stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip fijn dat carnavallen te doen is op spa ;) als je maar plezier hebt toch :)

Sasjuh Mooie buik! (hihi en ik had die van jou vorige week natuurlijk ook al gezien :))

Hey LM leuk dat je ff binnenvalt :) En das wel fijn om te horen dat dat de neiuwe procedure is. Hoop deze week de brief van t ziekenhuis binnen te krijgen wanneer ik naar de gyn moet dus zal t dan bij de afspraak met de gyn ook even vragen voor de zekerheid..en misschien weet de vlos het ook al wel.. Hoop echt dat de kleine dan zo snel mogelijk bij me mag komen :) voel me nu best wel teleurgesteld in mn lichaam eigenlijk :):)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tazzie, een ks is natuurlijk niet niks! Neem rustig de tijd als de kleine er is. De ene hersteld snel en de andere langzaam. Ik heb heel lang last gehad terwijl mijn buurvrouw nog geen 2 weken na de ks op de fiets zat (wat officieel niet eens mag).

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip, lees net bij: WAUWW!!!!! Ben echt blij voor jullie!

Carly: Fijn dat de GBS bacterie niet gevonden is!

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh; Wat een mooie buik! En wat kun jij dan mooie foto's maken zeg als ik zo dat doek ie hangen.

@JBG; Wist echt niet hoe dat ging met een keizersnee. Best lang dat je dan ke kindje niet ziet, maar erg fijn dat er veel foto's van zijn en je man er wel de hele tijd bij kon zijn.

@Tazzie; Wat lief van je dierenarts! En je hoeft niet teleurgesteld te zijn in je lichaam, toch?! Je lichaam heeft vast en zeker een prachtig mensje gemaakt. En het is jammer dat deze dan niet op de manier die je graag gewild had op de wereld komt, maar het is fijn dat deze manier ook mogelijk is. Begrijp me niet verkeerd; Ik zou ook best wel ff balen, maar geniet nu nog van je mooie zwangere buik en strak van jullie mooie kindje!

@Saxia; Wat een leuke foto van Iselin zeg! En idd fijn dat Iselin gewoon in bad gaat.

@Hip; Haha, wat een smoesjes, en dat ze er in trappen hè!

@Sasjuh; Mooie buikfoto! Lekker in de stad geweest saampjes?

Wij hebben de familyfix en maxi-cosi binnen én een complete badset (hoewel wij ook nog een tummytub en badzit willen) in zilver. Zo blij mee! En de lampjes hangen in de babykamer, alleen de dimmer werkt nu niet, maar dat moet nog wel.

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, we hebben een rondreis gemaakt van een maand en bij alles safaris waren de zebra's niet erg onder de indruk en gingen niet zomaar aan de kant voor een jeep.
    snap dat je teleurgesteld bent maar als t veiliger is voor jou en uk dan is dat t zeker waard.

hip, al uit gecarnavald? hoop dat niet teveel mensen y door hebben ene rustig aan hè .

menp, dank je wel, hebben ook geen slechte camera en vind t altijd leuk om te
    Doen.

Sasjuh. ook een mooie buik hoor verder nog geen signalen?

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Menp leuk de badset en de maxicosi enzo binnen :) en de lampjes hangen ook al.

Pooh dat klinkt wel heel gaaf zo'n rondreis. En die dieren zullen er vast wel aangewend zijn dat er veel jeeps rijden he :)

Ik geniet ook zeker wel van mn buik hoor. De kleine is nu op dit moment al een half uur flink aan t schuiven met zn billen boven in mn buik.. af en toe een lekkere trap ertussendoor en ook net nog eventjes de hik :D Als ik mn hand bovenop mn buik leg drukt ie ook echt hard met zn kontje(of knieen) ertegen aan. Vet lief (wel minder dat ie de lucht uit mn longen drukt voor mn gevoel haha)

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ow, hahah... dat wist ik niet :p!

Ik hoop dat ze dat hier ook dan in gaan voeren die regel, bij evt. een volgende bevalling word het weer een keizersnee en dan hoop ik de baby wel sneller bij mij te hebben! Vond dat erg moelijk, die tijd ertussen!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier alweer wakker sinds half 3. volgens mij vliezen gebroken want broek en hoeslaken waren helemaal nat. Ook erg pijnlijke krampen die steeds heftiger worden. Straks vk.bellen.

9. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh spannend! als het je vliezen zijn dan zal je over niet langer dan 24 uur mama zijn!! succes mocht het doorzetten!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Oh Sas wat spannend!! heel veel succes!!

JBG haha kon je ook niet weten ;) En dat hoop ik dan ook voor je dat de regels dan bij jullie ook anders worden..

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vk komt zo. Erg pijnlijke weeën nu om de 3 minuten dus het lijkt erop.dat het door zet

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Spannend sasjuh suc6

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend Sas! straks heb je dan waarschijnlijk lekker jullie lieve meisje in de armen! Ik duim voor je dat het een spoedige bevalling wordt!
    succes en knuf

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, spannend heel veel succes en een prettige bevalling.

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ sasjuh heel veel succes!! Spannend!

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Rose, is dat wel zo 24 u na vliezen breken troetjuh liep er 48 u mee toch? Ligt mischien aan t ziekenhuis waar je loopt?

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ruim 3 cm ontsluiting. gaat erg snel volgens vk.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh heel veel sterkt meid!!

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Euh nou 81 uur pooh Joey is 81 uur erna geboren haha
    Hoop dat bij sas sneller gaat...

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohhh wat spannend hier!

succes sasjuh!! hopelijk gaat alles goed en kun je lekker thuis bevallen!
    ik ga hard duimen voor je. xx

Deel Deze Pagina