stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Heel stom....ik bedoel natuurlijk pooh-man!!!!!!!!!!

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He allemaal

pooh wat heftig zeg! hopelijk herstel je snel, en wat shit en gevaarlijk dat de papa er zelf achteraan moet. wel fijn dat de borstvoeding goed loopt!

menp wat een mooie echo foto's! al moet ik eerlijk zeggen dat ik op de 2d weinig zie hihi. fijn dat je zo'n onbezorgde zwangerschap hebt hopelijk blijft het zo! wil je thuis of in het zkh bevallen?

tazzie hoe is het bij jouw? ik hoop geen bloed! succes met rustigaan doen.

suusje wat een heerlijk knap mannetje heb je toch. maar echt al een kereltje he!

saxia schattig meisje is iselin. ze word ook al groot zeg

nog es suusje hahaha fijn dat de creme werkt, maar beetje onhandig van de huisarts dat die die pufjes voor heeft geschreven maargoed dat jij zo goed oplet. hopelijk krijgt die iets anders wat ook goed werkt.

jbg hoe is het met nienke?

carly voor jouw een dikke knuffel!

hier gaat het wel ben nog ff aan het uitzoeken hoe ik het beste die rot situatie op het werk kan oplossen. Maar de afgelopen dagen was het gelukkig te doen.
    vandaag heedt mijn baas vrij helemaal mooi!
    verder heb ik echt flink last van mijn darmen.. steken niet normaal en mijn buik is flink opgezet en gespannen.
    hopelijk gaat dat snel wat beter want tis best vervelend.
    verder gaat het goed nergens last van alleen wat sneller moe maar een extra dutje op z'n tijd is wel lekker haha.
    fijne dag

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. heftig zeg,,zo op het laatste moment nog naar het ziekenhuis toe moeten. Hopelijk knap je snel wat op! En ondertussen moet je jezelf maar lekker laten verwennen en heerlijk genieten van Sven!

MenP.. woow wat een mooie duidelijke foto's zeg! Maakt het toch allemaal weer wat echter he! :D

Hip.. hoe gaat het met jou? Misselijk? Zere borsten? Of ga jij gewoon een heerlijke zwangerschap tegemoet zonder teveel kwaaltjes?

En Rose.. hoe is het met jou?

Troetjuh.. ben benieuwd hoe het nu met jou en Joey gaat!

Vandaag een heerlijke dag.. dus vanmiddag er maar even op uit! :)

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh klinkt zeer heftig zeg.zo op t laatste moment nog naar t ziekenhuis te moeten.

Menp gaaf die echofoto's. Ik kijk hier de dvd nog weleens haha.

Saxia schattig die foto van iselin.

Suuusje fijn dat de creme helpt

Anita gaaf dat de datum enzo alvast ligt voor jullie huwelijk. En al sessies voor trouwjurken passen, ben nu al nieuwsgierig wat voor jurk je gaat dragen.
    Wel balen van je ongi

Hip hopelijk heb je straks een goede oplossing voor je werk.

Sam lekker straks even wandelen.

Ik mag straks ook even naar buiten haha. Moet vanmiddag naar t ziekenhuis vor mn bloeddruk en ctg. Wel fijn weer ff hartje horen. Verder tot nu toe nog geen bloedverlies meer. Maar ik,doe ook erg weinig. Lig en hang veel op de bank of in bed. Hobbel af en toe f rindje doort huis. Hoop alleen dat de medicijnen voor mn darmen snel aanslaan.:)

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip; op de 2d echo zie je links het hoofd en daarboven liggen de benen. Hij zat met zijn tenen tegen zijn voorhoofd. Begrijp dat je het niet ziet hoor, gelukkig kregen wij uitleg, haha.
    Doe jij lekker op zijn tijd een dutje en dan die darmen nog even rustig krijgen (én de situatie op je werk) en dan kom je er wel! Ik wil graag thuis bevallen. Lijkt mij prettig om in onze vertrouwde omgeving te zijn.

@Suusje; En heeft de creme vannacht nog beter gewerkt? Beetje vreemd dat ze die puf hebben gegeven in combi met de creme voor zijn bultje. Maar kan ook zijn dat het tóch in combi gebruikt mag worden. Maandag even om duidelijkheid vragen.

@Samantha; Het wordt inderdaad steeds echter, zeker met die mooie foto's. En jullie gaan er vanmiddag even lekker uit. Wij denk ook zo ff op de fiets.

@Tazzie; Gelukkig geen bloedverlies meer. Nu die darmen nog! Rustig aan en vanmiddag nog ff het hartje horen. Idd gaaf die foto's! En de dvd hebben we gisteren met de opa's gekeken en denk dat ik hem zelf ook nog wel eens ga kijken. Hebben ook een cdrom met foto's, zal die nog ff op stick ofzo zetten, want in de laptop zit geen speler. Ben echt benieuwd of hij op deze foto's lijkt wanneer hij geboren wordt.

Ik ga maar eens aankleden en dan eropuit met de fiets.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

MenP wat gaaf die echo fotoos! En ik vond wel dat je kon zien dat ze er op leek toen Elin geboren was. Vooral aan de neus kon ik het heel goed zien.
    Heerlijk he, zo'n makkelijke zwangerschap. Had ik ook ja. Op en top genieten. Oja babyfoon, dat had je al eerder gevraagd, sorry. Wij hebben er 1 van de Aldi, een tijdje terug stond ie in de folder. Bevalt mij erg goed, zo met camera. 's Nachts hebben we hem niet aan, maar vooral zo overdag als ze boven ligt te slapen. Ik voed haar op verzoek namelijk, dus zo kan ik al zien wanneer ze begint te smakken enz en dan ga ik er al naar toe. Wacht niet tot ze huilt, dan is het eigenlijk al te laat.
    En leuk dat jij ook thuis wil bevallen! Ik vond het echt geweldig.. wil dat een volgende x ook zeker weer!
    JBG fijn dat Nienke al iets begint op te knappen. Sneu van die diaree, en jij druk aan het wassen dus!
    Pooh poepoe (haha) wat een heftig verhaal! Jammer dat het persen niet wilde, anders was Sven dus thuis geboren. Kan me voorstellen dat het persen zwaar was met zo'n grote baby! En nu last van de hechtingen.. bah dat is niet fijn. Stuwing heb ik ook gehad, is even lastig maar dat verdwijnt gelukkig snel. Sven vaak aanleggen, zo stemmen vraag en aanbod goed op elkaar af. Mooi dat je fijne kraamhulp hebt. Maar 49 uur is toch niet extra veel? Ik dacht dat dat standaard was bij borstvoeding, ik had dat namelijk ook (verdeelt over 8 dgn)
    Suusje maar goed dat je zelf de bijsluiter nog goed gelezen hebt, wel slordig hoor van de dokter.
    Tazzie fijn dat je tot nu toe geen bloedverlies meer hebt gehad. Wel saai zeker, zo thuis zitten. Succes in het ziekenhuis vanmiddag, goed dat ze alles zo in de gaten houden.
    Hip goed te horen dat je baas redelijk normaal deed. Is hem geraden ook!! Hopelijk krijg je niet te veel zwangerschapskwaaltjes en kun je lekker genieten. Opgezette buik is heel normaal, je darmen maken plek voor de groeiende baarmoeder natuurlijk.
    Samantha lekker er even uit met zn 3tjes, veel plezier!
    Carly hoe is het nu met jou?

Hier gaat het echt zoveel beter als vorige week.. echt genieten nu van ons mooie meisje. Voel me niet meer zo depri en moe en ben gewoon blij dat ze er is. Ook ontzettend blij dat ik de bv door heb gezet.
    Ze is nu erg aan het clusteren 's avonds, dan wil ze echt vanaf 7 uur tot een uur of half 11 alleen maar drinken bij mij. Elke keer een beetje, dan valt ze weer in een klein slaapje en een kwartier later is ze alweer aan het zoeken naar mijn borst. Liggen nu dus elke avond met zn 3en op bed hihi, wel gezellig. Best vermoeiend dat vele drinken 's avonds maar het hoort erbij. En ze slaapt daarna wel geweldig! Gisteravond om 11 uur lag ze in haar bedje en om half 5 kwam Rick met haar onze slaapkamer binnen dat ze wakker was, had het zelf niet eens gehoord hihi. Daarna heeft ze ook weer lekker geslapen tot kwart over 8, heerlijk! En in dr eigen bed dus de hele nacht, zo fijn!

Nu even in huis opruimen, als Elin op tijd wakker is nog even stukje wandelen en vanmiddag weer kraamvisite.

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Goedemorgen deze zonnige zondagmorgen!

Wat een nacht zeg. Nienke gister om 22.30u de laatste fles, wilde ze nog niet voor de helft opdrinken. Dus, hup naar bed. Om half drie begint ze te huilen, ik ga naar haar toe, nou rook het al toen ik de slaapkamer binnen kwam. Ze zat helemaal onder de poep! Heel der been, slaapzak alles zat onder... Dus konden haar wassen en omkleden vannacht. Toen toch maar 100cc fles gegeven, en terug naar bed. Ze moet wel genoeg vocht binnenkrijgen. Daarna nog vaak kleine huiltjes en toen uiteindelijk geslapen tot 08.15. Kon ook niet slapen na ze in bed te hebben gelegd dus was 2uur wakker, wel vermoeiend hoor....

Vanmiddag verjaardag van ons neefje die één wordt.

Fijne zondag allemaal!

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    bah ik ga net naar de wc en veeg af na t plassen zit er (wel oud gelukkig) bloed met wat slijm aan :( zo mn tas dus maar weer snel de laatste dingetjes ingooien voor de zekerheid :( en die zo meenemen nar t ziekenhuis..

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tazzie wat vervelend zeg, hoop dat je na huis mag vanaaf

Pooh heftig hoor maar gelukkig geen totaal reptuur

Sasjuh fijn dat erg goed ga vanmiddag lekker wandelen

Jbg wat zielig dacht dat ze weer wat beter is maar dus nie helemaal nog

Hip wat rot zeg op je werk, en vervelend dat je zoveel last al heb van je buik

men p leuke foto s Hihi

@ hier
    ben ontzettend moe dat ik dus óók er niet lekker van ben
    maja straks weer avond dienstje
    Morgen dagje vrij
    Met Joey ga redelijk ene dag beter dan andere, Joey is een erg pittig mannetje
    en jes lichaamelijke ontwikkeling loopt ver vooruit
    wat hij nu kan kunnen 70% van zijn leeftijd niet (dus voor hem best frustrerend dat hij wel wil maar nog nie kan/mag

zo nog even huis opruimen en dan werken

fijne zondag allemaal

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wat een heerlijke dag!!

De creme van Keano werkt als een tierelier, zijn huid is alweer zo goed als gaaf. Ben er heel blij mee. Keano ook, want hij is me een partijtje vrolijk hihi.

Pooh hoe gaat het met jou?

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz hoe is het, mocht je weer naar huis?

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, klopt normaal is het 49 u over 8 dagen bij mij gingen er uren af omdat ik een dag in ziekenhuis moest blijven maar omdat t een zware bevalling was hebben ze er weer uren bij gedaan zodat ik voor 7 dagen 49 uur had. Nu hebben ze vandaag besloten om nog 10 uur extra te doen omdat ik nog niet mobiel genoeg ben.

Verder gaat het redelijk geniet gelukkig veel van Sven.

Tazzie succes hoop dat je niet hoeft te blijven

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Lees net op Facebook dat Tazzie weer in het zh is opgenomen, de bloeddruk was nu te hoog. Sterkte meid!

Pooh o oke op die manier! Fijn dat je nog 10 uur extra krijgt. Geniet er van, ik vond de 1e dgn zonder kraamhulp heel erg zwaar en dan was ik wel gewoon mobiel maar wat heb ik die vrouw gemist zeg.. (en nu stiekem nog wel eens, ook gewoon voor de gezelligheid)

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie09-03-2012: gesprek voorlichtingsverpleegkundige ziekenhuis
    MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo
    MenP2010 12-03-2012: Prikken zwangerschapsdiabetes
    Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap
    Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes
    Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige
    MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind
    Hip1983 16-03-2012 2de echo
    Samantha1 16-03-2012: Zkh Dylana.. afspraak kinderarts
    JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes
    Saxia 23-03-2012: laatste keer haptonomische zwangerschapsbegeleiding
    MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen'
    Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes
    Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb
    MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!
    Pooh: Bevallen 6 maart 2012 van een jongen uitgerekend op 15 maart 2012

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Moet helaas weer blijven. n ieder geval vannacht. Hopelijk is morgen mn bloeddruk weer gezakt. Ctg awas verder wel,goed.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hier gaat het kut!!

toen ik klaar was met werken en thuis kwam had ik bloedverlies..zat al bruinrood in de onderbroek en best wel wat rood met afvegen.
    ben er helemaal vanaf kon alleen maar huilen.
    Mijn vriend had het zkh gebeld, maar de verlos wat aanwezig was had geen ervaring met inwendige echo's we mochten evengoed langskomen.
    met de inwendige kon ze mijn baarmoeder niet vinden(schijnt moeilijk te zijn wist ik niet de gyn doet het zo makkelijk) nog ff via de buik geprobeerd zag wel een vruchtzakje en dacht een vruchtje te zien maar onduidelijk via de buik kan ook niet eigelijk met 7 weken.

ik heb met vlagen buikpijn, maar veel minder dan de vorige x met de vmk. heb wel al 2 dagen af en toe flinke krampen, maar dat voelt echt als mijn mijn darmen eigelijk.

Net met plassen had ik eigelijk geen bloedverlies meer....ik weet niet wat ik moet denken of voelen durf niet positief te zijn. morgenvroeg kan ik bellen voor een echo bij de gyn. ik voel me zo klote!!

tazzie balen dat je weer in het zkh moet blijven hopelijk mag je morgen weer naar huis.

anita ik was vanmorgen vergeten op jouw te reageren..31-08 is een super mooie datum om te trouwen mijn ouders zijn ook op 31-08 getrouwd, maar dan in 73 haha.
    hopelijk ben je ook snel zwanger.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik voel me zo rot..ik ben zo bang dat het mis is! mijn hoofd blijft maar malen
    mijn borsten zijn al een paar dagen niet meer gespannen...maar ik heb nu niet echt ongibuikpijn en het bloedverlies zet niet door.
    de steken die ik heb zijn volgensmij echt van mijn darmen, ik weet het echt niet meer!!! was het maar morgen...ik probeer te slapen maar moet steeds huilen en blijf maar denken....

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lieve hip
    Wat klote zeg dat je weer bloedverlies hebt. Balen dat de vlos er geen verstand van had zeg. Type maar lekker van je af hier. Ik snap heel goed dat je bang bent. Nu duim ik heel hard voor jou. Scheelt hopelijk wel dat het bloedverlies nu niet doorzet. Hele dikke knuffel.

( Vanavond net voor t slapen gaan was mn bloeddruk weer mooi gezakt. Hopelijk morgen ook.)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Och hip wat een rot bericht! Kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Het kan 2 kanten op, zo lastig dat je er niets van kan zeggen. Jammer dat je niet gerust gesteld kon worden door een goede inwendige echo.
    Ik heb met 9 wkn ook nog weer bloedverlies gehad.. En er drinkt nu toch echt een baby'tje aan mijn borst!

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh lieve hip.. Wat een onzekerheid ineens! Hopelijk heb je vandaag een goede echo. Gadver zeg.. Heb je nog een beetje kunnen slapen? Dikke knuffel voor jou!

De rest reageer ik later op.. Ga eerst weer ff slapen haha.

Deel Deze Pagina