Heb weer een nieuw topic voor ons clubje aangemaakt dames.. Laten we er weer een gezellig kletstopic van maken!
Tazzie beterschap! sam hier was gisteren geen sneeuw vandaag wel en het sneeuwt nog steeds denk dat er al een 10 cm ligt ofzo. was vanmorgen ff de deur uit geweest, maar vind het toch wel eng nu ik zwanger ben..ben toch bang dat ik uitglij en op mijn buik van ofzo. dus blijf de rest vd dag lekker binnen! vind de sneeuw ook mooier als je van binnen naar buiten kijkt dan als je erin staat hihi.
thnx, ja buikgriepje denk ik. gisteravond alles eruit gegooid bah.. nu valt t nog mee maar wel 39 graden koorts hip tis ook eng hihi vond ik vorig jaar ook met de sneeuw en zwanger. ben vanmorgen wel lucas weg wezen brengen naar t kdv.. mike is m nu weer ohalen..
Jeeehhh een nieuwe! Had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen doen... Ach nu heeft Sam er eentje gemaakt.. Oja je hebt een pbtje!! Tazz beterschap! En Hip oppassen hoor.. tis een beetje heeel veeel sneeuw he hier
@marlijn: pb mij ook ff met je fb... Gezellig! @lieke: balen dat je je zo ziek voelt, heb je een idee waar het vandaan komt? Hopelijk kan je dokter je verder helpen! @hip: kan me voorstellen dat je niet graag naar buiten gaat nu, zou ik ook niet graag doen hoor! Lekker binnen blijven, ook heerlijk! @tazzie: beterschap meid! Vandaag met de slee buiten geweest, ze vond het erg leuk! Zal zo ff fotootje plaatsen! Vraagje aan jullie! Vinden jullie het leuk om eens dit jaar een samenzijn te organiseren, nadat Hip is bevallen van haar kindje? We hebben het er al wel eens over gehad en het lijkt me erg leuk om jullie persoonlijk te ontmoeten!
Marlijn... Super hoor, die site + fb.. Ziet er al echt professioneel uit. Jbg.. Wat een mooi meisje is ze toch! Lijkt me een leuk idee! Alleen we wonen allemaal zo ver uit elkaar..
Zo ff marlijn op faceboek gezocht en gevonden hihi. Tazzie al wat opgeknapt? En ligt er nog sneeuw bij jullie ? hier is alles weer weg. wel koud. Hip, buikfoto? Nou t lijkt dat we nu geen uitstel moeten geven voor onze kopers zou het dan toch nog goed komen? Hoop van wel alleen door dat geklooi is dus onze hypotheek offerte verlopen pff wat een gedoe.
Pooh.. Hahah jij was het dus! Mijn man zegt al? Uit Zeeland.. .. Dacht al dat het van hier kwam.. Mysterie opgelost..
ja leuk jbg een x meeten, maar kan nu nog niet zeggen wanneer natuurlijk. pooh hopelijk gaat het nu lukken dan met het huis! buikfoto komt eraan ik ben nog steeds niet lekker eraan dus niet zoveel zin om op de foto te gaan. hier ligt nog volop sneeuw denk tussen de 10 en 15 cm of zo, verder is het koud -4 brrrr maar wel lekker zonnig. mooi om te zien vanuit binnen bij de verwarming met een kopje thee hihi. in mijn album staan wel nog buikfoto's trouwens, vorige week de laatste gemaakt, weet niet of ik die hier geplaatst had eigelijk.
pooh hopelijk gaat het nu beetje opschieten met die kopers, maar wel balen dat jullie hypotheekofferte verlopen is nu Hip nog steeds niet helemaal lekker, beterschap.. Hier redelijk opgeknapt. in ieder geval geen koorts meer. Vanmorgen eventjes met Lucas nar buiten geweest. Maxi cosi op de slee geknupt en gaan met die banaan haha.. Zag het gisteren bij Sasjuh dat zij dat zo gedaan had met de maxi cosi met Elin.
Marlijn, haha ja dacht zal ik nog wat opzetten maar dacht dan weet iedereen op Facebook dat we op zp zitten. Bedacht later oja privé bericht kan ook maar toen had je t al uitgevogeld
bij jullie ook allemaal zo'n regen? hier is de sneeuw alweer helemaal weg. Maarrr Lucas drinkt weer uit zn fles jeejjj Toevallig op zn speelkleed op zn zij dat ik toch nog x probeerde zn roosvicee aan te bieden en ineens begon ie te drinken . Dus wel alleen op zijn zij. Later na zn boterham hem op de bank op zn zij gelegd en zn melkfles geprobeerd. En die ging er ook in.. ben zooo blij. Dan voorlopig maar op zn zij liggend de fles, maar alles makkelijker dan met een spuitje of lepeltje Vanavond weer proberen met zn laatste fles
Tazzie wat goed dat lucas weer drinkt, hopelijk binnenkort weer helemaal normaal. hier is de sneeuw aan het smelten..een grote zooi is het nu buiten. leuke foto's van lucas! Ik heb gisteravond voor het eerst mijn buik zien bewegen echt grappig! mss kun je het al langer zien,maar meestal leg ik mijn hand op mijn buik om te voelen dus dan zie ik dat niet. of ik lig onder de deken of zo. gisteravond na het douchen was ik mijn buik in aan het smeren liggend op bed en doen begon die te bewegen haha. het liefste lig ik er nu de hele tijd naar te kijken zo grappig om te zien!!