stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Aah tazzie wat vervelend zeg, zijn toch óók een beetje je kindjes he je huisdieren
    Sterkte meid vind echt rot voor je

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He tazzie had het al op facebook gelezen net.
    wat ontzettend rot! ook al is het voor de beestjes het beste is toch ff een gemis!
    sterkte! xx

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Troetjuh:
    We hebben em alleen gisteravond geprobeerd met haar slaapje, maar dat was drama. Het duurde een uur voor ze sliep! Dus vanacht maar niet gebruikt.
    Vandaag weer even geoefend, maar is nog niet echt een succes helaas. Dus ik doe het nu eerst met 1 slaapje op een dag, maar even rustig wennen.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz sterkte!

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie,altijd naar en verdrietig als je een huisdier moet missen en dan ook nog twee tegelijk :( sterkte!!

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    mmm jammer norah
    maar gelukkig kan ze er langzaam aanwennen idd maar hopelijk is ze er snel vanaf weer en kan ze lekker zelf bewegen

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie..wat rot van je ratjes zeg! Sterkte!

Pooh.. heerlijk genieten van je verlof nu!

Hip.. woow erg spannend..hoop echt voor je dat het raak is deze ronde!

Sasjuh.. erg is dat he..dat je je dan zo kunt vervelen.. Dan maar shoppen idd.. dat is de beste remedie:p

Saxia.. balen dat je zo last hebt van je bekken! bah.. hoe gaat het verder met Iselin? Heb je al een ritme?

Suusje.. hmm wat vervelend dat je nu Keano wakker moet maken 's nachts. Vooral omdat hij al lekker doorsliep.

De rest weet ik zo niet meer.. kom amper aan de computer toe overdag. Dus heb ff vluchtig gelezen.

Het gaat hier redelijk. Dylana heeft volgens mij erg veel last van krampjes, want vaak na een uur na de voeding begint ze te huilen en is ze echt ontroostbaar.

Het drinken wil de ene keer ook beter dan de andere keer. Soms valt ze tussendoor in slaap en dan kunnen we haar gewoon niet wakker krijgen. Hierdoor drinkt ze minder en dan komt ze na een uur alweer :( Weet niet echt wat ik hier aan kan doen..

Morgen komt er iemand van het cb langs voor kennismaking. Maar even aan hun vragen.

En hoe doen jullie het met voeden? Eerst verschonen en dan voeden? Of eerst voeden en dan verschonen? Ik vind sommige dingen nog echt moeilijk hoor. Ben ook nog erg onzeker.. Kom amper aan mezelf toe.. eet erg weinig en in slaap komen wil ook niet goed omdat ik zo druk in mijn hoofd ben of ik alles wel goed doe. Hopelijk gaat het gauw een beetje beter allemaal.

Sorry voor het ego gedeelte!

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    heel begrijpelijk sam
    haha ik vind slapen nu nog steeds moeilijk hoor:p

in het begin deed ik eerst eten dan verschonen omdat meneertje hier na zen voeding elke keer ging poepen dus 7 voedingen op een dag

nu is dat niet meer en verschoon ik hem voor zijn voeding

wat miss ook kan doen is tussen door verschonen dus flesje valt ze in slaap dan verschone worden ze meestal ook wel wakker van en dan weer verder met de fles

wel goed op jezelf leten hoor ook kwa eten en zo is erg belangrijk

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @taz: Wat rot voor je ratjes! Sterkte!

@sam: wat deed je toen de kraamzorg er nog was? Ik doe altijd eerst verschonen en daarna de fles. Mede ook omdat als ik ze na de voeding verschoonde ze een voeding teruggaf, verschonen was een te drukke actie.

Wat betreft de krampjes... Ze is ontroostbaar zeg je, ook veel strekken? Ik kamp natuurlijk tot nu toe vanaf het begin ook met krampjes bij Nienke, dat begon ook na een week ok twee. Wat voor flessen gebruik je? Gebruik je gewoon kraanwater? Welke voeding geef je (of gaf je borstvoeding, sorry weet het niet meer). Gewoon morgen je vragen aan het CB stellen! Schrijf ze alvast op, had ik ook gedaan, dan vergeet je niets.

Het is echt zo zielig als ze ontroostbaar huilen, gelukkig is het hier al minder. Wij zijn geswitcht naar andere voeding, andere flessen, ander water en Infacol. Nu gaat het beter (nog niet over maar in ieder geval beter), ze zeggen ook dat het ongeveer aanhoud tot 3 maanden. Helaas hoort het erbij, het ene babytje heeft er wel last van en de andere niet. Maar wel sneu...

Als ze er last van heeft in de foetushouding vasthouden, helemaal opgefrommeld tegen je aan, vind ze vast lekker! Wij maakten ook wel is een hydrofiele luier warm (legde we even op de verwarming of op de kruik) en hielden die tegen haar buikje aan!

Sterkte ermee!!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pooh heerlijk verlof! lekker genieten nu :)

sasjuh hoop dat je komende nacht beter slaapt..

sam aah arme Dylana met krampjes. Hopelijk trekt dat ook snel weg

Hip superspannend joh.. hoop echt zo enorm dat het raak is en dat je een alcoholvrij carnaval mag vieren..

saxia balen dat je zoveel last hebt van je bekken..

zo ik heb ff de gedachten kunnen verzetten bij zwangerfit.. voelt wel weer even goed. morgen overdag gelukkig vrij..alleen t kantoorpand en daarna alweer echo..

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, balen van je beestjes.

Sam, geen sorry voor ego berichten daar zijn we toch ook voor.

Troetjuh, spannend wanneer weten je zeker dat je t huisje krijgen?

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    troetjuh een ander huisje? spannend... wel zelfde regio als waar je nu woont??

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    vraagje over de kleertjes en lakentjes enzo wassen. hebben jullie dat gedaan met een neutral wasmiddel of gewoon je eigen? en hydrofielluiers moet je die strijken? of mogen die in de droger?

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: ik had al mijn hydrofiele luiers eerste keer gestreken, maar dat moet helemaal niet :D! Mijn kraamzorg zei dat je dat beter niet kan doen want ze drogen beter als ze niet gestreken zijn :p! En ik heb gewoon normaal wasmiddel gebruikt, als je maar geen wasverzachter gebruikt!

Vanmorgen kreeg ik een verrassing van mijn dochter! Een megapoepluier, lekker op de nuchtere maag. Heel haar romper en benen onder, ohhh...!! Maar dat zat gisteren wel dwars denk ik.
    Heb ze net op bed gelegd, hopelijk slaapt ze even, ze was wel moe, maar ze kan overdag zo vechten tegen de slaap!

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx voor je antwoord.

aah een dikke poepluier.. kon ze gelijk in badje :) En is ze nog in slaap gevallen?

dekentjes moet je die eigenlijk ook wassen?

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Helaas weer een slechte nacht hier, hopelijk gaat dit niet nog 4 wkn aanhouden. Ik word rond half 3 wakker, moet dan naar de wc en kom met geen mogelijkheid meer in slaap tot een uur of 6. Vannacht maar uit bed gegaan, beneden tv gekeken en weer terug naar bed want werd gek van in het donker staren. Toen nog maar Wordfeud om mn telefoon gespeeld :p

Vanmorgen gezellig met mams en schoonmams naar de Babydump geweest. Heb een draagdoek gekocht, 2 aankleedkussenhoezen en nog een truitje. Was erg gezellig!
    Vanavond weer zwemmen, ook leuk.

Samantha geen sorry voor ego berichtjes he ;) En daarbij is het nog geen ego bericht ook want je houd alles hier super bij terwijl ik begrijp dat je daar nu amper tijd voor hebt! Kan me die onzekerheid wel voorstellen hoor, ik zou dat ook hebben.

JBG dat is nog eens een leuke verrassing op de vroege ochtend :p

Tazzie ik heb gewoon ons eigen wasmiddel gebruikt. Hier de hydrofiel luiers wel gestreken, ze kwamen ook zo verkreukt uit de machine. Heb niets in de droger gedaan trouwens.

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas wat naar dat je weer zo slecht geslapen hebt.. en lekker naar babydump geweest.

heb alle witte lakentjes., hydrofielluiers ed en de witte kleertjes gewassen.. alles hangt nu te drogen :) heb toch maar even neutral wasmiddel gehaald.. kan als deze fles op is dan altijd over op mn eigen wsmiddel..

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Norah; Ik zit gelukkig niet de hele tijd met mijn handen op mijn buik, haha. Maar 'smorgens, vaste prik, dan ga ik ff op mijn rug liggen en voel waar hij ligt (bijna altijd op hetzelfde plekje). Wat fijn dat Norah lekker slaapt. En hoe bevalt de Pacco die vernaaid is?

@Saxia; We zijn er al meer aan gewend hoor dat het een mannetje is(vooral ik moest wennen). En bedankt voor je tip!
    Hoe was het cb?

@JBG; Hoe is het nu met je bekken?

@Tazzie; Fijn dat jullie wat geld terugkrijgen! Altijd lekker. Maar wat zielig van je ratjes, ook inn een keer allebei. Sterkte hoor je zult ze vast missen.

@Suusje; En...hoe was de reactie op je mail naar de werkgever van je vriend? Leuk dat jij Keano voor het eerst hebt gevoeld op moederdag.

@Sasjuh; Ook al is het niet zo veel. Gelukkig voel je de kleine meid nog genoeg! Haha, weer geshopt!

@Pooh; Jij hebt ook verlof! En al lekker rustig aan gedaan, of heb je juist te veel te doen? Fijn dat de controle goed was.

@Carly; Klinkt wel heftig dat je dan naar de gyn, maar misschien ook wel geruststellend, omdat er wel goed naar jouw lichaam wordt gekeken. Gelukkig als wel weer goed bij de controle.

@Rose; Hoe is het met jou?

@Hip; Ik ben zoooo benieuwd naar de uitslag van je test morgen!

@Samantha; Je went en dan hoef je er ook minder over na te denken (denk ik). Dus nu is het allemaal heel vreemd en nieuw, maar je kunt het echt wel! En niet veel eten en weinig slapen, is niet goed voor je hoor!

Zo, dat was weer veel bijlezen, dat komt er van als je niet elke dag even meeleest.....Zo weer naar mn werk. Kerst nog evalueren met mn werkgroepje en dan uiteten met mn collega's. We gaan naar de Mexicaan....nog nooit geweest, hoop dat het niet té pittig is.
    Morgen zijn alle juffen (én de meester) jarig. Gezellige dag!
    Fijne middag en avond allemaal!

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ Saxia ik ga maar gewoon werken zie wel hoe het loopt,
    Op zich gaat nu redelijk hier..

@sam hoe ging je nachtje al beter?

@hip spannend meid morgen de grote dag weer

@ carly en Norah heftig joh heb even gelezen wat het was...

@pooh hoe bevalt je verlof :p

@jbg vervelend zeg nog steeds last van je bekken hoe gaat het met werken?
    Of je nooit ben weg geweest haha

@hier dinsdag hebben wij het gesprek voor het huis denk dat we dan ook wel horen of we het krijgen maar zal wel voldoen aan alle eisen
    Tis een paar straten verder nieuwbouw wijk haha huizen zijn nog in de maak:d
    Joey ga dan óók naar ander kdv want das schuin oversteken en dan is hij er
    Heb er zin in :d

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: dat zou wel leuk zijn als je kan verhuizen! En inderdaad, alsof ik niet weg ben geweest van mijn werk. Eerste week was even wennen, maar nu is het weer gewoon!

@taz: ik heb de dekens zelf gewassen, maar ik ben gewoon gek :D, hoeft niet :p... En ze was gelukkig nog wel even in slaap gevallen!

@menP; Hoe was het bij de mexicaan, ik hou er wel van! Vind Argentijns eten ook altijd zo lekker! Met mijn bekken gaat het redelijk, kan beter.

@sasjuh: weer lekker geshopt zie ik! Woon jij vlak bij een babydump, jij gaat wel vaker :p! Ik moet een stukje rijden voor ik er bij ééntje ben! En wat balen van het slapen, hoop dat het niet aanhoud! En anders moet de kleine meid gewoon maar gauw komen toch!

@bevallen dames: Hoe doen jullie het als jullie in de avond weggaan. Vinden jullie het vervelend om de kleine mee op visite te sjouwen of zijn jullie heel makkelijk, gewoon campingbedje of kinderwagenbak mee....? Ik ga zaterdagavond naar mijn vader want heb die al ff niet gezien, maar ja, dat betekent dat de kleine meid even uurtje slaapt, dan moeten we ze meenemen, daar slapen, fles en weer naar huis en dan naar bed. Vind het zo vervelend ze continu wakker te moeten maken, maar ja, wil ook wel eens wat kunnen doen in de avond en niet altijd thuis zitten of mensen naar mij laten komen. Hoe pakken jullie dat aan?

Deel Deze Pagina