stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    lieke ik ben ook wel benieuwd hoe het in het zkh was, hopelijk weten ze wat je hebt.
    wat een knappe meid heb je zeg.

bij marlijn zijn nog 3 meiden over en die draaien allemaal een dagje mee. aan de hand daarvan word besloten wie het word.
    marlijn is vandaag aan de beurt dus duimen maar meiden hihihi.

ik heb strakjes de groeiecho, hopelijk ligt ze een beetje goed met haar gezichtje dan maken ze ook nog wat 3D foto's omdat ze met de 3D echo tegen de placenta lag dus niet zo'n heel duidelijke foto's daarvan hebben.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend voor Marlijn, hopelijk gaat t vandaag lekker en word zij uitgekozen!

Hip hoe was de echo? nog goede 3d foto's kunnen maken?

Zo lucas zn 6e tandje is al goed zichtbaar onder zn tandvlees :D vandaar ook dat ie vanmorgen om 10 over 5 al lag te huilen :( arm jochie t deed m zeer.. na ee nzetpilletje is ie toch nog lekker bij ons gaan slapen tot 7 uur. Toen moest ik m (helaas) wakker maken om naar t werk te gaan..

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo heb de echo weer gehad.
    alles is goed! ze ligt al ingedaald dat dacht ik al want had deze week best vaak steken van onder gehad.
    dat was voor de 3D dus niet zo fijn helaas. ze lag ook weer echt met het gezichtje tegen de placenta dus weer geen mooie foto. nog ff wachten dus tot we haar real life in 3D kunnen zien.

het word een klein meisje, haar gewicht werd nu op 1500 gram geschat wat gelijk ligt aan 30 weken.
    haar hoofdje en buikje waren net binnen de curve 29,2 weken en haar beentjes gemiddeld gewoon volgens termijn van 31 weken.

niks om me zorgen over te maken gelukkig.
    het vruchtwater is voldoende en het buikje en hoofdje zijn gelijk dus ze volgt gewoon haar eigen curve en zal niet zo zwaar zijn met de geboorte zo als het er nu uitziet.

met de normale controles voelen ze hoe de groei verloopt en mochten ze het dan niet vertrouwen dan krijg ik nog een extra groeiecho....zowiezo met 36 weken ook nog een liggingsecho.

ik had dit wel verwacht ik was zelf ook nog geen 6 pond met de geboorte wel 51 cm (uitgerekende dag geboren) en ben tot mijn 23ste ofzo te licht geweest. dus het zit in de genen :)

vind het ook niet erg hoeft er tenminste niet zo'n groot hoofdje uit hihi en kan ik lekker lang met maatje 50 doen.

tazzie gelukkig is het tandje door, hopelijk heeft hij er nu geen last meer van.
    hoe bevalt jouw nieuwe werk eigelijk?

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh wat spannend voor Marlijn. Hopelijk ging het goed gister!

Tazz.. aah het 6e tandje al in zicht. Wat gaat dat snel met hem.. heeft hij er heel veel last van?

Hip.. wat fijn dat alles goed is met de kleine meid. En een klein meisje dus! Wel jammer dat het weer niet mogelijk was om een mooie 3d foto ervan te maken. Maar joh, nog ff een paar weekjes en dan zie je een veeeeeel mooier beeld dan een 3d foto ;) Zijn jullie er helemaal klaar voor? Aanstaande papa al zenuwachtig?;)

Ben benieuwd hoe het met Anita gaat.. wanneer was zij ook alweer uitgerekend?

5. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hey ladies,

Hip; wat fijn dat je meisje het goed doet! Maakt toch ook niet uit dat ze haar eigen curve volgt, groot worden ze allemaal!

Tazzie; wat zielig voor Lucas, die tandjes doen ook zo'n pijn! Hier hetzelfde verhaal..

Nou ik heb gisteren een proefdag gehad en het was zo leuk!! Dinsdag en woensdag a.s zijn de volgende dames en donderdag horen we dus wie door is.. Zenuwslopend dit! Maar ik heb er zo'n goed gevoel bij dus hopelijk ben ik het uiteindelijk..

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ohh marlijn spannend zeg!! een hele week in de zenuwen zitten. mss 1 dezer dagen een x daar binnen lopen als je "toevallig" toch in de stad bent..ff een praatje maken.

wij gaan in ieder geval hard voor je duimen.

ben ook wel benieuwd hoe het met anita is, ze is ergens in februari uitgerekend geloof ik toch? een paar weken geleden ging haar verlof in zag ik op fb.

ik had trouwens nog echo en buikfoto's in mijn album gezet.

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Marlijn, Spannend zeg hoop echt dat je het word zou zo leuk zijn. T is jullie gegund.

Hip, Mooie foto's hoor heb ff je albums door geneusd :)

Nou verder bijgelezen maar niet veel blijven hangen door alles stress. GVD krijgen we maandag te horen dat die pruts adviseur van onze kopers hun hypotheek nog niet rond heeft en we dus vandaag niet naar de notaris kunnen. Nu maar in gebreke stellen en hopen dat die @$#@#$%$%^zn best doet voor onze kopers. Echt wat een stres kan gewoon af en toe niet meer stoppen met huilen. Wat als we met 2 huizen blijven zitten dan kunnen we niks verbouwen afijn positief denken het gaat allemaal goed komen maar ik ben ff minder hier.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh marlijn.. Hoop het zo voor je dat je het word! Wat moet je allemaal doen?

Hip.. Ik ga ff in je album spieken!

Pooh.. Naahh dat meen je niet! Is het gewoon nog niet rond? Jeetje,, kan me voorstellen dat je daar onwijs veel stress van krijgt. Sterkte meis en manlief ook natuurlijk! Hoop dat ze alsnog de financiën rond krijgen. Hoe gaat t met Sven?

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Lieve forumvriendinnetjes,

Ik ben even een paar dagen niet geweest want ik heb het moeilijk. Jullie weten van de onhoudbare situatie met mijn broer en inmiddels is het zover dat hij woensdagavond is gearresteerd. Hij heeft het nog nooit zo bont gemaakt maar nu is hij zover gegaan, tot gewapende overvallen en geweld. Hij zal waarschijnlijk voor heel veel jaren de cel in gaan en uiteraard ben ik verdrietig om deze situatie. Ook heb ik beelden gezien waarop ik mijn broer met een bivakmuts een winkel zie overvallen en ook andere beelden. Dit heeft ontzettend diepe indruk gemaakt.... Ik vind het zo erg voor die mensen, want die kunnen er een trauma van oplopen en ik vind het heel erg dat hij dat heeft gedaan!

Reageer snel weer op iedereen!

x

10. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    JBG; pfoe wat erg!! Heel veel sterkte, hoop dat je broer op de een of andere manier tot rust gaat komen.. Al is dat in de cel!
    Denk aan jezelf en aan je meisje he.. Knuff

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Jeetje JBG wat ontzettend moeilijk voor jullie, heel veel sterkte meid!!

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jbg heel veel sterkte!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sam gefeleiciteerd met de eerste verjaardag van dylana!! maak er een leuke dag van.

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde Samantha even feliciteren. Van harte en een fijne dag met jullie dreumes.

En och JBG wat een verhaal meid. Let wel het is zijn keuze geweest om welke reden dan ook. Soms is het goed, voor iedereen, om dan afstand te nemen. Tuurlijk blijft hij je broer, maar er is en er mag ook een grens zijn in wat jullie als familie kunnen dragen. Veel sterkte!

Hip een lieve kleine dame dus. Dat werd mij ook gezegd en in de laatste paar weken is dat toch veranderd, hoewel zij altijd op de gemiddelde lijn heeft gezeten. Je weet het nooit met die kleine purken.

Hier een meisje dat 2 ondertanden krijgt naast die ze al had. Zij krijgt tandjes in paren. Verder verdachte vlekjes op haar middel. Maandag maar eens vragen op het dagverblijf of dit nou de waterpokken zijn. Wel jammer als dat zo is want mijn beste vriendinnetje is net bevallen.
    En hier de eerste voorzichtige stapjes los tussen papa en mama heen en weer. Dan hebben we het over anderhalve stap hoor. Maar ja je moet ergens beginnen. Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat praten. Daar ben ik nou helemaal klaar voor.

Marlijn nog ff flink zen naar jou toe voor die baan. Nogmaals visualiseer een werkdag in de toekomst voor je. Hoe is dan je ochtendritueel, wat doe je daar op een werkdag, hoe is de lunch, hoe sluit je af. Zie het voor je. Trek als het ware die baan naar je toe. Spreek erover alsof je hem al hebt.

Pooh wat een gezeik. Dan bellen wij als forumvriendinnetjes een kek tv programma op om de boel te regelen. Weet dat uiteindelijk alles goed komt. Maar dat wil niet zeggen dat het nu leuk is. Jij hebt jouw deel gedaan, dus de bal ligt nu ergens anders. Meer kan je niet doen dan afwachten. Sterkte ook jij.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Jbg heel veel sterkte komende tijd..

Sam gefeliciteerd met je kleine meiske! fijne dag vandaag..

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    rest reageer ik later op, nu ff een klein mannetje uit zn bedje plukken

17. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Sam... Gefeliciteerd met Dylana!! Wat een heerlijke foto op FB.. Echt een mupke..

Saxia; Thanks!! Ik ben daar ook heel druk mee bezig, vind het wel echt enorm spannend maar ben een positivo! Dus komt helemaal goed! Gaaf he die stapjes? Dat doet Jesse ook helemaal trots.. En aan de hand lopen doet hij ook al heel goed.

Voor de rest.. Een rustige dag hier.. En hopen op een giga positieve week! :D

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieve jbg, wat heftig voor je! Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Het is en blijft je broer natuurlijk, maar soms is afstand nemen de beste manier om ergens mee om te moeten gaan. Jij kunt niks voor hem doen.. Hij heeft zelf keer op keer fouten gemaakt en zal daar nu voor moeten boeten. En misschien dat hij in de cel tijd heeft om over all zijn fouten na te denken. En hopelijk komt hij er dan als een ander persoon uit. En zoekt hij geen "foute" vrienden op, zodat hij niet weer in herhaling kan vallen. Probeer veel te genieten van je mooie meisje en je lieve man en de rest van je vrienden en familie .. Zodat je deze situatie ooit op de achtergrond kunt plaatsen. Dikke knuffel!!!

De rest.. Thanx voor jullie felicitaties. Wat is een mupke marlijn? Haha is dat iets uit jullie omgeving? Haha

Hier een super dag gehad! Wel druk, maar wel gezellig.
    Dylana is goed verwend. We hadden zelf haar een driewieler gegeven en dat was gelijk dikke pret haha. Met papa door het huis heen rijden haha.. Helemaal geweldig!

Nog ff een foto voor wie mij niet op fb heeft ..

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. Jou nog vergeten.. Wat leuk dat ze al stapjes gaat zetten he.. Nog ff en je moet er de hele dag achteraan lopen haha.Ik ben ook erg benieuwd wanneer ze gaat praten. Ik denk dat dat alles weer een stukje makkelijker maakt haha.
    Heeft Iselin veel last van de doorkomende tandjes?

20. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hihi Sam mupke is moppie.. Inderdaad iets van hier haha!

Deel Deze Pagina