stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh spannend succes

Ik heb sinds half 1 weer wat bloedverlies :s dus komende dag naar huis kan ik vergeten.

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    pooh succes!!

Tazzie, sterkte!

3. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een actie hier ineens!!!

Tazzie binnenhouden die beeb en Pooh bij jou mag de kleine eruit hoor. Zet 'm op meiden!!!

4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat is er veel actie!

@tazz sterkte meid. Is het gevaarlijk dat je bloed? laat de kleine in ieder geval nog maar even een paar weekjes zitten.

@pooh vliezen gebroken, succes met bevallen!!! spannend

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh hopelijk gaat alles goed en heb je je kleintje snel in je armen.

Las dat elin goed groeide fijn.

Dylana en iselin ook.

Troetjuh kalmpjes aan met jezelf.

Rose ja als t heel hard gaat bloeden kan t gevaarlijk worden. Ze houden t iig goed in de gaten. Krijg zo nog weer ctg. Als was beeb nog lekker aan t schuiven net.

6. winnietje

winnietje Niet meer actief

Meiden :D

Hehe ik heb jullie eindelijk weer gevonden.
    Ben hier niet zo heel vaak meer :$ Maar wel leuk om af en toe ff mee te lezen.
    Pooh succes!!!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goh... Het is hier ineens spannend!

Pooh.. Heel veel succes!hopen dat je de kleine gauw in je armen hebt! Of misschien heb je dat al!

Tazzie.. Jij moet nog eventjes wachten hoor! Hoe was de ctg?

Winnie.. Leuk dat je ff komt kijken. Hoe is het met je?

Sasjuh en tazzie.. Volgens mij waren we vannacht tegelijk wakker haha..

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Spannend hier zeg!
    pooh heel veel succes hopelijk heb je snel he kleintje in de armen.

tazzie vervelend zeg hopelijk stopt het bloeden weer gauw en kun je morgen naar huis. laat de beeb nog maar ff lekker zitten.

winnie leuk weer iets van je te horen. bij jouw schiet het ook al op he. al bijna verlof zag ik. hoe is het verder met je?

verdr gaat het bij iedereen goed geloof ik.

oh nee troet bij jouw schiet het niet echt op he..waarom probeer je geen osteopaat of haptonoom voor joey had ik al es aangegeven geloof ik. baad het niet dan schaad het niet. en wie weet kan zo iemand wel heel veel betekenen voor joey maar ook voor jouw!

ik ben bij mijn moeder aan het wachten tot haar hond klaar is bij de dierenarts. uit het bloedonderzoek zijn geen uitzaaiingen gekomen en op de foto's 1 vaag klein plekje in de longen, maar hoogstwaarschijnlijk was het geen uitzaaiing. hoop het maar. vanaf nu word hij wel in de gaten gehouden door af en toe foto's te maken.
    vind het wel spannend hoor hopelijk gaat de operatie goed.

9. winnietje

Hier gaat het redelijk. Zaterdag is het een halfjaar geleden. Vind de tijd zo snel gaan. terwijl af en toe nog vorige week lijkt. Op zich gaat het wel aardig. Heb alleen erg last van de weekenden. Merk ook wel dat nu het wondertje dichterbij komt ik het steeds moeilijker heb. Gelukkig is Luc een heerlijk een manneke en heeft hij soms hele woordjes. Net als afgelopen zaterdag. Zat er even doorheen. Hij zo mama verdrietig. Kijk maar naar boven papa is er wel. Zoo verschrikkelijk lief. Ondertussen wel weer een beetje aan het werk gegaan. Dit is ook wel prettig moet ik zeggen. Een beetje afleiding. Maar nu mijn laaste werkweekje. Morgen en donderdag nog en dan met verlof.

Voor het kleine meisje is alles klaar.
    Geboorte kaartje is besteld. Dit moest alvast omdat de naam erin geperst moet worden. De drukker kan dit zelf niet. Het duurt ongever 1,5 week voordat ze dat klaar hebben. En anders krijgen ze zo laat een kaartje dat vind ik ook niet leuk. De tekst is uitgezocht en het kamertje is klaar. En de naam staat ook vast :D Ik zal ff kijken of ik het kaartje kan vinden. Dan zet ik hem er zo onder.

Luc had trouwens de jongensnaam bedacht haha. Maar het word toch echt een meiske. Als het een jongetje was geweest. Was het Mees geworden hihi

10. winnietje

Kaartje en de tekst :

Ogen als sterretjes
    een mensje heel klein
    wat zijn wij gelukkig
    Dat jij bij ons mag zijn!

Maar kleine (naam baby),
    lieve schat,
    wist je dat je naast je grote broer en mama,
    ook nog een papa had?

Van boven kijkt hij op jou neer
    Een engel die jou beschermd, keer op keer
    De grootste ster, die schijnt zo trouw

Laat keer op keer weten: ik hou van jou

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Winnie wauw mooie tekst. Fijn dat het verder goed met je gaat. En dat luc zo lief voor je is. Lekker nog 2 daagjes werken.

Ik zou vandaag mn laatste werkdag hebben maar dat loopt dus ff anders.

Hip hopelijk is dat kleine plekje geen uitzaaiingen kan t hondje nog een poosje mee.

Bloedverlies leek net weer gestopt. Hoop t maar. Wacht nog steeds op de ctg :( schiet niet erg op hier.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Winnie wat mooi... ik zit gewoon te huilen hier achter de pc, zo ontzettend raakt dit gedichtje me. Zo passend!
    Fijn dat Luc zo'n grote steun voor je is. Lief mannetje!

Taz balen joh, zo had je je verlof niet voor je gezien. Hopelijk stopt het bloeden gauw en kan je toch nog lekker genieten van wat vrije weekjes.

Samantha haha ja volgens mij waren we idd gelijk wakker. Was onze 1e en enige nachtvoeding deze nacht, dus fijn! Elin had ik om 10 uur gevoed en wilde toen weer niet slapen. Papa haar erbij gepakt en toen is ze op papa's borst in slaap gevallen tot 3 uur, toen haar maar wakker gemaakt. Natuurlijk niet de bedoeling dat ze bij ons in bed slaapt maar ja, je wil zelf op een gegeven moment ook slapen dus dan maar zo.

Verder zit ik er over te denken haar op dr eigen kamer te laten slapen. Overdag ligt ze daar al, maar 's nachts bij ons. Voor de voedingen wel makkelijk, maar ik slaap er zelf slecht door. Wordt van elk kreuntje, zuchtje wakker en na de voeding slaapt ze ook niet meteen en is ze nog een beetje aan het jengelen en pruttelen en daardoor val ik ook niet in slaap.
    Maar is het niet zielig zo'n kleintje al alleen op een kamer te leggen? Vind het lastig!

Pooh heb je je mannetje al in de armen? Hoop het! Wie is eigenlijk de buddy van Pooh?

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel

Tazzie08-03-2012: controle vlos
    Tazzie09-03-2012: gesprek voorlichtingsverpleegkundige ziekenhuis
    MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo
    MenP2010 12-03-2012: Prikken zwangerschapsdiabetes
    Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap
    Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes
    Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige
    MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind
    Hip1983 16-03-2012 2de echo
    JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes
    MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen'
    Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes
    Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb
    MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh heeft geen buddy zie ik, dus we zullen op haar zelf moeten wachten!
    Hip hoe was je afspraak met MvM gisteren? Toppie dat je meedoet! Tipje; waarschijnlijk heb je 2 van die witte maatbekers gekregen? Ik gebruikte er maar 1 en de andere heb ik na de bevalling gebruikt, als je elke keer na het plassen met water moet spoelen. Ideaal daar voor!

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas fijn dat je toch verder lekker hebt kunnen slapen. Zou t gewoon proberen op der eigen kamertje. Kan altijd nog ophalen toch.

Zo lig aan de ctg maar kleine man is t er niet helemaal mee eens haha. Draakje. Wel fijn om zn hartje te horen

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik moet haar dan sowieso ophalen voor het voeden, maar wil dan proberen haar daarna weer op dr eigen kamer te leggen, zodat ik na het voeden weer in slaap val. Nu lig ik na een voeding soms nog een uur wakker door haar geluidjes.

Fijn dat je het hartje van puk weer kan horen!

17. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh, keano sliep al op zijn eigen kamer toen hij drie dagen oud was. Ik kon er ook echt niet van slapen, al die geluiden. Als hij dan eindelijk stil was werd ik wakker om te kijken of er niks mis was haha.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Rose, ik zie dat jij ook nog geen buddy hebt! Wil ik wel zijn hoor, als jij dat ook wil :D

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Trouwens carly heeft ook niemand, misschien kunnen jullie samen?

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik wil ook wel nog buddy zijn hoor, als iemand dat wil!

Suus dank je voor je reactie. Fijn te horen dat jullie hem ook op zijn eigen kamer lieten slapen. Ga het vannacht maar proberen, hoe moeilijk ik het ook vind!

Deel Deze Pagina