stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sasjuh wat een mooi bevallingsverhaal (of had ik al reactie gegeven, tja wat last van dementie). Maar als ik jou verhaal zo lees dan zou ik dat ook heel graag willen.
    En nu lekker aan het genieten van jullie prachtige dochter. Kan me voorstellen dat het spannend is om de eerste keer alleen thuis te zijn. Maar het gaat je vast lukken! Balen dat het slapen nij jou nog niet zo lukt. Ik hoop voor je dat dit gauw gaat veranderen. En wie weet heeft frisse lucht je ook wel goed gedaan en slaap je daardoor ook wat beter.

@menp leuk om te lezen dat het met je zwangerschap zo goed gaat. Geniet er lekker van!
    Wij hebben kinderenwagen gekocht; maxi cosi mura 4, de kleur rood. We zijn er erg blij mee! proefrondje in huis is al gemaakt hihi. Hadden jullie er al één aangeschaft?

@suusje leuke foto! Het is al een echt eigenwijs mannentje of niet, met zijn diksap. Zo krijgt hij in ieder geval wel vocht binnen toch.

@norah, beterschap samen.

@troetjuh spannend voor het eerst uit logeren. Zie je er tegenop?

@sam hoe is het nu met jullie?

@hip al wat meer aan de beterehand? Verder al last van kwaaltjes?

@pooh nog steeds veel last van dikke voeten? Hier tot nu toe gelukkig nog geen last van. Vermaak je je verder een beetje met je verlof.

@jbg, nienke groeit goed! wat gaat dat toch weer snel he. en ze houdt jullie lekker uit jullie slaap, beetje jammer. misschien iets voor korte duur. Ik hoop het voor jullie.

@carly hoe is het verder met jou?

Nog bedankt voor de antwoorden betreft de thermometer. Hier verder een druk weekend gehad met veel leuke dingen.
    Wiegje geverft en morgen nog een paar dingentjes verven en dat is dat ook weer af. Dan hoef ik alleen nog lakentjes te kopen en een deken en dan is het wiegje af. Kan me nog niet voorstellen dat over een tijd ons kindje daar ligt, onwerkelijk. Maar kijk er zeker naar uit!

ga nu even lekker tv kijken. Fijne avond!

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sasjuh,wat lastig dat je zo slecht slaapt,lijkt me dat dat ook wel opbreekt op een gegeven moment. Lijkt mij ook wel spannend hoor als je voor het eerst echt met zijn tweetjes thuis bent,maar komt vast goed.

@ Suusje leuke foto!

@ Menp,fijn dat je je zo goed voelt!

@ Norah,beterschap voor jullie,ik heb het vorig weekend gehad en heb er heel de week van bij moeten komen,bah..

@ Rose wat leuk dat het wiegje bijna af is,dan word het allemaal steeds echter he?

Hier gaat het verder wel oke,alle klachtjes zijn er nog maar goed we gaan gewoon door. Afgelopen dagen druk geweest met het kamertje en kleertjes gewassen en gestreken en mijn schoonmoeder heeft de klamboe afgemaakt en gebracht en ik vind hem erg mooi geworden,ben er heel blij mee.
    Kamertje is eigenlijk zo goed als af,eindelijk haha.

Ik voel me wel sinds vorige week af en toe heel erg onrustig\opgejaagd..nesteldrang?? Herkenbaar voor jullie?

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    MenP2010 27-02-2012: Controle vk
    Saxia 27-02-2012: controle vlos
    Carly81 27-02-2012 controle verloskundige
    Tazzie28-02-2012: afspraak gyn
    Pooh 01-03-2012: controle Vlos
    Hip1983 02-03-2012 eerste echo!
    Samantha1 05-03-2012: eerste afspraak cb
    MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo
    Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap
    Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes
    JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, beterschap voor jullie.

Sasjuh, na vandaag alleen, leuk en eng hoor.

Suusje, leuke foto wat een mannetje.

Carly, fijn dat t kamertje zo goed als af is.

Rose,leuk met t wiegje bezig vond t echt leuk om daar mee bezig te zijn.

Kan me best goed vermaken tot nu toe, ben de gipsafdruk van mn buik aan het mozaieken, alleen alles wel met mate moet verplicht met mn voeten omhoog een paar uur per dag, anders komt t niet goed zo dik en branderig en wil mn schoenen toch ook wel eens aan.

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

even een vraag.

Gister gemeenschap gehad en een aantal uur later last van oud bloedverlies.
    Nu vanmorgen nog steeds. Iets om mij zorgen om te maken of hebben jullie dat ook gehad rond 30 weken, 3e trimester?
    Ik heb het daarvoor nooit gehad ook niet nadat we seks hadden gehad, tijdens zwangerschap. Heb verder geen last van krampen.

6. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    De verloskundigen hebben het druk met ons vandaag. Straks komt mijn manager op kraamvisite.

Gister voor het eerst een groot deel van de dag weg geweest met de kleine. Spannend hoor om te merken of we alles wel mee hadden. Natuurlijk 60 keer gecheckt maar toch. Dus dat logeren kan ik me ook wel voorstellen. dat zal hier niet gaan gebeuren, dus geen idee.

Beterschap voor de Norah familie!!!

Sasjuh je kan een heleboel mensen bellen als je het niet meer weet he. Ook de vlos, de huisarts, je familie misschien. Maar ik snap je gevoel. Ik had het ook. Mijn man is eerst halve dagen gaan werken een week lang. Vond ik een mooie overgang voor mezelf. En maak je vooral niet te druk. Als jij kunt plassen en eten en Elin ook dan is het goed. Je mag de hele dag in je pyjama blijven lopen en het huishouden hoeft niet. De rest weet je echt wel.

MenP wat gaat het lekker met jou en zwanger zijn, genieten maar.

Rose die wagen hebben wij ook en bevalt prima. Wordt hier regelmatig gebruikt nu. Over je vraag over bloedverlies kan ik je niet helpen.

Suusje wat is het toch een heerlijk ventje. Vervelend van de eczeem. Zou het een reactie kunnen zijn op iets wat hij heeft gegeten? Of misschien juist een van die cremetjes?

Hip hoe staat het zwangere leven?

Carly die nesteldrang is herkenbaar hoor. Had ik ook. Gewoon aan toegeven.

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Rose, als t oud is zou t niet erg moeten zijn dit kan gebeuren omdat je beter doorbloed bent, maar hou je onrust gewoon ff je vlos bellen.

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh inderdaad zolang is het oud is maak ik mij maar niet te ongerust. Moet morgen toch naar de verloskundige dus kan het dan altijd nog navragen. gewoon relaxx :)

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose ik denk niet dat het kwaad kan. Het is gewoon beter doorbloed nu allemaal.
    Wij hebben helemaal geen sex gehad de hele zwangerschap haha.. dus kan je verder niet helpen.

Elin had heel erg last van krampjes gisteravond... zo zielig. Snap nu pas waar jullie (JBG, Samantha enz) het over hadden. Van 5 uur tot 1 uur vannacht was ze onrustig, en super hard huilen. Ze wilde alleen bij me liggen en op mn pink of aan de borst zuigen.
    Vanmorgen met de kraamzorg overlegd en ze heeft echt veel zuigbehoefte dus de speen geintroduceerd.. en dat ging goed!
    Heb mega stuwing vandaag haha.. knoeiharde borsten en lekkage :p

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @rose.. volgens mij als het oud bloed is kan het niet kwaad.

@pooh.. wat leuk dat je je gipsbuik gaat mozaiken. Leuk tijdsverdrijf :)

@suusje.. wat vervelend van de eczeem zeg

@sasjuh.. komt helemaal goed joh.. jij alleen met je meisje! Lekker beetje tutten enzo hihi..

@carly.. heerlijk, nesteldrang :p

@saxia.. haha alles 60 x checken of je het mee hebt :p Ik ken het haha.

Rick en ik zijn zaterdag samen even de stad in geweest.. toen heb ik haar voor het eerst bij oma achtergelaten. bah wat een rotgevoel haha..

Verder gaat het hier nog steeds niet top. Ik ga vanmiddag bellen naar de huisarts voor een verwijzing naar de kinderarts. Dylana kijkt soms echt zo bang uit haar ogen en ze heeft echt veel pijn volgens mij. Overdag slaapt ze daardoor bijna niet.. ja ff 10 min soms op mn arm, zoals nu.. en ze verslikt zich steeds vaker in haar slijm ofzo.. zo zielig.. ze is er dan helemaal rood van. Ze is ook erg kortademig volgens mij door al dat huilen.. want ze klinkt wat benauwdig.

Ben zelf ook kapot. Heb zo last van mijn rug.. voor de bevalling al een beetje.. toen rugweeen gehad en nu loop ik de hele dagen met haar op mijn arm.. hoop dat we een doorverwijzing krijgen voor de kinderarts en dat die iets voor ons kan doen..

Ben wel blij dat ze savonds/snachts wel goed slaapt..kom ik toch een beetje aan mijn rust toe.

@alle meiden die naar de vlos gaan.. succes!!

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sam gewoon eisen hoor die verwijzing!
    Ben zo blij dat ik get ge eist heb ben zoveel beterder er van geworden
    En Joey is zoveel vrolijker...

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oja en het belangrijkste nieuws: kleine Elin zit vandaag weer op haar geboortegewicht! En ik heb net de verloskundige op bezoek gehad voor de laatste keer en van haar mag ik naar buiten met ons meisje! Goed warm aankleden enz maar dan was het geen probleem! Ben er blij om, dat binnenhangen vind ik ook niets.

Over een half uurtje gaat de kraamzorg weg.. vind het nu eigenlijk niet heel erg. Vanmorgen wel weer moeten janken haha, maar dat is ook de oververmoeidheid, kan weinig hebben.

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jeej wat goed sasjuh maar dat kon óók niet anders met die over volle borsten haha

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Over 3 minuten is ze precies een week oud..

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, fijn naar buiten met elin.

Sam, goed dat je voor een doorverwijzing gaan, moedergevoel zegt meer dan een dokter uit een boekje leert. Laat naar je rug kijken door.fysio oid

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Zo fysio is hier weer weg
    Hoop tips gehad om toe te passen op Joey
    Hij is idd een overprikkelt mannetje die wat gespannen is...

Nu hope dat ik hem wat rust kan bieden...

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. wat heeft de kinderarts voor joey gedaan dan?

Ik moet eerst perse langs komen voordat ik een verwijzing kan krijgen.. maar heb geen auto :( En mijn schoonmoeder is niet thuis.. bah.. loop de hele dag al met een overstuur meisje in mn armen.. soms huilt ze zo hard dat ze er gewoon bijna in blijft hangen en dan klinkt het net of ze stikt.

Word zo onzeker hiervan.. weet dat dat juist niet goed voor haar is.. zo'n onzekere moeder...maar kan er niks aan doen.. moet zo huilen steeds..

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sam: Knuffel voor jou... Ik kan je helaas ook niet helpen!

Hier zijn we iets aan het opknappen. Manlief gaat morgen weer werken. Die is lichamelijk blijkbaar ietsje sterker want hij voelt zich wel weer oke. Ik ben nog erg moe en mijn maag is nog niet helemaal in orde. Norah is ook nog niet fit. Ze drinkt zo weinig op een dag. Als we geluk hebben een flesje van 60cc. Ze is ook erg moe. Ze slaapt een uur en is dan een uur wakker. Compleet geen ritme meer dus! Gelukkig slaapt ze snachts nog steeds door. Dat scheelt voor onze nachtrust. We hebben haar gisteren weer bij mijn ouders opgehaald, maar waren beide zo moe dat we daar maar zijn blijven slapen. Ze mocht naast opa en oma slapen in het ledikant. Feest:) Nu zijn we weer thuis en smst mijn moeder net dat ze ziek is. Zo sneu nadat ze zo voor ons heeft gezorgd!

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip gaat alles goed meid??

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123