Sam ze heeft Joey onderzocht was allemaal goed kreeg daarna die medicijnen van haar die Rantidine moest die 2 weken proberen en zo ze belle hoe ging Anders kregen we andere medicijnen Maar hier werken ze goed Doet ze óók verstrekken? Ik weet niet of je MSN heb of effe via Facebook miss kan ik je nog wat tips geven... maar is zo moeilijker uitleggen
hahaha hier ben ik dan. Ik heb ff goed uitgeziekt t/m zaterdag lekker in bed en op de bank, zaterdag al ff naar buiten geweest en een vriendin is ff theetje komen doen en zondag weer gaan werken. ik ben alleen nog verkouden, maar verder ben ik er tip top aan gelukkig! vandaag had ik eigelijk niet zo'n drukke dag, maar uiteindelijk best wel druk geworden. vanmorgen ging ik met de hand van mijn mams naar de kapper en toen die klaar was en ik em ging halen zei de kapper dat hij een bult bij de achterpoot had. hij heeft er geen last van en de bult is ook zacht en je kan er gewoon aankomen, maar toch ff een afspraak gemaakt bij de dierenarts. gelukkig konden we vanminddag al terecht. tussen door ff met mam naar de kwantum want ze had nog schemerlampjes nodig en heb ik voor mezelf nog een super leuke poef gekocht tenminste vind ik haha. toen naar de D.A. en de bult zag er gelukkig niet kwaadaardig uit een punctie gedaan en krijgen eind vd week de uitslag. toen moest ik naar de tandarts (vullen) zit ik al meer dan een halfuur in de wachtkamer komt de assistente zeggen dat het nog ff duurt want er was een spoedgeval tussen gekomen en dat liep uit. uiteindelijk mag ik naar binnen zeker 3 kwartier later zegt de TA dan zetten we maar ff een verdoving, dus ik vertel dat ik 5 weken zwanger ben zegt die oww dan zet ik liever geen verdoving omdat je nog in het eerste trimester zit. als je het niet erg vind proberen we het eerst zonder. nou prima! ja moet je wel nog ff wachten want we hadden geplant dat je verdoving zou krijgen en als die dan inwerkt kan ik ff een controle doen. dus ik ohh doe maar ik wacht wel ff. heb ik nog bijna 20 min gewacht of zo heeft die nog 3 volwassenen en 2 kindjes een controle gedaan. uiteindelijk gaatje gevuld zonder verdoving en dat stelt dus echt niks voor!! alleen zo'n ringetje of zo wat ze erom doen voor de vorm of zo deed ff pijn want dat duwt die in het tandvlees of zo tenminste zo voelt dat. met mijn zwanger zijn gaat het super! sinds vandaag zijn mijn borsten ietsje gevoelig en ik ben al een paar dagen met vlagen een beetje misselijk, maar helemaal niet erg! ik geniet er volop van. de steekjes en ongikrampjes in mijn buik maken me soms onzeker terwijl ik weet dat ze erbij horen, maar soms zijn ze erger dan anders en dan lijkt het echt alsof ik elk moment ongi word dus dan ren ik naar de plee hahahaha. hoelang duurt dat eigelijk dat je die krampjes en steekjes en zo hebt weten jullie dat nog? mijn vriend heeft al een rompertje besteld zo lief! geven we aan zijn oma als we het gaan vertellen. er staat op "ik heb de allerliefste overgroot-oma" voor mijn moeder ga ik zowiezo een leesboekje halen en daar zo'n gedichtje inzetten moet nog ff opzoeken hoe dat gedichtje precies gaat, maar denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. mss maak ik wel een oppas mandje voor haar moet nog ff kijken. als vrijdag alles goed is gaan we het aan tim zijn oma en aan mijn moeder vertellen. wel erg vroeg maar al onze goede vrienden weten het ook al en de moeder en stiefvader van mijn vriend weten het ook al omdat hun ook al wisten dat we met iui bezig waren. ik geniet zo dat is niet te omschrijven! ohh en gisteren toen ik uit het werk kwam en naar boven ging om de joggingbroek aan te doen toen lag er een kaartje op mijn kussen van mijn vriend.....zomaar een kaartje waar instond hoeveel hij van me houdt en hoe trots die op me is en dat we nu een heel bijzondere tijd ingaan en dat die altijd voor me klaarstaat! *smelt* hahaha ik vond het echt zo ontzettend lief!! zo nu genoeg over mij hahaha had ook veel te vertellen. fam norah beterschap voor jullie allemaal hopelijk zijn jullie snel allemaal fit ook je moeder. en zeker kleine norah want dat blijft toch echt zielig zo'n zieke kleintjes. sam hopelijk kun je morgen naar de dokter voor de verwijzing en tot die tijd dylana maar lekker veel bij je. regel voor jezelf ff fisio of zo voordat je teveel last hebt van de rug. menp jij bent volop aan het genieten van je zwangerschap heerlijk! hopelijk blijf je zo'n fijne zwangerschap houden tot het einde. gaan jullie nog een 3d/4d echo doen eigelijk? rose jij kunt gelukkig ook nog genieten. lekker bezig met het kamertje ik kan niet wachten hahaha pooh mooie buikfoto op FB en lekker aan het freubelen met je gipsbuik ik ben erg benieuwd naar het resultaat! je gaat em wel showen hier toch? sasjuh aller eerst gefeliciteerd met de ver-week-dag van elin! wat is je meisje toch schattig! zag ook van haar een foto op FB. en vanmiddag waren de dames voor het eerst alleen...hoe is het bevallen? en je hebt groen licht om te gaan wandelen leuk leuk het is best lekker weer dus geniet er maar van. succes morgen met jullie eerste hele dag alleen. komt goed hhor! carly bij jouw gaat alles zijn gangetje, wel vervelend dat je klachtjes niet weg gaan. ga je nog een x een buikfoto of kamertje spammen? suusje wat zielig dat keano eczeem heeft hopelijk komt hij er vanaf, heeft die veel last van jeuk of dat niet? en wat een ongelooflijk stoer mannetje is het! hij kijkt echt zo ondeugend uit de ogen..heerlijk! kan me wel voorstellen dat je volop geniet! troetjuh volop genieten van je laatste paar dagen verlof. hoeveel uur ga je werken straks? patries hoe is het bij jullie? anita hoe is het met jouw? waar zit je nu in je cyclus? volgensmij heb ik iedereen gehad sorry als ik iemand vergeten ben! ohhh nog 1 ding wou ik gisteravond ff op de site van babypark gaat dat niet....de zondag is volngens geloofovertuigingen een rustdag dus is op zondag de site niet bereikbaar!! had ik serieus nog nooit meegemaakt! ik snap best dat een winkel dicht is en evt orders die online geplaatst worden niet worden verwerkt op zondag, maar waarom je niet op hun site mag kijken..... ik vind het echt heeel raar!! ben ik de enige??? fijne avond allemaal! xxxx
de hand van mijn moeder is natuurlijk de hond van mijn moeder hahaha en ik zag dat ik perongeluk de naam van mijn vriend heb genoemd...oeps hahaha achja hij is zeker niet de enige tim op deze wereld...
@hip: fijn dat het allemaal goed gaat met je en wat heb je een lieve vriend. Heb ook die steekjes gehad maar weet niet meer hoe lang. @norah: beterschap voor de hele familie! @sam en sas; erg hé die kramp. Zo sneu. Nienke heeft de laatste dagen ook weer veel last, wat een verdriet. Bij mama knuffelen is dan wel het fijnste. Je kan helaas zo weinig doen. Vandaag gewerkt, ben echt zo moe. Gelukkig nog 1 dagje en dan lekker vrij. Heb een gezellig weekeinde gehad met mijn mannetje en kleine meid. Lekker geshopt. Nienke zit nu echt tussen maat 56 en 62 in. Ze heeft geen hele lange beentjes, dus broekjes zitten niet geweldig. Slaap lekker alvast.
Hahaha.. hip.. ik lees jouw verhaal echt heel vrolijk ofzo.. ik merk gewoon dat jij super geniet.. dat kun je aan je hele manier van schrijven merken Leuk!! blijf lekker genieten meis.. en wat lief van je vriend!! Gelukkig is de bult niet kwaadaardig! Saxia.. hoe was het bij de vlos? Wat moest je doen? Ik zal volgende week bellen voor een afspraak.. Sasjuh.. lekker dat je naar buiten mag zeg.. het is hier nu nog bewolkt..bij jou ook? donderdag word een mooie dag zeggen ze! Heb er nu al zin in. Troetjuh.. heb mijn emailadres gestuurd in een priveberichtje Nou..vanmorgen weer bij de huisarts geweest. In de wachtkamer begon ze al hysterisch te huilen ( aan de ene kant wel blij mee, want de vorige keer sliep ze en deed de huisarts helemaal niks). Dit keer even naar de longen geluisterd..en die waren goed..dus dat ze zo benauwd klinkt af en toe komt puur door haar gehuil. Kan vanmiddag zantac ofzo voor haar ophalen. Dat zou al iets moeten helpen. Hij zei..dat helpt al wel een beetje..en als het nou niet werkt.. dan kan ik je daarna wel doorverwijzen. Dus ik zo .. nee!! Ik wil EN worden doorverwezen EN medicijnen.. Oh oh.. nou ja, okee dan schrijf ik wel een verwijzing..al is het alleen voor jullie eigen gerustheid. Dus het helpt toch wel haha..dingen eisen Gelijk zonet gebeld en vrijdag kunnen we in het ziekenhuis terecht met haar. Ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen. Maar de huisarts zei nu wel dat het wel heel erg veel op reflux leek idd..en daar krijg ik nu ook wel medicijnen voor dus. Stom dat hij dat vorige week nog niet wou doen.. Maar goed..ik ben blij,want mijn meisje word geholpen
Heb je toe gevoegd sam Zo zie je maar eisen werkt wel haha Euhm heb je wel om zantac zonder alcohol gevraagd? Anders irriteert het nog in der keeltje
oh nee.. niet om gevraagd. Ook niet meer aan gedacht. Zal vanmiddag bij de apotheek wel even vragen. Ze hadden het bij onze eigen apotheek niet meer..dus moet naar een ander dorpje verderop..
Hier moesten ze dat bestellen Rantidine heet da geloof ik Wat óók helpt voor darmkrampjes en on rustige reflux babys Zr klein maken Zit houding op je schoot, beentjes naar je toe trekken handjes vast houden Zodat ze veel geborgen heid hebben dus juist zorgen dat ze zich niet LAng kunnen maken krijgen ze alleen maar meer pijn van....
Sam, goed bezig eisen helpt en bewijs dat je t goed had. Jbg, wel een beetje aan t aftellen ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje. Hip, lekker aan het genieten heerlijk blijf t volhouden. Had ook ongi krampen in het begin en denk dat t na 6 weken minder werd en over ging. Als mn mozaiekwerk af is zal ik een foto spammen
Ik heb weer een K*t dag.. 1e dag zonder kraamhulp, Rick aan het werk en voel me gewoon ellendig. Ben zo moe en durf het bijna niet te zeggen maar kan gewoon even helemaal niet genieten van ons hummeltje. Loop alleen maar te janken, en net kwam de post en dan krijg je allemaal kaartjes met: geniet er van! En dan denk ik.. hoe dan! Elin is ook erg onrustig, is al vanaf 1 uur wakker en huilt veel en wil alleen maar aan de borst. Ook daar heb ik nu even helemaal genoeg van, die bv. Het is zo intensief.. iedere 3 uur bijna een uur bezig met voeden. Zal allemaal wel bij de hormonen chaos in mn hoofd horen en waarschijnlijk als ik dit volgende week lees kan ik me er allemaal niets meer bij voorstellen. Voor nu is het fijn het even van me af te schrijven!
@Hip wow wat een gezellig verhaal Hip. En ach wat zijn ze aandoenlijk he die vaders in spe. Wat betreft de ongi krampjes die had ik tot een week of 7 of 8 zwanger zijn. Is alleen maar goed, is het rekken en strekken zeg maar van de baarmoeder. Trouwens irri he van die site. Wij waren er ook tegen aangelopen. @Sam goed bezig met je meisje!!!! En nu voor jezelf fysio regelen voor je rug inderdaad. Niet te lang mee wachten. Bij de vlos was het oke. Iselin heeft sinds gisteren bruldagen denk ik. Wakker=huilen. Ik denk een sprongetje. Maar was wel lastig de vlos te verstaan hihi. Gewoon weer controle net als toen ik zwanger was. Dus bloeddruk, gewicht en buik voelen. Bloeddruk was te hoog, gewicht was prima nog maar 2 kilo en buikspieren zaten nog niet aan elkaar. HB geprikt en dat was goed gestegen. Verder over de bevalling gepraat, over anticonceptie (nog een keer) en afscheid genomen. Ze gaf wel toe dat ze de pijnbestrijding eerder hadden moeten inzetten, tja... Pooh wel doorknutselen aan die gipsbuik want ben nieuwsgierig naar hoe dat wordt. kortom, foto! Anita hoe is de stand van zaken bij jou/jullie? JBG lastig he met die maten. Iselin heeft qua broekjes eigenlijk een maat groter nodig dan truitjes. Ook niet echt handig. Kan je niet iets doen met jurkjes en een maillot? Of anders maar de grote maat een stukje omslaan hoor. Sasjuh Wat fijn dat Elin zo goed groeit!!!! En joepie naar buiten. Doen hoor. Inpakken en gaan met die banaan. Ik ben trouwens niet zo van het enorm veel inpakken. Heb gewoon altijd getempt in het begin wanneer ik weer thuiskwam en was altijd zo rond de 37 graden. Hoe is het gegaan alleen thuis? Ik had precies andersom vandaag. ik was juist van huis zonder Iselin en mijn man was met haar thuis. Dat was de eerste keer dat ik "los" van haar was sinds ze in mijn buik zat zeg maar. Ik vond het maar kaal. Maar ja moest toch naar de fysio wat wel helpt en naar de ha om het plaatsen van een spiraal te bespreken. Over een week of 2 hoera dan is er weer gedoe in mijn baarmoeder. Misschien dat ik dan ook ongi ben. dat zal er toch wel aankomen binnenkort denk ik. Ik dacht gister dat oude vertrouwde krampgevoel te voelen. Dus manlief vandaag op pad gestuurd voor condooms en dan zal het er binnenkort wel van komen dat we weer eens terug in dat zadel springen. Ik vind het wel spannend en hoop dat mijn lijf mee wil werken.
Sasjuh, is compleet normaal!!! Het is niet alleen maar een roze wolk. Soms is het gewoon niet leuk en niet genieten. Dat is bij mij net zo. Het is vooral hard werken en wennen. En je hebt er geen fluit aan, maar het wordt echt wel beter. Een super dikke knuffel voor jou. Hier is het ook echt lastig als Iselin alleen maar huilt en niks wil en je bent alleen. Dat is echt uren aftellen totdat je partner thuis is. Kom op meid woman power voor je kleine meid. je slaat je er wel door. Je hebt immers ook een bevalling gedaan. Je bent hartstikke sterk, je zorgt prima voor haar, je doet het goed!!!
@ Sasjuh wat naar voor je dat je je zo voelt,maar denk inderdaad dat wat Saxia zegt wel logisch klinkt het is natuurlijk niet allemaal alleen maar leuk en het is wennen en wat je zegt over de bv ook dat is natuurlijk ook zo,het is hartstikke intensief en je kan ook niet even een keertje overslaan en het aan een ander over laten,wat met flesjes natuurlijk wel kan. Dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt. Verder heb ik even geen tijd om op iedereen te reageren,ben al twee dagen erg druk met voor mijn oma zorgen, ze heeft copd en gaat ineens weer even hard achteruit,dus gister contact opgenomen met longarts enz enz en nu zuurstof geregeld voor in het verzorgingshuis en al dat soort dingen,hopelijk knapt ze weer iets op. Mijn controle bij de vk was trouwens goed hoor. @ Hip ik zal binnenkort ff foto's maken en spammen
Sasjuh: Het is zo'n herkenbaar gevoel! Ik had dat ook zo de eerste dag dat mijn man weer weg was. Wat was het toen ineens stil. Geen kraamzorg, geen man, je bent ineens op jezelf aangewezen. En dat terwijl je zelf nog niet de oude bent. Het wordt echt beter meid, als je straks een beetje meer ritme krijgt en jij je wat beter voelt. (Heb je trouwens nog HB geprikt ivm de moeheid?)
Sasjuh, ik ga beetje mee met wat Saxia zegt tis natuurlijk ook even niet niks zo'n eerste dag helemaal alleen met de kleine! hopelijk is je avond beter verlopen knuffel!! Enne zodra t lekker weer is, gewoon lekker met de kleine naar buiten Carly sterkte met je oma! en fijn dat het bij de vlos goed was. Saxia voor t eerst zonder Iselin op pas geweest. En alweer bezig met voorbereiden voor anticoncepte Sam goed dat je op die doorverwijzing gestaan hebt! Nu voor jezelf nog eventjes Hip je klinkt zo lekker positief! lekker genieten!! Pooh is lekker aan t aftellen zag ergens nog een foto van Keano langskomen geloof ik.. Verder ben ik t beetje kwijt. Vanmorgen naar de gyn geweest. Heel verhaal gekregen, met voornamelijk t 'ergste scenario' volgens de gyn. Ze zei dat ze dat zo wel moest vertellen, zodat je weet wat er kan gebeuren. Maar dat het meestal wel anders (oftewel goed) loopt. Ze vertelde dat er wel een klein kansje was dat de placenta nog net genoeg optrekt voor een normale bevalling, maar dat ze er in eerste instantie niet van uit gaan. mocht t wel zo zijn, voor hun graag zelfs dan dragen ze ons met liefde weer over aan de verlos. Maar voor iig de komende 4 weken volledig bij hun. Kans op bloeding bestaat, moet dan direct bellen naar t ziekenhuis. Elke week zo'n beetje controle, maandag alweer een extra echo(ook weer inwendig dacht ik). en elke week bloedprikken pff.. die vrijdag erna iets van voorlichting voor keizersnede enzo geloof ik. vandaag ook nog echo gehad, alleen uitwendig maar ook daar zag ze duidelijk dat er nog een stuk placenta voor lag (gelukkig niet de hele placenta) Was wel fijn om ons mannetje nog eventjes te zien weer. Hij lag lekker te slapen met zn handje naar zn gezichtje toe. Wel ligt ie al lekker met zn koppie naar beneden. zo dat was t ff kort.. Duik nu mn bedje in na een lang dagje..
Goede morgen allemaal! sasjuh veel succes vandaag, hopelijk heb je een.betere dag dan gisteren. xxx op de rest reageer ik vanavond.
@Sas: hoe is het vandaag meid? Die gevoelens zijn niet raar hoor, heel normaal. Maar dat maakt het niet prettiger dat het 'normaal' is. De eerste twee weken ben ik alleen maar aan het huilen geweest, hormonen!!! En wat je zegt, straks kijk je erop terug en denk je, waarom heb ik me zo druk gemaakt! Borstvoeding is zwaar, vergt veel van je. Wil je het ook graag blijven doen en lukt het goed? Hoop voor je dat het vandaag beter gaat! @Saxia: raar hé, als je opeens je kleintje achterlaat. Mijn man had er minder moeite mee, maar ik zei, dat is logisch, jij hebt ze niet 9 maanden lang bij je gehad dag en nacht, toch een gek gevoel! @carly: Sterkte met je oma! @hip: hoe gaat het met je, zit je op een roze wolk? Nog twee nachtjes en dan de echo, spannend hoor! @taz: leuk is het niet, maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. En dat het misschien de keizersnee word is een idee waar je nu aan kunt wennen. Als dat kleintje eruit is dan maakt het allemaal niet meer uit. Vandaag doet Nienke het super! Ze is zo heerlijk gezellig, lekker slapen op zijn tijd, even geen krampjes vandaag (tot nu toe), echt leuk. Vanavond komen vrienden gezellig kletsen en Nederlands Elftal kijken. @iedereen: beetje gekke vraag misschien want sommige mensen zijn nog niet eens bevallen, maar denken jullie wel eens of jullie een tweede zouden willen? En wat je dan graag als leeftijdsverschil leuk zou vinden? JBG man en ik hebben er over gepraat van de week, en willen misschien eind volgend jaar weer gaan proberen, zodat er ongeveer drie jaar leeftijdsverschil tussen komt (mocht het lukken natuurlijk).... Hoe staan jullie daarin?
JBG bv geven is zeker zwaar. Maar ik wil het wel vol blijven houden. Als ik er nu mee ga stoppen weet ik zeker dat ik spijt krijg. En het gaat verder ook gewoon goed, genoeg productie, geen pijn en ons meisje is er goed op gegroeid. Maandag wordt ze weer gewogen, dan komt de wijkverpleegkundige bij ons thuis. Ik heb een borstkolf besteld, vandaag binnen gekomen. Dus daar eens mee gaan oefenen en dan kan Rick haar straks ook af en toe een flesje afgekolfde melk geven, scheelt ook alweer. Vandaag een betere dag trouwens, heb nog niet gehuild Mijn moeder en zusje zijn geweest, wel fijn om mensen om je heen te hebben. Ze hebben boodschappen voor me gedaan en 1 en ander in het huishouden. Heerlijk! E.lin lijkt vandaag ook rustiger, ze gaat elke keer na het voeden lekker slapen. Vanmorgen haar in de tummytub gedaan, leuk joh! Taz spannend! Voordeel van een ks is dat je iig niet over tijd gaat En tja elke week op controle.. dat was ook zo geweest als je bij de vk was gebleven, daar moet je vanaf 36 wkn ook elke week op controle!
Sasjuh, fijn dat t vandaag goed ging. En niet zomaar opgeven met de borstvoeding, mooie instelling wil ook borstvoeding geven en hoop dat ik t ook zo kan doorzetten, in mijn omgeving geven ze dat tot nu toe snel op zonde, als is er gelukkig kunstvoeding mocht het niet lukken.