Pooh geniet van je laatste werkdag Norah fijn een rustig nachtje gehad suusje succes vandaag in het ziekenhuis.. bah weer een lange dag voor de boeg.. met veel racen, want tussen 2 clienten door naar de fysio voor mn rug..
@Norah pittig lijkt mij met nachtdiensten werken. En hier ook iemand met een aandoening. Heb ook amytriptilline gebruikt. Maar vond het niks en zeker het stoppen ermee vond ik heftig. Bovendien mag je er geen auto meer door rijden. En qua slapen, ach dat verbeterde iets. Calry heeft dus dezelfde ervaringen. Ik ben ook van werk veranderd. En het is inderdaad balans vinden en grenzen bewaken. Qua acceptatie heb ik veel gehad aan een revalidatiepsycholoog. Lukt het jullie wel met de verzorging van de beeb. Althans Norah dan. En Carly hoe bereid jij je voor? @ JBG Dus ook nog bekkenpijn. Ik dus ook weer in alle heftigheid. Moet nu gaan bedenken hoe ik dat ga doen met de fysio. Die zit op een half uur rijden, de kleine moet dan mee en dan weer een half uur terug. Maar dat zou betekenen dat ik in de klem kom met en voeden en dat zij dan anderhalf uur in de maxi cosi zit. Hoe zit het met jullie bekkenbodemspieren? Ik moet ze trainen, maar ik voel ze niet eens. Ik span van alles aan en mijn billen en buik worden strak, maar die bekkenbodem...???? Thanks voor de tips betreffende het cb. @Sasjuh Klopt hoor dat je de beeb iets minder gaat voelen. Maar de mijne ging wel meer hikken. Fijn dat je er klaar voor bent. Voor je het weet ben je ook druk met een beeb, dus geniet nog maar even van je ds. @ Suusje groot gelijk dat jullie je eigen verhaal op papier zetten. Hebben jullie rechtsbijstandverzekering? Of is je vriend ook wel klaar met zijn werkgever? Hoe was het in het ziekenhuis? @ Carly mooi dat je weer een goede controle had bij de vlos. Spannend dat er een afspraak komt met de gyn. Hoe zie je dat zelf? Inleiden of zo? @ Troet Hoe gaat het nu bij jullie en wat ga je doen wat werken? @Pooh Jeej verlof in zicht!!!!!!!!!!!!! Wat ga je allemaal nog doen in de "wachtperiode"? @Hip trek je het nog nu ik het toch over wachten heb? @Anita ik had nog niet gereageerd op je vakantieplannen. Gaaf zeg!!! En verder gewoon even de groetjes aan jou. Fijn dat jij zoveel hebt aan de acupunctuur. @Tazzie hou eens op met racen. je bent een "beetje boel" zwanger meid. Terugschakelen!!! Maar ik snap het wel hoor
@ Saxia wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van je bekken,je hebt niet iemand in de buurt die even op kan passen of een flexibele fysio die ook in de avonduren werkt zodat je kan gaan als je man thuis is? Hoe ik me voorbereid op de zorg voor de baby..tja .. ik neem het straks maar gewoon zoals het komt denk ik,ik zal daar ook wel weer mijn weg in moeten zoeken, ik heb in ieder geval gezorgd dat ik goede spullen heb,alles op goede hoogte enzo zodat je je lijf zo min mogelijk belast. Wat betreft de afspraak bij de gyn,ik wacht even af wat hij vind en wat de opties zijn, het inleiden wil ik het liefst voorkomen omdat ik graag wil dat ze uit zichzelf komt maar goed daar heb ik gister met de vk ook al over gesproken en zij zegt van je kindje heeft het heel goed gehad bij jou omdat ik ook al heel veel rust gehad heb,ze groeit als kool, omdat ik niet werk enzo dus zij verwacht dat het geen probleem zal zijn voor het kindje als ik ingeleid word. (maar ja mijn eigen gevoel he,voelt een beetje als falen als ze eerder moet komen omdat mijn lijf moeilijk doet,als je snapt wat ik bedoel, ik wil voor haar het beste) De verloskundige zei dat ik al blij moest zijn als ik het tot de 37 weken een beetje goed uit kon zingen met mijn lichaam. Maar goed ik wacht af wat de gyn te zeggen heeft en verder zetten we gewoon door.
tazzie denk een beetje aan jezelf he! jbg vervelend zeg die bekkenpijn, beetje rustigaan dan maar en mss fisio of zo. saxia jij ook nog bekkenpijn, hopelijk krijg je wat geregeld met de fisio of een oppas voor iselin. kun je geen fisio dichter bij huis nemen? carly klinkt heftig hopelijk hoef je niet ingeleid te worden en gaat het na de bevalling steeds wat beter met je. pooh je hebt verlof!! yoehoe! nu lekker genieten n rusten met de voetjes heel hoog! je uitgerekende datum is trouwens mijn verjaardag.. ik ben gisteren en vandaag ook weer rond een uur of 7 wakker geworden. en ik heb nog geen zin om te poetsen normaal altijd de week voor de ongi...dan poets ik als een gek hahaha. het is heel raar eigelijk, maar normaal wist ik rond deze tijd meestal al zeker dat ik ongi ging worden en dat gaf me dan een zeker en rustig gevoel en nu is het andersom eigelijk. ik weet eigelijk zeker dat ik zwanger ben, ben ook niet bang voor een teleurstelling want die komt niet (mijn verstand zegt doe rustig en je kan het niet zeker weten maar ik voel het gewoon zo) ben ook niet echt zenuwachtig meer zoals zondag echt raar! tot nu toe heeft mijn gevoel altijd geklopt alleen de 2de iui hield mijn lichaam me voor de gek en twijfelde ik heel erg en de laatste x toen het raak was toen was ik er helemaal niet mee bezig. weet niet wat ik toen voelde. vrijdag ga ik testen als het raak is zal je dat wel al kunnen zien denk ik. mocht het dan niet zo zijn dan kan ik 's avonds gewoon een biertje doen tis tenslotte carnaval vanaf vrijdag.
Hip oooow ik hoop toch zo dat je gevoel goed is en dat dit een mooie plakbeeb gaat zijn.. Ben gewoon zenuwachtig voor jou voor vrijdag! Op een alcoholvrije carnaval! Saxia en JBG wat balen van jullie bekkenpijn.. Ik heb er nog helemaal geen last van dus hoop dat het me ook na de bevalling bespaart blijft. Pooh heeft verlof! Heeeeerlijk! Ga er van genieten meis Ik vind het genieten van mn verlof nog best lastig.. mis mn werk best wel, nou ja het iets doen op een dag. Ik voel me nu vaak zo nutteloos thuis. En de hele dag op de bank hangen is echt niets voor mij en ik heb ook echt die behoefte niet. Hou er van altijd maar bezig te zijn en nu weet ik vaak echt niet wat ik met mijn tijd aan moet. Klinkt misschien stom.. En ja als je je verveelt ga je winkelen... dus beeb is na vanmiddag weer wat kleding rijker haha
sasjuh ik ben echt goed in niksen hahaha zeker met dit weer blehh niks aan om dan naar buiten te gaan. enne mijn taaltje een beetje uitlachen op fb hahaha limburgs is echt een heel mooie taal hoor tenminste waar ik woon om de rest van limburg moet ik ook wel lachen eigelijk hahaha
Even kort, ik ben op de een of andere manier nog druk met van alles. Vanmiddag met Keano naar het ziekenhuis geweest. Weer fotoos gemaakt van zijn lipje, gewogen en bloeddruk gemeten. Dit was allemaal oke. Maar zijn bultje is niet kleiner geworden. Dus de dosis medicatie word met 50 % verhoogd. De arts verwacht dan wel resultaten te gaan zien dus ik ben benieuwd! Voor de komende 8 weken gaan we dit proberen. Maar nu zit ik weer met een dilemma. Hij gaf aan dat Keano max 6 a 7 uur zonder voeding mag. Ik moet hem dus elke nacht een flesje gaan geven ivm bloedsuikerspiegel. De vorige arts zei: oh als hij al doorslaapt lekker laten liggen. Hij slaapt dus al 3 maanden de hele nacht door, al voordat de we met de medicatie waren begonnen. Zoo tegenstrijdig. Nu lees ik weer het stukje over de medicatie en de voeding en ben ik van mening dat ik het niet hoef te doen. Ik ga morgen maar weer bellen, hoe het nou echt zit. Info: Aangeboren vaatafwijkingen - Atenolol - UMC Utrecht
@Carly en Norah: Ik maak nu met een collega mee die de ziekte ook heeft, het is heel zwaar. Sterkte ermee!! @pooh: Lekkkeerrrrrrrrrrr je laatste werkdagje! En, heb je al vanalles op de planning staan voor je verlof? @hip: ow meid, ik hoop het zo voor je!! @sasjuh: Laat je kleintje maar gauw komen dan, dan verveel je je zeker niet meer ! @saxia: Die spiertjes voel ik prima hoor! Ik hoop niet dat de bekkenpijn aanblijft, het is echt vervelend. Het is niet zo erg als tijdens mijn zwangerschap. Ik ga er nog niet voor naar de fysio. Kan je niet thuis wat oefeningen doen? Heb je er ook niet zoveel last van als tijdens je zwangerschap? Ben weer lekker twee dagen vrij, heerlijk! Was een vermoeiende dag vandaag, kan niet wachten tot het bedtijd is! Slaap lekker allemaal!
@suusje: wat lastig zeg. Je wilt doen wat goed is, maar klinkt wel tegenstrijdig. En dan slaapt kleine Keano ook zo lekker en moet je hem weer helemaal uit zijn ritme halen! Kom je dan wel uit met je voedingen, geef je dan iets meer of moet je de huidige hoeveelheid delen over alle flessen (incl. extra fles). Morgen inderdaad maar is bellen, dan weet je wat het beste is! Sterkte!
Jbg hoe ziet jou schema eruit voor nienke Joey heeft vannacht zijn schema om gegooid... Is hele dag van slag Kwam vannacht om 5 uur dus nu is 5:00,9:00,12:0015:30,18:30 half 21:30 of 22:30 Terwel eerst 3:00 7:00 11:00 14:00 17:30 21:00 Ben bang dat hij dus nu niet meer kan slapen :s Hij krijgt alle flessen 150/5
Hip, leuk dat ik op je verjaardag ben uitgerekend ben benieuwd of ons mannetje ook rond die datum zin heeft om te komen. Hoop echt zo voor je dat je gevoel je niet voor de gek houd. Had ik dus zelf wel na mn 2e mk dat mn lijf deed alsof ik meteen weer zwanger was maar ben vast uitzondering op de regel en jij gaat gewoon positief testen vrijdag wel spannend hoor. Suusje, denk dat je moet doen wat goed voelt je kent je kind het beste. Carly, inleiden kunnen ze toch ook alleen maar als je baarmoedermond zachtgenoeg is en je 2 cm ontsluiting hebt? was bij mn vriendin en die moest uiteindelijk nog wachten tot 40 weken eer dat ze dat had. Vanochtend lekker laatste uurtjes gewerkt en was echt blij dat t klaar was. Heb wel wat dingen die ik wil doen in mn verlof oa mn gipsbuik mozaieken en wat troep uitzoeken en de enveloppen klaar hebben maar eigenlijk geen grote dingen zie t wel. Ben vanmiddag nog bij de vlos geweest voor een borstvoedingsgesprek (vergeten in de lijst te zetten moet nu ook iedere week komen.) en meteen controle was 400gram aangekomen in 2 weken dus was zelf al blij verder is hij weer een stukje ingedaald en klopte zn hartje perfect.
@ Pooh, fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Wat je zegt over inleiden kan wel eens kloppen hoor ,de verloskundige zei ook dat de baarmoedermond idd al zachter moet zijn dus ik weet verder ook niet wat de bedoeling is, ik zal het wel horen bij die afspraak
Pooh en carly, Met tabletten kunnen ze er voor zorgen dat de baarmoedermond verweekt en dat er wat ontsluiting gaat ontstaan. Dus zelfs dat kunnen ze opwekken!
@ Suusje, dat gebruiken ze dan vast niet vaak iig niet in Goes, of mn vriendin had geen klachten genoeg. Hoop voor carly dat ze dit dan evt gebruiken.
@troet: Nienke heeft nu een redelijk ritme te pakken. Om 06.30 1 fles, rond 10.15 2e fles, rond 14.00 3e fles, 17.45 4e fles dan naar bed rond 18.30 en dan moet ik haar wakker maken voor de laatste fles rond 21.30/45... Dus jij geeft nu nog steeds 6 voedingen aan Joey? Jammer dat een speentje niet werkt bij hem, dat hielp ons wel met tijd rekken in de nacht, waardoor ze nu langer slaapt. Kan je het navragen bij het CB wat te doen? En als hij komt, heeft hij dan zuigbehoefte (bijv op vuistjes sabbelen?)
Jbg hij heeft wel echt honger nachts Achja komt vanzelf wel goed Hihi Ritme is trouwens weer terug gisteren rare dag gehad miss sprongtje.. Pff hier is vandaag nu al 3 x een nuon verkoper geweest pff Jeej waarschijnlijk hebben wij het huis dinsdag gesprek
ff heel ego.. reageer vanavond op jullie verder. Maar laatst toch al verteld van mn ratje met de tumor? Nu was der zusje vandaag superbenauwd dus dierenarts weer gebeld. Kon direct komen met Sunny, en Dizzy ook meegenomen omdat haar tumor toch al behoorlijk enorm gegroeid was. En nu zijn ze er allebei niet meer Heb ze laten inslapen en ook al is t het verstandigst, t voelt best kut.. sorry vor mn klaagberichtje. ga weer op naar t werk en vanaaf nog even rustig zwangerfitten..