stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En toen lag ik alweer een uur wakker :( kan gewoon niet in slaap komen. Irritant zeg!

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Heb met he te doen....

Hier óók niet kennen slapen grr

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Irritant hé

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heb nergens last van ofzo maar ben gewoon te druk in mijn hoofd om te kunnen slapen.
    Is joey wel lekker aan het slapen?

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas en troetjuh hebben jullie nog wel eventjes kunnen slapen??

brr het is vroeg.. maar ik ga mee naar de hengstenkeuring met de hengst van onze stalhouder.. dus vroeg op

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, is niks om je schuldig over te voelen je moet gewoon ff omschakelen. Wij hadden een voorkeur voor eerst een jongen was t een meisje geweest was ik hartstikke blij geweest maar waarschijnlijk t zelfde gevoeld als jij nu.

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    zo meiden
    is effe op de computer ipv telefoon (vriendlief is het hele weekend weg)

norah heb jij met kleine norah als geprobeerd om haar in een dikke slaapzak teleggen met armen?
    ik heb er gisteren 1 gekocht en joey erin gedaan en hij heeft eigenlijk best goed geslapen vannacht

menp
    ik snap je gevoel heel goed ik had dat dus zelf ook heel erg dacht altijd dat ik als ik zwanger zou zijn het een meisje werd
    maar werd dus een jongentje voel me daar ook heel vaak schuldig over tegen over hem:(

tazzie suc6 meid brr tis echt koud hier min 10 moet toch niet gekker worden he!
    laat de zon maar komen

@sasjuh ik kon niet slapen omdat vriendlief weg is haha eigenlijk best erg he:$ maar ik hoor dan allemaal geluiden ben echt een schijtert snachts...

@hier ik heb geregeerd op een huurhuisje wat ze nieuw aan bouwen zijn als goed is worden we binnenkort uitgenodigt voor een gesprek en dan gaan we ergens april mei juni verhuizen ooh ik heb er zoveel zin in he

ik zal is effe foto uploade want dat kan nu vanaf de pc :D
    eentje met kijk ik kan me hoofd al goed omhoog houden
    en die andere jaja ik kan ook wel lachen hoor als ik zin heb

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wat een leuk mannetje die Joey! En wat een leuk zitje.
    Volgens mij lijkt Joey op zijn moeder of zie ik dat niet goed?

Hier gaat het eigenlijk wel goed! Keano is alleen nog wat aan het hoesten en wij voelen ons ook weer goed. Wbt het ontslag van mijn vriend, we zijn wel over de 1ste schrik heen. Als het goed is sturen ze deze week een ontslagvoorstel en dan gaan we dat eens even helemaal uitpluizen. En natuurlijk laten we er een speciaist naar kijken.

Vanmorgen een uur met Keano en de hond buiten gelopen. Koud!! Ik wilde Keano eigenlijk in de kinderwagenbak doen voor de kou. Maar de adapters lagen nog in de auto, die mijn vriend mee heeft. Dan maar een extra dikke deken eroverheen. Hij lag binnen 5 minuten al te slapen. Hij slaapt echt heerlijk buiten!

Toen ik thuiskwam een heerlijke mok warme chocomel gemaakt, mmmmmmmm.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tazzie succes met de hengst vandaag!

menp niks om je schuldig over te voelen hoor! gun jezelf de tijd om aan het idee te wennen, en om een mooie naam uit te zoeken.

sasjuh en troetjuh spoken een beetje op zp rond midden in de nacht hopelijk hebben jullie nog iets kunnen slapen.

troetjuh wat een schattig mannetje en ook al flink gegroeid!

suusje wat ligt keano lekker te slapen!

Ik heb de eerste week om!! jeeej!!
    gisteravond en vandaag ook heb ik wat kleine steekjes onderin mijn buik doet geen pijn trekt gewoon een beetje voornamelijk rechts onderin en rond mijn navel.
    ik wil eigelijk niet op klachtjes gan letten dat maakt me gek, maar ik kan niet anders! was ik maar een man hahahaha
    pffff nog een hele week.
    kon ik maar gaan slapen en volgende week zaterdag wakker worden! als je slaapt vliegt de tijd tenminste.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb nog tot 6 uur wakker gelegen, toen maar even op de bank gaan liggen en daar nog een uurtje geslapen. Hopelijk vannacht een betere nacht :)

Rick heeft net ons bed op bierkratten gezet en ik heb de waterdichte molton om mijn matras gedaan. Voelt alweer een stapje dichter bij de bevalling ook al kan het nog wel 5 wkn duren natuurlijk..

Troetjuh en Suusje mooie fotoos van jullie kereltjes!

Hip 1 week voorbij.. ik hoop toch zo dat je volgend weekend mooi nieuws hier kan brengen en dat het een alchoholvrije carnaval voor jou wordt :D

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Suus en Troetjuh leuke fotos hoor
    Suusje kan ook echt niet wachten tot ik een rondje met hond en kinderwagen kan.

Hip, spannend hoop dat je echt dingen voelt en je zwanger bent en je lijf je niet voor de gek houd. T is Jou en anita zo hard gegund.

12. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @menp: je moet je zeker niet door die gedachten schuldig voelen! Komt vanzelf die jongensnaam!

@sam: Fijn dat de kraamhulp zo goed is bevallen! Leuk dat je voor het eerst naar buiten bent geweest!

@troet & Sas: wat vervelend dat jullie niet konden slapen!

@troet: ik heb voor nienke ook zo’n dikke slaapzak met armen maar het lijkt wel een michelinpoppetje.. Die armpjes kan ze niet echt lekker los bewegen! Heeft joey dat ook? Hopelijk krijg je dat huurhuisje, klinkt leuk!! Een heerlijk ventje heb je zo te zien!

@suusje: Ohh, wat ligt Keano er lekker bij zeg! Goed na laten kijken dat voorstel i.v.m. ontslag Hopelijk vind hij gauw een andere passende baan!

@hip: ik hoop dat de tijd gauw voorbijvliegt en het volgende week zaterdag is!

Vandaag naar de verjaardag van me broer geweest en lekker gewandeld met manlief en dochter naar de stad. De krampjes worden minder, maar het blijft een moeilijk slapertje overdag. Heb haar net op bed gelegd maar ze is een beetje aan het vechten tegen de slaap. Morgen gaat mijn man lekker schaatsen, wij gaan wel even kijken. Hij heeft al zolang niet op natuurijs geschaatst en dat wil hij nog even doen! Nienke is helaas al een paar weken verkouden. Echt een klein knorretje en ze hoest zich kwijt. Bij het CB hebben ze naar haar longen geluisterd, maar die klonken goed. Fijne avond allemaal!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    wat is het rustig hier?

jbg klinkt als een gezellig weekend! hopelijk is nienke snel helemaal beter.

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hoop het ook Hip, we zijn er al weer even zoet mee.

Pff... Moet de was ophangen, echt geen zin in...! Ben nu naar dat programma van nick en Simon aan het kijken, ziet er wel grappig uit alleen manlief is de hele tijd over aan het zappen naar voetbal, grr...!

15. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Alweer de laatste dag kraamhulp gehad. Snap dat je dan ff een traantje moest laten, zeker als het een fijne was. En aan de wandel geweest. Lekker hoor.

@Sasjuh; Dus je waggelt....ach, mag toch met zo'n 37 weken. Als je je nog maar goed voelt. Mooi dat het bed omhoog staat en de molton erom zit. Een beetje dichter bij.....

@Tazzie; Ik ben er ook wel blij mee hoor! Wel fijn om van jullie te horen dat het niet gek is!! dank jullie! Lekker en gezellig uit eten geweest met een druktemaker in je buik. Ik voel de kleine ook soms. En wanneer ik terugdenk is dat toch al wel ruim een week. Maar het was zo licht. Wel leuk om te voelen! Leuke dag gehad vandaag, ook al was het vroeg vanmorgen.

@Troetjuh en Sasjuh; Nog geslapen?

@Troetjuh en Pooh; Dus geen gek gevoel hier over ons mannetje. Ben blij om jullie gedachtes erover te horen.

@Troetjuh; Wat een leuk mannetje! Ook echt duidelijk een mannetje. En fijn dat Joey zo lekker heeft geslapen in zijn slaapzak! Leuk dat jullie je in hebben geschreven en gaan verhuizen. Is het trouwens een Doomoo zit/ligzak??

@Suusje; Wat ligt Keano er heerlijk bij! En fijn dat jullie weer zo'n beetje beter zijn.

@Hip; Ik merk dat hoe meer we met een jongensnaam bezig zijn, we deze wel wat meer tegen komen en het steeds leuker en eigen wordt. Hebben jullie al een jongens én meisjesnaam? Logisch dat je op alles let. Weet je nog wat er anders voelde toen het raak was? Nog 1 weekje....spannend!!

@JBG; Tja, mannen en voetbal hè....maar gezellig weekend gehad lees ik. Hangt de was al?? Hoop dat Nienke snel beter wordt.

Fijne avond!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb ook Nick tegen Simon gekeken. Vind het erg leuk, erger me alleen aan Katja als presentatrice.
    Nu ga ik zo in mn hoge bed klimmen en All you need is love verder kijken in bed. Ondanks dat ik amper heb geslapen vannacht ben ik absoluut niet moe haha.

Slaap lekker allemaal voor straks!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier ook nick tegen simon gekeken all you need ben ik an het opnemen vriendje vind dat stom hihihi.

menp ja wij hebben beide namen al bijna vanaf het begin. jongensnaam is echt zeker en meisjesnaam ga ik mss nog over twijfelen. ik vind een meisjesnaam trouwens moeilijker dan een jongensnaam.
    en sommige namen bijv. lynn vind ik erg leuk maar mijn vriend heet tim en dat vind ik dan niet leuk lijkt te veel.

weet niet zogoed wat ik de vorige x voelde toen het raak was, de wachtweken waren sde week dat mijn vader stierf en de 2de week was de crematie.
    was wel erg moe maar dacht dat dat aan de omstandigheden lag en had een vol gevoel in de 2de week maar dacht ook dat dat door de crematie en alles was.
    dus weet niet echt wat waardoor kwam en verder niet op steken in me buik gelet toen geloof ik.

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: hier word ook all you need is love opgenomen:).
    Morgen lekker kijken.

@menp: de was hangt en lig lekker in bed. zo lekker slapen . JBG man is voetbal aan het kijken. hij doet morgen de vroege voeding dus hopelijk kan ik wat uurtjes slapen.

Slaap lekker allemaal!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik word gek (nu zowiezo want typ dit al voor de 3de x wordt steeds niet geplaatst) ik lig al meer dan een uur te draaien..ik ben wakker! ik ben dus nooit vroeg wakker...alleen toen ik zwanger was!!!
    OMG hoe kom ik deze week door??!!?

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip hopelijk is het een voorteken!

Hier ook vroeg wakker. En had net bij afvegen wat rood/bruin verlies. Weet nu niet zo goed of ik de vk moet bellen of niet. Verder nergens last van..

Deel Deze Pagina