stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Om 06.11 is ons zoontje Sven geboren, is erg snel gegaan 55cm 4045 gram moeten nacht blijven ivm suiker sven, zelf erg gescheurd door de snelheid, verhaal komt nog

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ja joh gewoon proberen. Dan slaap je eerst met beide deuren open, of 1 deur dicht. Ik had het niet het idee dat het voor Keano vervelend was. Hij huilde er niet van en kwam ook niet vaker in de nacht.

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Joehoe gefeliciteerd pooh en pooh man! Ook al zo'n vlotte bevalling. En wat een reus die sven!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh en man.. van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sven! Wat hebben we ineens allemaal snelle bevallingen.. :D Hoop dat alles goed is gegaan! Geniet ervan :)

Sasjuh.. ik heb Dylana ook na de kraamweek ofzo op haar eigen kamer laten slapen snachts. Vond het echt niet leuk, maar sliep wel beter daardoor. Ik heb nu alsnog de babyfoon naast me te staan op de zachtste stand haha, maar hoor niet alle kreuntjes meer. Je kunt het altijd proberen..vind je het niks, dan neem je haar lekker weer terug op jullie kamer.

Tazzie..fijn dat het bloeden is gestopt.

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Gefeliciteerd pooh en man met SVEN!! Zag een foto op facebook, wat een mooi mannetje.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Gefeliciteerd pooh en poohman met jullie zoontje sven. Geniet ervan.

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Pooh gefeliciteerd met jullie zoontje. Hij had ook niet nog 1.5 week moeten blijven zitten haha. Wat een groot kindje haha. Geniet van je kraamtijd en je gezinnetje

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    gefeliciteerd pooh en man! leuke naam zeg sven...en een schattig mannetje zag ik al op facebook.
    ga lekker genieten meid!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Zag net de foto ook op facebook idd. Mooi mannetje hoor die sven! Die mag over 18 jaar best met Dylana uit eten :p Haha..

Ik ben weer de foto's van de eerste dagen/weken van Dylana aan het bekijken..en krijg steeds weer tranen in mijn ogen als ik dat zie. Klinkt stom..maar ik zou echt graag weer willen bevallen. Haha..heb het echt als zo iets moois ervaren. Gewoon die oerkracht die je dan krijgt en dan dat gevoel wanneer ze eruit "flubbert". Hebben meer bevallen dames dit (gehad)? Dat je zo snel wel weer wilt bevallen? Of ben ik nu apart haha..

10. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh en man van harte met Sven. Goeie naam, past mooi bij Iselin. Lekker Scandinavisch. Sorry Dylana hihihi. Heb geen facebook dus ik kan niet wachten tot hier een foto verschijnt.

Ja mijn bevalling was zo lang dat het gemiddelde naar beneden gehaald moest worden. Dus nee Sam, die doe ik liever niet over hoewel ik het wel begrijp. Het is natuurlijk wel iets heel bijzonders. We wachten op jouw verhaal Pooh. Voor nu lekker uitrusten en kijken naar jullie vent.

Tazzie jij mag nog niet hoor. Laat nog maar lekker een paar weekjes zitten. Dus jullie draakje gooit het CTG in de war? Hoe is het met het bloeden? Al een prognose om toch naar huis te mogen?

Winnietje goed om even weer wat te horen. En ook ik zat met tranen achter de pc. Prachtig! Je laat ons wel weten welke naam er op het kaartje is komen te staan over een tijdje he.

Ik wil ook nog wel buddy zijn. Kiezen maar dames, als jullie willen.

Ik denk dat ik volgend weekend voor de grote bedverhuizing ga en Iselin naar haar eigen kamertje verhuis. Ze gaat steeds meer herrie maken. Vannacht kwam ze om 5 uur. Joehoe we gaan de goede kant op. Toen 30 ml erin, klein beetje huilen en pas om 6.15 de rest. Vandaag gaat het best goed met slapen. Dat begin ik ook door te krijgen. Het wordt nog eens wat. Nu alleen de pukkeltjes nog oplossen. Vraag ik volgende week wel op het cb.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames

winnie echt mooi de tekst wat op het kaartje komt!

tazzie hoe is het nu bij jouw?

elin en iselin gaan op hun eigen kamertje slapen, hopelijk hebben de mama's meer rust. succes dames.

sam jij al iets gehoord van de solli bij de zeeman?

de operatie van de hond is goed gelukt heb em alweer op kunnen halen. en hij was behoorlijk fit! liep ook alweer op zijn pootje maar niet met zijn volle gewicht.
    de tumor wat ze verwijderd hebben word opgestuurd voor de kijken wat het precies is en of ze alles weg hebben gehaald.
    tis wel een hele opluchting hoor! heb me de afgelopen dagen best wel zorgen gemaakt.
    zo nog ff de poets afmaken en dan koken en niks meer doen ben alweer kapot moe!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hihi Sven mag ook daten met Elin, want dat is ook een skandinavische naam :p

Vanmiddag na de voeding van 1 uur wilde Elin weer niet in de wieg slapen en ik kreeg een vriendin op kraambezoek. Heb haar maar even op schoot genomen... en daar heeft ze de hele middag geslapen. Nou ja ze sliep in ieder geval, gisteren wilde ze helemaal niet slapen en alleen maar huilen.
    Haar om 4 uur weer gevoed maar ze was erg onrustig aan de borst, kreunen, aan mn tepel trekken en huilen. Uiteindelijk viel ze aan de borst weer in slaap en heb haar in de wieg gelegd. Daar ligt ze nu nog steeds te slapen.
    En heel stom, nu ze zo rustig is heb ik nog geen rust. Ik wil niet dat ze huilt haha maar nu denk ik weer, goh ze is wel heel rustig. En dat met dat slechte drinken van net.. Hopelijk gaat de volgende voeding beter.

Hip wat fijn van de hond, en jij nu lekker rustig aan doen he!
    Taz hoe was de CTG? Moet je nog blijven in het zh?

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie, hopelijk gaat het allemaal goed en blijft de baby nog even zitten, sterkte

@ Pooh van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, dat is snel gegaan, geniet er van!!

Verder weet ik het allemaal even niet meer meiden, laatste twee dagen bij mijn oma in het ziekenhuis gezeten en vanmiddag is ze helaas overleden ...... Ze had nog zo graag ons meisje gezien en ik had zo graag gewild dat ze dat zou halen maar ze kon niet meer... Ik heb haar nog wel de naam van ons meisje ingefluisterd...,

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He carly heel erg veel sterkte meid. wat ontzettend rot! maar tis zo'n slopende ziekte copd dus voor je oma mss wel fijn dat ze rust heeft. mooi dat je haar nog de naam hebt kunnen vertellen. sterkte met alles regelen en doe rustigaan. Knuffel!!

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Carly gecondoleerd meid, sterkte de komende dagen.

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Saxia; Gelukkig je huis nog heel. Las inderdaad dat die badinzet niet zo beviel bij jullie. Ach, ik wil het wel eens proberen. Ik denk geen feestje na de erkenning. Tenminste nog geen plannen. Écht fijn om een naam te hebben zeg. Nu me niet gaan verspreken, haha. En jullie zijn aan het oefenen met in haar eigen bedje slapen. Komt ook vast. Vannacht is het al goed gegaan.

@Tazzie; Hoe is het met je? Dus zeker een ks. En een strippenkaart....dat is minder zeg!

@Winnietje; Hoe is het met jou? Fijn dat we weer even wat van je horen. Wat een mooi kaartje en hele mooie tekst zeg!! Hoop dat je van je verlof kunt genieten.

@Pooh en man; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Sven. Mooie korte en krachtige naam!

@Hip; Gelukkig is het goed gegaan met de hond. Nu afwachten of echt alles weg is. En je bent al fijn moe....verder kwaaltjes?

@Carly; Sterkte met het overlijden van je oma. Mooi dat je haar jullie naam nog hebt kunnen influisteren.

@Sasjuh; Ik denk dat ik je wel begrijp met dat je eigenlijk niet wil dat Elin huilt, maar dat wanneer ze rustig is ze je eigenlijk té rustig is. Heeft ze haar volgende voeding wel 'gewoon' gedaan?

Ik heb de hele middag in de Arena gestaan/gezeten om t staken, maar het heeft niet echt geholpen volgens mij. Het is er toch door in de kamer....bezuinigingen in het onderwijs.
    Was wel een vermoeiende dag. Zo lekker naar bed.
    Vraagje; Er wordt gezegd dat je je kindje vooral 's avonds/ 's nachts en 's morgens zult voelen, maar dan voel ik hem toch echt minder dan overdag....

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Carly gecondoleerd en heel veel sterkte.

Prognose hier blijft 24 uur minimaal zonder bloedverlies ook geen bloedverlies mogen krijgen als ik rondloop. En dat mag ik nu nog niet. Alleen naar de wc en terug. Dus als t vannacht rutig blijft en morgen mag lopen en blijft rustig dan mag ik misschien naar huis.maar heb zelf nog geen goed gevoel erbij.

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Pooh: Gefeliciteerd met jullie zoon. Ook al zo'n snelle bevalling. Ben benieuwd naar je verhaal en naar een foto!

Carly: Sterkte met je verlies van je oma

Tazzie: Succes nog een nacht in het ZH. Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten.

Winnie: Zat toevallig vandaag nog aan je te denken en hoe het met jullie was. Mooie kaart. Kreeg echt tranen in m'n ogen bij het lezen van het gedichtje. Respect meid, ook al moet je door, toch heb ik echt respect voor je hoe je het allemaal doet.

Hier weer iets nieuws! Norah haar eerste tandje is door! Ze was al niet te genieten gisteren en ja hoor, vandaag een tandje onderin.Ze heeft er nog wel veel last van. Beetje huilen en jammeren de hele dag. Heb een bijtring voor haar en geef haar wat kinderparacetamol. Hopelijk helpt het!
    Ze is wel erg goed aan het eten. Als fruithap gaat er al een hele appel in! En groente hap gaat ook steeds beter. Toch al wel 1 grote opscheplepel gepureerd.
    Nu de volgende stap over een paar weken: hapjes brood! wel spannend allemaal. De 6 maanden grens is zo bijzonder. Ineens gaat het zo hard en mogen ze ineens van alles. Over op opvolgmelk, granenpap. We gaan het allemaal maar eens rustig proberen.
    Ik meng vanaf volgende week de opvolgmelk met de standaard melk om haar vast wat te laten wennen.

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh gefeliciteerd met jullie zoon Sven! Morgen misschien lekker naar huis en gaan genieten. Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.

@tazz dus toch nog even blijven. Als het bloeden maar niet terugkomt. Ik hoop het voor je.

@carly gecondoleerd met het verlies van je oma. Jammer dat ze de kleine niet kan zien. Maar wel erg mooi dat jij de naam nog hebt gezegd.

@hip ook een spannende dag gehad. Gelukkig is alles goed gegaan. en nu lekker gaan rusten en aan jezelf gaan denken.

@menp betreft de bewegingen, dat is echt bij iedereen anders. Ik voelde het eerst ook meer overdag en nu is hij/zij vooral de avond erg druk, als ik op de bank zit.

Ik duik hier het bed in, last van hoofdpijn. Verder gaat alles goed hoor! Ik reageer later even wat uitgebreider.

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Tazzie, ik hoop dat je snel naar huis kan. Zo saai in het ziekenhuis haha! Kan je in ieder geval wel lekker uitrusten, en je word goed verzorgd.

Norah, wat leuk! En wat eet ze goed zeg.
    Wij hebben maaar even een stapje terug gedaan met hapjes fruit en groenten. Komt over een paar dagen wel weer.

Hip, fijn dat het goed gaat met de hond. Vreselijk als ze zielig en hulpeloos zijn.

Deel Deze Pagina