stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Mooie foto Sam! knap meisje is Dylana! <3

Mooie test Lieke! gaaf joh!

Nou Lucas heeft de hele nacht doorgeslapen! :D Vanmorgen wel al om half 7 wakker, brullend. Maar meneertje lag overdwars in zn bedje (en dat past toch echt niet meer) hij is nu op de opvang, ben benieuwd hoe het gaat. Hij had 36,6 vanmorgen dus dat is mooi. :)

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Nou Lieke mooie test hoor! Is wel gaaf hoor dat het al zo snel gegaan is.

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Mooie test Lieke!

Fijn dat het wat beter gaat al met Lucas Tazzie.

Vanmiddag met Tess naar cb geweest, ze is weer goedgekeurd :)
    Ze is nu 75 cm en 9,6 kilo.
    Ze heeft ook prikjes gehad en dat vond ze niet leuk,was erg boos,dikke tranen,ik blijf dat zielig vinden....

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Gelukkig heeft Lucas doorgeslapen. En overdwars in je bed ligt ook niet lekker! De antibiotica waren hier ook niet favoriet....altijd blij als in ieder geval het grootste gedeelte er in zat.

Mooie meid die Dylana!

Mooie test Lieke, wauw!

En Tess is weer goedgekeurd....zielig hè die prikjes.....begrijp ook zoooo goed dat ze daar boos om worden.

Lyam heeft nu ook soepogen....ach, arm moppie.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Kom op dames.. Fotos plaatsen! ;)

Lieke mooie test! Hoe voel je je?

Carly.. Ach wat sneu, die stomme prikken ook!
    Ze groeit goed zo te zien :)

Tazzie.. Hoe gaat t nu met Lucas?

MenP.. Beterschap voor lyam!

Hoe zou t met rose en luca gaan?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Beterschap voor Lucas en Lyam!

MenP ja ik heb weer een precies dezelfde zwangerschap als bij Elin haha. Geen klachten, voel me super en geniet van de schopjes in mn buik :)

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wow sasjuh je bent al 20 weken dat gaat snel! fijn dat je weer zo'n makkelijke zwangerschap hebt.

tazzie hopelijk slaat de antibiotica goed aan en gaat het al wat beter met lucas

menp germ lyam nu ook ziek, beterschap!

carly wat fijn dat tess weer door de keuring is hihi..zielig he die prikjes!

sam mooie meid heb je hoor!

Sam jij vroeg geloof ik wanneer ik de intake heb, maar die heb ik 2 weken geleden ofzo al gehad. ik vond het best wel leuk eigelijk en heb veel info gekregen. ik krijg 55 uur omdat ik bi heb.
    oja en heb een voorkeur voor een kraamverzorgster doorgegeven, een vriendin van mij had die laatst gehad die was echt leuk en fijn zei ze en later bleek dus ook nog dat die vroeger bij mij kraamverzorgster is geweest toen ik geboren ben!! heel speciaal dus als die komt ik hoop het.

infoavond in het zkh had ik ook 2 weken geleden. die viel wat tegen en de rondleiding ging niet door omdat de verloskamers vol waren.

zondag had ik een babyshower was erg leuk en leuke cadeautjes gehad.

heb ook weer nieuwe foto's in mijn album gezet van de box het kamertje mijn buik en van de babyshower.

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wauw, wat fijn Sasjuh! Doe maar ook maar zo één!:)

Hier gaat 't goed! Voel me eigenlijk prima. Wel moe, maar dat was ik daarvoor ook al.
    Net weer even de site bekeken van de verloskundigen en las dat ze nu met 8 weken al een echo doen en met 12 weken weer!
    Vorige zwangerschap pas met 10w4d een echo gehad en verder pas met 20 weken. Erg fijn, dan weet ik over 4 weken al of het goed zit!
    Ga ze volgende week eens bellen.
    Buik is erg opgezet, erg leuk om te zien hihi, al betekent het nog weinig.
    Merk wel dat de angst direct al weer aan het toenemen is, logisch eigenlijk, maar beetje onverwachts

Morgen ga ik de laatste test doen. Wil echt nog even een hele duidelijke:)

9. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Nou Sam speciaal voor jou wat foto's

Jurre en Tess die Sesamstraat kijken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      4
  10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Nog 1 van Tess alleen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      4
  11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    En nog een laatste :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,4 KB
      Weergaven:
      5
  12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Leuke foto's.

Hip tijd gaat idd snel, vooral bij een 2e zwangerschap. Ben er ook veel minder mee bezig. Morgen 20 wkn echo.

Lieke ja die buik groeit bij een 2e ook veel sneller hihi, leuk hoor!

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een berichtje vanuit mij. Reageren doe ik niet meer zo actief maar af en toe bij lezen vind ik wel erg leuk. Ben dan toch wel wat nieuwsgierig. Lees dat er weer mooie dingen gebeuren.

Lieke, gefeliciteerd! En na de test van vandaag lekker gaan genieten, voor je het weer is het weer voorbij.

Sasjuh fijn dat het weer zo goed gaat. En vandaag een verjaardag of vieren jullie het op een andere dag? gefeliciteerd in ieder geval! Succes met 20 wk echo!

hip; balen van je bekken, wel fijn dat je extra lang kraamhulp krijgt. Geniet nog even van je bolle buik!

Zie leuke foto's voorbij komen. Wat gaat het toch hard met onze kindjes! en wat hebben toch allemaal knappe kindjes!

@sam, Je vroeg hoe het met mij en luca gaat. Het gaat erg goed! Vrolijk mannetje. Kruipt het hele huis al door. En verder loopt die ook overal langs, de bank, box, vensterbank. Niks is meer veilig. We genieten er volop van. Enig minder leuke is dat luca de nachten moeilijk slaapt. Tazz ik herken jou verhalen hierin ook wel, betreft het slapen. Is soms wel vermoeiend maar hoop dat er een tijd komt dat hij wel doorslaapt.
    Sam met jullie meid gaat het ook erg goed he?! Na een lastige start nu toch een rustige meid geworden, erg fijn!

fijne dag allemaal!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoi dames!

Sasjuh gefeli met Elin! En fijn dat deze zwangerschap ook zo fijn gaat.

Carly leuke foto's van Tess (en Jurre) en fijn dat Tess weer is goed gekeurd.

Lieke fijn dat jij je ook goed voelt.

Hip heeft een babyshower gehad, leuk! En al de intake ed gehad. Vaak gaan ze dan wel proberen of je die kraamhulp kan krijgen, dus dat zou leuk zijn voor je.

Beterschap voor Lyam

Nou Lucas gaat redelijk. Slaapt de nachten ook redelijk. Net wel hele tijd brullen, dus maar een zetpil gegeven. Nu ligt ie in bed, maar hij ligt vooral te kletsen hoor ik. En denk ook dat ie probeert te gaan staan dus zo maar eens kijken en weer neerleggen dan haha.
    ohw ja foto's nou komt ie ;)
    de linker is van 6 februari en met dat rode shirtje afgelopen zondag.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    en nog eentje ;)

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat een geweldige foto's van Lucas en Tess, ook die groeien hard zeg! Echt het baby is er al helemaal vanaf!

Hier de test van vanmorgen:
    Had 'm eigenlijk iets donkerder verwacht, maar hij is wel veel duidelijker dan 2 dagen geleden, dat is een goed teken toch?
    Bij de 1e zwangerschap had ik op mijn nod wel 2 streepjes die even donker waren, dus dat maakt me wel weer onzeker!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Rose dank je wel!
    We hebben t zondag al gevierd maar krijg straks ook nog visite en aankomende zondag vieren we t nog een keer voor vrienden. Elin wordt dus goed verwend ;)

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ff ego ...

Mijn jongste zusje kwam paar weken geleden helemaal gelukkig vertellen dat ze zwanger was,iedereen blij en ze was zelf ook zo vrolijk en zo gelukkig...

Vandaag kregen ze de de eerste echo,ze zou volgens eigen berekening nu iets meer als 9 weken zijn en het vruchtje was bij meting maar 6 weken en 5 dagen en geen kloppend hartje :'(
    Morgen moet ze naar de gyn,die gaat verder kijken hoe en wat de vk had haar al wel gezegd dat er eigenlijk geen hoop meer is op een goede afloop,maar de gyn moet dat verder bekijken.

Ze kwam vanmorgen na de echo samen met haar vriend hier en ze heeft zo'n verdriet,ik vind het zo verschrikkelijk voor haar,ben er zelf door van slag,ik wou dat ik wat voor haar kon doen.........

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    O nee, wat erg!! Zeker als je gewoon het idee hebt dat alles goed gaat en je dan met een echo zoiets hoort. Vreselijk! Je kunt zo weinig doen he als je ernaast staat!

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh carly wat een rot nieuws voor je zusje! ik weet hoe ze zich voelt en je kunt idd weinig voor hun doen. heel veel sterkte voor haar! x

wat een mooie foto's van tess en jurre. van een leeftijdsverschil is steeds minder te zien he...leuk hoor!

tazzie ook leuke foto's van lucas gelukkig gaat het al beter met hem.

elin gefeliciteerd!!!

rose fijn dat alles goed gaat. als je nog een x langs komt spam dan ff een fotootje van luca ;) ik ben wel benieuwd hoor!

Deel Deze Pagina