stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Aaahh hip dat is zooo leuk he? ik mis dat soms wel hoor, dat bewegen (en t voelen bewegen in mn buik) als t lukt moet je eens proberen te filmen. Leuk voor later :D

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    meiden, moet even mijn frustratie kwijt.. Hoewel we binnen dit forum niet geheel anoniem meer zijn (vanwege FB ;)), wil ik toch even met jullie delen wat ik niet met iedereen delen kan.

Zoals eerder verteld heeft mijn broer vastgezeten 2,5jr in noorwegen. Inmiddels is hij sinds sept 2011 thuis. Maar nu heeft hij er niet voor gekozen om met een schone lei te beginnen maar zijn oude 'zaakjes' weer op te pakken. Dit ging ook niet lekker want in die louche wereld is ook de crisis toegeslagen. Nu is het zo geescaleerd dat hij bij een groep duizenden euro's heeft geleend en dingen zou verhandelen zoals ik begreep en nu voor ze gevlucht is. Omdat mijn broer niet de afspraken na kwam en geen geld teruggeeft zijn er problemen die mijn moeder treffen en dat vind ik zo erg. Die stomme lul heeft ooit het adres van mijn moeder gegeven en nu hebben ze al meermalen gebeld en stonden vanmorgen zelfs op de stoep bij mijn moeder om geld op te eisen en haar zelfs met de dood te bedreigen. Ze heeft er niets mee van doen en wist van niets! Nu hebben ze gezegd dat als ze mijn broer zien en het geld niet krijgen ze hem willen vermoorden.. Mijn moeder is zo bang, ze weet niet waar mijn broer is, hij laat niets van zich horen. Ze is nu helemaal klaar ermee, maar het blijft haar zoon en dus oh zo moeilijk.

Het is allemaal zo heftig het lijkt wel alsof ik in een soap leef. Heb er veel verdriet van. Waarom maakt hij zo die domme keuzes, wil alleen maar snel veel geld verdienen! Waarom heeft hij niets geleerd van de gevangenis.. oh ik weet het gewoon niet, maar ben zo bang dat hem iets overkomt, maar ik ben ook zo boos op hem....

Sorry, misschien klinkt het verhaal wat onsamenhangend, maar moest het even kwijt....

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG logisch dat je het even kwijt moet. Het is niet niks, en al helemaal niet dat die lui je moeder ook bedreig hebben zeg. Wat een *** is die broer van jou (sorry dat ik het even zo hard zeg bedoel het niet gemeen naar jou toe) Ik snap gewoon niet dat mensen op die manier hun leven willen vergooien en niet aan hun ouders/familie denken :(
    wil je sterkte wensen met alles en hoop dat je broer tot bezinning gaat komen..

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Nou zeg dacht dat ik een heel verhaal had geplaatst maar zie t niet staan.
    Pff van de week nieuwe poging.

Jbg, wat klote zeg snap t wel in de zin van t is familie dat je ook ongerust bent maar jullie worden zo in gevaar gebracht en dat is gewoon egoistisch en enorm laf. Doet je moeder wel aangifte van bedreiging ? Sterkte iig.

5. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @pooh: ja ze gaat aangifte doen, ze hebben gezegd dat ze volgend weekend komen voor het geld, dat is de uiterste datum! Ik doe mijn kleine meisje niet naar mijn moeder en mijn broer doet dat ook niet, dan komt ze naar ons als ze onze kinderen wil zien. Zo erg dat het zo moet zeg!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje jbg.. Wat heftig zeg!! Kan me voorstellen dat het erg lastig is om uit te leggen hoe je je voelt.. Tuurlijk, het is familie.. Maar toch.. Nu word jouw moeder ( en jullie in principe ook) de dupe van zijn fouten!

Heel veel sterkte meis! Ook aan je familie.. Hopelijk houd de politie het in de gaten.. Jeetje wat zal je moeder ook geschrokken zijn.. Goede oplossing idd om de kindjes even niet naar haar te brengen..

Dikke knuffel!

De rest reageer ik later... Zit ff niet zo lekker in mn vel..

7. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Pff en wat ik ook hoorde is dat hij blijkbaar al weer een poos aan de cocaine zit.. Hij was altijd van de softdrugs maar nu ook dit. Hij glijdt alleen maar af. Ben bang dat het niet goed meer komt.

@sam. Wat balen dat je niet lekker in je vel zit.. lekker hier je eitje kwijt als je wilt he... daar zijn we voor!

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wow, JBG dat is niet niks zeg...
    Wat heftig voor jullie gezin. Tis toch je broer...
    Wat frustrerend ook om te zien dat hij toch weer z'n oude leventje opgepakt heeft.

Sam, sterkte!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    taz.. wat leuk, lekker op de slee weg geweest. En wat goed dat hij de flessen weer drinkt!

pooh.. beter dat jullie geen uitstel meer hoeven te geven wss, maar wel jammer dat jullie eigen hypotheekofferte is verlopen!

jbg.. vind de situatie echt vervelend voor jullie! Jij weet ook niet waar hij nu is dan ofzo? en het heeft ook geen zin als hij met iemand gaat praten ofzo? denk het niet.. als hij zelf niks van de gevangenis heeft geleerd.. mjah.. ik denk maar wat mee..
    bah..

Tsja.. zit al een tijdje niet echt lekker in mijn vel. Denk door het gedoe met mijn ouders. Ik heb duidelijk aangegeven waar ik mee zit en krijg er totaal geen reactie op. Heb gezegd dat mijn moeder hier altijd welkom is om Dylana te zien enzo, maar ze maakt gewoon geen afspraak.. en ik wil niet dat het altijd van mijn kant moet komen. Aan de ene kant mis ik hun wel, maar aan de andere kant.. als ik dan weer ga zeggen dat we alles vergeten en vergeven.. dan weet ik zeker dat ze gewoon net zo doorgaan als eerst en dus mij constant de les willen lezen en gewoon zich constant met ons en de opvoeding van Dylana bemoeien. En daar heb ik echt geen zin in.. Moeilijk dus.

Verder gaat het financieel niet echt lekker. We redden het nu wel allemaal net met de ww, maar in mei loopt mijn ww af.. en dan hebben we gewoon echt een groot probleem.. En daar maak ik mij nu al heel druk om en kan het niet uit mijn hoofd zetten. Steeds die bedankjes als ik ergens heb gesolliciteerd.. ( als ik uberhaupt een bedankje krijg, de meeste bedrijven laten niet eens iets horen)

En Dylana heeft last van een ontwikkelingssprong denk ik.. al gaat het vandaag wel al stukken beter.. maar vorige week constant huilen.. om alles, ik hoefde maar 1 stap te zetten en het was mis. Slecht slapen.. slecht eten.. en dat breekt je dan op den duur wel ff op. Vandaag gaat het gelukkig wel beter. En ze trekt zich nu overal aan op.. meestal tot de knieeen, maar heel af en toe zelfs tot staan. :D Grote meid :D

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Lief!
    Herkenbaar hoor Sam, die sprongen, soms wordt alles bij elkaar je dan ook even teveel. Juist op dat moment dat jij al niet lekker in je vel zit zit zij het ook niet. Frustrerend!
    En financieel, wat lastig allemaal! Lijkt me erg moeilijk steeds maar die afwijzigingen. Hoop dat het goedkomt!

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankje Lieke. :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jbg wat een heftig verhaal zeg! hopelijk helpt het in ieder geval voor haar veiligheid dat je moeder aangifte heeft gedaan. helpt de politie ook met het vinden van je broer?
    hopelijk gebeuren er geen akelige dingen.

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
    Ik krijg er ineens een hoop energie door. De ramen zijn zelfs alweer gewassen! Heerlijk!
    Nu maar hopen dat het zo mooi blijft want ik wil vanmiddag nog wel ff weg, maar zag al dat er sneeuw aankomt.

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Nou toch nog verlenging weer een hele dag telefoontjes plegen bahbah reageer hier snel.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Pooh wat een zooi steeds die uitstellen, hopelijk is het morgrn allemaal geregeld.

sam wat een schattig meisje!

jbg hoe is het?

lieke ik wou vandaag eigelijk ook de ramen wassen maar ben er niet aantoe gekomen, had ff wat extra kerstspulletjes geshopt en ben bezig met versieren, maar heb flink last van mijn bekken nu. Ben nog niet klaar balen.
    morgen gaan we de babykamer halen!!!!

18. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    JBG; heftig zeg! Sterkte ermee.. Lijkt me allemaal niet gemakkelijk hoor..

Sam; allemaal heel herkenbaar.. Solliciteren en niks horen is heel erg bekend en frustrerend! Mooie foto's van je meisje! En wbt je ouders, ja het moeilijk maar vergeet vooral jezelf niet (en je gezin) is toch het belangrijkste!!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG hoe is t nu?

Sam lieve, mooie foto's!

Lieke heerlijk dat zonnetje vandaag ja en lekker de ramen alweer schoon.

Hip balen dat je last van je bekken hebt, maar morgen t kamertje halen leukleuk!

Lucas gaat op zn knieen zitten :D wel maar heel ff nog en zakt dan weer terug maar t begin is er haha.. Morgen gelukkig weer een dagje met hem thuis.

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: kan me goed voorstellen dat het moeilijk is als je contact met je ouders (moeder) zo moeilijk is, vooral nu je een kindje hebt. Het voelt dat ook raar alsof ze niets van je kindje wilt weten omdat ze je niet bellen om af te spreken of langskomen. Vind het rot voor je meid. Maar gelukkig maakt je mooie meisje een hele hoop goed, ze heeft een heerlijk vrolijk koppie!

@hip: de babykamer, is hij binnen? En, heeft het al een plekje?? Hoe staat het nu met je werk, laten ze nog wel eens wat weten? Rustig aan hé met die bekken, helaas hier ervaringsdeskundige, dus pak je rust!

@taz: wat leuk die foto op FB… zo al op zijn knietjes!

Morgen komen ze van de politie de aangifte opnemen bij mijn moeder. We hebben nog niets gehoord van mijn broer, maak me best zorgen. Ook weer zo lullig dat mijn broer een bekeuring heeft gereden in mijn moeders auto, kreeg ze ook nog gisteren de bekeuring op de mat van 112 euro… klojo… Hij laat ze helemaal in de shit. Vind het zo zielig voor haar, zeker omdat ze in de schuldsanering zit enzo. Moet het nog met mijn man erover hebben of we iets gaan bijdragen, wij hebben het ook niet breed, maar dit is te zielig gewoon!

Deel Deze Pagina