Wow ik let een dagje niet op. Van harte met Elin, met jullie dochtertje. Wat een super mooie naam. En wat een bevalling. Meid, dat moet toch best overweldigend geweest zijn met dat tempo. Pas goed op elkaar en rust lekker uit. Oke lijstje weer aanpassen en door met de volgende. Wow we hebben er tempo in zitten dames. Hoe is het met Hip?
Haha saxia hebben we toch nog bijna dezelfde naam hé En overweldigend zeker. Ben in 5 uur bevallen en zo onverwachts. Maar helemaal gelukkig hier!
Sas kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent! En binnen 5 uur, is echt heel snel Fijn dat ze al 2x aan de borst gedronken heeft Rust lekker uit!! hier heb ik een proefdruk voor ons geboortekaartje besteld ben heel benieuwd of ie in t echt ook zo mooi is haha
Pooh you're next!!!! Aanpassen dat lijstje hihi. Sasjuh dat scheelt niet veel qua naam. Hoe komen jullie aan die naam?
Sasjuh.. hoe is de 1e nacht gegaan met Elin? Tazzie..wat leuk dat jullie een proefdruk hebben besteld. Hoop dat hij in het echt ook zo leuk is Ik heb vanmiddag om 4 uur een afspraak bij de huisarts voor Dylana. Steeds tijdens en na het voeden is ze heel onrustig. Ze verslikt zich regelmatig.. spuugt soms meters ver :S en krimpt helemaal in elkaar als ze de fles heeft gehad. Ook blaast ze sinds deze week belletjes en die slikt ze weer in, waardoor ze haar dus weer verslikt daarin. Verder huilt ze ineens heel veel..en dan niet gewoon huilen, maar echt krijsen. Ik denk zelf aan reflux..maar we moeten maar even zien wat de huisarts zegt. Vind het zo zielig als ze zo'n pijn heeft.. ze is gewoon echt ontroostbaar dan. Gister van half 2 tot half 6 aan het huilen geweest.. en dan slaapt ze dus ook niet tussen 2 voedingen in. Resultaat is dan wel dat ze vannacht heel goed heeft geslapen. Maarja, wil gewoon een vrolijk meisje overdag .. en niet een meisje die pijn heeft.
He sasjuh dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de naam las ohh lijkt redelijk op iselin hahaha erg leuke naam hoor elin naomi....gebruiken jullie alletwee de namen of word elin de roepnaam. wat fijn dat je thuis mocht bevallen en dat alles goed is! ik werd vanmorgen een beetje misselijk wakker!! jeej! hahaha ik zal niet zo blij zijn als dit 12 weken of langer duurt, maar voor nu vind ik het heerlijk laat de klachtjes maar komen dan weet ik dat het nof goed zit!. pooh meid nu komt het er op aan he...jij bent de volgende!! spannend hoor! ik ben nog aan het twijfelen of ik vandaag nog op stap ga..als ik ga dan alleen vanmiddag..maar een dagje lekker helemaal niks is ook wel fijn morgen moet ik weer werken. *twijfel*
Ohh sam wat zielig voor dylana, ben benieuwd wat de ha zegt hopelijk wordt het snel verholpen. tazz leuk een proefdruk word steeds echter he... bevallen dames alleen suusje heeft ooit het geboorte kaartje van keano gepost maar ben eigelijk ook wel benieuwd naar de rest...
Sasjuh hoe was je eerste nacht?? Hip fijn dat je kwaaltjes voelt En tja carnaval is leuk maar ee ndagje uitrusten is ook fijn maar veel plezier als je nog wel gaat Sam ach arme kleine meid . Hopelijk kan t snel verholpen worden. Pooh spannend, nu jij de volgende bent Zo wij zijn vanmorgen in 'ondertrouw' gegaan voor t geregistreerd partnerschap en Beeb is erkend door paps over 3 weekjes t ger. partnerschap Nu eventjes rust op de bank en dan zo fysio en daarna werken..
Sasjuh83 22-02-2012: Controle vk Tazzie 22-02-2012: controle Vlos Pooh 23-02-2012: controle Vlos Tazzie 23-02-2012: intake kraamzorg JBG 23-02-2012: naar CB; 2e keer prikjes MenP2010 27-02-2012: Controle vk Saxia 27-02-2012: controle vlos Hip1983 02-03-2012 eerste echo! Samantha1 05-03-2012: eerste afspraak cb MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia
Tazzie gefeliciteerd alvast met de ondertrouw gaan jullie met ger. partherschap nog iets doen? succes bij de fisio. wij blijven lekker thuis vandaag lekker een beetje de zooi opruimen en niksen op de bank met wat lekkers en en filmpje en wie weet wel een middagdutje hihihi
Vanmorgen met Norah bij de huisarts geweest. Heb lactulose gekregen voor de ontlasting. Heel fijn, want het ging alleen maar slechter met de obstipatie. Het was zo dik en hard, echt zielig, krijsen wat ze deed! Nu maar hopen dat het helpt. Wat ze ook aangaf is dat we Norah meer drinken tussendoor mogen geven, water/thee of diksap. Wel gek idee. Doe jij dat Suusje? Zij zei dat het met 5 maanden echt wel nodig was extra vocht. Oh en Norah slaapt sinds een week door!!!! Eindelijk Ze slaapt meestal tot 5 a 6 uur, dan geef ik haar een speentje als ze wakker wordt en dan slaapt ze door tot 7uur! Echt ideaal..
Oh Norah, wat sneu voor je meisje! Ik wist niet dat extra drinken al aangeraden wordt. Ik weet niet eens of keano daar wat van wil weten haha. Ik probeer steeds rijstebloem te geven, maar dat wil hij absoluut niet! Ik zal hem eens naast zijn hapjes banaan wat water geven. Hij is trouwens behoorlijk kieskeurig, alleen verse geprakte banaan voor meneer en niet uit een potje hoor!! Wat fijn dat ze door slaapt zeg! Keano krijgt sinds een week nog maar 4 flessen en dat gaat buitengewoon goed. Veel meer rust op de dag en de flesje gaan leeg. Ik geniet echt zoveel van mijn mannetje, hele tijd lachen en kraaien en gillen van plezier! Hip, fijn dat je misselijk bent haha Sam, gaaf kaartje! Sasjuh, hoe was de eerste nacht??
Suusje,Norah vind wel veel dingen lekker gelukkig. Peer, banaan, appel, wortel en bloemkool tot nu toe. De huisarts zei,omdat ze steeds minder flessen krijgen zit er veel tijd tussen de flessen en hebben ze dus tussendoor ook vocht nodig. Opzich klinkt dat wel logisch, want als ze maar 4 flessen krijgen per 24 uur heb je best weinig aan vocht lijkt me. Ik ga het advies maar uitproberen en ga haar tussendoor wat thee geven. Diksap wil ik liever nog even mee wachten. Doe gewoon 50ml proberen of ze dat wil. edit: ze vind t heerlijk! Oh nog even een filmpje van ons lachebekje MOV03123.AVI - YouTube
Sam, mooi kaartje, succes bij de huisarts. Tazzie, gefeliciteerd met de ondertrouw. Hip, lekker rustig aan vandaag, goed bezig Norah, hoop dat het extra vocht helpt en wat een super leuk filmpje. Wel raar hoor dat ik de volgende ben, hoe zou Sasjuh het hebben gehad zo de eerste nacht.