stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie gefeliciteerd met de ondertrouw

@ Sam,mooi kaartje hoor

@ Hip,fijn dat je wat bevestiging hebt door de kwaaltjes

@ Norah wat een geweldig filmpje,als je er naar kijkt ga je zelf helemaal mee lachen,echt leuk

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tazz gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

@norah wat een ontzettend leuk filmpje. Vrolijke meid hebben jullie. En hopelijk helpt het als ze extra vocht krijgt.

@sam leuk kaartje, die ik had ook gezien en als optie, grappig he! Maar mijn vriend vind hem niet zo heel erg leuk. Dus kijken wij weer verder.
    Een huilend meisje de hele tijd dat is niet fijn. ik hoop dat ze er iets voor hebben zodat je weer lekker kunt gaan genieten

@suus leuk om te horen dat je zo geniet van de kleine. Daar doen we het voor!

@sasjuh, jij hebt het even in 5 uur gaan! super toch. zijn jullie de nacht goed doorgekomen?

@hip lekker aan het relaxen, gelijk heb je. zwanger zijn vraagt veel van je lichaam. Luister goed naar jezelf en geniet ervan!

Hier nog 4 week werken en dan verlof! wat gaat de tijd weer snel. Verder gaat het redelijk. Heb de laatste tijd wel steeds een vl gevoel. Komt waarschijnlijk om de kleine alle ruimte inneemt. Wanneer zakte het bij jullie weg? het is namelijk heel irritant.
    Vanavond voorlichting in het ziekenhuis, ben benieuwd

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh en man; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie ezonde dochter Elin Naomi! Érg mooie naam! En wat snel zeg Geniet van elkaar. Wat heb je ons trouwens al snel op de hoogte gebracht. Hebben jullie Elin van de co-assistent?

@Samantha; Ach...wat zielig zo'n klein meisje met pijn. Hoe was het bij de huisarts? Wat een mooi kaartje.

@Hip; En...nog een dutje gedaan vandaag? enne....laat die kwaaltjes er maar ff zijn. (en weer snel weggaan natuurlijk, zodat je kunt gnieten)

@Tazzie; De proefdruk besteld, leuk! En in ondertrouw én de beeb erkend. Jullie zijn goed bezig.

@Norah; Hopen dat de medicijnen werken en Norah snel minder pijn heeft. En al aan de sap/thee. Fijn dat ze doorslaapt, lekker hoor! Wat een mooi lachebekje zeg. Heerlijk.

@Suusje; Lekker dat je zo geniet van jullie mannetje!

@Pooh; Lijkt mij ook gek om ineens de volgende te zijn. Maar ook wel leuk!

@Rose; Al bijna verlof. Lekker hoor!

Mijn 2de dag van de vakantie zit er alweer bijna op. Nog 3 te gaan. Ik vermaak me prima....vooral niet teveel doen, haha!
    Zaterdag naar de 9maandenbeurs met mn moeder en 's avonds bowlen en grillen voor de verjaardag van Pat zijn oma. Zal wel moe zijn daarna. Maar wel een leuke dag.
    Maandag controle, wil ons mannetje wel weer eens horen.

Vraagje; Moet je eigenlijk een wieg/bedje op je kamer voor de nachtvoedingen? Eigenlijk wil ik dat niet, maarja, als het moet....Wat zijn jullie ervaringen?

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, het moet niet hoor. Van de Kraamzorg vroegen ze wel of er ruimte voor was en zoals ik er nu over denk kan het ook met een wiegje maar wil ik het niet. Maar wie weet veranderen we nog van gedachten.

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Het is echt wat je zelf wilt MenP,
    Ik vond het heel fijn en praktisch vanwege de 3x nachtvoedingen. Vond het heerlijk om als ik s nachts wakker was naar haar te kijken en gewoon prettig om haar dicht in de buurt te hebben. Ze viel ook makkelijk in slaap als manlief en ik s avonds nog even tv aan het kijken waren bijvoorbeeld.
    Geniet van je vakantiedagen!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier wel een wieg naast het bed. Ze zou ook echt nog niet alleen op een kamer kunnen hoor, zo klein.

Alles goed hier, geen pijn oid en bv loopt goed. Reageer vanaf mn telefoon dus kan niet uitgebreid reageren.

Weet niet wie het vroeg maar wij hebben de naam Elin uit de co assistent, serie van net 5 vroeger.

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Fijn Sas, dat alles zo goed gaat en dat de borstvoeding goed loopt! Heb je een leuke kraamverzorgster? Hoe slaapt Elin s nachts?

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    NORAH hoe is met uitbakeren van kleine norah?
    Haha en er leuk filmpje idd je ga er zelf óók van lachen

Sasjuh fijn dat goed ga en bv óók goed loopt

Tazzie van harte met je ondetrouw

Carly het zit ook niet mee he meisje hoop dat je snel ervan af ben

Pooh jij bent de volgende wahaha geen druk hoor;):D

Ik had Joey óók eerst op de kamer maar haha 3 weken op dr bank gelegen nacht met hem na die 3 weken in Zen eigen bedje...

Sam da klinkt idd een beetje als reflux
    Als je nu zantac zou krijgen vraag dan zonder alcohol
    Rantidine heet da geloof ik van die alcohol irriteert de slokdarm alsnog...

@ hier. Yes wij hebben het huis ga per mei juni verhuizen
    Want huis is nog in de bouw haha

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sasjuh ik ben zo benieuwd naar je verhaal! Echt heerlijk dat het zo goed met jullie gaat. ik kon de naam idd ook van de co assistent..leuk!
    en de borstvoeding ook al opgang lekker genieten!
    had elin gezien op fb wat een klein meisje nog en zo schattig!! ik wil ook hahaha.

troetjuh gefeliciteerd met jullie huisje!

norah wat een schattig filmpje daar worrd je echt vrolijk van!

suusje heerlijk dat je zo geniet van keano, hoe doe je het nu eigelijk met de nachtvoeding ivm de nieuwe medicijnen? en zie je al verbetering, word het buldje kleiner?

menp dat klinkt als een leuke dag zaterdag! En nu lekker een weekje vakantie geniet ervan! ik heb idd nog een dutje gedaan op de bank...lekker hoor.
    en de misselijkheid is zo minimaal dat ik tijd genoeg heb om te genieten!!

heb vanmidddag nog getest zal em dadelijk hier plaatsen. net zo duidelijk als de controle streep.
    Zo ik ga koken.

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ow nog ff een vraagje ik heb dat aanvraagformulier van MvM ingevuld op hun sitehoelang duurt het voordat ze bellen? maakt het voor mijn gevoel nog echter hahaha.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip:Bij mij gelijk dezelfde avond al!

Troetjuh: Gefeliciteerd met je huis:) Geweldig zeg! Enne uitbakeren.. tja, het blijft lastig! Ik doe nu 2 slaapjes per dag haar in de uitbakerdoek met 1 armpje vrij. Dat gaat al steeds beter gelukkig. Ze slaapt wat beter in en ook langer door dan in het begin. Zo ben ik van plan met steeds meer slaapjes te oefenen in die doek en daarna weer het hele proces opnieuw maar dan met beide armpjes vrij. Sjongje, had niet verwacht dat het zo lastig zou worden, maar ja, ik heb wel echt 5 maanden profijt gehad van het inbakeren!

@Mama's : Weten jullie vanaf wanneer een kindje op de buik mag slapen? Norah ligt sinds een week alleen maar op haar buik ( als ik haar op haar rug leg, ligt ze binnen 2 sec op haar buik) Maar vind het nog niet echt veilig voor in bed, aangezien ze haar hoofd dan niet opzij legt als ze moe is maar gewoon recht naar beneden. Nu hebben we haar vastliggen in de 'safe-to-sleep' en kan ze in bed niet omrollen.

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mmm das wel ENG ja norah geen idee dacht just wanneer ze om rolde
    Hier Joey gewoon in slaapzak gedaan op geven moment ging super goed en slaapt nu niet meer met se pacco

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Mijn zus is net bevallen! Ik heb een nichtje! Ze heet heel toevallig: Elin:)
    Ben zo benieuwd naar haar! Ga morgenochtend gelijk kijken!

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: ohh, wat zielig dat ze pijn heeft. Dan voel je je zo machteloos. En mooi geboortekaartje! Als ik had geweten dat het een meisje was had het ook echt een meisjeskaart geweest :D!

@hip: Ben benieuwd hoe de klachtjes zich gaan ontwikkelen bij je! Ben echt zo blij voor jullie! Ow… en ziehier, het geboortekaartje! (is voorbeeldkaartje ;), uitgezocht door JBGman!

@taz: gefeliciteerd met de ondertrouw en fijn dat de beeb erkend is, is dat ook geregeld!

@Norah: hopelijk gaat het snel beter met de kleine norah! En wat fijn dat ze doorslaapt! Gefeliciteerd met je kleine nichtje, wat toevallig hé, dezelfde naam! En wat betreft het buikslapen, sorry dat weet ik niet.

@rose: bij mij zakte dat pas toen ze eruit was :p, dat volle gevoel!

@menP: klinkt als een gezellig maar druk weekend! Wij hadden Nienke niet op onze kamer liggen, maar gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer naast de onze! Dus dichtbij genoeg :)!

@Sasjuh: fijn dat het goed is gegaan vannacht!

@troet: gefeliciteerd met je nieuwe huis, leuk!!

Zo, ik ben weer twee dagen vrij, heerlijk! Morgen even naar een vriendinnetje en morgenavond de laatste kraamvisite, buren! Dan ben ik er echt klaar mee! Donderdag krijgt ze de tweede prikjes. Vrijdag weer werken en ’s avonds ga ik naar de 9 maanden beurs met mijn schoonzus. Fijne avond!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Bekijk bijlage 225488

hier is dan de test van vandaag! (als het goed is weet niet zeker of ik de goeie heb aangeklikt.)

norah gefeliciteerd met je nichtje en ook elin wat grappig! is alles goed gegaan? wel leuk zeg dat norah en elin maar zo weinig schelen.

jbg leuk kaartje! hadden jullie ook dat gedichtje of iets anders?

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Duidelijke test Hip, kan niet missen :D!!

Dit waren tekstjes op onze kaart:

Wat ooievaar? Niks ooievaar!
    Mijn papa en mama hebben flink gestoeid,
    en zo ben ik in mama's buik gegroeid!
    Maar nu ben ik eindelijk geboren,
    en kan zo hun rust verstoren!

Linksonder:

Langskomen?
    Gezellig, natuurlijk, altijd..!
    Maar laat ons even weten,
    op welke dag en rond welke tijd!

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, duidelijke test hoor. Super.

Norah, tante geworden leuk.

Jbg, leuk kaartje.

Troetjuh, gefeliciteerd met jullie huisje.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Troet gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!!

Norah, gefeliciteerd!!

Hip, nog misselijk? Ik maak keano niet wakker in de nacht. Ik blijf gewoon op de kleiner dosis medicatie. Totdat hij een papflesje opdrinkt elke avond. Dan mag hij met de hogere dosis doorslapen. Dan verdwijnt het bultje maar wat langzamer. Het is gestopt met groeien, dat was in eerste instantie het belangrijkste.

19. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh en Norah; Bedankt voor jullie antwoord. Er kan bij ons wel een bedje bij, maar denk er dan net zo over als Pooh.

@Sasjuh; Wat fijn om te horen dat je geen pijn hebt en de bv goed gaat!

@Troetjuh; Gefeliciteerd met het huis! Toch best snel mei/juni als er nu nog gebouwd wordt.

@Hip; Nog lekker een dutje gedaan en gelukkig niet te misselijk om te kunnen genieten. En nog een duidelijke test, mooi!

@Norah; Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!

@JBG; Leuk kaartje en bedankt voor je antwoord. Ook naar de 9maandenbeurs, ik ben benieuwd.

Fijne dag!

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam Hoe is het afgelopen met Dylana en de huisarts? Heeft die wat kunnen betekenen. Echt zielig lijkt mij. Wat een echt meidenkaartje, leuk hoor. :

@hip van harte welkom in de wondere wereld van het zwanger zijn en je lichaam dat ineens allerlei fratsen uithaalt. kan me voorstellen dat jij er van kan genieten. Prachtige test hoor. Geen twijfel mogelijk. Heb je ook al een idee wat het geslacht gaat worden? Je lijkt er zo'n sterk gevoel bij te hebben.

@tazzie van harte gefeliciteerd met de ondertrouw! En meteen de baby ook erkend, mooi dat kan niet meer mis.

@Norah Ahhh wat zielig voor jullie meisje. Maar wat goed dat ze doorslaapt. Dus hoeveel maanden en weken moet ik nog voordat ik ook een nachtje kan doorslapen??? En wat een bizar toeval dat jouw nichtje, overigens van harte daarmee tante, dezelfde naam heeft als de dochter van Sasjuh. Tja buikslapen goeie vraag, ik weet het antwoord niet. Iselin is druk aan het oefenen met omrollen. Is dat niet erg vroeg. Ze kan haar hoofd nog nauwelijks omhoog houden. Hoe gaan we dat oplossen? je mag ze niet vast leggen in bed, maar ja.... Dames wie komt er als eerste op het cb, ff vragen. Leuk filmpje trouwens.

@rose JBG zei het al, maar bij mij zakte het ook pas toen ze eruit was.

@MenP heerlijk vakantie dus. Wij hebben het advies gekregen om haar toch bij ons op de kamer te laten slapen, in ieder geval de eerste 6 weken. ik moet zeggen dat het mij prima bevalt. Zeker met de voedingen 's nachts. Bovendien hoor ik haar wakker worden en hoeft ze niet te brullen om haar eten. Gewoon haar ledikantje verplaatst, dus niet ook een wiegje.

@Sasjuh, wat heerlijk dat je zo kunt genieten en dat de nacht goed ging. Hoe zit het met de kleertjes?

@troetjuh, dat wordt dus verhuizen. een hele klus en misschien ook nog klussen en dan in de zin van met verf he. druk druk druk wordt dat. heb je wel hulp?

@ JBG geniet van je vrije dagen en sterkte met de prikjes van Nienke. Ik hoop dat de 9 maanden beurs leuk zal zijn.

Vanochtend al aan deze tekst begonnen en nu eindelijk afmaken.
    Heb geprobeerd Iselin in bad te doen met zo'n zitje. Meer mama's die dat doen? Ik vind het niks. Maar misschien doe ik het niet goed/handig. Ik krijg zo fysio aan huis. Barst van de pijn en haal de zolder nog maar net. Hoop dat de kleine meid zich slapende houdt. En dat ik de vervolgsessies fysio de kleine mee mag nemen. Ik geloof dat ze namelijk maar een keer aan huis komen.

Deel Deze Pagina