hello ladies, Gisteren is het eigenlijk best aardig gegaan met de slaapjes. Vannacht ging het goed op haar eigen kamertje. Hebben haar bedje na de voeding van rond half 7 verplaatst naar haar eigen kamertje. Daarna slaapt ze meestal goed, dus meteen een succeservaring. En dat lukte ook prima. Laatste voeding gister om kwart voor 11 en toen hoorde ik haar pas rond 4 uur weer. Heb haar toen lekker laten liggen, ze huilde niet, maar was wat onrustig. Om kwart over 5 kreeg ze de fles. Toen sliep ze daarna nog een uurtje. Toen heeft ze gezellig beneden gespeeld. toen nog weer 3 kwartier geslapen en begon toen te jengelen in bed. om half 10 weer een fles en daarna was ze niet te genieten. Wilde hangen en met een speentje op schoot en dan het liefst in slaap vallen. Daar had mama geen zin in. Dus toch naar boven gedaan. na 20 minuten een speentje erin gedaan. na kwartier speen eruit en weer jengelen. dat heb ik zo maar even gelaten en nu is het stil. maar voor hoe lang? Bovendien had ze net 37,5. Niet dramatisch of zo maar wel even in de gaten houden. Suusje is je nieuwe laptop nog heel? Irri he zo'n heel verhaal foetsie. Sam lekker centjes verdienen. ik denk dat wij misschien ook maar eens die draagzak op marktplaats moeten zetten en dan een andere moeten aanschaffen. Zielig van het huilen van Dylana. Zit ze in een sprongetje? Sasjuh ik was net bezig met mijn werk en uitrekenen hoeveel weken nog. In ieder geval nog tot begin april. Maar moet even uitzoeken of ik nog bericht krijg van UWV over dat mijn verlof langer duurt. Ik neem zelf ook nog vakantiedagen op. De opvang voor Iselin begint vanaf half april. Dus dan gaat het om nog 5 weken. En zoef wat vliegen die om. Ga maar eens bellen of zij aan wendagen doen op het kdv. Anita druk aan de planning en de regel hoor ik. Misschien ook leuk om in het lijstje te zetten. Beetje off topic maar ach, wil ook wel horen wanneer je ringen gaat uitzoeken of een jurk. Gaan jullie al gauw trouwen? Ah en daar belde de mevrouw van de haptonomische zwangerschapsbegeleiding. Zal het lijstje weer aanpassen. We gaan nog een keer langs om af te sluiten. En dan nu echt zichtbaar met z'n drietjes.
Tazzie08-03-2012: controle vlos Tazzie09-03-2012: gesprek voorlichtingsverpleegkundige ziekenhuis MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo MenP2010 12-03-2012: Prikken zwangerschapsdiabetes Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind Hip1983 16-03-2012 2de echo JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes Saxia 23-03-2012: laatste keer haptonomische zwangerschapsbegeleiding MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen' Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip1983-MenP Suusje1979-Saxia
@hip: Wat jammer dat het zo rot gaat op je werk, je baas klinkt als ten eerste, een zak en ten tweede, wat een slechte baas, dat hij zo met zijn mensen omgaat!! Weet niet wat je moet doen, maar het is wel echt klote! @sas: wat een lieffie zeg! Ben je niet bang dat je over haar heen rolt ofzo als ze bij je in bed ligt. Of dat je je eigen dekens over haar heen trekt? Ik durf het nog niet, slapen in bed met Nienke! @norah: wat een lachebekkie! En, grappig op die foto, twee van die oortjes erbovenuit ! Gaat nu weer wat beter met Nienke, haar temp is gezakt gelukkig. Ben echt aan het klooien met de luiers, welke gebruiken jullie? Ik vind kruidvat de fijnste (vanaf maatje 2) maar heb nog zoveel pampers staan, die wil ik gaan doorverkopen, vind pampers totaal niet fijn! Vind dat haar kontje dan zo snel vochtig aanvoelt.
iemand vroeg hoe het met me ging,weet even niet meer wie? maar gaat niet zo goed, heb al paar dagen veel pijnlijke harde buiken door alles en gister extra controle gehad bij vk,ik moet eigenlijk rust houden omdat ze anders bang zijn dat door alle harde buiken de bevalling in gang gezet word,maar goed ik krijg het ook door alle stress en het verdriet die ik heb dus tja dat gaat niet weg met rust en ze snapt ook dat ik ook bij dingen regelen wil zijn en straks crematie enzo dus als ik dan in ieder geval maar niks fysieks meer deed zoals huishouden en dat soort dingen. Ik ben op het moment ook helemaal niet meer bezig met dat ik binnen enkele weken ga bevallen,moet er nu ook even niet aan denken... Ik heb echt heel veel moeite met het overlijden van oma,voor haar is het beter alleen oma wilde nog niet dood en was erg bang voor het gevoel om te stikken enz en de tijd dat ze vorige week in het ziekenhuis lag zijn we als familie zoveel mogelijk geweest en elke keer als ze erg benauwd was dan werden we gebeld en waren we bij haar zodat ze niet zo bang was. Maandagavond ben ik tot half elf bij haar gebleven en toen heeft mijn man mij opgehaald,wij waren de laatste die weg gingen en ze bedankte me dat ik was gebleven en ze was op dat moment rustig en ging lekker slapen. Ik ben nog even op de gang blijven hangen om zeker te weten dat ze rustig was en ben daarna gegaan. De volgende ochtend belde mijn moeder dat het ziekenhuis had gebeld dat we moesten komen, we zijn gelijk gegaan maar toen we kwamen was ze al buiten bewustzijn gebracht met morfine en slaapmiddel omdat ze zo benauwd was geweest, ze had nog maar 39% zuurstofgehalte gehad en was erg in paniek geweest volgens de verpleegkundige,dus ze moesten haar wel aan de infuuspomp leggen om haar lijden te verlichten en dat hebben ze ook goed gedaan en ze zijn bij haar gebleven tot er familie was. Maar oh wat vind ik het erg dat ik of iemand anders van de fam er niet bij was op het moment dat ze zo bang en benauwd was,ik kan het maar niet loslaten.... Ik heb als verpleegkundige ook op de longafdeling gewerkt dus ik weet hoe benauwd iemand op zo'n moment is en hoe dat er uit ziet en als ik dan daarbij ook nog bedenk hoe bang oma er voor was en hoe graag ze nog wilde leven kan ik alleen maar huilen huilen en huilen en denken waarom ben ik die avond naar huis gegaan. Ik weet dat het geen realistische gedachte is want toen ik weg ging, ging het redelijk goed met haar en dit gebeurde 's ochtends zo plotseling,we konden ook niet meer op tijd zijn en de verpleegkundigen hebben haar ook niet meer alleen gelaten dus ze was niet alleen maar toch..... We waren allemaal bij haar toen ze uiteindelijk overleed maar niemand heeft nog met haar kunnen praten en vragen of ze bang was of dat soort dingen. Ik had een hele goede band met haar,net zoals de rest van de familie trouwens en ik weet niet hoe ik dit een plek moet geven,ik weet dat het zal slijten en dat het een rouwproces is en ze was 83 en heeft een mooi leven gehad,maar ik heb de laatste jaren\maanden (net als de rest van de fam trouwens) heel veel voor haar gezorgd en het vreet aan me dat ik er net die laatste angstige momenten niet voor haar kon zijn........ Sorry voor het lange ego verhaal maar ik moest echt even mijn verhaal kwijt
Carly dikke knuffel meid, het is ook moeilijk. Vooral als je zo'n hechte band met haar had. En wat had ze nog graag jullie meisje gezien.. Rustig aan doen is moeilijk, hopelijk kan je straks toch een beetje de rust vinden en de laatste weken van je zwangerschap goed doorkomen. JBG ze ligt dan niet tussen ons in hoor, als ze bij ons in bed slaapt. Rick ligt dan op zijn rug en zij ligt bij hem op de borst. Weet dat het niet de bedoeling is maar ja, als ze zo ontroostbaar is in dr eigen bed en je weet dat ze wel slaapt als je haar bij in bed neemt is de keuze snel gemaakt omdat je zelf ook wel een x wil slapen. Ik ben net met Elin op het werk geweest, zo leuk! Voel me helemaal trots als ik dan met de maxi cosi loop hihi. Ze heeft heerlijk geslapen en heb haar nu slapend weer in bed gelegd. Hopelijk gaat dat goed!
@hip, jeetje wat een kl*te baas. Al die tijd heb je je goed ingezet en dit krijg je er nu voor terug. Niet echt eerlijk. zegt meer over je baas dan over jou, vergeet dat niet! Als ik jou was zou ik geprek aanvragen met arbo-arts. Vragen bij wie je baas is aangesloten. En dan met de arbo-arts bespreken hoe de werkendagen/uren eruit gaan zien. En mocht hij hierin niet meewerken dan ziekmelden, dan komt de arbo-arts vanzelf in zicht. Je hoeft dit dus absoluut niet alleen te doen. Arbo-arts is er om je te ondersteunen. sterkte meid! denk goed om jezelf. @carly, goed dat je van je af schrijft / typt. Het is niet niks wat je zo mee maakt. Helemaal omdat jullie ook zo'n goede band hadden. Je hoort vaak dat zieke mensen soms een opleving krijgen en wachten tot het bezoek weg is en dan opeens erg snel achteruit gaan. Dat lijkt bij jou oma ook wel zo geweest te zijn. Misschien was dat wel wat ze wilde? Ik begrijp dat je heel veel vragen hebt maar maak jezelf niet gek meid. Probeer terug te kijken naar een mooie tijd, en vooral voor jezelf rust te krijgen. Vergeet niet dat je zwanger bent en dat je goed voor jezelf en de kleine moet zorgen. En natuurlijk mag je verdrietig zijn, dat is alleen maar goed. schrijf/praat lekker van je af, als dat je helpt. wanneer is precies de crematie? sterkte @winnie, leuk wat van je te horen! en wat krijgt je dochter een mooie naam! Knap hoor hoe je jezelf er doorheen slaat. @jbg fijn dat het met nieke beter gaat. betreft luiers, kan hier nog niet in mee praten. Wel hoor ik graag hoe de andere hierover denken, aangezien ik nog luiers moet kopen @saxia fijn dat het vanacht toch iets beter is gegaan, je bent er maar druk mee. draagzakken, allemaal niet zulke goede ervaringen, waar ligt het aan? waarom willen ze er niet in? heb er zelf namelijk ook al één gekocht en hoop toch echt dat hij/zij erin wil. @tazz hoe is het nu met jou? vermaak je je wel een beetje? @pooh lekker aan genieten van jullie mannetje? @ suusje vandaag een nieuwe poging om te typpen of nog steeds aan het balen nu even relaxen en dan vanmiddag wat baantjes zwemmen. Verder heb ik nu weekend, heerlijk! en ik geloof dat het zondag ook nog eens mooi weer wordt, wat willen we nog meer
Oja luiers; ik gebruik kruidvat luiers. Puur en alleen omdat die goedkoper zijn en vind ze tot nu toe net zo goed als pampers. Heb ook nog een pak pampers liggen, maak die wel gewoon op maar ga dan alleen nog kruidvat gebruiken, scheelt gewoon 4 euro per pak!
Carly goeddat je van je aftypt hoor. Tis ook niet niksvooral als je zo'n sterke band met haar had. Maar denk inderdaad wel goed om je rust hoor. Hip wat een hufter zeg als ik even zo grof mag zijn. Hij mag verdorie blij zijn met zo'n werknemer als jij. Zou zeker even contact opnemen met je h huisarts of arboarts. Saxiafijn dathet wat beter is gegaan Sasjuh ook weer een goede nacht gehad. Rose lekker zwemmen. Verder ff kwijt sorry. Vannacht geen bloedverlies gehad. Blijf nog wel een nachtje omdat we morgenochtend alwel vroeg weer in tziekenhuis moeten zijn voor gesprek met voorliichtingsverpleegkundige over keizersnede. Zo dat ik niet en vandaag al die trappen in mn flat ophoef en morgen weer. En hopelijk blijft t bloedverlies komende nacht ook weg dan is het vrijwel zeker dat ik morgennaar huis mag. Ctg vanmorgen was ook weer goed. Voel me nu wel beetje rot hier. Alle dagen verdercontinue bezoek gehad vanaf 3 uur en nu ineens niemand zelfs mn vriend is er nog niet
Tazzie.. gelukkig geen bloedverlies meer. Houden zo! Wel sneu dat er idd geen visite komt. Dan lig je daar ook maar wat voor je uit te staren denk ik. Hopelijk mag je morgen naar huis! Carly.. dikke knuffel voor jou! Ik denk dat het heel goed is dat je ff je verhaal hebt getypt.. en dat is absoluut niet ego-en! Kom op zeg.. jij zit er mee en dat is logisch..dan mag je toch gewoon je verhaal hier doen! Daar zijn wij ook voor hoor! Hopelijk kun je het ooit een plaatsje geven..en niet jezelf schuldig voelen hoor! Denk aan jezelf en aan de baby! En mocht je toch nog weer even iets kwijt willen hier.. schrijf het van je af! Rose.. lekker zwemmen! Over de luiers.. wij gebruiken ook de kruidvat luiers. Kreeg van een vriendin ook C1000 luiers..nou dat vind ik dus echt geen goede luiers! Ben wel tevreden over die van de kruidvat. We zijn sinds deze week inmiddels al naar maatje 2 gegaan. Vind die toch wat fijner bij haar zitten.. Die newborn zat al aardig strak..ze kreeg er al striemen van.
Bah mn moeder was er net. Hondje is niet meer. de tumoren waren dusdanig dat hij ingeslapen moest worden. heb geen afscheid kunnen nemen helaas.
Oh tazzie wat rot dat je geen afscheid hebt kunnen nemen. sterkte! carly voor jouw ook veel sterkte! ik begrijp zo goed hoe jeje voelt.dikke knuffel meid!
Tazzie.. wat vervelend dat je geen afscheid hebt kunnen nemen! Hoe gaat het nu met je? De nacht weer zonder bloedverlies doorgekomen? Sasjuh.. weer een goede nacht gehad? MenP.. morgen de 3d/4d echo..leuk!! Voor de moeders die johannesbroodpitmeel/nutriton hebben gebruikt. Hoeveel schepjes deden jullie erin? Ik deed 2 op 120 cc. Maar volgens mij krijgt ze veel meer krampjes door dat spul. Dus vanmorgen anderhalf schepje gedaan.. kijken of dat ook werkt. Ook drinkt ze haar fles soms niet meer helemaal leeg. Word je door jhbp sneller verzadigd ofzo?
Tazzie09-03-2012: gesprek voorlichtingsverpleegkundige ziekenhuis MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo MenP2010 12-03-2012: Prikken zwangerschapsdiabetes Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind Hip1983 16-03-2012 2de echo Samantha1 16-03-2012: Zkh Dylana.. afspraak kinderarts JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes Saxia 23-03-2012: laatste keer haptonomische zwangerschapsbegeleiding MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen' Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip1983-MenP Suusje1979-Saxia
sam ik vind shit spul ben daarom óók op friso comfort over gestapt Precies de juiste verhoudingen, geen gekloot met de verhoudingen Joey dronk Zen fles idd óók nie leeg gewoon omdat te dik was Je kan óók pure jbpm gebruiken, lees vaker dat kindjes krampjes er van krijgen...
Maar die Friso Comfort kun je die ook gewoon klaarmaken met koud water en dan in de magnetron? Lees overal dat je eerst dan water moet koken enzo.. vind het zo makkelijk nu met de magnetron.. Zou het erg verschillen of we puur johannesbroodpitmeel gebruiken of nutriton? Hoe gaat het nou met jou en Joey Troetjuh?
Bultje zit nog steeds op zijn lip, kunnen jullie nu wel duidelijk zien. Het schijnt op te lip het moeilijkst te verdwijnen helaas. Maar ik ben zo gewend aan hem met bultje dat het me niet eens stoort. Ik heb een gesprek gehad met het hoofd van de dermatologie afdeling van het wkz. Ik had een boze mail gestuurd omdat het zo onduidelijk is wat het medicijn doet, dat ze me gebeld heeft. Keano mag gewoon doorslapen in de nacht, daar kwam het op neer. Was een lang gesprek in ieder geval. Vandaag weer naar de huisarts vanwege het exzeem en het vele hoesten wat hij doet. Fijne dag iedereen, heerlijk weer!!
Tazzie hoe is het nou, behalve verdrietig vanwege de hond? Carly wat goed dat je het hele verhaal wat jou nu bezig houdt hebt opgeschreven. Het is ook niet niks. Gewoon blijven doen, ook hier. Sterkte meid. Over luiers hier ook Kruidvat en ook al in maat 2. Sam waarom gebruik je dat voor Dylana jhbm? Oh Suusje je maakt mij weer blij met zo'n foto. Welk bultje, ik vind hem heerlijk. gelukkig heb ik dropjes gekocht vandaag anders zou ik hem opvreten. Wat een lekker dropje. Terecht van je boze bericht hoor. Gelukkig nu wel de juiste info. Eczeem en hoesten, tja dan denk ik toch echt aan koemelkallergie of misschien intolerantie. Iselin gebruikt friso ha. Toch heeft zij ook bultjes. Volgende week maar eens overleggen. Straks weer een bericht. Dametje ligt te brullen in haar bedje. Zo maar eens een badje maken en een fles daarna.
Saxia.. de kinderarts heeft ons dit geadviseerd. Vanwege de reflux.. omdat Dylana veel spuugde.. Jhbm verdikt de voeding, zodat het niet zo makkelijk weer omhoog kan komen. Worden de slaapjes van Iselin al beter?