Elin gefeliciteerd! Carly, wat erg! Je kan inderdaad zo weinig/niks voor haar doen nu. Er gewoon zijn is het enige he. Lieke; ik zeg mooie test toch? De lijn is echt wel duidelijk donkerder dan de eerste foto! Mooie foto's dames, ik spam ook weer hoor maar heb het druk met anderen fotograferen en daardoor schiet Jesse er wel eens bij in haha. Heb we wel een aantal op mijn telefoon staan. Even overtappen op de laptop..
Elin, gefeliciteerd! Lieke, hij wordt toch echt wel wat donkerder hoor! Carly, wat erg voor je zusje! Rot is dat he, dat je gewoon niks voor hun kunt doen dan. Wat een lieve foto's van Tess. Ze veranderd echt snel nu! Vind haar heel mooi! Tazzie, knap ventje is het toch, die Lucas! Laat je zn haar lang? Of toch eraf binnenkort? Vind het wel wat hebben bij m hihi.. Hip.. Wat leuk, een babyshower! De datum komt nu wel dichterbij he! Spannend hoor.. Ben ook zo benieuwd naar jullie naam haha. Ben benieuwd naar een bevallingsverhaal van Anita. Rose, leuk weer iets van je te horen! Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie!! Jaa hier idd na een onrustige start een heel rustig meisje ( naja met uitzonderingen haha) ze heeft echt wel mijn karakter.. Eerst de kat uit de boom kijken ergens haha.. En als ze haar zin niet krijgt, dan steeds gaan drammen.l dat doe ik ook whahaha... Oohh ik wil nog ff wat fotootjes spammen.. Zo trots op mn mooie meid hihi.. Bekijk bijlage 307463
Sam leuke foto's!! echt een mooi meisje <3 Carly wat een rotnieuws voor je zusje zeg ik kan me dondersgoed voorstellen hoe ze zich voelt! Wat er allemaal ineens door je heen gaat als je zoiets hoort is niet echt te bevatten. En zoals als anderen als zeggen je kunt weinig voor ze doen, behalve er zijn! (en geloof me, een luisterend oor is al heel erg fijn) Lieke wel een hele mooie test hoor! En je hcg kan gewoon iets minder hard stijgen/minder goed meetbaar zijn dtat je testen gewoon iets lichter zijn nu. DAt hoeft echt niets te zeggen. Marlijn hoe bevalt je nieuwe baan? En ook druk met de fotografie! Altijd leuk! Ikzelf vind t lange wel leuk bij hem maar Mike wil t eigenlijk korter.. Omdat Lucas toch een beetje krullen krijgt in zn nek (mike heeft krullen en vind t neit leuk haha, die doet zn haar altijd heel kort) Maar ik zet lekker mijn zin door Misschien dat er binnenkort wat puntjes geknipt worden en zn pony een beetje maar meer echt nog niet. Ik doe ook t meeste met Lucas dus vind dat ik mag bepalen hoe zn haar zit hahahaha
@tazzie: hoe is het met de oorontsteking van Lucas? Wat een leuke fotos! @menp: Hoe is het met de verkoudheid van Lyam? Fijn dat het nu goed gaat met de fles! @lieke: wat een mooie en duidelijke test, top!! Gaan jullie het pas ook met 12 weken vertellen aan de mensen om jullie heen? @Carly: fijn dat alles goed was bij het CB. Ik herken dat van die tranen, zielig he, blijft inderdaad! Wat een leuke fotos van Tess! Ohh, wat rot voor je zusje, erg hoor! Ik hoop het nooit mee te maken, erg verdrietig. Sterkte! @sam: wat heb je toch een mooi meisje, kan dat blijven zeggen ! @marlijn: hoe was het op je nieuwe werk? Mijn poppetje der haren zijn voor het eerst geknipt. De thuiskapster kwam bij mijn SO.. Ze belde mij toen, mag er bij Nienke een stukje af.. Ja dat vond ik prima, ze had een beetje een matje in haar nek. Kom ik daar, is het niet netjes recht geknipt, ik echt pissig, dat zie je toch zei ik ook tegen mijn SO Grr, daar vertrouw ik dus ook niet meer op! Verder is Nienke lekker vrolijk, alleen zo vreselijk vroeg wakker!! Al dagen om 05.45.. pff vermoeiend.
JBG: Hier zelf Norah's haren geknipt! Nog best wel gelukt al zeg ik het zelf haha. Heb alleen de punten gedaan, dus nu is het mooi op 1 lengte en kan het van daaruit mooier groeien. Wel jammer dat zo'n kapper het dan zo slecht doet. Helemaal bij die kleintjes zie je het echt goed. Nee, we gaan echt niet zo lang wachten Denk mijn en zijn ouders binnekort, miss mijn zus al. En na de 8weken echo ook de rest van de familie en beste vrienden en dan na 10/11 weken de rest en misschien ook facebook enzo. Zo deden we het de vorige keer ook en eigenlijk wel goed bevallen. Mijn beste vriendin is net zwanger, dus denk niet dat ik het lang verborgen voor haar kan houden hihi
Jbg, wat slecht dat een kapster het zo scheef heeft geknipt! Kn me voorstellen dat je daar ff flink boos om word. Ik heb Dylana haar haartjes van de week ook zelf geknipt. Gewoon ff de dooie punten enzo, nu is alles weer op 1 lijn dus kan het weer mooi groeien. Oei ze is wel vroeg wakker idd. Fijn dat ze weer lekker vrolijk is. Nog steeds 2 slaapjes? En kan ze alweer wat meer zelf spelen? Haha Tazzie.. Dus Mike vind krullen niks? Ik vind dat wel schattig haha.. Lieke.. Ben benieuwd wat de familie er van gaat zeggen dat er een 2e op komst is. Vast wel leuk toch! En dus tegelijk met je vriendin zwanger. Wat leuk!! Hier gaat t goed. Dylana kan nog steeds niet zoveel hebben.. Word gelijk boos dan en dan bammmm gaat ze demonstratief op de grond liggen te huilen (jaja nu al haha) als ik iets pak wat ze niet mag hebben,,, krijsen!! Als ze ergens niet bij kan,,, krijsenn!! Als ik niet snel genoeg ben met eten maken voor haar,,, krijsennn!!! Whaha...maar verder is ze best lief hoor haha.. Maakt steeds meer klanken en af en toe lijkt het soms op een woordje ( of dat verbeeld ik me maar) klaar = ka Verder gister een leuk handeltje gedaan!! Bij ons in het dorp had iemand 6 zakken met baby-kinderkleding te koop. Mt 56 tm 116. Wou ze 40 euro voor hebben. Heb het gekocht. En er zit echt heeeeel veel merkkleding in. Snap niet dat ze het voor zo weinig weg doet. Heb heel wat dingen voor Dylana voor de zomer eruit gehaald en de rest ben ik nu aan het uitzoeken voor marktplaats. Vanmorgen al in totaal voor 30 euro verkocht !!!! Kan wel uit dus haha.. En dan moet ik nog 4 zakken sorteren.. Leuk extraatje :-D
Goeie handel sam!! grappig dat dylana zo'n driftkikker is...nou ja voor jullie minder grappig denk ik. lieke ik zou ook niet kunnen wachten tot 12 weken hoor. (hebik ook niet gedaan trouwens alleen met fb en bekenden enzo) familie en goede vrienden kun je het best wel vertellen. heb je nog es getest? Hoe ga je het eigelijk vertellen? ga je meedoen met MvM? hier vanmorgen bij de notaris geweest voor de overdracht van ons huis! we zijn nu officieel huiseigenaren. we wonen hier al 3 jaar gehuurd dus dit is de makkelijkste verhuizing ever hihi. nou ja al komt er wel een nieuwe badkamer en toilet in. en met een beetje geluk nog voor de bevalling....echt spannend dus!
Hip.. Gefeliciteerd! Nu echte huiseigenaren.. En nog ff verbouwen voordat de beeb er is. Leuk hoor! Kun je dat wel aan met je hormonen? Hihi al dat troep enzo haha.. Achja, ik denk dat het momenteel een fase is van Dylana.. Dus probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken. Soms ga ik gewoon met haar mee doen haha,, dan is ze zo weer vrolijk, want dat vind ze blijkbaar erg grappig
Hip: Ja, MvM komt volgende week maandag langs. Erg spannend weer! We hebben voor noor zo'n shirtje met 'grote zus' gekocht, dus die gaan we haar aandoen bij onze ouders denk ik. ( Al denk ik dat mn schoonouders dat pas heel laat doorkrijgen hihi, die zijn niet zo snugger) Maar we zien het wel. Verder denk ik maar gewoon spontaan, niet iets bijzonders denk ik. Gewoon met de deur in huis vallen.
dames ff ego sorry. Is het een fase dat Lucas overdag het vertikt om te gaan slapen? Hij is doodmoe, maar gaat elke x zitten en spelen in zn bed. Kan tig x lopen om hem weer plat te leggen en in te stoppen. Gister heb ik m zelfs eerder van t kv opgehaald omdat hij daar vertikte om te gaan slapen. "S ochtends totaal niet geslapen en 's middags dommelde ie dan wel zitten weg om daardoor achterover te vallen en weer wakker te wschrikken en te huilen. Dus ze belden me op en ik heb m maar opgehaald. (ze dachten dat ie ook niet wou slapen ivm met zn oortjes) Thuis ook nog een uur mee bezig geweest en uiteindelijk bij mij op ons bed in slaap gevallen. Ik word er helemaal gek van want hij maakt er ook een spelletje van volgens mij. Hij begint gewoon te lachen als ik binnenkom om m weer plat te leggen. ik zeg m niks, kijk m niet aan. Keg m plat, stop m in en loop weer weg.. maar wat is dit vermoeiend zeg
Tazzie.. Kan best een fase zijn hoor. Dat hoor je wel vaker dat ze dan vertikken om te gaan slapen. Misschien is hij wel toe aan een slaapje minder?
Hey meiden, Beetje druk hier dus sorry! JBG; dat is niet leuk van de haartjes van Nienke, maar wat is het een prachtig meisje zeg.. Sam; Leuke nieuwe profielfoto heb je, ook al zo'n prachtig meisje! Lieke; wat leuk dat jullie het snel willen vertellen, ik kon mijn mond ook niet houden hoor Hip; rustig aan he meid Tazz; hier ook gehad hoor, maar het ging weer over, dus toitoi! Het werk is super! Ben echt zo blij dat ik daar nu aan de gang ben.. Met de foto's gaat het ook geweldig dus ik ben helemaal het vrouwtje.. Jesse heeft overigens besloten dat hij echt nog 2x moet slapen overdag. Kiepte gewoon om met maar 1 slaapje, dus hij is er nog niet aan toe; helaas!
Hey marlijn. Wat fijn dat je werk zo goed bevalt! Heb je een half jaar contract? Of gelijk een jaar? En nog druk met de foto's. Ik zie regelmatig mooie foto's op facebook langskomen! En toch nog 2 slaapjes. Hier wisselt het ook heel erg. Paar dagen heel goed gegaan op 1 slaapje. Toen ineens sliep ze dat ene slaapje maar 1 uur.. En dus was ze heel snel weer moe.. En nu een paar dagen dat ze sochtends toch weer zo moe is.. Dat ik haar ook maar op bed leg. Ben vandaag een beetje een ander ritme aan het proberen. Dylana ligt meestal om 18.00 uur al op bed.. Dan gaat ze ook echt de nacht in. Mijn man is pas om half 7 thuis van zn werk en ziet dylana dus echt heel weinig door de weeks vanmorgen om half 10 dylana op bed gedaan.. En normaal zou ik haar dan rond 14.00 uur op bed leggen (haar normale tijd) maar nu beetje gerekt.. En rond kwart over 3 werd ze echt heeeel moe.. Dus maar op bed gedaan toen. Hopelijk slaapt ze een uur of anderhalf en kan ze mooi wachten totdat mij man thuis is.. En misschien kunnen we dan voortaan ook weer met ons 3en eten. Want moet nu elke dag 2 x koken Hoe is t verder hier dames? Lucas nog veel last van zn oortjes?
@marlijn: top dat je het zo naar je zin hebt! En inderdaad, de foto's op FB zijn erg leuk! @sam: nienke word 's morgens om 06.30 wakker, dan gaat ze rond 10.30 weer (goed uur meestal) en dan weer rond 15.30 een goed uur... Dan gaat ze tegen half 8 naar bed eet ze gewoon met ons mee! Wel leuker voor je man als hij haar ook nog even ziet na het eten. Nienke is ziek. Koorts, flink verkouden heel sneu het moppie. Moet morgen werken, baal wel! Maar goed, moet gewoon is niet anders.
hey meiden, rustig hier! MArlijn fijn dat je werk zo goed bevalt! En jammer Jesse toch nog niet helemaal toe aan 1 slaapje. Sam heeft Dylana nog beetje doorgeslapen? Is wel lastig idd 2x koken. Hopelijk wil het nu wel om samen te eten? @hier Lucas zijn oortjes lijken over. Gister laatste antibiotica gehad. Het slapen overdag is helaas nog steeds een gevecht. Hij is wel doodop elke x maar echt slapen pff.. Ja je bent een uur bezig zo ongeveer om m elke x weer plat te leggen. Op t kdv kunnen ze zelfs niet eens aan beginnen (vooral niet als hij wel met 2 of meer op 1 kamertje ligt. al proberen ze hem vaak wel apart te leggen) Al hebben ze vandaag eens gedaan hoe hij thuis ligt (in zn slaapzak, strak ingestopt met een dekentje. Dekentje mogen ze officieel niet gebruiken) en warempel hij sliep toen binnen 5 minuten (na wel eerst een half uur t geprobeerd te hebben zonder dekentje) en gelijk van 11 tot kwart over 2 . Morgen gaan ze t rond zn gewone slaaptijd gelijk proberen met t dekentje. En dan, meneertje gaat ineens zoooo hard. Hij gaat staan en zelf weer zitten. hij schuifelt/loopt langs de tafel/bank en t traphekje in de keuken hij kan nu ook echt goed kruipen. WEl is het de laatste avonden en nachten raak. Steeds huilen, meestal is het genoeg als ik op zn kamer kom, even een sussend geluidje maak, m lekker instop (of goed leg als ie niet lekker ligt) zn iejoor weer in zn hand geef. wel vermoeiend maar goed zal ook wel een fase zijn
jbg beterschap voor nienke! sam en is het gelukt om samen te eten? tazzie waarom mogen ze op het kdv geen dekentje gebruiken? ik heb morgen een buikfotoshoot, bij de enige echte fotograaf van ons topic ik heb er zin in hoor! en ben er helemaal klaar voor. het weekend en vandaag erg rustigaan gedaan zodat ik de shoot morgen volhoudt. zo nog ff een foto van mijn buik met jullie delen...erg grappig haha heb ook nog in mijn album nieuwe buikfoto's gezet en een foto van een kei schattig knuffeltje wat ik had gekocht voor op het kamertje. van het weekend heeft mijn vriend alle babyspulletjes gewassen en vandaag heb ik de hydrofielluiers enzo al gevouwen. voor te strijken vraag ik of mijn moeder me komt helpen.