Hallo dames, ik vermoed dat lucas oorontsteking heeft.gister al wel troepjes/smeer uit zn oor toen ik m uit bed haalde. Overdag verder niks (nou moest ik ook werken overdag dus heb t niet de hele tijd gezien). Gistermiddag kreeg hij ook verhoging. Mike vertelde talleen pasnadat hij terug van van zn ouders met lucas terwijl ik hem voordat iewegging nog had gezien gisteravond tegen koorts aan. Hij heeft wel goed geslapen maar wel erg warm. Vanmorgen nog steeds 37.8 graden. Je mag ook niet echt aan zn oor komen. Jengelig enzo. Zal ik de hap bellen? Of nog ff aankijken en morgen weer naar de h huisarts? (Die zal ook wel denken heb je der alweer, terwijl ik m anders nooit zag)
Ehh bah, wat vervelend voor lucas zeg! Je kan altijd de HAP bellen voor advies! Geen twijfel, dan weet je waar je aan toe bent. Als zij zeggen nog even wachten, dan ga je morgen even naar je eigen arts!
Precies zou ik ook doen Tazz op zich is zijn temperatuur niet echt hoog. Maar volg je moederinstict. Als jij het niet vertrouwd gewoon bellen naar de HAP, daar zijn ze voor!
Tazzie overleggen met de hap kan nooit kwaad, en kan me voorstellen dat je er boos van word als je sm niet verteld dat hij gevallen is,kan idd natuurlijk gewoon gebeuren maar vind wel dat ze het moeten melden. Hip lastig dat je nog zo weinig kan maar gelukkig lukt het nog op deze manier,nog een paar weekjes....... Spannend... Lieke, super!! Gefeliciteerd!!
lieke yeah gefeliciteerd!!!!! wat super zeg!! hang nu in de wacht bij de hap. kon net een brokje troep uit zn oor halen en dat zag er niet echt uit als smeer maar als dat gele vocht wat opgedroogd is. inmiddles ook 38,4 dus koorts.
Wauww.. Lieke!!! Gefeliciteerd!!! Was je test alweer zo duidelijk als bij norah? Aahhh ben blij voor je ( en stiekem beetje jaloers haha) Tazzie.. Ben benieuwd wat de hap zegt.. Jbg.. Lkker vakantie geboekt. Ff er tussen uit.. Weg van alle "problemen" en een opgezwollen borstje? Heeft ze dat altijd al gehad? Jeejj jesse is over naar 1 slaapje!! Knap van hem zeg. Hier zijn de meeste dagen ook maar 1 slaapje. Heel af en toe nog 2.. Als ze wat vroeger wakker word dan normaal. Hip.. Wel balen dat je nog maar zo weinig kunt. Gelukkig kun je zelf goed bepalen en dagen indelen hoe het voor jou het beste gaat. Hoe was die avond in het ziekenhuis trouwens? Of moet je daar nog heen? Al een besluit genomen inmiddels waar je wilt bevallen?
Lieke! Wauw!! Echt super zeg, jij bent echt mega vruchtbaar .. Geniet er maar lekker van, jullie hebben het verdiend!
Sam we meoten 10 over 3 bij de hap zijn. Ze willen toch even kijken omdat hij onder een jaar is, koorts heeft en we niet echt aan zn oortje mogen komen. En afwisselend jengelig is en vrolijk aan t spelen
Dan ben ik eens benieuwd Tazz, dan weet je het in elk geval. Toch? Zo zie je maar, die HAP is soms toch nog wel ergens goed voor.. Succes! Laat je wat weten hoe het was daar?
@tazz: goed dat je hebt gebeld en je snel langs kan komen! @Lieke, Woehoeeeee!!!! Gefeliciteerd, gaaaaf!!! Ben heel blij voor jullie! @sam: ja een opgezet borstje, ben aan het twijfelen of ze het al heeft vanaf de geboorte. De arts zei wel dat dat wel weg zou moeten trekken en die hormonen (van mij) niet zo lang in haar zouden zitten, dus ze wil het even in de gaten houden!
thnx lady's. nou zijn geweest. druk daar pfff 10 over 3 de afspraak , tegen 4 uur pas naar binnen. hij heeft idd een oorontsteking links. nu antibiotica gekregen. 3x daags 7 dagen geven
Lieke; gefeliciteerd met je zwangerschap! Sasjuh; hoe verloopt jouw zwangerschap? Te vergelijken met de 1ste? Tazzie; goed dat je geweest bent. Oorontsteking voelt niet fijn.... Jbg; rijstebloem gaat met de m speen prima. Alleen die ontbijtpap met vezels ging niet zo.....maar laatste dagen gaat het ineens wel. Misschien moest hij er ook gewoon aan wennen. Lyam super verkouden. Het groene snot loopt uit zijn neusje. Echt zielig. Hebben sinds vrijdag een puffer. Moeten het 2 weken gebruiken. En dan kijken of hij zonder kan. Gelukkig gaat het inhaleren de meeste keren aardig....
menp fijn dat het nu wel goed gaat met de fles En ah sneu dat hij zo verkouden is! Hopelijk werkt de puffer goed en kan hij over 2 weken zonder! Nou Lucas was zooo moe dat ie tijdens zn laatste fles al half lag te snurken in zn wipstoel haha. (tja hij was al vanaf half 3 wakker en dan met koorts ed is tot 7 uur erg pittig voor m merken we. ) Tot ie zn antibiotica moest, hoppa sloeg zo t spuitje weg haha. maar goed hij heeft t binnengekregen, gauw tandjes gepoetst en in bed gestopt. Hopelijk heeft hij morgenochtend geen koorts anders kan hij niet naar t kdv. Al hoef ik maar 2 uurtjes te werken dat scheelt.
Ach gosh.. Zieke lyam beterschap voor hem! Taz.. Zie je nou wel dat je moedergevoel gewoon goed is hihi Hopelijk is ie gauw van de ontsteking af. Ff weer tijd voor een fotoronde dames!!
Haha, heb mijn laptop maar even gedraaid, scheelt een stijve nek haha! Leuke foto sam.. Beterschap voor Lyam en Lucas!
Hier dan het bewijs! In het echt lijkt het nog veel duidelijker, hihi, maar hij staat er echt! Kon me echt niet inhouden gisteren. Had eigenlijk de hele tijd al dat gevoel dat ik zwanger was. Voelde me net zo als de 1e keer. Gekke steekjes onderin mn buik en het gewoon van ongesteld worden af en toe. We zijn echt een beetje overdonderd dat het weer zo snel is gegaan. Op de een of andere manier denk je dat als het de 1e keer zo snel gaat, het de 2e keer wel moeilijker zal worden. Ondanks dat we er al een half jaar over na dachten, moeten we echt zo aan het idee wennen, positief hoor! Het is gewoon raar! Alles komt weer een beetje terug; afspraak bij de vlos, mensen het nieuwtjes vertellen, echo's, babykleertjes, zwangerschapskleding, dikke buik; er gaat zo veel weer door me heen ineens aan herinneringen! Heb er écht weer zin in, en hoop zo dat het dit keer weer goed mag gaan en ik me beter mag voelen als de 1e keer. Als het klopt ben ik 30 okt. uitgerekend, dan is noor net een maand 2. Vind ik eigenlijk wel leuk, 2 jaar verschil!