Hip, Norah werd bij mij ook altijd 2 weken te klein geschat. Toen ik met 39 weken bij de gyn terecht kwam gaf zij aan dat ze behoorlijk boven de groeilijn zat?! Dus misschien dat 't morgen nog wel iets meevalt. De gyn gaf bij mij aan dat dit veel vaker voorkwam, verschil in meten door vlos en gyn. Maar wel erg spannend! Laat maar gauw wat horen morgen!
Hip las je verhaal net en lijkt op t onze inderdaad. Elin bleek met 35 weken ook bijna 3 weken achter te lopen in groei. Alleen is er verder geen actie ondernomen, ik moest alleen rustiger aan gaan doen en meer gaan liggen overdag. Maar nooit over volledige bedrust gehad en ook niet door verwezen naar de gyn. Bij mij bleek het uiteindelijk na de bevalling aan mn placenta te liggen, die was verkalkt dus Elin kreeg te weinig voeding. Daarom is ze waarschijnlijk ook al met 38 wkn gekomen, ze had t niet meer fijn in mn buik. Krijg nu bij deze zwangerschap vanaf 32 wkn meerdere groeiecho's om t te monitoren, wel een fijn idee. Elin woog uiteindelijk 2760 gram en heeft een kleine 3 weken in maat 44 gezeten. Maar maat 50 van bijv Noppies paste ook mooi.
helaas koorts is erger. hij lag te huilen en zelfs te rillen in zn bedje. zetpil gegeven na tempen. hij ligt nu even bij mij op schoot. washandje erbij om steeds ff zn voorhoofd wat te deppen. hij haalt ook sneller adem wil af en toe slokje water weet niet zo goed wat ik vrder kan doen
Sam, Lieke, Tazz; dank jullie wel voor jullie oppeppende woorden! Doet goed.. Sam; Dylana weer een tandje, nou maar hopen dat hij snel doorkomt, is het krijsen weer over Lieke; hoop dat alles goed met je blijft gaan. Probeer maar niet te veel te stressen! We hebben maandag een afspraak bij de huisarts en die gaat eerst naar Jesse zijn oortjes kijken. We hebben nu een poster in de kamer gehangen op zijn hoogte met allemaal leuke plaatjes en woordjes. Dus nog meer oefenen (wat we al deden..) Hip; Rustig aan he meid, hebben we de shoot net op tijd gedaan.. Tazz; hopelijk voelt Luc zich snel beter en zijn het 'alleen' de tandjes. Beterschap voor hem! De foto's laat ik even aan hip over maar er staan er wel een aantal op mijn website!
Hij zegt inderdaad nog helemaal niks.. Alles is Chinees. En moet ook eerlijk zeggen dat hij slecht reageert op zijn naam hoor. We kunnen hem roepen tot we een ons wegen maar daar reageert hij niet/nauwelijks op. Dus misschien toch wel goed als de oortjes nagekeken worden. Is het niets dan weten we dat ook weer!
Vind idd niets voor deze leeftijd wel weinig, en als hij idd ook niet op zn naam reageert dan is het wel goed even zn oortjes na te laten kijken! Elin zegt papa, mama, poes, bal, bah, poep, aap, pop en allemaal gericht.. En verder een hoop geklets in het Chineens haha.
thnx marlijn, hij ligt nu even in zn eigen bedje. zetpil begint te werken volgens mij. ga zo weer even kijken en anders gaat ie mee naar mijn bed. mike slaapt vannacht op de kazerne dus alle ruimte
Dat heb ik dus ook wel hoor. We oefenen best veel met hem dus tjsa.. Maar goed maandag dus maar eens afwachten. Thanks voor de tips in elk geval!
Vertroetel hem maar lekker, is niks he een ziek mannetje. Die wil je het liefste alle koorts afnemen. Slapen is zo belangrijk! Sterkte voor de nacht/avond..
@Marlijn: ik vind het wel goed dat ze er alert op zijn op zijn spraak/gehoor. Mocht er iets zijn, dan kan je er op tijd bij zijn! Elk kindje is anders, Nienke is een erg vlotte met praten, kent veel woorden en ze zegt soms wel 2 woordjes al achter elkaar. Maar lopen, no way, alleen van tafel naar bank maar verder niet, terwijl ze het wel kan Ieder doet de dingen op zijn/haar eigen tempo. Komt vast goed, al dan niet met hulp!! @hip: ahhhh, ik hoop echt voor je dat je de laatste weken niet in het ziekenhuis hoeft te verblijven. Pak je rust hé meid! Goed dat je nu bij de gyn loopt, daar kan je met al je vragen terecht en wordt je goed in de gaten gehouden! @Taz en Sam: beterschap voor Lucas en Dylana! Misschien inderdaad die tandjes! Zo zielig, dat blijft! @lieke: kan me voorstellen dat je je druk maakt, maar zoals ik het lees moet je jezelf niet te druk maken! Fijn dat je over twee weken terecht kan. Hield je bij Norah ook een dagboek bij? Misschien kan je teruglezen hoe je je toen voelde! Nienke leek goed te gaan, maar vandaag weer flink koorts gekregen! Maandag koorts, dinsdag minder, gisteren geen koorts, vandaag opeens weer flink koorts. Ook flink verkouden. Ze is erg aanhankelijk, wil alleen maar op schoot en bij me zitten. Ze ligt nu in bed, ze slaapt wel goed heb ik het idee. Hopelijk is ze gauw wat opgeknapt!
beterschap voor dylana en nienke!! luc slaapt inmiddels. ik lig ook vast in bed. alles staat klaar voor t geval hij hierheen verhuisd. mn wekker een paar x gezet om ff te kijken steeds. vind t doodeng m alleen te laten slapen
Als je het niet vertrouwd Tazz ga je toch bij hem liggen? En anders als hij wakker is leg je hem lekker bij je neer. Maar eerlijk is eerlijk, slaap is nu het beste voor hem! Rustig aan meid!
Beterschap voor Lucas en Nienke! Sasjuh.. wow wat zegt Elin al veel woordjes Leuk hoor! Gaat jouw zwangerschap nog steeds goed? Marlijn en Hip.. heb een aantal foto's gezien op de website. 1 woord : Mooi!!! Ik ga mijn man overhalen om in de zomervakantie naar je toe te komen marlijn haha.. ik wil ook foto's van Dylana door jou gemaakt
Samantha ja ze is snel met praten. Stopt ze vanavond een spruitje in dr mond.. Kijkt heel vies, haalt t uit dr mond en zegt dan heel serieus: bahhh. Wij komen dan niet meer bij. Zwangerschap gaat super! 20 wkn echo was helemaal goed en ik geniet volop van t getrappel in mn buik. Ga dat weer zoooo missen straks. Ook begonnen met de babykamer, erg leuk.
Marlijn ik heb geen matras om neer te leggendaar. Dievan onsbed is loeizwaar. Maar heb nog wel een extra dekbed wat als matras zou kunnen. Idd slapen is goed voor m. Maar benals de dood dat ie vannacht in een koortsstuip schiet. Stom he Sasjuh fijn dat alles goed is met jullie 2e wondertje