke foto, ze zit er heerlijk bij in de kinderwagen!
Had heel leuk een afbouwinbakerdoek gekocht op marktplaats. Was er één van 4-7 kg Nou ik dacht, dat kan wel, want een paar weken terug woog Norah nog 6,2 kilo en die stof rekt mee. Maargoed, nu is ze dus al 7,2 kilo en ik heb hem net binnen, maar hij is denk ik echt te klein... Balen! Twas ook de enige die op marktplaats stond. Nieuw zijn ze 60 euro! En dat terwijl je ze miss een week gebruikt om af te bouwen. Zucht...Ik had me er zo op ingesteld om vandaag te gaan afbouwen! JBG: Fijn dat het zo goed gaat met Nienke. Ze ziet er zo tevreden uit! En fijn dat de krampjes minder worden. Ze moeten er echt even doorheen! Troet: Hoe is het met jouw Joey? Nog een leuke recente foto voor ons? Tazzie, ik zou me precies zo voelen hoor! Helemaal niet vreemd dus!
Men p van harte welkom in de wereld van het blauw haha North leuke foto en wat gaat dat hard he al zitten en net eten Jbg wat lief zeg ondeugende boef ik heb blauw mutsje met Joey haha Sasjuh van harte met je trouwen ( zag op Facebook) En tazzie doen waar jezelf goed bij voel hoor Bij mij zzou eerst me schoonmoeder erbij zijn haha maare uit eindelijk wou ik dat niet meer en heeft ze netjes buiten gewacht Meiden hoe doen jullie dat hoe kom je op 5 flesjes hoelang laat je er tussen? Stel Joey mag 16 uur de fles maar id 14 uur al wakker kan dan wel 45 min rekken maar echt niet langer dan huilt hij tot hij fles krijg Maar dan kom je toch niet uit? En is nacht voeding extra of moet dat erbij geteld? Geef je dan 150/5 of 60/2 ofzo