stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    aahh grappige buikfoto hip! ga zo ff naar je andere foto's kijken :)

Dekentje doen ze niet ivm veiligheid dat baby's eronder terecht kunnen komen ofzo. Net als inbakeren, doen ze in principe ook niet of je moet er een verklaring voor tekenen dat ze met jouw toestemming inbakeren.

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    @Hip; zin in morgen! :D

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    marlijn en hip jullie showen toch wel foto's hier he :D

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Whaaahhh hip.. Wat een grappige buikfoto!! En wat leuk dat je morgen gaat "daten" met marlijn! Veel plezier dames.. En ben erg benieuwd naar het resultaat :-D

Goed dat je hulp vraagt van je familie!

Jbg.. Ahh wat sneu dat ze ziek is! Beterschap voor Nienke! Hopen dat ze snel beter is!

Tazzie.. Gaat snel dan in eens he!! Tsja, dat slapen is wel vermoeiend dan.. Maar als het een fase is, dan gaat het ook vanzelf weer over moet je maar denken haha. Wat goed dat hij na het instoppen met een dekentje ineens zo snel sliep op het kdv!

Lieke.. Gaat t nog goed met jou? Nog geen klachten?

Nouuu het samen eten werd weer niks vandaag. Na 3 kwartier werd mevrouw krijsend wakker en wou niet meer slapen.. Maar om 17.00 al wel weer heel erg moe. Dus haar toen toch maar eten gegeven en om 18.00 op bed.

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier gaat alles nog goed! Gelukkig maar! Nog helemaal geen kwaaltjes ofzo. Had ik de 1e keer trouwens ook niet, behalve moeheid, maar dat kwam echt vanaf week 6 pas.
    Tja, en gewoon moe ben ik wel, want Noor zit in een enorme sprong (Hoop ik tenminste want dan zou het over moeten gaan:D)
    Slapen is echt drama 's nachts. Ze wordt elke nacht wakker, is ontroosbaar en de enige plek waar ze verder slaapt is vreemd genoeg op de bank. Niet eens in ons bed. En ja, vanaf een uur of 3.00 op de 2zitsbank slapen, word je echt niet blij van. Man en ik doen het om en om, maar het is echt niet leuk! Weet ook echt niet wat ik ermee moet, maar ze is zo overstuur dat ik haar echt niet kan laten huilen.

Hier trouwens een foto van mn buik. Moet echt op mijn kleding gaan letten, want je ziet het al zo goed. Normaal was mijn buik echt helemaal plat!

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @taz: Als hij met een dekentje daar wel slaapt, dan is dat fijn. Misschien wil hij toch het idee hebben dat hij ergens onder ligt!

@hip en marlijn: wat leuk dat jullie elkaar gaan zien voor de foto's, gauw showen hier he! En Marlijn, ik heb, als je wilt, nog een paar leuke foto's voor je qua ideeen opdoen (van mijn schoonzus en haar gezinnetje), Als je je mailadres in een pb stuurt, dan mail ik je wat foto's!

@lieke: ze zeggen dat je het bij de 2e al sneller gaat zien, dat is oppassen geblazen! Pff en wat pittig zo zeg, elke nacht met norah eruit! Zij sliep altijd goed toch, dit is de eerste keer dat ze zo moeilijk slaapt?

@sam: komt vanzelf, ze is er blijkbaar nog niet klaar voor om der tijden te verschuiven!

Nienke lijkt al weer wat beter te gaan, koortsvrij in ieder geval! Ze is wel nog erg verkouden!

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Ja klopt, vanaf een jaar sliep ze door en eigenlijk verder geen problemen gehad (Vraag me niet meer naar de tijd daarvoor, hihi)
    Het is inderdaad erg slopend, ookal doen we het om en om. Hopelijk is het snel beter!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zoww lieke dat begint al best wel te groeien.

De fotoshoot gisteren was echt leuk! en heb via de mail al een preview gehad gisteravond...errug mooie foto's
    vanavond ga ik ze ophalen, ben benieuwd naar de rest.
    ik zal er hier ook wel een paar posten morgen ofzo.

9. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hey meiden,
    Nou gisteren bij het consultatieburo geweest en Jesse blijft dus achter in zijn spraak/taal. Hij zegt nog helemaal niks en zou dat volgens die arts al met 14 maanden hebben moeten kunnen.
    Tja, nu moeten we dus eerst naar de huisarts om zijn oren na te laten kijken en mogelijk met een doorverwijzing naar de KNO. Als hij namelijk niet goed hoort dan zou het met buisjes verholpen kunnen worden.
    We oefenen veel met hem maar ik weet ook niet meer wat te doen hoor. Hebben jullie nog tips?
    Sorry voor het ego berichtje

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Joey zegt ook nog bijna niks hoor enkel eten en de rest is brabbelen
    zal vast goed komen?
    Hij reageert wel op jullie als jullie wat zeggen?

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieke.. wauww.. Dat gaat nu al hard haha.

Hip en Marlijn.. ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden!

Marlijn.. nahh meen je dat? Word je nu al doorverwezen? Een vriendin van mij haar kindje is nu 3.. En die is pas sinds 2,5 jaar doorverwezen. Die praat ook amper namelijk. Het enige wat daar uitkomt is nee..wil ik niet en papa/ mama werk en paar van die losse woordjes.

Niet te druk om maken hoor! Ieder kind ontwikkelt zich toch op zijn of haar eigen manier!

Ik denk dat je gewoon lekker met hem moet blijven praten en alles benoemen waar hij naar wijst of waar hij mee speelt, wat hij eet, wat jullie gaan doen.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff ego..
    gisteren controle bij de vk en mijn meisje is te klein.
    vandaag extra groeiecho gehad en ze loopt nu met haar hoofdje en buikje 3 weken achter net onder de onderste lijn van de groeicurve.
    met de groeiecho met 31 weken liep ze nog gelijk met de onderste lijn...dat is ook al 2 weken minder dan de termijn, maar nog niet erg.
    vanaf nu heb ik medische indicatie en kom ik onder controle bij de gyn. morgen moet ik voor het eerst erheen.
    Ik zal een paar x per week ctg's krijgen en de placenta de bloedtoevoer door de navelstreng en het vruchtwater worden gecontroleerd.
    ik zal waarschijnlijk volledige bedrust krijgen en mss opgenomen worden, maar dat laatste hoop ik echt niet!!

ik zal jullie morgen als ik meer weet van de gyn laten weten hoe het verder gaat.

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje hip! Wat naar! Hoop voor je dat je niet hoeft worden opgenomen.. maarja, als dat wel het beste is voor jullie meisje...

Sterkte! En hou ons op de hoogte!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    jee hip wat rot zeg :( Ik hoop dat je wel lekker thuis mag blijven, Maar dat geklep naar t ziekenhuis is ook niet alles :(
    sterkte

Marlijn, vlot doorverwezen idd, Hopelijk doet ie t gewoon lekker op zn eigen tempo en zijn buisjes oid niet nodig

Liek mooi buikje al.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik woon 5 min van het zkh af dus het is niet erg als ik een paar x per week naar het zkh moet.
    Heb het 1,5 jaar gedaan voor de fm en de iui's enzo dus ben het al gewend. liever dat dan een paar weken in het zkh liggen dat lijkt me echt niks.

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Jeetje Hip dat is wel even schrikken zeker, hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te te worden en dat de laatste weken zo voorspoedig mogelijk verlopen,heel veel sterkte meid

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dat scheelt idd wel dat je het al gewend was en ook zo dichtbij woont! maar hoop dat je gewoon lekker thuis mag blijven.

Nou hier haalde ik Lucas tegen half 2 op bij mijn schoonouders. Vond m daar alwel erg warm aanvoelen, maar ja sm zei verder niks ofzo (had ook zn eigen thermometer niet in zn tas zitten dus wat dat betreft op zich niet erg haha. Vind t vies als ze die van hunzelf zouden gebruiken voor Luc. :) en normaal stop ik voor eventueel altijd zn eigen in de luiertas)
    Maar zn hoofdje was echt erg warm, maar daar is t ook altijd vrij warm, dus ik hoopte dat het niks zou zijn. Thuiss in bed gestopt. Hij zou even mee naar mijn oma die jarig is als hij weer wakker was. Maar ik haald m uit bed en hij voelde nog warmer.. tempen 38,3 :( aangezien mijn oma op t moment ook niet echt heel fit is (en dat wel moet zijn voor ze met de chemo kunnen beginnen) durfde ik het neit aan hem mee te nemen. Gelukkig kwam mike al op tijd thuis en kon ik wel even snel alleen naar mijn oma. Nu heeft Lucas 38,8. Heb m allleen een romper en dun pyama shirtje aan en zijn dunnere slaapzak. deken woelt ie toch vaak af. voel in zn mondje aan beide kanten onder wel dikke bobbels op zn kaakje. Hopelijk is het alleen vandaag maar die koorts :( arm mannetje.

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Aah zielig Tazzie! Hopelijk is morgen de koorts weg!

Dylana krijsde alles bij elkaar vanavond toen ik haar op bed neerlegde. Er komt een kies bij haar door... dus toch maar een zetpil gegeven en nu ligt ze lekker te slapen :D

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip, wat schrikken zeg! Dat komt dan ook wel ineens onverwachts of niet? Gelukkig zijn ze er nu achter en kan er goed voor jullie gezorgd worden. Neem je rust! Wel jammer dat je nu naar de gyn moet, of niet?

Marlijn, Norah zegt denk ik max 10 woordjes. En ook lang niet elke dag. Ze praat de hele dag door in haar eigen taaltje.
    Ik vind het wel erg vlot hoor.
    Maar zie je wel de interactie? Merk je dat hij reageert op jullie?
    Misschien goed om te proberen wel het positief te zien, ze zijn alert op zijn ontwikkeling en dan word er wel uitgesloten dát er iets is. Misschien lijkt t overdreven, maar zij weten wel waar ze overpraten en ik denk dat ze het risico willen uitsluiten dat er wel wat met hem is. Alleen denk ik dat ze het niet zo tactisch gebracht hebben als ik het jou zo hoor... Jammer hoor!

Hier even heel erg in spanning gezeten. Eén avond iets heel lichtbruin verlies en vandaag ook weer een beetje. Het is heel licht, eerder beige, maar was wel behoorlijk in de stress. Nog steeds... Heb dit de 1e keer niet gehad (of het is me niet opgevallen). Heb geen idee of het iets betekent, maar zie op internet vooral dat het niets hoeft te zeggen. Dus ik probeer het maar een beetje los te laten.
    Vlos vandaag gebeld en krijg 20 maart een echo! Jee, al met precies 8weken, dus nog 2week en 6 dagen in de stress..
    Van 't weekend gaan we het aan de ouders/schoonouders vertellen.Spannend. Ik ga gewoon van het positieve uit en vertel het ook gewoon.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Lieke dat is idd ff schrikken, maar zo weinig bruinverlies betekend echt niks.
    leuk dat jullie het dit weekend gaan vertelen.
    het was niet heel onverwacht een beetje maar. bij de groeiecho met 31 weken was ze ook al te klein maar nog net binnen de marges dus toen was ons al uitgelegd dathet in de gaten werd gehouden en als de vk het niet vertrouwd een extra groeiecho gemaakt zou worden.
    ik had alleen verwacht dat het wel mee zou vallen en ze net binnen de lijnen zou blijven...ikzelf was ook licht en mijn zus ook en het dochtertje van mijn zus ook..zit er een beetje in bij ons...maar we waren allemaal wel net zwaar genoeg zeg maar.

Tazzie hopelijk is de koorts snel weer over.

Sam hopelijk krijgt dylana niet meer last en is de kies snel door.

sasjuh ik weet niet of je meeleest, maar elin was ook vrij klein toch? Had jij maatje 44 gehaald en zoja hoeveel en waar? hoelang zat ze erin?
    Voor nu word mijn meisje tussen de 2000 en 2500 geschat..dus zal wel 44 nodig hebben denk ik.

Deel Deze Pagina